BG АутоБилд-корумпирани типове (BMW 745i E65 vs Audi A8 4,2)
Модератор: Общи модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Re: Хм..........745 впечатления.....
tsvet40 написа:Ти откъде знаеш, че сипват Приста? Поне имат хубава кола, в която да сипват нещо
Я по-спокойно колега



http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
Re: Хм..........745 впечатления.....
tsvet40 написа:...Ти откъде знаеш, че сипват Приста? Поне имат хубава кола, в която да сипват нещо
1. В хубава кола не се сипва НЕЩО.
2. Насти добре ще ме разбере , че се майтапя (за разлика от теб).
Re: Хм..........745 впечатления.....
Fast-and-Furious написа:tsvet40 написа:Ти откъде знаеш, че сипват Приста? Поне имат хубава кола, в която да сипват нещо
Я по-спокойно колегаНасти ако има да каже нещо ще каже ти няма нужда да се правиш на адвокат
По същата логика и Алпината ще ми отговори, както и е направил

А иначе за твоя майтап, Алпина, нямам думи

- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Re: Хм..........745 впечатления.....
tsvet40 написа:По същата логика и Алпината ще ми отговори, както и е направил
Май забравяш че част от задълженията ми са да следя за спазването на добрия тон


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Щом биалетите за теб са в мотора добре, а какво е Приста!?!



Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
Nasti това с биалетите не е няква мярка за сравнение - просто така е в БГ - да не казвам че на нашия МБ МЛ400 когато беше на 8000км сменяхме шарнир а сеа когато е на 20000 накладки нооо какво да се прави - а като цяло да не говорим че С-ката и МЛ-а общо на 40000км 2-та и имат сменени сумати и датчици - а хората от МБ Германия казват че с такива пътища като нашите просто се чудят как все още се движат МБ-тата 

[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
Re: Хм..........745 впечатления.....
Fast-and-Furious написа:tsvet40 написа:По същата логика и Алпината ще ми отговори, както и е направил
Май забравяш че част от задълженията ми са да следя за спазването на добрия тон
Съвсем не го забравям... Но не мисля, че бях толкова груб.. Ако е така, извинявам се

Изместихте темата ми се струва ...
АвтоБилд го уважавам като списание, защото за разлика от повечето български такива има написани интересни неща в него! Не бях си купувал одавна бг издания, но по време на 10дневната ми почивка изчетох всички почти ... там критика няма, за автомобили като Daewoo пишат, че са качествено изработени... пъргави - 0-100: 13.4... Какво да говорим?! АвтоБилд също съм ги хващал да плюят една кола и след това да я хвалят, но като цяло четивото е добро, точно защото е списвано от чужденци. На нашите журналисти им личи, кои статии са чужди и кои техни. Като им дадат едно Фордче или Suzuki Liana за тестдрайв се радват и описват как тръгнали, как изпреварили, как не горяла... все едно нямат собствено мнение, пък и всъщност може да имат ама нали като оплюят някой курник и вносителя няма да им даде после да се возят на аванта и така - всички автомобили са чудесни! АвтоБилд е написан поне професионално...всички имаме слабости
Имаше преди време притурка към АвтоКъщи ... АвтоСтраст, когато за първи път я четох бяхме с Kamikadze на едно кафене .... вярвайте просълзихме се да се смеем, освен некадърните простотии написани вътре, повторенията и неточностите, беше пълно с правописни грешки! Неможах да се стърпя и написах майл на главния редактор, препратен и до "Вираж" и "АвтоЖурнал", за да не го покрият току-тъй... дали заради моя мeйл, дали заради друго притурката повече не видя бял свят..
АвтоБилд го уважавам като списание, защото за разлика от повечето български такива има написани интересни неща в него! Не бях си купувал одавна бг издания, но по време на 10дневната ми почивка изчетох всички почти ... там критика няма, за автомобили като Daewoo пишат, че са качествено изработени... пъргави - 0-100: 13.4... Какво да говорим?! АвтоБилд също съм ги хващал да плюят една кола и след това да я хвалят, но като цяло четивото е добро, точно защото е списвано от чужденци. На нашите журналисти им личи, кои статии са чужди и кои техни. Като им дадат едно Фордче или Suzuki Liana за тестдрайв се радват и описват как тръгнали, как изпреварили, как не горяла... все едно нямат собствено мнение, пък и всъщност може да имат ама нали като оплюят някой курник и вносителя няма да им даде после да се возят на аванта и така - всички автомобили са чудесни! АвтоБилд е написан поне професионално...всички имаме слабости

Имаше преди време притурка към АвтоКъщи ... АвтоСтраст, когато за първи път я четох бяхме с Kamikadze на едно кафене .... вярвайте просълзихме се да се смеем, освен некадърните простотии написани вътре, повторенията и неточностите, беше пълно с правописни грешки! Неможах да се стърпя и написах майл на главния редактор, препратен и до "Вираж" и "АвтоЖурнал", за да не го покрият току-тъй... дали заради моя мeйл, дали заради друго притурката повече не видя бял свят..
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
KAMIKADZE - не си прав братле, нема сила според която една кола влиза на малко под 8000км. в България и на 10 и нещо вече са сменени биалети, после след 2 дни пак тропа нещо, ама нема Ауди БМВ Мерцедес или Лексус, нема, неможе!!!! На тая простотия нямат право никъде!
Много била терикатска кола, ама страхотна е, е ви 150 000лв. аре сега всеки ден в сервиз, е да ви го набием у гъза на всичките специалисти дето ги правите тия дараци, аз на мойто Ауди когато сменях биалети пишеше VW/Audi 03.1989г., сигурен съм че който тук е правил такава смяна също е видял че неговите са оригинални!
Като ще е толкова лъскава и ще има 3 запалки, 2 климатика, ТВ и кви ли не още глупости трябва и да е поне малко здрава...
Някой казва е няма страшно де нали е гаранционна, да бе така е ама тя няма да е гаранционна цял живот.
Turturelo - прав си, има и издънки в АутоБилд, но си е едно от най-сериозните автомобилни списания в европа, те са цяла организация, не е само списание... при тях работят специалисти чиято работа е да оценяват коли според редица критерии. Има и доста относителни неща като удобство на водача например, те откъде знаят на мен как ще ми е удобно.. и т.н. глупости... но в повечето случай има смисъл в това което говорят
ivo - ти откога си в автомобилния бизнес и знаеш кое списание на кого е... стига глупости, дай защото в момента VAG правят наистина хитови автомобили и ги хвалят всичко да стане тяхно, списания вестници, това онова. Летището в Прага като рекламира Шкода и всичките им коли са Шкода и VW и на всякъде на летището има рекламни модели които са оставени с рекламна цел, то тогава и това летище ли е собственост на VW?!?
Alpina, разбрах те пич, аз също се базиках, ама за Х5 не ми говори, че и такова имахме и Ровър имахме иии така... честно казано, по цял ден съм около лъскави, модерни, нови, скъпи и кви ли не коли и честно казано, като се кача в мойта стара евтина и незнам си още ква кола съм си екстра, щото на 8 000км. сменям масло и филтри, а не биалети, щото махагона вътре е от истинско дърво а не неква пластмаса на петна... мисля че всички тук ще се съгласите че новите коли немогат да стъпят на старите по качество на изработката дори и еи толкова -> ' <- .... последното ми решение май наистина е твърдо, следващата ми кола ще е произведена преди 1998г. хем ще ми стъпи по-евтино, хем ще е по-истинска, ще е достатъчно здрава, няма да ходя на сервиз през ден!!!
Много била терикатска кола, ама страхотна е, е ви 150 000лв. аре сега всеки ден в сервиз, е да ви го набием у гъза на всичките специалисти дето ги правите тия дараци, аз на мойто Ауди когато сменях биалети пишеше VW/Audi 03.1989г., сигурен съм че който тук е правил такава смяна също е видял че неговите са оригинални!
Като ще е толкова лъскава и ще има 3 запалки, 2 климатика, ТВ и кви ли не още глупости трябва и да е поне малко здрава...
Някой казва е няма страшно де нали е гаранционна, да бе така е ама тя няма да е гаранционна цял живот.
Turturelo - прав си, има и издънки в АутоБилд, но си е едно от най-сериозните автомобилни списания в европа, те са цяла организация, не е само списание... при тях работят специалисти чиято работа е да оценяват коли според редица критерии. Има и доста относителни неща като удобство на водача например, те откъде знаят на мен как ще ми е удобно.. и т.н. глупости... но в повечето случай има смисъл в това което говорят
ivo - ти откога си в автомобилния бизнес и знаеш кое списание на кого е... стига глупости, дай защото в момента VAG правят наистина хитови автомобили и ги хвалят всичко да стане тяхно, списания вестници, това онова. Летището в Прага като рекламира Шкода и всичките им коли са Шкода и VW и на всякъде на летището има рекламни модели които са оставени с рекламна цел, то тогава и това летище ли е собственост на VW?!?
Alpina, разбрах те пич, аз също се базиках, ама за Х5 не ми говори, че и такова имахме и Ровър имахме иии така... честно казано, по цял ден съм около лъскави, модерни, нови, скъпи и кви ли не коли и честно казано, като се кача в мойта стара евтина и незнам си още ква кола съм си екстра, щото на 8 000км. сменям масло и филтри, а не биалети, щото махагона вътре е от истинско дърво а не неква пластмаса на петна... мисля че всички тук ще се съгласите че новите коли немогат да стъпят на старите по качество на изработката дори и еи толкова -> ' <- .... последното ми решение май наистина е твърдо, следващата ми кола ще е произведена преди 1998г. хем ще ми стъпи по-евтино, хем ще е по-истинска, ще е достатъчно здрава, няма да ходя на сервиз през ден!!!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
Nasti, бъзиках се за "списанието на VW".
BG АутоБилд-а ме кефеше преди, щото е много по-добро от българските списания и не хвалят като невиждали всяка кола в която се качат. Но почнаха да пишат само юзърски глупости, а не фенски неща. А май са станали и "твърде обективни"
. В последния брой например има статия за миещите прозорците препарати, а на всичкото отгоре са показали някви препарати от Германия, дето дори ги няма тука?! Що за тъпотии са това?!
Искам да чета списание със статии за феновете, а не за юзърите как да си мият прозорците
.
Препоръчвам ви да четете Automobile Magazine и Car & Driver, както и Road & Track


BG АутоБилд-а ме кефеше преди, щото е много по-добро от българските списания и не хвалят като невиждали всяка кола в която се качат. Но почнаха да пишат само юзърски глупости, а не фенски неща. А май са станали и "твърде обективни"

Искам да чета списание със статии за феновете, а не за юзърите как да си мият прозорците


Препоръчвам ви да четете Automobile Magazine и Car & Driver, както и Road & Track

- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
Е да де ама..........
745цата е вече на 40'000 км за 5 месеца и се кара с 240 по магистралата по 1000 км на седмица....................
Така какъвто и да е автомобил - ще се разтропа........
И стига сте спорили за глупости - аз съм убеден в едно нещо - когато колата е от първите произведени от нов модел - винаги дава ядове....и обратното - като е последните произведени всички малки дефекти са оправени......
Така че, спокойно - ако се замислим колко труд на дизайнери, инженери, работници е вкаран в една кола (особено пък немска) само и само да ни доставя удоволствие................

Така какъвто и да е автомобил - ще се разтропа........
И стига сте спорили за глупости - аз съм убеден в едно нещо - когато колата е от първите произведени от нов модел - винаги дава ядове....и обратното - като е последните произведени всички малки дефекти са оправени......
Така че, спокойно - ако се замислим колко труд на дизайнери, инженери, работници е вкаран в една кола (особено пък немска) само и само да ни доставя удоволствие................

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Beep! Beep! - грешка! Според мен, а и ако и ти се замислиш ще видиш че съм прав, че това е с цел правене на много повече пари...
Защото има не един и два материала, че 90% от марките автомобили, правят повече пари от рез. части отколкото от продажбата на автомобили...
Освен това както искаш го приемай, но за мен тропане на биалети на 10к. км. изобщо неможе да е дребен проблем, при кола за толкова много пари... мда ще ви кажа един много забавен случай:
Има много хора, за които най-хубавата кола е новата, до тук добре, нооо като се замислиш че по тази причина много от тях си купуват чисто нова кола с АБС и клима за 12-13 хил. лв. и може да ти призлее. Та един такъв 'убавец си купи Тойота Корола (подчертавам го за всички фенове на здравината на японските легени), която беше на промоция и струваше 13500лв. при плащане кеш. Та пича си купи такава количка, и с кеф от ТМ Ауто на Цариградско се помъкнал към ОМВ-то което се намира малко по-надолу, има си чисто нова кола, защо да не и сипе бензинец... иии спира пича на ОМВ-то много гордо с чисто новата ТОЙОТА и понеже е лято (случката се развива миналото лято - края на Юли) си е пуснал климатика в колата за 13500лв. Спира и се опитва да отвори стъклото за да каже на момчетата какво и колко да сипят... обаче го посреща голяма изненада. Стъклото пада във вратата - представете си картинката как си направил 1.5км. на колата си и при спирането за зареждане стъклото пада във вратата. След 800км. му се разтропа шарнир, отива в ТМ Ауто, гледат шарнира нищо му няма, сменят го с друг не тропа...
АААААА мерси ебахти малките проблеми, на мен ако ми се случи такова нещо незнам какво ще направя, нали тия неща се проверяват, нали всяка кола като излезе от конвейра и се прави тест на всички неща... пак ви казвам колите, които караме сега, когато са били чисто нови в никакъв случай не са се излагали така!!!
Защото има не един и два материала, че 90% от марките автомобили, правят повече пари от рез. части отколкото от продажбата на автомобили...
Освен това както искаш го приемай, но за мен тропане на биалети на 10к. км. изобщо неможе да е дребен проблем, при кола за толкова много пари... мда ще ви кажа един много забавен случай:
Има много хора, за които най-хубавата кола е новата, до тук добре, нооо като се замислиш че по тази причина много от тях си купуват чисто нова кола с АБС и клима за 12-13 хил. лв. и може да ти призлее. Та един такъв 'убавец си купи Тойота Корола (подчертавам го за всички фенове на здравината на японските легени), която беше на промоция и струваше 13500лв. при плащане кеш. Та пича си купи такава количка, и с кеф от ТМ Ауто на Цариградско се помъкнал към ОМВ-то което се намира малко по-надолу, има си чисто нова кола, защо да не и сипе бензинец... иии спира пича на ОМВ-то много гордо с чисто новата ТОЙОТА и понеже е лято (случката се развива миналото лято - края на Юли) си е пуснал климатика в колата за 13500лв. Спира и се опитва да отвори стъклото за да каже на момчетата какво и колко да сипят... обаче го посреща голяма изненада. Стъклото пада във вратата - представете си картинката как си направил 1.5км. на колата си и при спирането за зареждане стъклото пада във вратата. След 800км. му се разтропа шарнир, отива в ТМ Ауто, гледат шарнира нищо му няма, сменят го с друг не тропа...
АААААА мерси ебахти малките проблеми, на мен ако ми се случи такова нещо незнам какво ще направя, нали тия неща се проверяват, нали всяка кола като излезе от конвейра и се прави тест на всички неща... пак ви казвам колите, които караме сега, когато са били чисто нови в никакъв случай не са се излагали така!!!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
Насти...............
Аз говоря за сериозни марки и все пак качествени автомобили.....
Топ новина - едно аверче ми каза че дошъл клиент при него с Фордче Фиеста '01 - пълна инжекция с ДОЛЕН РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ
За тези проучвания които споменаваш съм чел и аз но никой не може да ме убеди че е така. Наистина колите след '90-те са по-слабички и дават повече дефекти но това аз лично го отдавам на факта, че вече се правят не както производителя иска да ги прави - а както маркетинговия отдел ги поръчва след тъпите им проучвания.....
А и ние като крайни клиенти не сме лесни - искаме да върви, да е комфортна, да не харчи, да побира жената, децата, тъщата и бабата с двете кучета, ските, палатката - да има сачак и шукарии вътре.........
Е, как да ни смогнат
И аз това много често съм се питал - къде отидоха истинските автомобили - ейййййййййййййййййй
Стават все по-тежки (модел за модел) което направо ме убива
А и тук не искам да изпадам в подробности, но е факт че само и само да се угоди на нас се взимат не винаги правилни технически решения да се приравни нивото на съответния клас автомобили по отношение на комфорт, стабилност , работа на двигателя и т.н.
Топ новина - едно аверче ми каза че дошъл клиент при него с Фордче Фиеста '01 - пълна инжекция с ДОЛЕН РАЗПРЕДЕЛИТЕЛЕН ВАЛ



За тези проучвания които споменаваш съм чел и аз но никой не може да ме убеди че е така. Наистина колите след '90-те са по-слабички и дават повече дефекти но това аз лично го отдавам на факта, че вече се правят не както производителя иска да ги прави - а както маркетинговия отдел ги поръчва след тъпите им проучвания.....
А и ние като крайни клиенти не сме лесни - искаме да върви, да е комфортна, да не харчи, да побира жената, децата, тъщата и бабата с двете кучета, ските, палатката - да има сачак и шукарии вътре.........

Е, как да ни смогнат

И аз това много често съм се питал - къде отидоха истинските автомобили - ейййййййййййййййййй

Стават все по-тежки (модел за модел) което направо ме убива

А и тук не искам да изпадам в подробности, но е факт че само и само да се угоди на нас се взимат не винаги правилни технически решения да се приравни нивото на съответния клас автомобили по отношение на комфорт, стабилност , работа на двигателя и т.н.
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани