4та Серия (Е90)
Модератор: Общи модератори
52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Да продължава сега така Бънгал ли е къв е...Като от БМВ остане само емблемата , пак сте си говорим . То неговото си е подигравка...Как няма да гледат към МБ феновете...Ами ако си купувам нова кола и избирам м/у МБ и БМВ , знаете ли защо ще избера БМВ? Защото са номер едно за мене заради по-старите си модели. А ако и 2-те марки не сте ги чували никога и изведнъж се появяват сегашните им модели, и вие избирате... Кое щяхте да изберете ако не знаехте за е30,е34,е24 и така на татак...А???
Мое мнение, не го налагам на никой, но аз съм с брат Енджи ...
Мое мнение, не го налагам на никой, но аз съм с брат Енджи ...
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
аз гласувах!!! Е36 завинаги при тройките! (просто защото не съм сядал в друго БМВ), може и другите да ми харесат!!! знам ли? Новите коли са си нови, лъскави, привличат окото, но все пак... ние така сме си свикнали, обичаме си постаричко... като че ли?нямам абсолютно твърдо мнение, въпреки думите ми по-горе!!! БМВ СА си готини коли, били са, СА и ще Бъдат завбъдеще!!! (фен съм станал голям, попаднах на хора (всички пичове от БМВ форума) и станах човек, даже като спарко и аз си сложих на върха на елхата Емблема от БМВ 5ца
, благодаря му за идеята)... Ем това е общо взето! Количките са NICE и са зверове едновременно! 



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- DIDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Малко уточнение - това на снимките не е Е90, а Е92.
При новата трета и четвърта серия означенията ще са:
Е90 - 3-та серия СЕДАН
Е91 - 3-та серия КОМБИ
Е92 - 4-та серия КУПЕ
Е93 - 4-та серия КАБРИОЛЕТ
Баварската четворка много ми харесва - красива и агресивна, абе ИСТИНСКО BMW.
Е36 колкото и да е хубав модел, вече остава в история /гледам че има такъв отговор в анкетата/.
А колкото до отричането от новите модели, че били боклуци, че емблемата само им останала и тем подобни ГЛУПОСТИ ще кажа
следното /казвал съм го и друг път/:
След 10 години, тези хора които сега ги плюят новите модели като
Е60, Е65, Е90, Е92 и т.н. ще ги боготворят, а след 20 години, ще ги обявят за класика.
Но сега "най-доброто е 15 години назад". ДА БИЛО Е ПРЕДИ 15 ГОДИНИ НАЙ-ДОБРОТО В АВТОМОБИЛНИЯ СВЯТ НО СЕГА НЕ Е
Нищо против старите модели, те са се записали подобаващо в славната история на марката, били са номер 1 но за ВРЕМЕТО СИ!
Но съгласете се че конкуренцията не спи и трябва да се върви напред.
Представете си например BMW си произвежда Е21,E30,Е28,Е23,E36,E34 и т.н и до днес и не прави Е46,Е39,Е65,Е38,Е60 какво би станало? Ами фалит.
Както знаете новите модели се продават най-добре първите 3 години
от избизането си, а след това продажбите им почват да спадат.
Имаше една тема срещу новите мотори на BMW, от сорта кви са тия
ваноси, кви са тия винтили и т.н. Що не се правел М20 и М30 и ...
Ами щот днес НЯМА кой да го купи, и още по-лошо, НЯМА кой да
го допусне от гледна точка на нормите в Евросъюза.
Да не говорим за разход на гориво, ускорения и т.н.
M54 напр. да не е по-лош от М20? Според мен НЕ Е
Или
S54 да е по-лош от S38? Според мен също НЕ Е
Дори НАПРОТИВ! M54 и S54 за сега на най-добрите баварски шестаци
правени някога. ТОВА Е
При новата трета и четвърта серия означенията ще са:
Е90 - 3-та серия СЕДАН
Е91 - 3-та серия КОМБИ
Е92 - 4-та серия КУПЕ
Е93 - 4-та серия КАБРИОЛЕТ
Баварската четворка много ми харесва - красива и агресивна, абе ИСТИНСКО BMW.
Е36 колкото и да е хубав модел, вече остава в история /гледам че има такъв отговор в анкетата/.
А колкото до отричането от новите модели, че били боклуци, че емблемата само им останала и тем подобни ГЛУПОСТИ ще кажа
следното /казвал съм го и друг път/:
След 10 години, тези хора които сега ги плюят новите модели като
Е60, Е65, Е90, Е92 и т.н. ще ги боготворят, а след 20 години, ще ги обявят за класика.
Но сега "най-доброто е 15 години назад". ДА БИЛО Е ПРЕДИ 15 ГОДИНИ НАЙ-ДОБРОТО В АВТОМОБИЛНИЯ СВЯТ НО СЕГА НЕ Е

Нищо против старите модели, те са се записали подобаващо в славната история на марката, били са номер 1 но за ВРЕМЕТО СИ!
Но съгласете се че конкуренцията не спи и трябва да се върви напред.
Представете си например BMW си произвежда Е21,E30,Е28,Е23,E36,E34 и т.н и до днес и не прави Е46,Е39,Е65,Е38,Е60 какво би станало? Ами фалит.
Както знаете новите модели се продават най-добре първите 3 години
от избизането си, а след това продажбите им почват да спадат.
Имаше една тема срещу новите мотори на BMW, от сорта кви са тия
ваноси, кви са тия винтили и т.н. Що не се правел М20 и М30 и ...
Ами щот днес НЯМА кой да го купи, и още по-лошо, НЯМА кой да
го допусне от гледна точка на нормите в Евросъюза.
Да не говорим за разход на гориво, ускорения и т.н.
M54 напр. да не е по-лош от М20? Според мен НЕ Е

S54 да е по-лош от S38? Според мен също НЕ Е

Дори НАПРОТИВ! M54 и S54 за сега на най-добрите баварски шестаци
правени някога. ТОВА Е

BMW - Усещане за автомобил
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Мнооого е красива
Както вече съм отбелязвал, това е еволюцията на дизайна
Погледнете последния фейслифт на Е46 от 2003г.., особено фаровете и веднага ще откриете приликата. И аз не бях чувал, че ще има четвърта серия, но май фирмената политика върви натам - разделяне на различните версии на купето в отделни серии. Което е чудесно, защото ще има още повече теми във форума и по сбирките.





Never mistake motion for action...
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Dido е прав но на мен и сага ми харесват
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Е ТОВА Е КОЛА!
Тъкмо се бях разочаровал от новите БМВта (малко), и вадят тази кола която не само е злобна, ами и злобно бърза.
Мноо ме кефи!!!
Тъкмо се бях разочаровал от новите БМВта (малко), и вадят тази кола която не само е злобна, ами и злобно бърза.
The new M3 & M4 will use a 400Bhp V8 due on sale in 2006
Мноо ме кефи!!!
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Напълно съм съгласен с DIDO!!! Аз мисля, че всичките нови творения на Бенгъл са доста добри!!! Определено 4-ката излъчва доста стил и агресия, като едно истиснско BMW!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Абе въпреки че много се отдалечиха от първоначалната маниашка насоченост новите модели на BMW си остават поне според мен уникални автомобили и са винаги една крачка пред другите в автомобилостроенето(независимо дали става въпрос за дизайн,двигатели,поведелие на пътя,лукс или динамика) и въпреки радикалните промени в дизайна си остават истински BMW-та(съгласете се че това не са коли само за маниаци като нас а са предназначени за "нормалните" хора които ги използват за предвижване от т.А до т.Б,а аз мисля че тези автомобили стават не само за това
,а за тези от нас които искат найстина чисто удоволствие от карането си остават BMW-тата от старата школа,с които се разхождаме по преспите защото не можеме да ги караме
).Така че аз мисля че това са невероятни автомобили и не бих се отказал(при парична възможност разбирасе) от притежанието на една такава,пък като ми се кара ще си извадя Е-30-ката!!!





------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- 3C
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 20.04.2002
- Местоположение: USA & BG
- Кара: BMW/ Mercedes
- Мечтае да кара: Porsche
..................................и.т.н.DIDO написа:............................................................................................ Както знаете новите модели се продават най-добре първите 3 години
от избизането си, а след това продажбите им почват да спадат.....................................................................................................След 10 години, тези хора които сега ги плюят новите модели като
Е60, Е65, Е90, Е92 и т.н. ще ги боготворят, а след 20 години, ще ги обявят за класика.
dude,
Точно през първите години и то най-вече първата я отбягват да купуват и то най-много поради куп дефектите и недостатъци който се изглаждат по-натам в производството на даден модел - поне за това има теми та чудо, а пък поне съм го и аз самият изпитал .
Всичко написано в целият пост по-горе ЛОГИчНО е така, но в деиствителност продажбите на БМВ са спаднали и то доста (говоря поне за тука в US където почти половината от продукцията на германски коли за света се изсипва) а и иначе не е по различно - т.е. 5цата, 7цата а също и на 3ката след неиният "facelift" да не говорим за нововъведението Х3 (просто един маитап на Бангъл- я са подарили/продали 2,3 бр. досега я не).
Текущите модели според мен а и по пътя на логиката няма да са КЛАСИКА на такова ниво каквото са в момента колите от преди 10г. назад, поради материалите от които те са ЗАПОЕНИ И ЗАЛЕПЕНИ

И на мен самият не ми е приятно да пиша в такава отрицателна светлина и да взимам тази противоположна страна и то с/щу една от любимата ми марка (БМВ), но фактите са си факти.
Не ме разбирай/те погрешно т.е че не е за добре да има развиване и произвеждане на нещо НОВО - модерно, по-добро и по-хубаво - но има значение към каква посока ТО върви ако въобще върви.
Както съм в доста БМВ форуми така съм и в други форуми на коли : МБ, Порше, Ауди (макар че го продадох пак си ги посещавам хората от вр. на вр.) и.т.н. някой и др. форуми, но мисълта ми бе че НИКЪДЕ из тези форуми феновете на дадената марка НЕ се оплакват от изменението на новите и модели или дадените нововъведения както в сравнение с БМВтата, а със радост и възхищение посрещат всичко ново (Е.... все пак то има и някой макар и минимални " недоволни черни овчици" изключения (разбира се то не може всички да са на едно мнение), но общо взето ако има недоволство то ще се отнася до качеството на новите продукти които стават произведени с доста евтина материя под "прикритието" да са по-олекотени, НО общо взето това е нищо подобно както е из СВЕТОВНИТЕ форуми в момента на БМВтата, т.е. само недоволства от новите продукти.
Не казвам че на мен лично напоследък въобще нищо не ми харесва от идващите НОВИ продукти и то говоря по-специално и относно за новата 6ца

Тук в US доста от хората купуват (или вз. под лист) от дадената марка само заради престижа и, t.e. НЕ са никакви фенове а само да покажат чe са похарчили малко повече $$$, а на другата година преминават към нещо по-различно и друго ...... стига да е "по-различно външно".
ПС: общо взето извода ми е : че колкото по-въръл и по-заклет (в случая БМВ) фен , толкова по-скептично ще е настроен към НОВОТО, макар било то за добро или за лошо а в случая то е за ...............

HAPPY BIMMERING
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Точно през първите години и то най-вече първата я отбягват да купуват и то най-много поради куп дефектите и недостатъци който се изглаждат по-натам в производството на даден модел - поне за това има теми та чудо, а пък поне съм го и аз самият изпитал .
По принцип съм съгласен. Но винаги има "но"... Нов модел винаги се търси в началото на производството си, защото е интересен. Хората не мислят за дефектите като си купуват последен модел кола. Живота на всеки модел е от 2-3 години (при корейците) до 9-10 при БМВ, МБ и някои френски модели (Пежо 205 например). Естествено, по-луксозните модели имат и по-дълъг живот. Средния живот при БМВ и МБ е около 7 години. Но при тези фирми има сериозна приемственост и появата на фабрични дефекти е свързана със сериозни конструктивни промени на модела в съответния клас (например появата на МБ 190, който докарва фирмата до истерия докато му отстранят всички дефекти). Но при еволюционно развитие на моделите, както е при сериозните марки, дефектите не са такъв проблем (според статистиките при появата на Е36 дефектите са предимно в детайлите коренни изменени спрямо Е30 - фарове, кормилно устройство и т.н.). Така че здравината и надеждността според мен не са свързани пряко с промените в дизайна и развитието на моделите. Ако сложат супернови технологии в Е30, те пак ще си дефектират докато ги доизкусурят, независимо, че купето, двигателите и материалите са доказали своята надеждност.
но общо взето ако има недоволство то ще се отнася до качеството на новите продукти които стават произведени с доста евтина материя под "прикритието" да са по-олекотени
Тук съм напълно съгласен


Never mistake motion for action...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
3С, още нещо, гледам, че караш С 280 В202 - великолепен автомобил, поздравявам те! Аз се порових и открих, че С 240 2003-та с двиг. 2,6л. В6, 168 к.с. струва около $32 000. Сравни с този, който караш и ще видиш, че новите автомобили винаги излизат по-евтино, просто технологиите се развиват много бързо и никой няма право да изостава. Още по-малко БМВ и МБ
А неуспешните експерименти като Х3 винаги е имало и ще има.

Never mistake motion for action...
- 3C
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 368
- Регистриран на: 20.04.2002
- Местоположение: USA & BG
- Кара: BMW/ Mercedes
- Мечтае да кара: Porsche
[i]Lion написа:3С....................... поздравявам те! Аз се порових и открих, че С 240 2003-та с двиг. 2,6л. В6, 168 к.с. струва около $32 000. Сравни с този, който караш и ще видиш, че новите автомобили винаги излизат по-евтино ............................
Lion,
Мерси за поздрава bud:D
Изглежда ще се отклон'я/им малко от оригиналната тема за което се извинявам предварително на Kay и останалите фенове и вярвам че се няма нищо напротив

Много е относително всичко това, но според мен не винаги новото излиза по-евтино $$$ дори погледнато процентно с даденият стандард на живот на дадено място.
btw старият модел МБ С280 (w202) oтговаря на новият модел който е С320 (w203); и съответно старият модел С220/230 (w202) отговаря на новият С240 (w203) __ > (а не С240(w203) vs C280 (W202) ).
Разликата варира само с около $2.000 завишение м/ду по-новите модели в сравнение с старите като пример $35К С280 '96 vs $37K С320 '03 преди екстри и такси, но тука се получава следното т.е. цената се вдига макар и минимално при което потребителя се заблуждава и си мисли хеий гледай сега след толкова години купувам подобна НОВА кола и то горе долу за същата цена, но погледнато завода не е в никаква загуба, е и защо ? Защото всяко по-ново нещо се прави по-евтино с по-евтини преработени материали а и с по- евтина работна ръка (като пример Е46 325 за US идва от Африка, а скоро и 7ма сер. ще се прави в Китаи). Също така преди години по големият процент от дадените пари който в завода са отделяли за даден модел са отивали в технологий за разработване на механиките: двигатели/трансм. ходова и.т.н, а в последно време този по-голям % $ отива за разработване на повече електроника по-тях (т.е. как да има повече копчета или да караме без фарове чрез топлинна камера (прим. Kadilak и.т.н.), повече козметика отвън/отвътре та да хване окото на потребителят чрез по-впечатляващ дизайн, и така да се каже в същото време на дадена компания се въртят около 3 бр. двигателни разработки из всичките серий/модели .
Като др. прим. на новите МБ на доста от частите под капака пише Крайслер а дори и да не го пише то те са си! Та тези части се намират и в коли като Додж Неон Себринг и др. тем под. евт. бокл. но това са коли който дори и в сравнение с най-евтиният модел на МБ са на половината а и по малко от неговата цена, гуми/гарнитури и уплатненията ги изписват и от Китай дори за стотинки

Но ако говорим за един и същ модел кола, имайки в предвид като пример от една година до следващата то тука вече се получава така че предния потребител е в лека загуба, т.е. след всяка измината година се взимат повече екстри безплатно който са стрували $$$ предната година и то на абсолютно същият модел който поскъпва с почти нищо само с малък % от инфлацията.
Като примери: на МБ през '96г. задните облегалки ми бяха $ option, а през следващата година те вече бяха стандартни и безплатни, като др. прим. през '01 БМВ'то го ордерувах да е със CD на таблото за $200, вместо касетофон, а на следващата '02 - CD/рад. го въведоха стандартно и безплатно, (подобна история беше и с oранжеви и безцветните мигачи м/ду '01/'02 при спортният пак.) .....
Оооопс .... много се разтегнах, съжалявам за отегчителното писане около този marketing .....

Happy Bimmering

52 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани