Ауууууууууууууууууу луд
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
На мен лично много ми харесва .. и цветовата гама е добре подбрана .. добре са се справили, а и несъмнено техническите характеристики са подобрени .. ! 

- GeNa7a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 25.01.2005
- Местоположение: Ъъъ преди живеех срещу затвора ъъ сега срещу нас...
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
- BMWgirl_Z8
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 451
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София



Не искам слава и пари - искам бира и нафта на старите цени!!! http://www.bgpetition.com/protest-gorivo/index.html


- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Тая ми я правят на мен беее, пред Шератон спирам
1лв. начална
1лв./км. дневна
2лв. Нощна
6лв. мин перстой!
1лв. начална
1лв./км. дневна
2лв. Нощна
6лв. мин перстой!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Ето още малко инфо:
Когато човек е под напрежение, нервите му са опънати до краен предел и му се иска да се отпусне, той прави неща, които малко или много не са позволени или редни през погледа на ежедневието. Чупенето на домашни принадлежности, компютърна техника и високите скорости са само част от вариантите. Когато са разработвали модификацията Tension, от AC Schnitzer едва ли са имали предвид напрежение, а по- скоро изпънатост. Въпреки това, моделът, дори в статично положение, е достатъчно “успокояващ”.
Като база за разработването на AC Schnitzer Tension е използвана М6-цата на BMW, която реално погледнато е всичко друго, но не и обикновен автомобил. Стандартният двигател на колата е оптимизиран, като е обърнато особено внимание на управляващата и изпускателната система. Крайният резултат е максимална мощност 406 кВт или 552 конски сили и максимален въртящ момент 540 Нм при 6 200/мин. Като още по-краен резултат може да бъде представено и ускорението от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Максималната скорост на движение на AC Schnitzer Tension е 325 км/ч.
Поведението на автомобила на пътя е подсигурено чрез вентилираните спирачни дискове с диаметър 374 мм /36 мм дебелина/, двадесетцоловите джанти и гумите с размери 285/30 отпред и 325/25 отзад. Окачването на AC Schnitzer Tension е регулируемо спортно с диапазон от 30 мм. За аеродинамиката на Tension буквално може да бъде написан роман в няколко тома, но основното си остава, че тя е изключителна, а и със сигурност ефективна. В резултат на настъпилите промени, “тялото” на Tension се е разширило с цели 50 мм в сравнение с това на “стандартната” М6-ца на BMW.
AC Schnitzer Tension е разработен като техническа платформа на стойност от 260 000 EUR. Няма планове за пускането на автомобила в серийно производство.
Източник: www.autopress-bg.com
Когато човек е под напрежение, нервите му са опънати до краен предел и му се иска да се отпусне, той прави неща, които малко или много не са позволени или редни през погледа на ежедневието. Чупенето на домашни принадлежности, компютърна техника и високите скорости са само част от вариантите. Когато са разработвали модификацията Tension, от AC Schnitzer едва ли са имали предвид напрежение, а по- скоро изпънатост. Въпреки това, моделът, дори в статично положение, е достатъчно “успокояващ”.
Като база за разработването на AC Schnitzer Tension е използвана М6-цата на BMW, която реално погледнато е всичко друго, но не и обикновен автомобил. Стандартният двигател на колата е оптимизиран, като е обърнато особено внимание на управляващата и изпускателната система. Крайният резултат е максимална мощност 406 кВт или 552 конски сили и максимален въртящ момент 540 Нм при 6 200/мин. Като още по-краен резултат може да бъде представено и ускорението от 0 до 100 км/ч за 4.5 секунди. Максималната скорост на движение на AC Schnitzer Tension е 325 км/ч.
Поведението на автомобила на пътя е подсигурено чрез вентилираните спирачни дискове с диаметър 374 мм /36 мм дебелина/, двадесетцоловите джанти и гумите с размери 285/30 отпред и 325/25 отзад. Окачването на AC Schnitzer Tension е регулируемо спортно с диапазон от 30 мм. За аеродинамиката на Tension буквално може да бъде написан роман в няколко тома, но основното си остава, че тя е изключителна, а и със сигурност ефективна. В резултат на настъпилите промени, “тялото” на Tension се е разширило с цели 50 мм в сравнение с това на “стандартната” М6-ца на BMW.
AC Schnitzer Tension е разработен като техническа платформа на стойност от 260 000 EUR. Няма планове за пускането на автомобила в серийно производство.
Източник: www.autopress-bg.com
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
::: vankata™ :::
DEFLEPPARD написа:един въпрос - таз дупка между шофьорското табло и предното стъкло каква функция изпълнява ?
през тази "дупка" се проектират навигацията, скорост и др. такива върху предното стъкло. (за удобство на шофьора, а и не ти скрива видимоста по време на движение) М/у другото тази "дупка" я има и на фабричното (непипнато) М6
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани