200км/ч
Модератор: Общи модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Kalio
-
Проблема при мен идва от диференциала, който е с предавателно число 4.11(много бавен), но има зверско ускорение. Скоростите стават по къси, съответно и максималната скорост. Преди имах диференциал 3.91 и с 210км/ч бях на малко под 6000 об/мин.
Но тогава ги вдигах доста по бавно, а сега ми трябва и 6-та
Но тогава ги вдигах доста по бавно, а сега ми трябва и 6-та

- KUPETO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: Планетата ЗЕМЯ
Много пъти и аз го задавах този ? ,но никой не ми обесняваше как го правят всеки вика ела да видиш-ама като стане нещо да дойда да видя се разваля колата
С моето купе 318 ис вдигах 215 макс. скорост и то по магистралата и почва да ме забива,а пък чувах че са развити скорости до 245 км/ч което ме озъбваше,защото мотора ми беше пърфект ама от всякаде както и колата и колкото и да язорех е няма повече от 215!И според ме какъвто и чип да се сложи то надали този чип има такива характеристики да дава още 30 км/ч ускорение!
А, може би е от диференциала(блокаж) или пък от 17-ките с които го карам
Но за вибрации в купето не съм имал,единствено шума от прозорците след 180 който се получаваше и една лека вибрация по педала на газта!

А, може би е от диференциала(блокаж) или пък от 17-ките с които го карам




Но за вибрации в купето не съм имал,единствено шума от прозорците след 180 който се получаваше и една лека вибрация по педала на газта!

Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Kalio написа:Преди имах диференциал 3.91 и с 210км/ч бях на малко под 6000 об/мин.
Но тогава ги вдигах доста по бавно, а сега ми трябва и 6-та
Разбирам

KUPETO, както каза Мегов, тези истории са от типа рибарски


А за вибрациите, при мен също няма нищо - колата се залепя за пътя и само вятъра се чува, и едно приятно бучене от двигателя


- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
BMW_320 написа:ами неговото 320 е Е30 те нали са с други двигатели (по-слаби) не като твоя нормално е на по високи обороти да прави тези километри, а ограничителя на мен специално ми изключва на 6600
Блока е същия - М50, но в зависимост от годината има различни промени по главата - 12 клапанови, 24 клапанови, 24 + 3-stage VANOS, 24 + stepless VANOS

За ограничителя питам, защото съм сигурен че съм стигал към 6700 на пистата, ама в такива моменти какво показва на таблото ти е последна грижа - по-важното е да не свършиш в гумената стена

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Е36 318i по документи има с 1 км/ч по-висока Vmax от E36 320i. Поне така го дават в оригиналната БМВ книжка, различни сайтове и т.н. дават между 214 и 216 км/ч, на практика 318 и 320 са еднакви в това отношение.
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
С Е30 316i вдигам 190, но според баща ми, който я тества веднъж може и малко над 200, което бих проверил веднага щом някой ми каже удобно място за породен род изпитания
А предполагам, че и скоростомера си лъже горе и кой знае колко е 




- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
naskoksan написа:по документи Е36 318 вдига 193км/ч обаче това с 113 bhp
а аз лично повече от 200 не мога да направя каквото ще да става за 6000rpm - говорим при тая скорост
Извинявам се че не уточних - имах предвид 140 к.с. модела, т.е. 318is.
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
аз със трабанта по нанадолнище със попътен вятър мога да вдигна 110... това брои ли се?
а чиповете при атмосферните двигатели не правят кои знае какво- качват ти малко червената линия че да можеш да сменяш по-дълбоко в оборотите и като ти паднат на новата предавка да са пак около върха на кривата на конете... също така ти дръпват центровката малко напред, че ако нямаш детонаций да ти качат 5-10 коня на високите обороти... ама ако е лош бензина и нормалната ти центровка е на ръба на детонациите, чипа нищо не прави- даже може да ти паднат кончетата щото компютъра слуша с микрофоните и ако иа дръпне напред и долови детонации... дръпва назад много и конете измират
виж, при помпите чиповете имат голям ефект защото качват налягането и тн.. ама това е друга тема.
алекс
трабант 601с

а чиповете при атмосферните двигатели не правят кои знае какво- качват ти малко червената линия че да можеш да сменяш по-дълбоко в оборотите и като ти паднат на новата предавка да са пак около върха на кривата на конете... също така ти дръпват центровката малко напред, че ако нямаш детонаций да ти качат 5-10 коня на високите обороти... ама ако е лош бензина и нормалната ти центровка е на ръба на детонациите, чипа нищо не прави- даже може да ти паднат кончетата щото компютъра слуша с микрофоните и ако иа дръпне напред и долови детонации... дръпва назад много и конете измират

виж, при помпите чиповете имат голям ефект защото качват налягането и тн.. ама това е друга тема.
алекс
трабант 601с
alx написа:аз със трабанта по нанадолнище със попътен вятър мога да вдигна 110... това брои ли се?
Аз пък моя Трабант съм го карал с над 160км/ч. Щеше да се разпадне горкия. Стрелката на километража отдавна забила в прагчето 120км/ч, предницата направо лети, а аз стоя зад огромното кормило и ме е страх да го мръдна рязко. Най-много се страхувах обаче да не спре рязко теглещата ме Е30 325-ца

54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]