200км/ч

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Kalio
Аватар

Мнение от Kalio » 19 Авг 2003, 17:30

Проблема при мен идва от диференциала, който е с предавателно число 4.11(много бавен), но има зверско ускорение. Скоростите стават по къси, съответно и максималната скорост. Преди имах диференциал 3.91 и с 210км/ч бях на малко под 6000 об/мин.
Но тогава ги вдигах доста по бавно, а сега ми трябва и 6-та :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: Планетата ЗЕМЯ

Мнение от KUPETO » 20 Авг 2003, 9:45

Много пъти и аз го задавах този ? ,но никой не ми обесняваше как го правят всеки вика ела да видиш-ама като стане нещо да дойда да видя се разваля колата :!: С моето купе 318 ис вдигах 215 макс. скорост и то по магистралата и почва да ме забива,а пък чувах че са развити скорости до 245 км/ч което ме озъбваше,защото мотора ми беше пърфект ама от всякаде както и колата и колкото и да язорех е няма повече от 215!И според ме какъвто и чип да се сложи то надали този чип има такива характеристики да дава още 30 км/ч ускорение!
А, може би е от диференциала(блокаж) или пък от 17-ките с които го карам :!: :!: :!: :roll:
Но за вибрации в купето не съм имал,единствено шума от прозорците след 180 който се получаваше и една лека вибрация по педала на газта! :twisted:
Пътят към АДА е обсипан с добри намерения!

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Авг 2003, 10:56

Kalio написа:Преди имах диференциал 3.91 и с 210км/ч бях на малко под 6000 об/мин.
Но тогава ги вдигах доста по бавно, а сега ми трябва и 6-та :)


Разбирам ;) Аз бих избрал къс диф обаче, максималната скорост не ме вълнува толкова. Според теб между 4.11 диф и чипа, кое ти даде по-осезаеми резултати като ускорение?

KUPETO, както каза Мегов, тези истории са от типа рибарски :) По документи, 318i Е36 вдига точно 215 км/ч максимална скорост - перфектна ти е колата. 17 цоловите гуми, ако са с правилната дебелина, не би трябвало да оказват никакво влияние на ускорението ти или максималната скорост. Също си прав, че 30 км/ч само от чип не могат да дойдат - 5-10 км/ч е възможно, но за повече трябват сериозни модификации ( суперчарджър примерно :) ).

А за вибрациите, при мен също няма нищо - колата се залепя за пътя и само вятъра се чува, и едно приятно бучене от двигателя :) Мания! :?:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Авг 2003, 11:08

BMW_320 написа:ами неговото 320 е Е30 те нали са с други двигатели (по-слаби) не като твоя нормално е на по високи обороти да прави тези километри, а ограничителя на мен специално ми изключва на 6600


Блока е същия - М50, но в зависимост от годината има различни промени по главата - 12 клапанови, 24 клапанови, 24 + 3-stage VANOS, 24 + stepless VANOS :) Но принципно е същия двигател и характеристиките им не са много далеч едни от други - максималната мощност се развива при около 6000 об/мин, след което доста бързо пада, та за това питах как така стига 7000. Обикновено колите са изчислени аеродинамично и по предавателни числа да достигат максимална скорост при Pmax на двигателя, така че като стигнеш Pmax колата спира да ускорява. Но Калио е сменял диф, и е променил предавателните числа - за това достига Vmax при по-високи обороти.

За ограничителя питам, защото съм сигурен че съм стигал към 6700 на пистата, ама в такива моменти какво показва на таблото ти е последна грижа - по-важното е да не свършиш в гумената стена ;) Явно е там някъде, аз мислех че е на 6500 защото от там започва солидната червена зона, но тахометъра може и да греши с плюс-минус стотина оборота.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

Мнение от Mr.White » 20 Авг 2003, 11:19

По документи, 318i Е36 вдига точно 215

Spored men tova e za E36 320

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Авг 2003, 12:18

Е36 318i по документи има с 1 км/ч по-висока Vmax от E36 320i. Поне така го дават в оригиналната БМВ книжка, различни сайтове и т.н. дават между 214 и 216 км/ч, на практика 318 и 320 са еднакви в това отношение.

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 20 Авг 2003, 14:22

по документи Е36 318 вдига 193км/ч обаче това с 113 bhp
а аз лично повече от 200 не мога да направя каквото ще да става за 6000rpm - говорим при тая скорост
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 20 Авг 2003, 14:30

С Е30 316i вдигам 190, но според баща ми, който я тества веднъж може и малко над 200, което бих проверил веднага щом някой ми каже удобно място за породен род изпитания :) А предполагам, че и скоростомера си лъже горе и кой знае колко е :?
Изображение
Изображение

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 20 Авг 2003, 15:10

Иво веднага след Тунелите Посока Пловдив има едно надолнище с як асфалт :!: Това е мисля след Ихтиман ли :? Но там де то има едни тунели на Тракия :arrow: Е там със кола 105 коня съм правил 220км/ч :lol: Така че Може и да Има възможни неща 8)

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Авг 2003, 15:41

naskoksan написа:по документи Е36 318 вдига 193км/ч обаче това с 113 bhp
а аз лично повече от 200 не мога да направя каквото ще да става за 6000rpm - говорим при тая скорост


Извинявам се че не уточних - имах предвид 140 к.с. модела, т.е. 318is.

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 20 Авг 2003, 15:59

С 325 вдигам 240 на 6300 оборота,но след 210 става тромаво!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София - Лагера

Мнение от xaoc777 » 20 Авг 2003, 16:07

Пробвах я и мойта на магистралата - 202км/ч
Никакви вибрации при гладък участък. (въпреки че не ми е регулирана предницата)
Не се усеща скороста (почти) :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 20 Авг 2003, 16:41

xaoc написа:Пробвах я и мойта на магистралата - 202км/ч
Никакви вибрации при гладък участък. (въпреки че не ми е регулирана предницата)
Не се усеща скороста (почти) :)

С дигитален километраж ли си ? 8)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 20 Авг 2003, 17:07

аз със трабанта по нанадолнище със попътен вятър мога да вдигна 110... това брои ли се? :)

а чиповете при атмосферните двигатели не правят кои знае какво- качват ти малко червената линия че да можеш да сменяш по-дълбоко в оборотите и като ти паднат на новата предавка да са пак около върха на кривата на конете... също така ти дръпват центровката малко напред, че ако нямаш детонаций да ти качат 5-10 коня на високите обороти... ама ако е лош бензина и нормалната ти центровка е на ръба на детонациите, чипа нищо не прави- даже може да ти паднат кончетата щото компютъра слуша с микрофоните и ако иа дръпне напред и долови детонации... дръпва назад много и конете измират ;)

виж, при помпите чиповете имат голям ефект защото качват налягането и тн.. ама това е друга тема.

алекс
трабант 601с

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 20 Авг 2003, 17:34

alx написа:аз със трабанта по нанадолнище със попътен вятър мога да вдигна 110... това брои ли се? :)


Аз пък моя Трабант съм го карал с над 160км/ч. Щеше да се разпадне горкия. Стрелката на километража отдавна забила в прагчето 120км/ч, предницата направо лети, а аз стоя зад огромното кормило и ме е страх да го мръдна рязко. Най-много се страхувах обаче да не спре рязко теглещата ме Е30 325-ца :wink:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook