Новата 8-ца
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата 8-ца
8цата ще е базирана на 7цата, а тънкия момент е че седмицата е базирана на 5цата !
G30 е доста лекокрако , карбона в 7ма серия служи основно за маркетинг. Аз залагам на тегло около 1700кг за 850i . Тя и старата 8ца си беше не лош слон. Само че БМВ се усетиха, че дълго време Бенц папа луди пари от гига надцененото S coupe/ CL и решиха и те да влязат. Единствено ме виждам 6та серия къде ще бъде. Тя и сега трудно се бори за живот, та си представям после.
G30 е доста лекокрако , карбона в 7ма серия служи основно за маркетинг. Аз залагам на тегло около 1700кг за 850i . Тя и старата 8ца си беше не лош слон. Само че БМВ се усетиха, че дълго време Бенц папа луди пари от гига надцененото S coupe/ CL и решиха и те да влязат. Единствено ме виждам 6та серия къде ще бъде. Тя и сега трудно се бори за живот, та си представям после.
Последна промяна acho.rs на 21 Май 2017, 14:01, променена общо 1 път
Re: Новата 8-ца
Тя двувратата 6-та серия уж е спряна вече.
Докъто камуфлажа не се махне нищо не се знае. Засега не ми изглежа спортно.
Докъто камуфлажа не се махне нищо не се знае. Засега не ми изглежа спортно.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новата 8-ца
Ачо, 6-та серия няма да правят вече бе или поне докато произвеждат 8-ма. Нали ти бях казал, че новото М6 би било ултра-колата, но няма да я правят.
1700 кг. за М8, да няма да е с двигателя на М4?
Сериозно, това тегло няма как да се получи, понеже колата няма да е ГТ, ами ще иде към суперкарите(не, че БМВ не могат да я направят така, просто не искат)и цената и ще стане още по-огромна. Реално сегашното М6 е 1900 кг. няма как просто по-голямото М8 дори с карбона, който ще вграждат да е по-малко от 1800(колкото Е63)но мисля ще е повечко дори. 1800 ще е мечта според мен. Но ако може да е 1700, отсега да събирам пари от закуски, че да мога да го взема като стане на някоя годинка.

1700 кг. за М8, да няма да е с двигателя на М4?




In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Новата 8-ца
Прекият конкурент S63 coupe е 2070кг... Ако са 150кг под това ще е значително по добре ама 370кг на по-леко да е М8 ме съмнява 

..Bayerische Motoren Werke..


- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:Ачо, 6-та серия няма да правят вече бе или поне докато произвеждат 8-ма. Нали ти бях казал, че новото М6 би било ултра-колата, но няма да я правят.
1700 кг. за М8, да няма да е с двигателя на М4?Сериозно, това тегло няма как да се получи, понеже колата няма да е ГТ, ами ще иде към суперкарите(не, че БМВ не могат да я направят така, просто не искат)и цената и ще стане още по-огромна. Реално сегашното М6 е 1900 кг. няма как просто по-голямото М8 дори с карбона, който ще вграждат да е по-малко от 1800(колкото Е63)но мисля ще е повечко дори. 1800 ще е мечта според мен. Но ако може да е 1700, отсега да събирам пари от закуски, че да мога да го взема като стане на някоя годинка.
![]()
![]()
750-ката е 1870кг по каталог, М8 ако е пак с V8- няма как да е много по-малко. Ако е с V12-ката вече 2000 +
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:Ачо, 6-та серия няма да правят вече бе или поне докато произвеждат 8-ма. Нали ти бях казал, че новото М6 би било ултра-колата, но няма да я правят.
1700 кг. за М8, да няма да е с двигателя на М4?Сериозно, това тегло няма как да се получи, понеже колата няма да е ГТ, ами ще иде към суперкарите(не, че БМВ не могат да я направят така, просто не искат)и цената и ще стане още по-огромна. Реално сегашното М6 е 1900 кг. няма как просто по-голямото М8 дори с карбона, който ще вграждат да е по-малко от 1800(колкото Е63)но мисля ще е повечко дори. 1800 ще е мечта според мен. Но ако може да е 1700, отсега да събирам пари от закуски, че да мога да го взема като стане на някоя годинка.
![]()
![]()
Грешно смяташ - 8цата ще е 5та серия купе, точно както 6цата си беше досега. Виж теглото н актуалната Г30 - 540и е 1595кг!!! а 550и Хдрайв е 1800кг - 8цата няма да е по-голяма от Г30 , така че очаквай към 1700кг, особено ако вместят малко карбон, който уж олекотява 7ма серия. Поне прайз тага ще го позволи. Сегашното М6 е на базата на Ф10 което си е леко с наднормено тегло. Примерно актуалното 530дХдрайв е 150кг по-малко от предходното
Г30 540и Хдрайв е по-леко от Ф10 550и Хдрайв със 240кг



- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новата 8-ца
Ами не знам дали аз смятам грешно, но навсякъде където съм чел, чул и видял, информацията е, че ще е на база 7-ма серия. То няма логика да се казва 8-ма ако ще е на база 5-та, тогава щеше да си остане просто 6-та. Не може просто с едните екстри отгоре да го кръстят 8-ма и да му искат някое евро отгоре. Просто спират 6-та защото тя вече отиде доста като цена и ще е прек конкурент реално с 8-ма и двете явно мислят, че ще вземат от продажбите си една от друга и реално инвестициите няма да си струват толкова. Погледни го и в исторически план, не е нещо ново, аз писах за това по-назад - когато има 6-ца, няма 8-ца и обратно.
Та тия 1700 кг. ти казах, че отиват към суперкар, а БМВ знаейки какви цени искат наколи, то ще трябва 200 000 евро да му искат.
Това тегло за истински суперкар си мисля, че биха го сложили с този мотор и мощност около 700 коня, но едва ли ще видим подобно нещо от компанията, просто не искат да го направят. Доказаха го всички тези слухове с така чаканото М1, което така и няма изгледи да се появи до 2020-та, тоест ще си остане само слух засега.
Та очаквай към 1900 кг. за М8.
И то в добрият случай защото виж назад ти написаха конкурента колко тежал, нашето направо ще е като перце сравнимо с него, дори да е 1900 кг. 
Та тия 1700 кг. ти казах, че отиват към суперкар, а БМВ знаейки какви цени искат наколи, то ще трябва 200 000 евро да му искат.

Та очаквай към 1900 кг. за М8.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:Ами не знам дали аз смятам грешно, но навсякъде където съм чел, чул и видял, информацията е, че ще е на база 7-ма серия. То няма логика да се казва 8-ма ако ще е на база 5-та, тогава щеше да си остане просто 6-та. Не може просто с едните екстри отгоре да го кръстят 8-ма и да му искат някое евро отгоре. Просто спират 6-та защото тя вече отиде доста като цена и ще е прек конкурент реално с 8-ма и двете явно мислят, че ще вземат от продажбите си една от друга и реално инвестициите няма да си струват толкова. Погледни го и в исторически план, не е нещо ново, аз писах за това по-назад - когато има 6-ца, няма 8-ца и обратно.
Та тия 1700 кг. ти казах, че отиват към суперкар, а БМВ знаейки какви цени искат наколи, то ще трябва 200 000 евро да му искат.Това тегло за истински суперкар си мисля, че биха го сложили с този мотор и мощност около 700 коня, но едва ли ще видим подобно нещо от компанията, просто не искат да го направят. Доказаха го всички тези слухове с така чаканото М1, което така и няма изгледи да се появи до 2020-та, тоест ще си остане само слух засега.
Та очаквай към 1900 кг. за М8.И то в добрият случай защото виж назад ти написаха конкурента колко тежал, нашето направо ще е като перце сравнимо с него, дори да е 1900 кг.
Нали те подсетих по-горе, че 7ма серия си е на платформата на 5та

В момента конкурента произвежда купета и на базата на Ц, Е и С класи. Да не говорим колко често доесга камуфлажираха ЦЛК като купе на Е клас, пък си беше чиста Цедка.
Цената на сегашната 6та серия така или иначе си е мнооого над Е купе, така че едва ли ще я надуят много. Другото хубаво е че най-вероятно бъдещата М8 ще си остане на задното, тъй като най-после се сетиха да сложат умен Хдрайв на М5. След като Г30 540и може да тежи под 1600кг, си мисля че ще има една средно мощна и лека 840ка . Едва ли ще направят глупостта на Мерцедес да слагат само V8 и V12 в едно купе, и да гонят имидж за сметка на печалба.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новата 8-ца
Да, платформата я знам, че е тази, но другото отгоре няма да бъде и както 7-ма серия не тежи колкото 5-та, така и 8-ма няма да тежи като 5-та.
Дали М8 ще е само на задно предстои да разберем, но и за това се съмнявам. Най-малкото М екс-драйв струва пари и ще искат да ги вземат от този и онзи. Плюс това колата има нужда от сцепление като е 600+ коня с огромен потенциал за още бая коне с леко пипване, които иначе ще ги имаш, но реално ще се губят в много случаи.
Дали М8 ще е само на задно предстои да разберем, но и за това се съмнявам. Най-малкото М екс-драйв струва пари и ще искат да ги вземат от този и онзи. Плюс това колата има нужда от сцепление като е 600+ коня с огромен потенциал за още бая коне с леко пипване, които иначе ще ги имаш, но реално ще се губят в много случаи.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:Да, платформата я знам, че е тази, но другото отгоре няма да бъде и както 7-ма серия не тежи колкото 5-та, така и 8-ма няма да тежи като 5-та.
Дали М8 ще е само на задно предстои да разберем, но и за това се съмнявам. Най-малкото М екс-драйв струва пари и ще искат да ги вземат от този и онзи. Плюс това колата има нужда от сцепление като е 600+ коня с огромен потенциал за още бая коне с леко пипване, които иначе ще ги имаш, но реално ще се губят в много случаи.
Да, за М8 едва ли ще оставят тази мощност на задно, но има надежда една 840и на задно да излезе с доста ниско тегло. Като се замисля, обаче пазар на такива купета понася добре 2100кг на еС-купе и 2500кг на Бентли Континентал.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Новата 8-ца
За мен винаги 8-а серия е било най-красивата кола, още откакто я имах на дъвка турбо. И не знам някак си съм разочарован от новия дизайн, прилича ма 6-та серия с феислифт. Не че ще мога да си я позволя някога, но някак си като я гледам и съм разочарован. Очаквах нещо по-смело от дизайнерите.
http://www.autobild-bulgaria.com/%D0%B5 ... 8%D1%8F-8/

http://www.autobild-bulgaria.com/%D0%B5 ... 8%D1%8F-8/

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: Новата 8-ца
Определено е разочарование . Прилича на някакъв японско/корейски хибрид. Бъбреците и фаровете са в ужастна форма и грозно диспропорционални. 

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Новата 8-ца
Nukem написа:За мен винаги 8-а серия е било най-красивата кола, още откакто я имах на дъвка турбо. И не знам някак си съм разочарован от новия дизайн, прилича ма 6-та серия с феислифт. Не че ще мога да си я позволя някога, но някак си като я гледам и съм разочарован. Очаквах нещо по-смело от дизайнерите.
http://www.autobild-bulgaria.com/%D0%B5 ... 8%D1%8F-8/
Не знам, обаче аз не виждам никаква прилика.

И какво значи, че 8-ма серия винаги е била най-красива? Реално да няма 5 поколения осмици? Аз пък лично не харесвам у нея нито страничните огледала, които са 1:1 с Е36, нито вдигащите се светлини отпред, които ми приличат на една епоха, където това е било почти хубаво. За мен пък трудно ще направят по-красива кола от F13 някога.
Този концепт не е непременно показателен. Реално може да изглежда доста по-различно. Особено тия брони се хващам на бас, че няма да са същите, най-вече отзад.


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани