Сюрприз.... Х4
Модератор: Общи модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Как по-точно ще си направят сами конкуренция...
Дали ще си купиш Х3, Х5, Х6 или Х7 за тях няма абсолютно никакво значение. Важно е да си купиш БМВ...

Дали ще си купиш Х3, Х5, Х6 или Х7 за тях няма абсолютно никакво значение. Важно е да си купиш БМВ...

- Individual
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 3.09.2007
WilliamsF1Team написа:Как по-точно ще си направят сами конкуренция...![]()
Дали ще си купиш Х3, Х5, Х6 или Х7 за тях няма абсолютно никакво значение. Важно е да си купиш БМВ...
Добави и Х1 в мини списъка.

Просто при толкова много модели, една част от тях се обезсмислят.
Какъв е смисълът да имаш Х6 и Х7? Х7 трябва да стане колкото камион голямо, защото Х6 е по-голямо от сегашната Х5, която не е никак малка.
by Individual

- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Individual написа:WilliamsF1Team написа:Как по-точно ще си направят сами конкуренция...![]()
Дали ще си купиш Х3, Х5, Х6 или Х7 за тях няма абсолютно никакво значение. Важно е да си купиш БМВ...
Добави и Х1 в мини списъка.
Просто при толкова много модели, една част от тях се обезсмислят.
Какъв е смисълът да имаш Х6 и Х7? Х7 трябва да стане колкото камион голямо, защото Х6 е по-голямо от сегашната Х5, която не е никак малка.
by Individual
Няма обезмисляне...
Просто докосват всяка част от автомобилостроенето. В никакъв случай не мисля, че това е губещо...

За тях ще е по-добре да си купиш Х5 и Х6 отколкото Х5 и кЮ7 или Джи Ел
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
WilliamsF1Team написа:Как по-точно ще си направят сами конкуренция...![]()
Дали ще си купиш Х3, Х5, Х6 или Х7 за тях няма абсолютно никакво значение. Важно е да си купиш БМВ...
То тъй, ама нарушават основен маркетингов закон.
"Успешната маркетингова стратегия изисква да се концентрираш, а не да се диференцираш максимално." - цитатът е по смисъл.
БМВ е известна с луксозни и спортни леки коли. Със задно предаване. Комфортна возия и голяма пъргавина.
И изведнъж - 4х4
Ама не 4х4 като хората, ами юруш. 19 вида 4х4 наведнъж или в срок от няколко години.
Тя година представиха новата Х5-ица. Х3-ката преживя нещо, фейслифт ли беше...
Излизат с голяма сигурност Х6 и Х1 до една година. Виждате и Х4 в реализиран проект, колегата малко по - нагоре може и да е прав в съмненията си за него, но вероятно не е и при наличието на всякакви цифри и номера останаха да липсват именно Х4 и Х2. Сигурно ще ги има.
Аз пък друго казвам.
Махнете дизайна. На мен ми харесва, на друг не.
Джипът не е луксозна и спортна кола. Не е задно предаване. Не е комфортен и пъргав.
БМВ НЯМА име в 4х4. Не и пред Jeep, Nissan, Subaru ако щете, даже е и по назад според мен от quatro-то на Ауди или 4-матика на Мерцедес
като слава.
И изскача на пазара едновременно с 4 модела.
Ами... Отнема време докато хората повярват и на един модел! А тук се изскача с 4. На кой ще заложат, как ще ги лансират заедно без да останат заменяеми в очите на хората, как ще намерят пазара на всеки?
Според мен това е обречено самопогребение в бизнеса 4Х4. Не се сещам защо го правят.
Всъщност, предполагам... Пазарът на големите коли е скочил повече отколкото стандартният пазар на автомобили. Почти се е удвоил за една година, интересен е, а и първите - GM, Тойота и Форд не са кой знае колко силни там. НО това не значи "юруш, през просото".
Паживьом, увидем! Но според мен БМВ поема несъобразен риск - да погребе няколко свои разработки пред очите на пазара - в борбата за по - голям пазарен дял.
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Вероятно ще загубят от производство, но от продажби няма да загубят. Който иска да си купи Х5 ще си купи така или иначе. А и аз и ти знаем, че непродадени бройки няма да останат...Не казвам, че загубата е невъзможна, просто отчитам...
1-ва серия нямаше преди, сега има и какво стана. Супер практична кола. Перфектна кола в класа си. Разберете, че няма кой да прави нещо, от което ще губи. Всичко е пресметнато до последната подробност от някой, който разбира от това, а не от нас.

1-ва серия нямаше преди, сега има и какво стана. Супер практична кола. Перфектна кола в класа си. Разберете, че няма кой да прави нещо, от което ще губи. Всичко е пресметнато до последната подробност от някой, който разбира от това, а не от нас.
- Individual
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 3.09.2007
WilliamsF1Team написа:Няма обезмисляне...
Просто докосват всяка част от автомобилостроенето. В никакъв случай не мисля, че това е губещо...
За тях ще е по-добре да си купиш Х5 и Х6 отколкото Х5 и кЮ7 или Джи Ел
Малко им е рано да скачат на още модели. Трябва да изчакат Х1 и Х6 да навлязат на пазара и после да пускат, еветуално, Х7 и Х4.
D3BEP написа:БМВ НЯМА име в 4х4. Не и пред Jeep, Nissan, Subaru ако щете, даже е и по назад според мен от quatro-то на Ауди или 4-матика на Мерцедес
като слава.
По-назад единствено като слава.
Гледал съм специално представяне на xDrive системата на БМВ. Там имаше сравнение м/у quattro-то на на Ауди, 4-матика на Мерцедес и xDrive. БМВ е по-напред по всички възможни критерии.
А в т.нар 'лидери' в 4х4, къде забрави Land Rover, който е едноличен лидер там. СЪщо така беше собственост на БМВ.
Така де... БМВ си взе каквото им трябваше от Land Rover - системата за 4х4. Затова Land Rover бе продаден после. Баварците нямаха сметка да държат още една марка.
D3BEP написа:И изскача на пазара едновременно с 4 модела.
Ами... Отнема време докато хората повярват и на един модел! А тук се изскача с 4.
Ами не смятам, че от БМВ имаха проблем с 'доверието' от страна на потребителите. Все пак от Х5 бяха продадени повече от половин милион бройки. От новият модел, Е70, се очакват още по-големи продажби. Х3 също има невероятен успех, особено сега, след като претърпя фейслифт.
by Individual

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
WilliamsF1Team написа:1-ва серия нямаше преди, сега има и какво стана. Супер практична кола. Перфектна кола в класа си. Разберете, че няма кой да прави нещо, от което ще губи. Всичко е пресметнато до последната подробност от някой, който разбира от това, а не от нас.
Страшна е, брат. При 7 предлагани класа БМВ автомобили в БГ тая не хваща и 10% от продажбите на БМВ от началото на годината, а се очаква да е над средата - над 15% - евтина, най - нисък(и следователно се очаква - най - продаваем) клас. Около 3 ПЪТИ повече продажби имат двете разновидности на Ауди А3. А-класата на мерцедес има около 100 продажби. Б-класата - около 70. Блестящата първа серия на БМВ - около 35 продажби. Сам сметни мястото на този гении на техниката на пазара.
Не е толкова просто. Пак казвам: Зяпачите са(сме) едно, купувачите са друго. Туй, че някой го кефела единичката или Х-единичката, ама нямало да си я купи, какво значение има въобще?
- Individual
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 3.09.2007
D3BEP написа:Страшна е, брат. При 7 предлагани класа БМВ автомобили в БГ тая не хваща и 10% от продажбите на БМВ от началото на годината, а се очаква да е над средата - над 15% - евтина, най - нисък(и следователно се очаква - най - продаваем) клас. Около 3 ПЪТИ повече продажби имат двете разновидности на Ауди А3. А-класата на мерцедес има около 100 продажби. Б-класата - около 70. Блестящата първа серия на БМВ - около 35 продажби. Сам сметни мястото на този гении на техниката на пазара.
Според мен не може българският пазар да ти е критерий. Той каква част представлява от световния?
А-класата на Мерцедес не може да бъде сравнявана с първа серия - различни класове са.
А3-ката от колко време е на пазара? Серия 1 от колко време е?
by Individual

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Individual написа:D3BEP написа:Страшна е, брат. При 7 предлагани класа БМВ автомобили в БГ тая не хваща и 10% от продажбите на БМВ от началото на годината, а се очаква да е над средата - над 15% - евтина, най - нисък(и следователно се очаква - най - продаваем) клас. Около 3 ПЪТИ повече продажби имат двете разновидности на Ауди А3. А-класата на мерцедес има около 100 продажби. Б-класата - около 70. Блестящата първа серия на БМВ - около 35 продажби. Сам сметни мястото на този гении на техниката на пазара.
Според мен не може българският пазар да ти е критерий. Той каква част представлява от световния?
А-класата на Мерцедес не може да бъде сравнявана с първа серия - различни класове са.
А3-ката от колко време е на пазара? Серия 1 от колко време е?
by Individual
E, Ами има правило: по - старите се пенсионират

Майтапа настрана, но колкото един модел е по -близо до представянето му на пазара, толкова по - нагоре са продажбитте му и оттам нататък затихват. Това е безспорната истина, така че тук първа серия дори има предимство пред Ауди и Мерцедес, но... греда. Явно не е така оценен автомобила, както вие го оценявате.
Има и данни за световните пазари, но трябва да се ровя повече и няма да изкарам нещо по - цветущо. В Америка например очаквайте пазарния дял на първа серия да клони към 0. А това е най - големият световен пазар. Сега ще кажете, че и Америка не е критерии. То нищо не е критерии.
А някъде да пише(официално), че БМВ планират Х1, Х2, Х4, Х7 и там каквито изброихте?
http://www.automobilemag.com/new_and_future_cars/2010/0612_2010_BMW_X1/
Това е за Х1, докато 2-4 и 7 са само на наши приказки(чети внимателно последния абзац на статията). Но поне първите 2 са забележими празнини в гамата.
Ако и на това не вярваш, (това е официален сайт, на който предварително се обявяват представянията) със съжаление ще констатирам ,че ми е невъзможно да довлека изпълнителния директор на BMW за вратовръзката му и той лично да ти признае за Х1.
И... Не вярвай на дадената дата. Х6 е дадена за 2009, но няма да се спази. Важи и за много други автомобили. Никой не иска да си слага картите на масата.
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Според мен маркетинговия отдел на БМВ отдавна е доказал, че има изключителни кадри и че всеки техен ход е много добре премислен, така че оставете на тях преценката кое е добре и кое не. Все пак в днешно време хората са разглезени от абсолютно всякакви класове автомобили и за БМВ е важно ако иска да има пари за да прави и класическите си невероятни модели, да се включи в разпределението на нови пазарни ниши.
Така че докато има светинята Motorsport и класиките 3та 5та 7ма серия, както и другите страхотни коли като Z4, X5 и т.н. да правят каквото си искат друго, важното е че пак има това което всички харесваме!
Така че докато има светинята Motorsport и класиките 3та 5та 7ма серия, както и другите страхотни коли като Z4, X5 и т.н. да правят каквото си искат друго, важното е че пак има това което всички харесваме!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Kokorba6iqta написа:Според мен маркетинговия отдел на БМВ отдавна е доказал, че има изключителни кадри и че всеки техен ход е много добре премислен, така че оставете на тях преценката кое е добре и кое не.
Е да, няма спор.
Но пред гениите от маркетинговия отдел на БМВ отдавна са се доказали като по - големи гении маркетинговите отдели на:
1. Тойота
2. Дженеръл Моторс
3. Форд
4. Мерцедес
5. Вече и Ауди - бият БМВ в световни продажби и в продажби у нас
6. И редица други....
Виж подредбата в годините назад, за да забележиш, че май не беше баш така...
И сега видяхме нов и интересен сегмент и рекохме в него да продаваме повече модели, отколкото предлагаме във всички останали сегменти. Cool...!
И хората ще ни "повярват" защото сме се "доказали". Грешка няма. И ще купят всичко, каквото предлагаме.
Повечето хора чакат богаташите да си вземат такава колица, даже още предпремиероно, да я покарат 3-4 месеца и да получат отзиви и да проследят ремонти. Итогава да си купят. Туй за едни 5 модела едновременно.... Още повече, че аз на малкия клас не му виждам реализацията. И още по - лошо, че хората са склонни като разберат че има проблем с Х1 и знаят, че той има сходна механика с Х3 или с първа серия, да не си купуват и другите автомобили, а тук имаме 5 сходни сегмента.
Вижте ги Нисан, фирмата с най - голям асортимент високопроходими. Изкараха Кашкая, евтин, бурна световна реклама и премиери. И? По пътищата се среща по - малко от всеки от останалите им модели.
Силно надценен пазар според мен. Без да говорим за опитите на водещите да наложат екологични норми, комфорт, пробивност и лесно движение и паркиране в града н асвоите автомобили. Нещо, коеот никога няма да се вмести в понятието "джипка".
И к`во прайм? Затъваме с пълна сила, а капитанът вика "пълен напред"?
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
_BoBI_ написа:Стана ми зверски смешно защото колата всеедно ми се хили насрещакато я гледам отпред
бате пак си злобил нещо яко
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Вместо да земат да спретнат една нова 8ца с 1000к.с. под капака се занимават с глупост
Некво Х3 комби

Некво Х3 комби

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани