една блага новина...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 15 Мар 2008, 1:00

The Shadow написа:Някъде четох, че за първи път миналата година БМВ са продали повече автомобили от Мерцедес в Европа - разликата е около 40000 бр. Това с кокошките и яйцата не ми е работа да го коментирам, НО.... май им счупихме яйцата :mhihi:


Чекаййй не бързай. Великден е далече. :mhihi: Тогава ще кажем " Честит имен ден на всички АУДИ-джии"
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 15 Мар 2008, 13:26

Имаше една много кратка, но хубава статийка за това как скъпото евро влияе за формиране на цената на БМВ възходящо при предпродажбената продукция. И после на американския пазар, например, Бмв са съпи в сравнение с тамошните Лексъс, произведени при евтин долар. Това е всъщност икономическата война между САЩ и ЕС в която американците правят всичко възможно да поддържат долара си чувствително по-евтин, за да затрудняват продажбата на европейския внос. В този случай пред производители като БМВ стоят два основни варианта: Изнасяне на производството в по-евтини страни(КИТАЙ) или съкращаване на разходите(Персонал). Първият вариант бе вече експериментиран от Фолсваген, не много успешно и всички видяхме резултата. Не на последно място на БМВ им се налага да се бранят с нокти и зъби от конкурентите от Лексъс, които на практика са 100% крадци на технология, дизайн и идеи. Ако някой не знае - японците от престижната марка на Тойота, купуват всеки последен модел на БМВ и го разглобяват на съставните му компоненти. Доста преди това харчат луди пари за промишлен шпионаж на последните модели и т.н. Последното което ще спомена е, че БМВ изключително нарастна като обем, а това затруднява гъвкавостта на концерна. Увеличаването на размерите води и до нарастване на чувствителността към продажбите, ето защо от концерна уволняват персонал. Много правилно подхождат доста предпазливо към изнасяне на производството другаде, защото грешките на Фолсваген са изключително ценен консултант в случая.
Are you M enough...?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 17.02.2007
Местоположение: United States of America

Мнение от ///М Теchnic » 16 Мар 2008, 9:41

X5 си е Made in USA.

Вижте тук актуални цени за USA, тука дизели няма.

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook