Въпрос? Метан на BMW 318i М40
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
re
Вчера дискотирах с приятели относно метана и автомобилите
и се оказа че 2 приятелчета ... да де баща и син не баш съседи
като сина ми е почти набрче има няма 10 години по голям от мен
та сина кара пасат комби 150 коня на метан минава с 4 лв. 100 км градско и колата върви като голф 3 1.4 с 4 вовека и санбернар в багажника ама го вози
бащата е с един черен красавец s350 който е с 3 бутилки 2 малки някак си навряни под седалките и една голяма навряна в багажника
аз него видях повозих се покарах и да ви кажа вози невероятно супер стабилна е ма няма се отклонявам от темата ....
та на него му харчи около 6-8 лв градско метан бутилките са 2 х37 и една 58 мисля нещо подобно много куц литраж но са много леки голямата тежи около 20-25 килограма незнам вътре каква е ама отвън си е чиста полирана лъскава пластмаска но няма да се очудя да е сплав но наистина е супер лека той човека каза че в чужбина навремето са му я монтирали цялата
разликата във вървежа е много малка между това на метан и на нафта но нафтата в бг била под всякаква критика по негови думи само бързия старт е не чак толкова бърз там първите 2-3 метра докато поеме колата някаква интернерционна скорост ... градско не се усеща грам но ако тръгнеш да се правиш на шумахер да се дърпаш просто колата няма начален старт
за сметка на това пък софия пловдив спокойно може да натрие новосете на много хора ....
бтв четох че някакви образи мисля италианци
са разработили испарители и за газ и за метан
които значително подобравали впръскването на горивото и общо взето испарителите нямали нищо подобно с това което ние познаваме като испарител подобравало се изгарянето разхода се запазвал същия но са изчистени всички недостатъци на газта и доста от недостатъците на метана спрямо твърдите горива
някой ако знае нещо по темата нека ни открехне малко все пак нови технологии са ...
сегашните испарители са същите като от одно време ....
само дето не ги дават на кило хеххе
малеее ма съм майстор на късия разказ и едни снисленни работи пиша ... вече ще гледам да си лягам преди 1 часа че като стане 3 глей кво става
и се оказа че 2 приятелчета ... да де баща и син не баш съседи
като сина ми е почти набрче има няма 10 години по голям от мен

та сина кара пасат комби 150 коня на метан минава с 4 лв. 100 км градско и колата върви като голф 3 1.4 с 4 вовека и санбернар в багажника ама го вози
бащата е с един черен красавец s350 който е с 3 бутилки 2 малки някак си навряни под седалките и една голяма навряна в багажника
аз него видях повозих се покарах и да ви кажа вози невероятно супер стабилна е ма няма се отклонявам от темата ....
та на него му харчи около 6-8 лв градско метан бутилките са 2 х37 и една 58 мисля нещо подобно много куц литраж но са много леки голямата тежи около 20-25 килограма незнам вътре каква е ама отвън си е чиста полирана лъскава пластмаска но няма да се очудя да е сплав но наистина е супер лека той човека каза че в чужбина навремето са му я монтирали цялата
разликата във вървежа е много малка между това на метан и на нафта но нафтата в бг била под всякаква критика по негови думи само бързия старт е не чак толкова бърз там първите 2-3 метра докато поеме колата някаква интернерционна скорост ... градско не се усеща грам но ако тръгнеш да се правиш на шумахер да се дърпаш просто колата няма начален старт
за сметка на това пък софия пловдив спокойно може да натрие новосете на много хора ....
бтв четох че някакви образи мисля италианци
са разработили испарители и за газ и за метан
които значително подобравали впръскването на горивото и общо взето испарителите нямали нищо подобно с това което ние познаваме като испарител подобравало се изгарянето разхода се запазвал същия но са изчистени всички недостатъци на газта и доста от недостатъците на метана спрямо твърдите горива
някой ако знае нещо по темата нека ни открехне малко все пак нови технологии са ...
сегашните испарители са същите като от одно време ....

малеее ма съм майстор на късия разказ и едни снисленни работи пиша ... вече ще гледам да си лягам преди 1 часа че като стане 3 глей кво става

- simple_man
- 323i Killer
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 24.07.2002
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
- Мечтае да кара: G81 M3
ре
до колкото знам излиза някъде към 1300 лв.
но много тежат бутилките в бг
от чужбина трябва да ти докарат ако има кой де олекотени защото тук са адски скъшички
в софия има 2 метан станции
1. дружба 2
2. военна рампа ( хехе предполагам това място е по известно и от чадърите на аптека )
в момента се изграждат още няколко
1. нейде из люлин ( предполагам някъде около караулката - там минават тръбите .... )
2. нейде в банкя ...
3.има вариант да се появи и в обеля
но общо взето ми обясниха че ако сложиш на бензин метан ще върви като голф 3 1.4 с 4 4овека и санбернар в багажника ... което е смешно защото с жигулата на бензин тоя голф го правя смешен за съжаление на всички каращи марката ...
а жигулата не е пипана даже само са и рязани задните пружини и е с 14" гуми да е по стабилна ( е дърпам смукача за секи случай де
но много тежат бутилките в бг
от чужбина трябва да ти докарат ако има кой де олекотени защото тук са адски скъшички
в софия има 2 метан станции
1. дружба 2
2. военна рампа ( хехе предполагам това място е по известно и от чадърите на аптека )
в момента се изграждат още няколко
1. нейде из люлин ( предполагам някъде около караулката - там минават тръбите .... )
2. нейде в банкя ...
3.има вариант да се появи и в обеля
но общо взето ми обясниха че ако сложиш на бензин метан ще върви като голф 3 1.4 с 4 4овека и санбернар в багажника ... което е смешно защото с жигулата на бензин тоя голф го правя смешен за съжаление на всички каращи марката ...
а жигулата не е пипана даже само са и рязани задните пружини и е с 14" гуми да е по стабилна ( е дърпам смукача за секи случай де

бтв бях се
засилил да си взимам е36 но един образ ми каза че излизала подръжката по 300 лв на месец и харчели по 15
има ли нещо вярно или са ме пуснали по пързалката ... ?
много ли са 2000 еуро за БМВ е36 115 коня с 2 зонов клима лети джанти 94 год перфектен без забевлежки в германия че бащата е там и ми каза че за 2000 еуро може да земе перфектно от там но заслужава ли си ? със токущо сменени всички консумативи е
при положение че излиза
е-36 2000 еуро = 4000 лв.
докарване 500 еуро 1000 лв.
мито - 2100 лв.
каско 700 лв.
музика 600 лв.
номера,техн прегледи и винетка 200 лв
ТОТАЛ = има няма 8000 - 8500 лв.
а тук в БГ ги иам и по 6 хил
при положение че имам газ инсталация за инжекцион и там с монтажа отиват още 200 лв.
засилил да си взимам е36 но един образ ми каза че излизала подръжката по 300 лв на месец и харчели по 15
има ли нещо вярно или са ме пуснали по пързалката ... ?
много ли са 2000 еуро за БМВ е36 115 коня с 2 зонов клима лети джанти 94 год перфектен без забевлежки в германия че бащата е там и ми каза че за 2000 еуро може да земе перфектно от там но заслужава ли си ? със токущо сменени всички консумативи е
при положение че излиза
е-36 2000 еуро = 4000 лв.
докарване 500 еуро 1000 лв.
мито - 2100 лв.
каско 700 лв.
музика 600 лв.
номера,техн прегледи и винетка 200 лв
ТОТАЛ = има няма 8000 - 8500 лв.
а тук в БГ ги иам и по 6 хил
при положение че имам газ инсталация за инжекцион и там с монтажа отиват още 200 лв.
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Ами като сложиш 2 бутилки 200кила е нормално колата да се държи все едно има 4 човека вътре.
на мен ми излиза 200лв на месец разхода по-колата ама е само от бензин.
на мен ми излиза 200лв на месец разхода по-колата ама е само от бензин.

- MobbDeep
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 4.01.2004
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E61
ged..
В Германия ходих преди месец.. имаше Е36 купе 1.8ис климатик. ел.пакет.. само кожа нямаше.. 1200 евро.. 94год..
работа по него имаше за не повече от 200 лв.. беше ударено много леко.. преден калник мигач фар.. даже бронята не беше счупена. .
В Германия ходих преди месец.. имаше Е36 купе 1.8ис климатик. ел.пакет.. само кожа нямаше.. 1200 евро.. 94год..

лятото - 6,50 лв./100 км. зимата - около 6 лв.
Много е важно кой и как монтира уредбата и я настройва, чувал съм ужасии всякакви!
На мен ми е гърмяла няколко пъти в колекторите (М20-метални
), добре, че съм със предпазен клапан на дебитомера и допълнителна защита на смукателите, иначе...
ама вече знам как да я карам и да не гърми
А с мощността - няма нищо безплатно, вервайте ми! 1/3 от кончетата отидоха да си почиват, ама все още ги пазя, когато ми потрябват - там са - едно цъкване на копчето и........
П.С. една бутилка в багажника 40л.=40кг.!
Много е важно кой и как монтира уредбата и я настройва, чувал съм ужасии всякакви!
На мен ми е гърмяла няколко пъти в колекторите (М20-метални



А с мощността - няма нищо безплатно, вервайте ми! 1/3 от кончетата отидоха да си почиват, ама все още ги пазя, когато ми потрябват - там са - едно цъкване на копчето и........
П.С. една бутилка в багажника 40л.=40кг.!
http://www.netinfo.bg/?tid=40&oid=771605&pp=31
Ето една статия по въпроса
btw хора, които са слагали метан са ми казвали, че е добре да си направиш подобрения по окачването, защото тия 200 кила са си 3-ма човека в колата кажи-речи ...
а като я караш наистина с 4 или дори 5 човека + 200-те кила в багажника става неприятно
Ето една статия по въпроса
btw хора, които са слагали метан са ми казвали, че е добре да си направиш подобрения по окачването, защото тия 200 кила са си 3-ма човека в колата кажи-речи ...
а като я караш наистина с 4 или дори 5 човека + 200-те кила в багажника става неприятно
re
а много ми е любопитно можеш ли да сложиш в метановата бутилка пропанботан ... в смисъл никой нищо не знае какво ще става с цените на готиватаа
ако се направи инсталация на метан но сипеш пропан бутан какво ще стане какъв ще е крайния резултат ?
хехе
Бензинов двигател 2 олекотени бутилки ь 40 литра за метан
от 2 те страни на калниците
в резервната гума 40 литрова бутилка за пропанбутан по средата в багажника 1 брой резервна гума и 1 сандък с 2 баса
инструментите в купето под седалката задни прижини от комби че са по яки
отзад става малко тежичко ма зимата няма да мръдне от пътя тази кола
като се замислям колко му е под капака да има 2 испарителя така и така си сложил 2 бутилки х 40 кила още една за 20 не е фатално ....
само дано не съм се излъгал че пружините за комбито са по яки
как ви се струва идеята
ако се направи инсталация на метан но сипеш пропан бутан какво ще стане какъв ще е крайния резултат ?
хехе
Бензинов двигател 2 олекотени бутилки ь 40 литра за метан
от 2 те страни на калниците
в резервната гума 40 литрова бутилка за пропанбутан по средата в багажника 1 брой резервна гума и 1 сандък с 2 баса

отзад става малко тежичко ма зимата няма да мръдне от пътя тази кола

като се замислям колко му е под капака да има 2 испарителя така и така си сложил 2 бутилки х 40 кила още една за 20 не е фатално ....
само дано не съм се излъгал че пружините за комбито са по яки

как ви се струва идеята

ре
сега се разходих насам натам и в хттп://ekotransport.hit.bg има някакъв Точков Инжекцион дайте малко повече инфо за него
понеже цените на страницата им са за карбуратори и инжекциони
и най накрая иам една цена доста сладка и пишее точков инцекцион какво представлява ?
понеже цените на страницата им са за карбуратори и инжекциони
и най накрая иам една цена доста сладка и пишее точков инцекцион какво представлява ?
То всичко е хубаво, момчета, ама има нещо, дето намирисва за метана.
Аз съм в петролния бранш от доста време. Само ще ви кажа, че дори и в момента цените на ПБ се държат изкуствено ниски (причините са много, няма да ги изброявам), най-малкото търсенето не отговаря на предлагането при тая цена (100% разлика).
Сега за метана: я помислете, колко фирми са лицензирани за производството и дистрибуция на това гориво и за сертифициране на инсталациите (устройствата) - т.е. 2-3. Айде помислете и какво ще стане с цената на метана като търсенето рязко се увеличи, и респективно какво ще се случи с цените на бензините и дизела, след като има отлив на търсене им в полза на ПБ и метана? След само 2-3 години цените на всичките горива ще стоят по съвсем друг начин. Да не говорим за био-дизела или както още е известен SunDiesel, горивото се произвежда вече в Германия по супер авангардна технология от синтез на био-маса (не се бъркайте, не е само дизелово гориво, а и бензини, и то всичките с по-добри цетанови и октанови числа от ковенционалните, защото са синтетични, също както синтетивните масла са по-добри от минералните и позволяват по-добра фракционна дестилация и изчистване на горивото).
Нямам нищо против ПБ или метана, пичове, аз карам дизел и съм доволен, пари за нафта имам. Но професията ми е такава, че е свързана със следене на изледвания на въздействието на различните видове алтернативни горива върху двигателите, околната среда и т.н. Ще ви кажа една простичка истина: всяка сериозна фирма за автомобили пише в сервизната книжка: за този двигател, това гориво... нали? Никъде не пише Пропан-Бутан или Метан.
Факти: Газ ПБ, метан и !!! (ако искайте вярвайте - горива с добавки, евро-дизел, супер-дизел или както там им дават търговските имена, с уж понижено количество на сяра, тежки въглеводороди и т.н.) имат сравнително неблагоприятно въздействие върху двигателя, износването е по-бързо, кинематиката, динамиката и температурните амплитуди на сплавите, от които е произведен даден двигател, са предвидени за определено гориво. Всякакво друго гориво оказва повече или по-малко неблагоприятен ефект. Другият голям фактор е емисиите в околната среда - там е голямата лапаница, заради която и се приемат измислени "нови" марки горива, и то на ниво ЕС, уж с по-малко вредни емисии в околната среда.
Не застъпам тука ничии позиции, просто съобщавам факти.
Не мислех да пиша пак в този форум, ама ето - изкуших се!
Айде, със здраве.
Аз съм в петролния бранш от доста време. Само ще ви кажа, че дори и в момента цените на ПБ се държат изкуствено ниски (причините са много, няма да ги изброявам), най-малкото търсенето не отговаря на предлагането при тая цена (100% разлика).
Сега за метана: я помислете, колко фирми са лицензирани за производството и дистрибуция на това гориво и за сертифициране на инсталациите (устройствата) - т.е. 2-3. Айде помислете и какво ще стане с цената на метана като търсенето рязко се увеличи, и респективно какво ще се случи с цените на бензините и дизела, след като има отлив на търсене им в полза на ПБ и метана? След само 2-3 години цените на всичките горива ще стоят по съвсем друг начин. Да не говорим за био-дизела или както още е известен SunDiesel, горивото се произвежда вече в Германия по супер авангардна технология от синтез на био-маса (не се бъркайте, не е само дизелово гориво, а и бензини, и то всичките с по-добри цетанови и октанови числа от ковенционалните, защото са синтетични, също както синтетивните масла са по-добри от минералните и позволяват по-добра фракционна дестилация и изчистване на горивото).
Нямам нищо против ПБ или метана, пичове, аз карам дизел и съм доволен, пари за нафта имам. Но професията ми е такава, че е свързана със следене на изледвания на въздействието на различните видове алтернативни горива върху двигателите, околната среда и т.н. Ще ви кажа една простичка истина: всяка сериозна фирма за автомобили пише в сервизната книжка: за този двигател, това гориво... нали? Никъде не пише Пропан-Бутан или Метан.
Факти: Газ ПБ, метан и !!! (ако искайте вярвайте - горива с добавки, евро-дизел, супер-дизел или както там им дават търговските имена, с уж понижено количество на сяра, тежки въглеводороди и т.н.) имат сравнително неблагоприятно въздействие върху двигателя, износването е по-бързо, кинематиката, динамиката и температурните амплитуди на сплавите, от които е произведен даден двигател, са предвидени за определено гориво. Всякакво друго гориво оказва повече или по-малко неблагоприятен ефект. Другият голям фактор е емисиите в околната среда - там е голямата лапаница, заради която и се приемат измислени "нови" марки горива, и то на ниво ЕС, уж с по-малко вредни емисии в околната среда.
Не застъпам тука ничии позиции, просто съобщавам факти.
Не мислех да пиша пак в този форум, ама ето - изкуших се!
Айде, със здраве.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
Аз пък не съм в петролния бранш, но като имам наблюдения върху цените в други отрасли очаквам съвсем същото развитие.
Бензина/дизела да спре да скача за сметка на метана/пропан-бутана.
За ПБ очаквам по-скорошно развитие. Метанови уредби засега по-малко се слагат. Последно като мих колата на една бензиностанция наблюденията за 30 мин бяха - 12 коли на газта и нито една на бензина. Определено далаверата ще е вдигане на газта.
Бензина/дизела да спре да скача за сметка на метана/пропан-бутана.
За ПБ очаквам по-скорошно развитие. Метанови уредби засега по-малко се слагат. Последно като мих колата на една бензиностанция наблюденията за 30 мин бяха - 12 коли на газта и нито една на бензина. Определено далаверата ще е вдигане на газта.
ре
Ами готин ти щом си толков ана вътре в бранша трябва да нзаеш че и в БГ има 2 лаборатории за поризводство на БИОДИЗЕЛ ....
надявам се само да не го разбираш от мен ... има ги и то от повече от 6-7 месеца но проблема им е в придобиване на суровината от която е производен и БИОДИЗЕЛА тя е отпадъчна я да видим да ли ще можеш да ни кажеш лалва е щом си в бранша
а за цените на горивата никога няма да достигнат до еднакви цени по простата причина че само акциза за бензин и дизел след 3-4 години ще е 4 пъти по висок от колкото е в момента ...
идеята на цялата икономика по цял свят е да се използват вече алтернативни горива различни от използваните до момента ....
в момента навлиза биодизела и метана ....
в много страни като бразилия БИОДИЗЕЛА е основно гориво както в тежката така и в леката промишленост и домакинствата ... ( но там суровина колкото искаш )
в момента се появяват електродвигателите комбинирани с бензин
5 години почти няма да се използва бензин дизел и етц както вече не се използват въглищата за парните машини параходи и етц ...
след 10- 15 години автомобилите ще са с електродвигатели изцяло с цифра акомулатори под капака а вместо ламарини ще имаш соларни клетки ... и понеже ако някъде направиш катастрофа ще направиш еко катастрофа директно ще се влиза в затвора
и всичкото това по простата причина че след 20-30 години на земята няма да има петрол дори и да има няма да има смисъл да се дават милиарди за изпомпването му поради няколко причини ...
1. Екологична катастрофа ( която е на път да се случи ... сами виждате в последните години какво е положението с природните бедствия ... който не гледа порно след 24 часа вечер а гледа дискавери знае за какво говоря
)
2. ще са овладяни достатъчно други енергийни източници че няма да бъде рентабилно да се добива петрол
това че караш автомобил който харчи 13 /100 бензин и с друго не може не значи че хората не са разработили двигатели от които вадят по 300 коня без да се замислят като за работата им трябва колкото да захраниш конпютърна зала с 20 ПЦ та с ток ...
просто след 20 години ще си шпориш новото БМВ с роторен двигател 1.1 200 коня който има не 200 кила метан в багажника а 20 акомулатора под капака .... и тогаава колкото повече акомулатори толкова по голям газар ще си
* Пешо кривия и Жоро гърбавия се виждат след 20 години на военна рампа да се бегат с новите си баварки ....
Пешо* еее копеле днес се ъпгрейтнах стъпих на новите литиево койнни акомулатоери на варта
Жоро* еее копеле аз пък сложих от старите кикелметал ХИБРИД ните ма ги направих 56 пъти по мощни от твоите и то за 7 пъти по малко пари
40 секунди по късно полицаите засекли голямото струпване на електрони на едно мяясто идват с раздупените си 24 Волтови акомулатори на ... Хммм Монбат ( хахахаха )
вадят хипер турбо Мега Бластерите си и правят Жоро и Пешо на свободни електрони подскачайки си от акомулатор на акомулатор
муххаха обещавам да не чета пътеводителя на галактическия .....
преди да си лягам
надявам се само да не го разбираш от мен ... има ги и то от повече от 6-7 месеца но проблема им е в придобиване на суровината от която е производен и БИОДИЗЕЛА тя е отпадъчна я да видим да ли ще можеш да ни кажеш лалва е щом си в бранша

а за цените на горивата никога няма да достигнат до еднакви цени по простата причина че само акциза за бензин и дизел след 3-4 години ще е 4 пъти по висок от колкото е в момента ...
идеята на цялата икономика по цял свят е да се използват вече алтернативни горива различни от използваните до момента ....
в момента навлиза биодизела и метана ....
в много страни като бразилия БИОДИЗЕЛА е основно гориво както в тежката така и в леката промишленост и домакинствата ... ( но там суровина колкото искаш )

в момента се появяват електродвигателите комбинирани с бензин
5 години почти няма да се използва бензин дизел и етц както вече не се използват въглищата за парните машини параходи и етц ...
след 10- 15 години автомобилите ще са с електродвигатели изцяло с цифра акомулатори под капака а вместо ламарини ще имаш соларни клетки ... и понеже ако някъде направиш катастрофа ще направиш еко катастрофа директно ще се влиза в затвора
и всичкото това по простата причина че след 20-30 години на земята няма да има петрол дори и да има няма да има смисъл да се дават милиарди за изпомпването му поради няколко причини ...
1. Екологична катастрофа ( която е на път да се случи ... сами виждате в последните години какво е положението с природните бедствия ... който не гледа порно след 24 часа вечер а гледа дискавери знае за какво говоря

2. ще са овладяни достатъчно други енергийни източници че няма да бъде рентабилно да се добива петрол
това че караш автомобил който харчи 13 /100 бензин и с друго не може не значи че хората не са разработили двигатели от които вадят по 300 коня без да се замислят като за работата им трябва колкото да захраниш конпютърна зала с 20 ПЦ та с ток ...
просто след 20 години ще си шпориш новото БМВ с роторен двигател 1.1 200 коня който има не 200 кила метан в багажника а 20 акомулатора под капака .... и тогаава колкото повече акомулатори толкова по голям газар ще си
* Пешо кривия и Жоро гърбавия се виждат след 20 години на военна рампа да се бегат с новите си баварки ....
Пешо* еее копеле днес се ъпгрейтнах стъпих на новите литиево койнни акомулатоери на варта
Жоро* еее копеле аз пък сложих от старите кикелметал ХИБРИД ните ма ги направих 56 пъти по мощни от твоите и то за 7 пъти по малко пари
40 секунди по късно полицаите засекли голямото струпване на електрони на едно мяясто идват с раздупените си 24 Волтови акомулатори на ... Хммм Монбат ( хахахаха )
вадят хипер турбо Мега Бластерите си и правят Жоро и Пешо на свободни електрони подскачайки си от акомулатор на акомулатор
муххаха обещавам да не чета пътеводителя на галактическия .....
преди да си лягам

- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Метан или газ ?
Спорет мен е по добре нетан.
Той не вреди чак тоикова много колкото газта
Газ ууууууууфффффффф , на скоро си взек КОЛА BMW карана само на даз . Какво да ви кажа запушено дюзи 2 на брои гадничко .
Проблемът на метановите уредби е ,че са много тежки , помисли за нашите пътища и сам ще се сетиш с този товар от зад какво ще се случи с ходовата част
.
А че пад мощноста от газта това зависи от самата настроика на уредбата . Едно приятелче си сложи газ на calibra и сега варжи много повече от колкото преди когато я караше на бензин.
Той не вреди чак тоикова много колкото газта
Газ ууууууууфффффффф , на скоро си взек КОЛА BMW карана само на даз . Какво да ви кажа запушено дюзи 2 на брои гадничко .
Проблемът на метановите уредби е ,че са много тежки , помисли за нашите пътища и сам ще се сетиш с този товар от зад какво ще се случи с ходовата част

А че пад мощноста от газта това зависи от самата настроика на уредбата . Едно приятелче си сложи газ на calibra и сега варжи много повече от колкото преди когато я караше на бензин.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
ged написа:бтв бях се
засилил да си взимам е36 но един образ ми каза че излизала подръжката по 300 лв на месец и харчели по 15
има ли нещо вярно или са ме пуснали по пързалката ... ?
много ли са 2000 еуро за БМВ е36 115 коня с 2 зонов клима лети джанти 94 год перфектен без забевлежки в германия че бащата е там и ми каза че за 2000 еуро може да земе перфектно от там но заслужава ли си ? със токущо сменени всички консумативи е
при положение че излиза
е-36 2000 еуро = 4000 лв.
докарване 500 еуро 1000 лв.
мито - 2100 лв.
каско 700 лв.
музика 600 лв.
номера,техн прегледи и винетка 200 лв
ТОТАЛ = има няма 8000 - 8500 лв.
а тук в БГ ги иам и по 6 хил
при положение че имам газ инсталация за инжекцион и там с монтажа отиват още 200 лв.
Бате естествено никой не може да ти каже, че е36-ца, ще ти харчи 15 литра , освен ако не е 2.5 , 3 литров двигател. И да ти кажа е доста по - добре да я вземеш от Германия. Може да излиза 9000 лв. ама знаеш какво. Карал я е някой рус олигофрен , бутнал я е леко или му е писнала и сега я продава. Зависи на колко километра и как е самия двигател. Аз ако бях на твое място и имах възможност, щях да я взема без да се замисля!
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани