...:::BMW Е23 - Истинската Акула!:::...
Модератор: Общи модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Penchev написа:Имаше един полски сайт или чешки беше,не мога да се сетя в моментаТам има подробно инфо и сканирани каталози на всички модели БМВ и там мисля,че съм гледал "Индивидуал" каталог за Е23
![]()
Не мога да се сетя сайта наистина
![]()
Ако можеш потърси още снимки на интериора,нека акцента да бъде преди всичко тамТова е нещото ,което е залегнало в основата на легендарната модификация
![]()
За този сайт ли говориш?Темата я писах 1-седмица и съм малко уморен


SlipKnoT написа:.....



*********************************
Може да съм писал една седмица всеки ден,но всички тези ваши крайно полижителни емоции ме ентусиязираха да напиша още една такава тема,дори с по-добро качество(разбира се по-високото качество изисква повече време,но кой бърза?)!Вие само ми кажете за кой модел искате да четете

- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Много добре подбрана информация. Видях само една неточност. Написал си, че при направата на 735i се обръщат към моторспорт и правят двигател на основата на М1, а в същност е обратното. Двигателя на М1 е правен на основата на 735 (M30B35) и се нарича М88, а в по-късните варианти при E24, E28 и E34 се преименува на S38, за да се знае от къде идва началото му (S произлиза от motorSport и притежава 2 разпределителни вала и 24 клапана).
Последна промяна R1cerBoy на 10 Сеп 2006, 16:22, променена общо 1 път
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани