BMW 8-Series-Царя на аутобаните!
Модератор: Общи модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
rtzankov написа:M6 написа:Ако и сега не вляза в The Best Of..............еб*ти форума
Ако зависеше от мен, НИКОГА няма да "влезеш" в Дъ Бест оф защото според мен там трябва да има неща, който са писани със сърце а не с идеята да "влзеш" някъде, спамър такъв ! Слагам си ръка на сърцето че темата е хубава, според мен има някои неточности в инфото, но не ми се спори... ако някой от имащите право решат нека да преместят темата в бест-а ....
Точно казано !
Иначе темата е добра, а колата е един път



Дано някога съм достатъчно богат за да карам такава кола, колкото и стара да е!

М6 прощавай за долунаписаното ама няма как. И не искам да те обиждам ама пак няма как.
Значи тая тема не е "писана" а превеждана с любов (е31.de) и това ми става ясно просто защото преди има няма година и половина бях тръгнал да пиша подобна тема, която за съжаление си замина при едно забиване на компютъра ми и след това нямах нервите да седна и наново 2 дена да пиша. Но не това е въпроса.
Можеше поне да споменеш, откъде си черпил инфо, защото там има още много информация която ти не си написал, а пък тя е доста интересна. Както Цанков каза има някой неточности, като пример веднага давам написаното за дрифтването - абе момче, тая кола това и е уникалното - серийния за ЦСи-тата и опция при другите модели завиващ заден диференциал, кво дрифтване, плъзгала се е между конусите на изпитателните полигони като делфин покрай кораб, за голямо разочарование на феновете на 4х4 спортните коли, при все, че е била и с предноразположен двигател.
Поне бъди малко честен, труда си е труд, никой няма да умаловажи факта, че си превел а не измислил нещо (самото превеждане си е пак творчество) ама си кажи.
Значи тая тема не е "писана" а превеждана с любов (е31.de) и това ми става ясно просто защото преди има няма година и половина бях тръгнал да пиша подобна тема, която за съжаление си замина при едно забиване на компютъра ми и след това нямах нервите да седна и наново 2 дена да пиша. Но не това е въпроса.
Можеше поне да споменеш, откъде си черпил инфо, защото там има още много информация която ти не си написал, а пък тя е доста интересна. Както Цанков каза има някой неточности, като пример веднага давам написаното за дрифтването - абе момче, тая кола това и е уникалното - серийния за ЦСи-тата и опция при другите модели завиващ заден диференциал, кво дрифтване, плъзгала се е между конусите на изпитателните полигони като делфин покрай кораб, за голямо разочарование на феновете на 4х4 спортните коли, при все, че е била и с предноразположен двигател.
Поне бъди малко честен, труда си е труд, никой няма да умаловажи факта, че си превел а не измислил нещо (самото превеждане си е пак творчество) ама си кажи.

Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
М6 написа
ами то и това в сложено във волга ама очевидно не не , или е а?

Втората снимка е от интериора на Volga V12
ами то и това в сложено във волга ама очевидно не не , или е а?


Ultimate_driver написа:М6 написаВтората снимка е от интериора на Volga V12
ами то и това в сложено във волга ама очевидно не не , или е а?
Бате това са ламарини на Волга не знам си кой модел, тая старата заоблената, направена е на купе т.е. 2 врати и са сложени върху шаси на 850ЦСи, като всичко от БМВ-то е запазено - интериор, ходова част, двигател и т.н. Има я от поне 5-6 години, едно време се продаваше за 500 000$.
Точка по въпроса.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Не знам за Е31, ама като видях Е24-ката как е тръгнала настрани 

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Темата е добра,а и е за една от любимите ми красавици на БМВ.Не съм спец(даже изобщо,но именно за това съм във форума-да се уча),но иначе ми хареса темата.Пожелавам не само на себе си,но и всички останали,които се възхищават на тази невероятна кола да се качат някой ден в такава,пък било то и за няколко секунди
Въпреки че гледам на някои вече им се е отдала тази възможност
Ех,блазе ви 




- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
ееееееее аиде пък и ти сегаTano написа:М6 прощавай за долунаписаното ама няма как. И не искам да те обиждам ама пак няма как.
Значи тая тема не е "писана" а превеждана с любов (е31.de) и това ми става ясно просто защото преди има няма година и половина бях тръгнал да пиша подобна тема, която за съжаление си замина при едно забиване на компютъра ми и след това нямах нервите да седна и наново 2 дена да пиша. Но не това е въпроса.
Можеше поне да споменеш, откъде си черпил инфо, защото там има още много информация която ти не си написал, а пък тя е доста интересна. Както Цанков каза има някой неточности, като пример веднага давам написаното за дрифтването - абе момче, тая кола това и е уникалното - серийния за ЦСи-тата и опция при другите модели завиващ заден диференциал, кво дрифтване, плъзгала се е между конусите на изпитателните полигони като делфин покрай кораб, за голямо разочарование на феновете на 4х4 спортните коли, при все, че е била и с предноразположен двигател.
Поне бъди малко честен, труда си е труд, никой няма да умаловажи факта, че си превел а не измислил нещо (самото превеждане си е пак творчество) ама си кажи.



BMW_mania написа:Темата е добра,а и е за една от любимите ми красавици на БМВ.Не съм спец(даже изобщо,но именно за това съм във форума-да се уча),но иначе ми хареса темата.Пожелавам не само на себе си,но и всички останали,които се възхищават на тази невероятна кола да се качат някой ден в такава,пък било то и за няколко секундиВъпреки че гледам на някои вече им се е отдала тази възможност
Ех,блазе ви
Аз преди една година освен Е30 друго незнаех,тогава даже незнаех,че се казва 3-ка.Дори преди да се кача не харесвах BMW-та,но след като ме повозиха на Е30



- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
M6 написа:ati написа:Не знам за Е31, ама като видях Е24-ката как е тръгнала настрани
И с този двигател........
Аз без да искам да развалям темата, но за мен този двигател не предизвиква същото, както М20 или М30. Много по-различен е като звук - едно тихо съскане, кривата на въртящия момент и мощността са доста странни, не съм бил в друга кола, като тази. Пробвах и да сложа голяма монета на работещия двигател и наистина се задържа няколко секунди, празния ход беше май някъде към 650 оборота в минута. Колата някак става жива още от 2 к обороти и тегли прогресивно нагоре (беше автоматик тази не не можахме да й чуем прекъсвача в движение, другата беше с ръчни скорости, ама такава морга, че въобще не я изкарахме на тестове), без рязък преход в теглителната сила и без смяна на звука. Несъмнено това е един невероятен двигател в невероятна кола, която според мен е по-скоро ориентирана към високоскоростно комфортно пътуване, отколкото да е спортен автомобил, въпреки външния си вид.
Но аз търся друго в БМВ, търся грубите черти, познати на много хора и още повече морски обитатели, които когато ги видят им светва "ОПАСНОСТ" в главите. Търся мощното замахване на опашката, както го прави истинската акула, търся мощното движение настрани, търся никога незаспиващия поглед и излъчване на агресия. Търся рязкото потегляне, чупещия врата въртящ момент от 3500 нагоре, търся разтърсващия рев на редовия шестак, който е единствен, неповторим и ЛЕГЕНДАРЕН.
Е31 е някак тиха, дори плаха, никога няма да я чуете как се набира, защото просто ще премине покрай Вас преди да сте успяли да се обърнете с тихо съскане. Външния вид в никакъв случай не е заплашителен, дори напротив - лесно е погледа ви да се плъзне по меките й извивки, няма къде да се закачи от предницата до задницата, цялата кола минава през въздуха без да предизвиква много вълни, дори само леки трептения могат да локализират нейното място в движението. Тя е елегантна, тя е стилна, тя едно уникално БМВ, наистина неповторимо и различно от старите.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани