Kрис Бенгъл си отива?
Модератор: Общи модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
vraca написа:ЦЦЦЦ
Щото иначее се обезсмисля съществуването на дизайнерските отдели в абтомобилните компании.
Бе аз отдавна съм казал, че дизайнерите трябва да ги натъпчат в чувал и да ги пуснат в морето. Що автомобили са опропастили.

Изсмучат си нещо от пръстите и после инженерите се мъчат да направят от тая простоти автомобил

Само Дизел!
В допълнение на nuzzo само ще ви попитам нещо.
Усещтате ли че малко по млако ви завладяват и седмицата и петицата които ги плюехте така яростно на презентациите им.
Сетете се за великите художници , нима са ги уважавали в началото ?
Не , защото са надминали времето си и чак когато тълпата е дорасла и се е доразви започнала да дава луди пари за произведенията им .
Усещтате ли че малко по млако ви завладяват и седмицата и петицата които ги плюехте така яростно на презентациите им.
Сетете се за великите художници , нима са ги уважавали в началото ?
Не , защото са надминали времето си и чак когато тълпата е дорасла и се е доразви започнала да дава луди пари за произведенията им .

Най-мразя да съм прав!!!
Браво bravo!
Бенгал наистина промени БМВ, но преди да постъпи в Бмв той минава отчасти Италянската школа Фият. Не вчрвам концерн като БМВ който който в деиствителност са регострирали повишение на продажбите да искат да се отарвиат от такъв човек. А за хората които не харесват дизайна(изощо) да свалят ламарините по колата така и броните, да сложат в едно празно купе(то като няма ламарини няма и купе) едно столче за седене, да си варжат управлението с две врйзки и газ
Бенгал наистина промени БМВ, но преди да постъпи в Бмв той минава отчасти Италянската школа Фият. Не вчрвам концерн като БМВ който който в деиствителност са регострирали повишение на продажбите да искат да се отарвиат от такъв човек. А за хората които не харесват дизайна(изощо) да свалят ламарините по колата така и броните, да сложат в едно празно купе(то като няма ламарини няма и купе) едно столче за седене, да си варжат управлението с две врйзки и газ

Последна промяна nuzzo на 01 Мар 2004, 19:27, променена общо 1 път
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Леле, какъв спор се разгоря! Бенгъл съвсем не си отива! Просто в БМВ ще правят преструктуриране и Бенгъл няма да е главен дизайнер на серийното производство на БМВ. В момента ми изхвърча от главата името, но идеята е следната: Серийното производство, концепт-карите и М-Пауър си имат отделни шеф-дизайнери, а Бенгъл координира работата им. Което според мен ще направи влиянието му върху дизайна на нашата марка още по-голямо. Или е тънък намек за отстраняването му
Въпреки, че, както съм заявявал не веднъж, на мен работата му ми допада 


Never mistake motion for action...
nuzzo написа:А за хората които не харесват дизайна(изощо) да свалят ламарините по колата така и броните, да сложат в едно празно купе(то като няма ламарини няма и купе) едно столче за седене, да си варжат управлението с две врйзки и газ
Що си мисля, че ламарини и купета може да има и без дизайнери, само дето ще са по-малко криви и много по-ефективни

Не е задължително и, ако няма дизайнер, автомобила да е грозен. Пример - формата и детайлите на Формула 1 болидите се диктуват от инженери - аеродинамици и конструктори. На дизайнерите оставят само боята. Затова Ф1 болидите имат съвършенна форма, изцяло подчинена на функциите, която е и красива (въпреки, че са доста безвкусно нашарени).

Само Дизел!
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Не е задължително и, ако няма дизайнер, автомобила да е грозен. Пример - формата и детайлите на Формула 1 болидите се диктуват от инженери - аеродинамици и конструктори. На дизайнерите оставят само боята. Затова Ф1 болидите имат съвършенна форма, изцяло подчинена на функциите, която е и красива (въпреки, че са доста безвкусно нашарени).
Да но втакъв случай всички коли ще изглеждат по един и същ начин

ПС: Ти били различил Ферари от Заубер или Джордан ако им ги няма лепенките...


ППС: Само БМВ са различни

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Ами то и сега не е лесно да различиш някои марки, една от друга. Я виж Lexus и Mercedes
А иначе, както има стотици инженерни решения на един и същ проблем, така и не мисля, че всички автомобили ще си заприличат, ако външният им вид се диктува от инженери.
Във Формула 1 има строг технически регламент, който ограничава свободата. Все пак, ако се загледаш, има толкова разлики в разните крилца, спойлери и спойлерчета, форма на носа и тнт, че всеки болид си е уникален. Всеки фен би различил веднага, само по форма, Ферари от Макларън-Мерцедес и БМВ-Уилямс (особено от тази година
), а останалите просто не са ги заглеждали добре.

А иначе, както има стотици инженерни решения на един и същ проблем, така и не мисля, че всички автомобили ще си заприличат, ако външният им вид се диктува от инженери.
Във Формула 1 има строг технически регламент, който ограничава свободата. Все пак, ако се загледаш, има толкова разлики в разните крилца, спойлери и спойлерчета, форма на носа и тнт, че всеки болид си е уникален. Всеки фен би различил веднага, само по форма, Ферари от Макларън-Мерцедес и БМВ-Уилямс (особено от тази година

Само Дизел!
- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
И аз като нуззо мисла да стаам дизайнер и съм доста афектиран от Смок.Ами ЛАДА са само от инженери праени-земи си една лада щот няма дизайнерсмо участие в нея.
Освен това дизайнер не драска просто ей така.И той прави маса изчисления.
Бенгъл досега беше шеф дизайнер.От сега нататък ще е творчески директор и координатор.Което ще рече ще определя в ква насока ще са моделите.
Ей Смок АРЕ МОЛАТИСЕ КАТО НЕРАЗБИРАШ ОТ ДИЗАЙН НЕ СЕ ИЗКАЗВАЙ ТОЛКО ОСТРО,АКО ОБИЧАШ!!!
Освен това дизайнер не драска просто ей така.И той прави маса изчисления.
Бенгъл досега беше шеф дизайнер.От сега нататък ще е творчески директор и координатор.Което ще рече ще определя в ква насока ще са моделите.
Ей Смок АРЕ МОЛАТИСЕ КАТО НЕРАЗБИРАШ ОТ ДИЗАЙН НЕ СЕ ИЗКАЗВАЙ ТОЛКО ОСТРО,АКО ОБИЧАШ!!!
Май не ме е рабрал Смок, и май изобщо си няма хабер що е тва дизайн.
Дизаин братле преведено означава проекторане. Което ще рече че дизаинера не е лукова глава. Дизайна е наука която пряко прави вразка между форма и функция. Дизайн без функция не е дизайн. Функцията определя формата, а не обратно. Това че част от нещата често изглеждат странни и грозни не значи че не са функционални.Смело мога да твардя че трудноста при възприемане следва от това, че те до някаква степен не отговарят на естетическото възпитание на човека. Това че не му харесва е защото до някаква степен и той има мнение и представа как трябва да изглежда даден предмет -което си е чиста проба дизйн.
Дизаинера не се учи само да драска на някави бели лисчета като си смуче от прастите, дизаинера учи аеродинамика, механика, теория на машините и механизмите, Висша математика, Ергономия, Теория на формата и формообразуванет и много други науки чрез които да добие уменията да създава формата. За малък пример в центъра по дизаин на мерцедес работят 8000 души, показателно число колко е важен дизайна в съвременното автомобило строене.
И мога да кажа че и в тимовете в формулата дизаинера е един от наий важните хора. Аеродинамиката е невазможна без дизайн.
Sorry!!! Май се отклонихме от темата за Бенгъл
Дизаин братле преведено означава проекторане. Което ще рече че дизаинера не е лукова глава. Дизайна е наука която пряко прави вразка между форма и функция. Дизайн без функция не е дизайн. Функцията определя формата, а не обратно. Това че част от нещата често изглеждат странни и грозни не значи че не са функционални.Смело мога да твардя че трудноста при възприемане следва от това, че те до някаква степен не отговарят на естетическото възпитание на човека. Това че не му харесва е защото до някаква степен и той има мнение и представа как трябва да изглежда даден предмет -което си е чиста проба дизйн.
Дизаинера не се учи само да драска на някави бели лисчета като си смуче от прастите, дизаинера учи аеродинамика, механика, теория на машините и механизмите, Висша математика, Ергономия, Теория на формата и формообразуванет и много други науки чрез които да добие уменията да създава формата. За малък пример в центъра по дизаин на мерцедес работят 8000 души, показателно число колко е важен дизайна в съвременното автомобило строене.
И мога да кажа че и в тимовете в формулата дизаинера е един от наий важните хора. Аеродинамиката е невазможна без дизайн.
Sorry!!! Май се отклонихме от темата за Бенгъл
Дизаинера не се учи само да драска на някави бели лисчета като си смуче от прастите, дизаинера учи аеродинамика, механика, теория на машините и механизмите, Висша математика, Ергономия, Теория на формата и формообразуванет и много други науки чрез които да добие уменията да създава формата.
Брей, а правопис учат ли? :mha:
Окей, заяждам се. Спирам до тук

Само Дизел!
бенгъл е таен шпионин на мерцедес със мисия да затрие бмв. това е моето политически коректно мнение
7мицата е жаба. 5цата е куфар. 4творката прилича на амеба. продажбите (като брои продажби а не като брои изпратени по автокъщите) са зле въпреки че като инструмент за шофиране бмв никога не са били по-добре от настоящето.
единствено добре се продават 3та серия и то мисля че е защото бенгъл не доиде на време окончателно да я опропасти...
мое си мнение.

7мицата е жаба. 5цата е куфар. 4творката прилича на амеба. продажбите (като брои продажби а не като брои изпратени по автокъщите) са зле въпреки че като инструмент за шофиране бмв никога не са били по-добре от настоящето.
единствено добре се продават 3та серия и то мисля че е защото бенгъл не доиде на време окончателно да я опропасти...
мое си мнение.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
напълно сам съгласен с теб....даже феновете бяха направили сайт в който се искаше оставката на този простак....аз сам заклет фен на баварските моторни заводи от много време,но този олигофрен като че ли иска да опропасти философията на марката,добре че се усетиха навреме и го разкараха
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Понякога наистина ме изненадвате с вашите крайни мнения!!! Аз мисля, че човека си свърши ако не перфектно, то поне много добре работата!!! Успя да промени изцяло новото поколение и да поведе БМВ в бъдещето с едни наистина авангардни, стилни и агресивни дизайни, които смея да твърдя, че направо изпреварват времето си!!! Вие какво очаквато вечно да се тъпчи на едно място!? Ето сега видях новата А6-ца и въперки, че уважавам тази марка, направо щях да умра да се смея та то това изглежда като фейслифт!!!!!! Къде е съвременното, къде е авангардното, къде е футуристичното какъв е този дизайн изобщо!!! Просто не може да се тъпчи на едно място и да се пускат модели със съвсем малко променехн дизайн, просто земята се върти и тенденциите се променят и затова, който изостава ще съйалява, защото такива модели биха ги купували само носталгично настроени типове, в което няма нищо лошо, но просто БМВ ще стане една гаражна фирмичка!!! Ето защо мисля, че Бенгъл свърши добра работа и аз лично се надявам той да остане!!!!!!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Смок, аз обикновено като не разбирам абсолютно НИЩО по дадена тема не давам мнения, така че престани най-накрая да говориш глупости!!!!!!!!!!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани