BMW 8-Series-Царя на аутобаните!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 30 Дек 2005, 19:43

Темата е писана с любов!!!!!!! ;) Нали си модератор на The Best Of,как да неможеш :P

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 30 Дек 2005, 19:50

rtzankov написа:
M6 написа:Ако и сега не вляза в The Best Of..............еб*ти форума :evil:


Ако зависеше от мен, НИКОГА няма да "влезеш" в Дъ Бест оф защото според мен там трябва да има неща, който са писани със сърце а не с идеята да "влзеш" някъде, спамър такъв ! Слагам си ръка на сърцето че темата е хубава, според мен има някои неточности в инфото, но не ми се спори... ако някой от имащите право решат нека да преместят темата в бест-а ....


Точно казано !
Иначе темата е добра, а колата е един път :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Дано някога съм достатъчно богат за да карам такава кола, колкото и стара да е!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 30 Дек 2005, 20:52

интериора на тази кола направо кърти...:
Изображение
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 30 Дек 2005, 21:05

Ultimate_driver написа:интериора на тази кола направо кърти

Втората снимка е от интериора на Volga V12
;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 30 Дек 2005, 21:06

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 30 Дек 2005, 21:14

М6 прощавай за долунаписаното ама няма как. И не искам да те обиждам ама пак няма как.

Значи тая тема не е "писана" а превеждана с любов (е31.de) и това ми става ясно просто защото преди има няма година и половина бях тръгнал да пиша подобна тема, която за съжаление си замина при едно забиване на компютъра ми и след това нямах нервите да седна и наново 2 дена да пиша. Но не това е въпроса.
Можеше поне да споменеш, откъде си черпил инфо, защото там има още много информация която ти не си написал, а пък тя е доста интересна. Както Цанков каза има някой неточности, като пример веднага давам написаното за дрифтването - абе момче, тая кола това и е уникалното - серийния за ЦСи-тата и опция при другите модели завиващ заден диференциал, кво дрифтване, плъзгала се е между конусите на изпитателните полигони като делфин покрай кораб, за голямо разочарование на феновете на 4х4 спортните коли, при все, че е била и с предноразположен двигател.
Поне бъди малко честен, труда си е труд, никой няма да умаловажи факта, че си превел а не измислил нещо (самото превеждане си е пак творчество) ама си кажи. :roll:
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 30 Дек 2005, 21:19

М6 написа
Втората снимка е от интериора на Volga V12

ами то и това в сложено във волга ама очевидно не не , или е а?
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 30 Дек 2005, 21:25

Ultimate_driver написа:М6 написа
Втората снимка е от интериора на Volga V12

ами то и това в сложено във волга ама очевидно не не , или е а?


Бате това са ламарини на Волга не знам си кой модел, тая старата заоблената, направена е на купе т.е. 2 врати и са сложени върху шаси на 850ЦСи, като всичко от БМВ-то е запазено - интериор, ходова част, двигател и т.н. Има я от поне 5-6 години, едно време се продаваше за 500 000$.
Точка по въпроса.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 30 Дек 2005, 21:32

:yes:
Изображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 30 Дек 2005, 23:28

Не знам за Е31, ама като видях Е24-ката как е тръгнала настрани :twisted:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 30 Дек 2005, 23:38

ati написа:Не знам за Е31, ама като видях Е24-ката как е тръгнала настрани :twisted:

И с този двигател........ :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 18.12.2005
Местоположение: София

Мнение от BMW_mania » 31 Дек 2005, 2:34

Темата е добра,а и е за една от любимите ми красавици на БМВ.Не съм спец(даже изобщо,но именно за това съм във форума-да се уча),но иначе ми хареса темата.Пожелавам не само на себе си,но и всички останали,които се възхищават на тази невероятна кола да се качат някой ден в такава,пък било то и за няколко секунди :lol: Въпреки че гледам на някои вече им се е отдала тази възможност :lol: Ех,блазе ви :lol:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 31 Дек 2005, 3:49

Tano написа:М6 прощавай за долунаписаното ама няма как. И не искам да те обиждам ама пак няма как.

Значи тая тема не е "писана" а превеждана с любов (е31.de) и това ми става ясно просто защото преди има няма година и половина бях тръгнал да пиша подобна тема, която за съжаление си замина при едно забиване на компютъра ми и след това нямах нервите да седна и наново 2 дена да пиша. Но не това е въпроса.
Можеше поне да споменеш, откъде си черпил инфо, защото там има още много информация която ти не си написал, а пък тя е доста интересна. Както Цанков каза има някой неточности, като пример веднага давам написаното за дрифтването - абе момче, тая кола това и е уникалното - серийния за ЦСи-тата и опция при другите модели завиващ заден диференциал, кво дрифтване, плъзгала се е между конусите на изпитателните полигони като делфин покрай кораб, за голямо разочарование на феновете на 4х4 спортните коли, при все, че е била и с предноразположен двигател.
Поне бъди малко честен, труда си е труд, никой няма да умаловажи факта, че си превел а не измислил нещо (самото превеждане си е пак творчество) ама си кажи. :roll:
ееееееее аиде пък и ти сега :roll: :roll: :roll:


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 31 Дек 2005, 11:09

BMW_mania написа:Темата е добра,а и е за една от любимите ми красавици на БМВ.Не съм спец(даже изобщо,но именно за това съм във форума-да се уча),но иначе ми хареса темата.Пожелавам не само на себе си,но и всички останали,които се възхищават на тази невероятна кола да се качат някой ден в такава,пък било то и за няколко секунди :lol: Въпреки че гледам на някои вече им се е отдала тази възможност :lol: Ех,блазе ви :lol:

Аз преди една година освен Е30 друго незнаех,тогава даже незнаех,че се казва 3-ка.Дори преди да се кача не харесвах BMW-та,но след като ме повозиха на Е30 :shock: ,като седнах малко перед кормилото,натиснах съединителя......никоя друга кола няма такъв съединител,а скоростите.....лудница,нема такава кола ;) После се качих и на други BMW-та,но само като седна в Е30,Е34 и Е32 изпитвам едно чувство все едно колата е част от мен.Мисалта ми беше,че след като разбрах за форума и след няколко месеца вече ги знаех всичките-от Dixi до Е94 :lol:

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 31 Дек 2005, 12:13

M6 написа:
ati написа:Не знам за Е31, ама като видях Е24-ката как е тръгнала настрани :twisted:

И с този двигател........ :twisted:

Аз без да искам да развалям темата, но за мен този двигател не предизвиква същото, както М20 или М30. Много по-различен е като звук - едно тихо съскане, кривата на въртящия момент и мощността са доста странни, не съм бил в друга кола, като тази. Пробвах и да сложа голяма монета на работещия двигател и наистина се задържа няколко секунди, празния ход беше май някъде към 650 оборота в минута. Колата някак става жива още от 2 к обороти и тегли прогресивно нагоре (беше автоматик тази не не можахме да й чуем прекъсвача в движение, другата беше с ръчни скорости, ама такава морга, че въобще не я изкарахме на тестове), без рязък преход в теглителната сила и без смяна на звука. Несъмнено това е един невероятен двигател в невероятна кола, която според мен е по-скоро ориентирана към високоскоростно комфортно пътуване, отколкото да е спортен автомобил, въпреки външния си вид.
Но аз търся друго в БМВ, търся грубите черти, познати на много хора и още повече морски обитатели, които когато ги видят им светва "ОПАСНОСТ" в главите. Търся мощното замахване на опашката, както го прави истинската акула, търся мощното движение настрани, търся никога незаспиващия поглед и излъчване на агресия. Търся рязкото потегляне, чупещия врата въртящ момент от 3500 нагоре, търся разтърсващия рев на редовия шестак, който е единствен, неповторим и ЛЕГЕНДАРЕН.
Е31 е някак тиха, дори плаха, никога няма да я чуете как се набира, защото просто ще премине покрай Вас преди да сте успяли да се обърнете с тихо съскане. Външния вид в никакъв случай не е заплашителен, дори напротив - лесно е погледа ви да се плъзне по меките й извивки, няма къде да се закачи от предницата до задницата, цялата кола минава през въздуха без да предизвиква много вълни, дори само леки трептения могат да локализират нейното място в движението. Тя е елегантна, тя е стилна, тя едно уникално БМВ, наистина неповторимо и различно от старите.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook