слухове за двойно увеличение на митата....
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
ВЕРОЯТНОСТ?
Ако зад всичко това може да имат и пръст и официалните вносители на ФОЛЦВАГЕН,АУДИ,ПЕЖО,РЕНО,ФИАТ,шКОДА, така те могат даси намалят месечните ЛИЗИНГ-ВНОСКИ и техните продажби дасе увеличат,като станат пречка на ВНОСА на АВТОМОБИЛИ-2 ръка от ГЕРМАНИЯ и други ЕВРОПЕЙСКИ СТРАНИ.
Или са намърдали някой друг ДЕПУТАТ из техните ФИРМИ ,и закон4ето им е в ТЯХНА ПОЛЗА?
Или са намърдали някой друг ДЕПУТАТ из техните ФИРМИ ,и закон4ето им е в ТЯХНА ПОЛЗА?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
В случая истината пак има две лица. Едното е социално-емоционалното, другото е логичното и разумното.
Много е кофти някаква скромна колица да ти излиза луди пари, а в БГ повечето коли са такива дето не са претенциозни и вършат работа на собствениците си. Тях доста ще ги удари, защото цената на Голф, Астра, Пежо и т.н. от по 3-4 хил. лева ще скочи поне с 1000 лева. И трошките, които вече са тук ще циркулират до разпадане. А нова кола... хм, трудна работа. Проучвал съм какви ли не варианти - скромна колица на лизинг - най-малко 400 лв. месечно без първоначална вноска, каско и т.н.
От друга страна, само ние останахме източните балъци дето изкупуват всичко старо, при това вноса му се толерира и откъм мита(ДДС) и откъм данъци. Почти 110 хиляди стари коли са внесени за 2003г., 52 % от които са над 10 годишни. Румънците отдавна забраниха вноса на коли над 10 години, а останалите са със сериозни мита. Ама хайде, те си имат Дачия-Рено, ще каже някой. Така е, но какво си имат македонците, при които вноса на стари коли се облага толкова зверски, че те идват да си регистрират коли в БГ и си ги карат там. Сърбите също предстои да ограничат вноса, за Гърция и Турция (там е най-нечовешко да внесеш стара кола) няма какво да коментирам. Мисълта ми е, че това трябва поне да се ограничи. Естествено, нужна е и държавна политика извън вдигането на облагаемата с ДДС стойност и "винетната" система. Но все отнякъде трябва да се тръгне. Аз смятам, че истината е по средата. Трябва да се започне с по-голямо диференциране на колите по години (напр. над 10-год. да се забранят, от 5 до 10 да е една ставка, 2-5 друга и т.н.) Освен това покачването на ставките да става плавно до влизането ни в ЕС (хахаха) и нещата постепенно и безболезнено ще се наместят. Могат да се кажат още доста неща, но и без това стана дълго...
Промените са факт, нататък ще видим...
Много е кофти някаква скромна колица да ти излиза луди пари, а в БГ повечето коли са такива дето не са претенциозни и вършат работа на собствениците си. Тях доста ще ги удари, защото цената на Голф, Астра, Пежо и т.н. от по 3-4 хил. лева ще скочи поне с 1000 лева. И трошките, които вече са тук ще циркулират до разпадане. А нова кола... хм, трудна работа. Проучвал съм какви ли не варианти - скромна колица на лизинг - най-малко 400 лв. месечно без първоначална вноска, каско и т.н.
От друга страна, само ние останахме източните балъци дето изкупуват всичко старо, при това вноса му се толерира и откъм мита(ДДС) и откъм данъци. Почти 110 хиляди стари коли са внесени за 2003г., 52 % от които са над 10 годишни. Румънците отдавна забраниха вноса на коли над 10 години, а останалите са със сериозни мита. Ама хайде, те си имат Дачия-Рено, ще каже някой. Така е, но какво си имат македонците, при които вноса на стари коли се облага толкова зверски, че те идват да си регистрират коли в БГ и си ги карат там. Сърбите също предстои да ограничат вноса, за Гърция и Турция (там е най-нечовешко да внесеш стара кола) няма какво да коментирам. Мисълта ми е, че това трябва поне да се ограничи. Естествено, нужна е и държавна политика извън вдигането на облагаемата с ДДС стойност и "винетната" система. Но все отнякъде трябва да се тръгне. Аз смятам, че истината е по средата. Трябва да се започне с по-голямо диференциране на колите по години (напр. над 10-год. да се забранят, от 5 до 10 да е една ставка, 2-5 друга и т.н.) Освен това покачването на ставките да става плавно до влизането ни в ЕС (хахаха) и нещата постепенно и безболезнено ще се наместят. Могат да се кажат още доста неща, но и без това стана дълго...
Промените са факт, нататък ще видим...
Never mistake motion for action...
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
пък
пък аз исках да си взимам някакво е24 ...




Сърбия
Някой тук даде мнооооого неуместно за пример Сърбия!
Виждали ли сте въобще за какво става въпрос там? Едно дето минавам често и ми се драйфа.. хич не преувеличавам!! едно дето имам приятели сърби, който ми разясняват, как е невъзможно някой да си купи кола на 5 години и като следствие се карат всевъзможни боклуци внесени по някакъв си начин!
Имат магистрали.. и какво има по тях??? Само БГ и чужди коли. Тук таме некоя застава или .. Голф! Е това е вече рядкост.
Просто нямам думи..
Възмутен съм от това, което става в България и най - вече от това, как народа го приема! Освен вдигането на митата.. май и такси слагат.. пишеше някъде - най - високите на Балканския полуостров. Аз бих допълнил - не само!
Виждали ли сте въобще за какво става въпрос там? Едно дето минавам често и ми се драйфа.. хич не преувеличавам!! едно дето имам приятели сърби, който ми разясняват, как е невъзможно някой да си купи кола на 5 години и като следствие се карат всевъзможни боклуци внесени по някакъв си начин!
Имат магистрали.. и какво има по тях??? Само БГ и чужди коли. Тук таме некоя застава или .. Голф! Е това е вече рядкост.
Просто нямам думи..
Възмутен съм от това, което става в България и най - вече от това, как народа го приема! Освен вдигането на митата.. май и такси слагат.. пишеше някъде - най - високите на Балканския полуостров. Аз бих допълнил - не само!
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Май трябва бързо да правим някав протест. Те държавниците наказват само нас дребните риби, мутрите пак ще намерят вратичка във закона и ще вкарват коли без да плащат мито или ще плащат смешни суми. Как ви се струва 2 броя Е 46 (328 ,318) с мито окло 1500лв. за двете.
отг.
Хубаво, дайте да се събереме и да направим едно яко задръстване е тва е......Все пак сме над 1000 регистрирани в тоя форум, явно всички сме на едно мнение, така че, по-добре да действаме от колкото само да си чешем езиците!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: отг.
Bobby написа:Хубаво, дайте да се събереме и да направим едно яко задръстване е тва е......Все пак сме над 1000 регистрирани в тоя форум, явно всички сме на едно мнение, така че, по-добре да действаме от колкото само да си чешем езиците!
От тея 1000 потребители сещаш ли се колко 20 коли ще се съберат за митинг

- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Re: отг.
Penchev написа:От тея 1000 потребители сещаш ли се колко 20 коли ще се съберат за митинг
Гадно ми е да си призная но си прав.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Да не говорим че от 1000 потребители над 30% са без коли, над 30% не са от София, голяма част от потребителите не са влиза във форума откакто са се регистрирали
т.е Простеста трябва да е нещо като Автомобилното общество в България (Бмв Клуб България, Ауди Клуб България, Пежо клуб България) Та да могат да се съберат около 100 200 коли което пак ми се вижда почти невъзможно 


Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
искам да ви кажа нещо съществено. Тези ДДС-та или както някои ги наричат мита, са незаконни. Тоест разпоредбите за тях са незаконни. В международно право, законовите разпоредби са: Страна която не е автомобилен производител, не може да взема мито за внос на автомобили (нови или стари. Някои ще кажат - да ама това е ДДС а не мито - Ами че ДДС се плаща - 1во - на стока която е нова (не на старо), 2ро - Веднъж (На нашите стари трошки ДДСто им е платено от собственика още при покупката), 3то (по принцип 3то не съществува, защото има 1во и 2ро - ДДС по закон е 20% а не 60%или 150%)
Затова, а и за още няколко такива "ЛЕКИ" законови несъоветствия, днеска с АТИ и колегата от АЛФА, пък и други ентусиасти, решихме че това е ръба на пропаста(който всеки момент ще се счупи) и взехме решението - да събереме по 2-5лв максимум за адвокат (може би група адвокати) и да съдиме агенция митници - то тва вече е безобразие - Пропоръчвам ви : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=5922
Затова, а и за още няколко такива "ЛЕКИ" законови несъоветствия, днеска с АТИ и колегата от АЛФА, пък и други ентусиасти, решихме че това е ръба на пропаста(който всеки момент ще се счупи) и взехме решението - да събереме по 2-5лв максимум за адвокат (може би група адвокати) и да съдиме агенция митници - то тва вече е безобразие - Пропоръчвам ви : http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=5922

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Някой тук даде мнооооого неуместно за пример Сърбия!
Примера го дадох аз, но ако си чел внимателно, ще видиш, че съм написал "предстои да въведат ограничения" именно заради трагичното положение по техните пътища. Но все пак важното е какво става в БГ. Никакви протести няма да имат ефект (припомнете си акцизите върху горивата), ще свикнем и с това положение. Аз съм сигурен, че в по-дългосрочен план то ще има положителен ефект, стига да не остане единственото действие, предприето с цел обновяване на автопарка. Що се отнася до вноса на стари автомобили тип Е21, Е28 и т.н. според мен ще бъде предвиден някакъв вариант за внос с колекционерска цел или нещо подобно.
Вие с тоя протест какво искате да покажете, че не си йхаресвате БМВ-тата ли


Never mistake motion for action...
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Като със заплата от 300лв. събереш пари за Е46, звънни един телефон да се видим и да почерпиш. Само не знам колко бастуна ще са ми необходими за придвижване тогава :x 

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани