Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
Модератор: Общи модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
Това не значи, че вие ще си махате и слагате цилиндри. Блоковете на двигателите ще са си различни, просто размерите на цилиндрите са еднакви и по-този начин ще правят едно бутало за всички свои двигатели, което не е лошо. Бутала, клапани, биалетки, ще си намалят асортимента от произвеждани чаркове.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
Дано това намали и цените...
Si non confectus, non reficiat.
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
msi200 написа:Ясно е, че така ще е по-евтино за производство и развитие и ще увеличат печалбата. Но всъщност клиентът ще получава един бензинов и един дизелов мотор. Това ще засегне и М-ките.
Крайната идея на производителите е този принцип да се приложи за всички агрегати в колите и в много близко бъдеще те да са изцяло на модулен принцип.
Но как според вас ще се отрази това на потребителите, и особено на феновете?
Че какво по-добре от това, като ми се счупи М-ката да си намеря части настаро като са напълно съвместими.
Аз мисля, че точно поради тази причина обаче, новата М-ка няма да е с обем кратен на 500cc ! Все пак трябва някой да плаща повече !
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
На мен ми е чудно друго - как двигател разположен напречно може да задвижва задните колела ? Дали има съществуващи такива автомобили или BMW пак ще са иноватори. Или пък означава най-лошото ?
"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
straight six power написа:На мен ми е чудно друго - как двигател разположен напречно може да задвижва задните колела ? Дали има съществуващи такива автомобили или BMW пак ще са иноватори. Или пък означава най-лошото ?
+1-предчувствам лоша прогноза за правилното задвижване на нашита автомобили ;(
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
Споко бре - традиционните модели на БМВ ще си останат със задно. Никой здравомислещ инженер няма да направи примерно тройката или петицата с предно предаване. По-скоро ще направят 1чката и с предно или някой нов модел с предно.
Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
От всяка една гледна точка за 1чката е по-добре да е на предно + опция за Х...
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
ти както винаги си компентентен по всички въпроси
има достатъчно коли в този клас с предно - всъщност май всички останали
защо БМВ трябва да газят в утъпкания път на Голфоподобните хечбеци вместо да правят това, което наистина могат добре
единственото, което е някакъв + е че евентуално ще има повече клиенти
по-добра кола едва ли ще стане

има достатъчно коли в този клас с предно - всъщност май всички останали
защо БМВ трябва да газят в утъпкания път на Голфоподобните хечбеци вместо да правят това, което наистина могат добре
единственото, което е някакъв + е че евентуално ще има повече клиенти
по-добра кола едва ли ще стане

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
А замислял ли се защо всички са на предно в този клас ?
По-евтино е , повече място остава в каросерията , колата става малко по-лека а в ниския клас повечето мотори са слаби и са чувствителни на тегло и загуба на мощност - това са най-важните критерии са малък хечбек.
Освен това - без да обиждам никой - колите са предимно за жени а на тях грам не им прави впечатление дали е предно или задно .
И в тоя ред на мисли да те питам - Мини и Мини Клубмен с какво задвижване са ?
- за добро или лошо , това е най-важното нещо за БМВ . След като се отказаха от 3 литровия атмосферен шестак и го смениха с 4 цил. турбо ...
По-евтино е , повече място остава в каросерията , колата става малко по-лека а в ниския клас повечето мотори са слаби и са чувствителни на тегло и загуба на мощност - това са най-важните критерии са малък хечбек.
Освен това - без да обиждам никой - колите са предимно за жени а на тях грам не им прави впечатление дали е предно или задно .
И в тоя ред на мисли да те питам - Мини и Мини Клубмен с какво задвижване са ?
единственото, което е някакъв + е че евентуално ще има повече клиенти
- за добро или лошо , това е най-важното нещо за БМВ . След като се отказаха от 3 литровия атмосферен шестак и го смениха с 4 цил. турбо ...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
Ачо тук е прав - предното предаване е много по-изгодно и икономически оправдано предаване за малък, че даже и за среден клас автомобил.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
straight six power написа:На мен ми е чудно друго - как двигател разположен напречно може да задвижва задните колела ? Дали има съществуващи такива автомобили или BMW пак ще са иноватори. Или пък означава най-лошото ?
Може, ако се монтира в задния багажник напречно.. знае ли човек какво им се върти на инжинерите, може да замислят някой двулитров, 4 цилиндров ДВГ зад гърба на шофьора..което всъщност не е хич лоша идея..

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
acho.rs написа:А замислял ли се защо всички са на предно в този клас ?
По-евтино е , повече място остава в каросерията , колата става малко по-лека а в ниския клас повечето мотори са слаби и са чувствителни на тегло и загуба на мощност - това са най-важните критерии са малък хечбек.
Освен това - без да обиждам никой - колите са предимно за жени а на тях грам не им прави впечатление дали е предно или задно .
И в тоя ред на мисли да те питам - Мини и Мини Клубмен с какво задвижване са ?единственото, което е някакъв + е че евентуално ще има повече клиенти
- за добро или лошо , това е най-важното нещо за БМВ . След като се отказаха от 3 литровия атмосферен шестак и го смениха с 4 цил. турбо ...
За много неща се замислям

и то не без основание, но се съмнявам, че БМВ могат да хванат точно този практичен и икономично
насочен сегмент от клиенти които мерят всичко през разходи място отзад и тн.
За минито ме питаш щото не знаеш или щото си мислиш, че аз незнам?

Минито няма общо с разговора. Не отричам предното, просто гласувам с 2 ръце за задното

идеята ми беше, че няма да стане по-добра кола, а не дали е ще е по-популярна

Zagy написа:Ачо тук е прав - предното предаване е много по-изгодно и икономически оправдано предаване за малък, че даже и за среден клас автомобил.
Не мога да не се съглася ама на мене ми е по-изгодно да карам нещо, което ме кефи отколкото нещо, което просто ме вози
Отдавна не разглеждам колите като икономически съобразни и практични неща ...
просто установих че не мога


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
Така е, но много хора избират коли главно по икономмически съображения
Затова малките и евтини коли се произвеждат и продават в милионни количества - всяко евро спестено в една кола са милиони спестени като цяло...

Si non confectus, non reficiat.
- straight six power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
K_Ilkov написа:Не мога да не се съглася ама на мене ми е по-изгодно да карам нещо, което ме кефи отколкото нещо, което просто ме вози
Отдавна не разглеждам колите като икономически съобразни и практични неща ...
просто установих че не мога
Да, обаче така мислят 10% от шофьорите и всички караме БМВ. Останалите 89% гледат икономическите параметри на автомобила, а именно те превръщат предното в лидер на пазара.
Витанов написа:Може, ако се монтира в задния багажник напречно.. знае ли човек какво им се върти на инжинерите, може да замислят някой двулитров, 4 цилиндров ДВГ зад гърба на шофьора..което всъщност не е хич лоша идея..


"Жена и кола не въртят ли заднаца - не ми ги хвали!"
Re: Новите двигатели на БМВ с 60% еднакви части?
:yes: Не се бях сетил за тях, но те са боксери и седят много ниско в багажника. А пък ако ще заема цялото място зад гърба на водача защо да е само 4 цилиндров - 3х4 във V форма ми звучи по-добре.
Може и редови да се монтира, стига да има мерак и средства за опити.. замислете се, БМВ правят много хубави малки и големи мотори, и по тази причина може да решат да ги продават за да ги слагат в други автомобили, та затова да се опитват да направят малки 3/4 цил. двигатели които да могат и напречно да се монтират, за коли с предно например... това със 60% еднакви части е една много хубава стъпка напред, за потребителите като нас, сещайте се защо. от друга страна мисля че М серийте винаги са били специални автомобили и съм далеч от мисълта, че двигателите им ще имат някаква прилика въобще с останалите..
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани