поправка на детайли (щети от градушка)
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
Значи до 2 г. трябва да сме ги продали 

- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
K_Ilkov написа:Тва е хубаво ама съм виждал кола правена в доверен сервиз от градушка, с няколко мм кит![]()
Верно не са 100 кила ама тва не е замаска ... естествено на 2г беше напукан и капака и тавана ...
Напукването на кита няма много общо с дебелината му

И аналогията ти не е съвсем коректна->за замазката препоръчват МИНИМАЛНА дебелина на слоя,за да не се пука

Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
Може би не съм прав, но според теб нормално ли е да е с няколко мм кит и как се прави да не се пука?
За замаските определено си прав ама то е щото по тях се ходи обикновенно
за разлика от преден капак и таван, по които се ходи по-скоро рядко
За замаските определено си прав ама то е щото по тях се ходи обикновенно
за разлика от преден капак и таван, по които се ходи по-скоро рядко


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- немо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: rustland
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
K_Ilkov написа:Може би не съм прав, но според теб нормално ли е да е с няколко мм кит и как се прави да не се пука?
Да.Нормално е.
Има кит и кит.Както има сирене и сирене,от 4 до 10лв/кг.После има други дребни (и не толкова дребни) камъчета,дето могат да преобърнат колата и т.н....като например колко добре е подготвена основата.Китът,сложен в/у недеформираща се и добре обработена основа няма да се спука никога

Маркиране на дефектите:

Преди изтегляне:

След изтегляне:

Китосване:дебелината на кита е 1-2 мм.

Нанасяне чрез шприцоване(пръскане) на полиестерен шприц-кит (или течен кит):Дебелина около 200-400 микрона преди шлайфане!

Следва нанасяне на грундфюлер с дебелина 80-120 микрона(преди шлайфане) и накрая базисна боя и безцветен лак с дебелина 60-80 микрона!
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: поправка на детайли (щети от градушка)

ОК така съм съгласен, че проблема не е в самата дебелина на кита, а в цялостната технология и материали ...
тук се вижда някакъв доста по-сериозен подход от това, което аз установих на колата за, която говоря
имаш ли снимки след 2 години

тва в кръга на шегата


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
Да изчакаме колегата да сложи снимки след две години и тогава да си правим колите



Re: поправка на детайли (щети от градушка)
Колеги, ако някой има записан час в Лазурит за септември/октомври (или края на август) и има желание да ми го "преотстъпи" и да си прави неговата кола по-натам, нека ми пише. Ще се споразумеем 

Re: поправка на детайли (щети от градушка)
оставих колата си в препоръчан сервиз там оставените коли за ремонт от градушка бяха все луксозни коли. показаха ми самата технология на изпване ( със специална машина с точкова заварка... след това ламарината е изпъната на 100 % и кит слагат върху самата точича където е била 3аварката.. попитах за това пропукване и потъване след години и отговора беше ако минимално количество кит, тоест максимално добре подготвена и изпъната ламарина отдоло, след което задължително изпичане на кита.
- govedarov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
- Мечтае да кара: M3
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
Това са снимки на колата когато беше в сервиза. След това е цялостно боядисана и е като нова. Дали ще се напука кита след време идея си нямам но си мисля , че е направена както трябва и не би трябвало да има проблеми. В момента изглежда страхотно. Смениха ми предния капак , някакви лайстни , един мигач и челното стъкло. Ремонта излезе около 2400 лева като от Армеец си покриха всичко. Колата я правих в Автосервиз Ангелов в Пловдив.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
много е важно когато колата е на филер да се изпече добре даже ми препоръчаха, да се прави лятото в горещо време и да седи на слънце 10- 15 дена
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
bigdady написа:много е важно когато колата е на филер да се изпече добре даже ми препоръчаха, да се прави лятото в горещо време и да седи на слънце 10- 15 дена
Нещо не разбрах боядисана да стой 10-15 дни на слънце или на шприц? И за какво са камерите тогава.
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
на шприц преди боята, така по добре изсъхва кита и по-трудно може да се напука. Камерата въеши работа естествен но тогава се изпича за няколко часа така повече време престоява и ставало по-добре. Личен приятел бояджия ми го е казвал. Даже неговата кола като я бядисва я въртеше две седмици по слънцето подготвена преди да я пръсне.
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
bigdady написа:на шприц преди боята, така по добре изсъхва кита и по-трудно може да се напука. Камерата въеши работа естествен но тогава се изпича за няколко часа така повече време престоява и ставало по-добре. Личен приятел бояджия ми го е казвал. Даже неговата кола като я бядисва я въртеше две седмици по слънцето подготвена преди да я пръсне.
Те по доверените сервизи ни мотаят 6 месеца докато ни дойде реда, не виждам кой сервиз ще се намери да боядисва така, особено зимата трябва да умрат от глад

- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: поправка на детайли (щети от градушка)
Брат не съм ти казал, че така ги правят по сервизите казвам ти , че ако искаш да ти стане колата като хората така трябва да стане затова аз лично моята кола ще я закарам при познат който ще я направи по този начин лятото. По доверените сервизи всеки ги прави по изгоден за тях начин.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани