Последната V10 М кола
Модератор: Общи модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Последната V10 М кола
335i
Acceleration 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 5.3/6.3
330d
Acceleration 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 4.8/6.1
да това не е 335d... 306 срещу 245 коня.
Oлеле , човек не очаквах такива глупости от тебе . Ти това за норма за еластичност ли го имаш

Това е още един трик да се пробута дизела , явно работи . На моята кола и дават около 10ина секунд от 60 до 100 на 4та , ама сещаш ли се че аз ще ги направя на втора и времето ще падне на половина ? Този критерии 80-120 на 5та е уникална глупост за мощни коли , които реално го правят на 2ра или най-много на 3та . То съм сигурен , че и М3 80-120 на 5та няма да го направи за по-малко време - това прави 330Д по - еластичен ли ? Да ако си жена или просто не знаеш да превключваш с нафта е по-лесно , но аз поне не съм такъв .
филтрите за частици са задължителни в california(tier 1 bin 5) и са задължителни за да може един дизел да мине euro 5.
т.е. са серийни при всички "сини" дизели
Дизела който ти посочих е СЪС филтър за твърди частици и въпреки това , както всички със филтър , пак отделя твърди частици . И не чух коментара ти за вредните емисии и това , че единственото по-чисто нещо на дизела е безвредния газ а при точксичните нафтата е 700-1000% по-отровна

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Последната V10 М кола
acho.rs написа:335i
Acceleration 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 5.3/6.3
330d
Acceleration 80 - 120 km/h in 4th/5th gear (in s) 4.8/6.1
да това не е 335d... 306 срещу 245 коня.
Oлеле , човек не очаквах такива глупости от тебе . Ти това за норма за еластичност ли го имаш![]()
Това е още един трик да се пробута дизела , явно работи . На моята кола и дават около 10ина секунд от 60 до 100 на 4та , ама сещаш ли се че аз ще ги направя на втора и времето ще падне на половина ? Този критерии 80-120 на 5та е уникална глупост за мощни коли , които реално го правят на 2ра или най-много на 3та . То съм сигурен , че и М3 80-120 на 5та няма да го направи за по-малко време - това прави 330Д по - еластичен ли ? Да ако си жена или просто не знаеш да превключваш с нафта е по-лесно , но аз поне не съм такъв .
Тоя път съм съгласен. И както в днешно време повечето коли стават автоматик, никой няма няма да мине с това ,че трябвало да се превключва. Така ,че критерият за еластичност би трябвало да е kickdown от 80 до 120 и в този случай бензина ше утепа печката.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Последната V10 М кола
еластичност на двигателя е да може да ускорява на всякакви предавки. от там идва и икономията.
ако си мислите, че е нещо друго... не е
335i дали е по-бързо от 335d на 3та... мен лично силно ме съмнява, но не ми се занимава да смятам излишни работи.
за емисиите казах каквото имах да казвам
ако си мислите, че е нещо друго... не е

335i дали е по-бързо от 335d на 3та... мен лично силно ме съмнява, но не ми се занимава да смятам излишни работи.
за емисиите казах каквото имах да казвам

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Последната V10 М кола
steeN написа:еластичност на двигателя е да може да ускорява на всякакви предавки. от там идва и икономията.
ако си мислите, че е нещо друго... не е
335i дали е по-бързо от 335d на 3та... мен лично силно ме съмнява, но не ми се занимава да смятам излишни работи.
за емисиите казах каквото имах да казвам
Еми додж вайпър най-икономичната кола - може да ускори от 0 -250 само на 4та.
Това в кръга на шегата, донякъде си прав, обаче примерно ако и двата автомобила тръгнат на 2ра и останат само на нея 335и ще стигне до 100км/ч а 335 д до 80км/ч. Следователно бензиновия двигател има по голям диапазон на работа при една и съща предавка от дизеловия следователно е по еластичен.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Последната V10 М кола
еластичност на двигателя е да може да ускорява на всякакви предавки. от там идва и икономията.
ако си мислите, че е нещо друго... не е
Аз си мисля , че в примера който си дал , дали с ръчна кутия дали с автомат бензина ще отнесе нафтата , като куцо пиле домат . А щом като това е еластичност , да се мерят на доускорение при 4000 оборота - бензина и нафтата - нали трябва да може при всякакви обороти - тва е еластичност

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Последната V10 М кола
Тъжно е като се затваря една славна страница
Много е тъжно ...
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Последната V10 М кола
the show must go on!
иначе много добър пример с viper. точно това е еластичен двигател. сравни разхода му с този на m5 и после кой двигател колко коне прави...
viper
City 13 mpg
Hwy 22 mpg
8.4L/512 Gas V10 Engine/6-Speed Manual w/OD trans
m5
City 11 mpg
Hwy 17 mpg
5.0L/305 Gas V10 Engine/7-Speed Sequential Manual trans
335i 3та скорост
(7 000 / 176.36) * 80 = 3 175.3232 rpm
(7 000 / 176.36) * 120 = 4 762.9848 rpm
400Nm - 400 Nm
400 Nm * 1.54 * 3.08 = 1 897.28 Nm на гумите без загубите
335d 3та скорост
(5 000 / 139.89) * 80 = 2 859.38952 rpm
(5 000 / 139.89) * 120 = 4 289.08428 rpm
~585 Nm - 460 Nm
взимам минималното
460 Nm * 1.52 * 2.81 = 1 964.752 Nm на гумите без загубите
вижда се, че и на 3та 335d e по-бързо. знам, защо ги мразите толкова дизелите, но особено в града където разстоянията от спиране до тръгване са кратки, са много удобни. естествено скоро не бих си взел дизел, щото съм на друг акъл още
http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=688
http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=647
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3 ... alogue.pdf
иначе много добър пример с viper. точно това е еластичен двигател. сравни разхода му с този на m5 и после кой двигател колко коне прави...
viper
City 13 mpg
Hwy 22 mpg
8.4L/512 Gas V10 Engine/6-Speed Manual w/OD trans
m5
City 11 mpg
Hwy 17 mpg
5.0L/305 Gas V10 Engine/7-Speed Sequential Manual trans
335i 3та скорост
(7 000 / 176.36) * 80 = 3 175.3232 rpm
(7 000 / 176.36) * 120 = 4 762.9848 rpm
400Nm - 400 Nm
400 Nm * 1.54 * 3.08 = 1 897.28 Nm на гумите без загубите
335d 3та скорост
(5 000 / 139.89) * 80 = 2 859.38952 rpm
(5 000 / 139.89) * 120 = 4 289.08428 rpm
~585 Nm - 460 Nm
взимам минималното
460 Nm * 1.52 * 2.81 = 1 964.752 Nm на гумите без загубите
вижда се, че и на 3та 335d e по-бързо. знам, защо ги мразите толкова дизелите, но особено в града където разстоянията от спиране до тръгване са кратки, са много удобни. естествено скоро не бих си взел дизел, щото съм на друг акъл още

http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=688
http://rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=647
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3 ... alogue.pdf
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Последната V10 М кола
Айде стига въртя и сука темата , криви са ти сметките и сравненията , но карай , сега в нов спор не ми се влиза и без това се отпуснахме много ...
ПС: имаш ЛС
ПС: имаш ЛС

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Последната V10 М кола
а не ми минавай на лични. нищо криво не виждам в сметките ми, единствено може да има нещо от недоглеждане 
първо ти въобще знаеш ли какво е bluetec, bluemotion и т.н. процента на някой места по света не е нулев, а е почти 100
и то само защото много старите дизели са освободени ако карат на биодизел или някаква подобна тъпня... не мога да си спомня в момента.
това за развъртането въобще защо го написа не знам...
въртящият момент е нещото което кара колата ти да се движи.
на мен ми се струва доста важен
дори е единственото важно нещо при практически индентични коли...
второ за дизела...
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... 580nm.html
675 Nm ... да ти имам лимитите аз... това е само със смяна на софтуер без подмяна на хардуер...
ето ти една историйка да си четеш
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=113581
много добре знам, че въртящият момент на 335i е електронно изрязан, обаче това важи и за 335d...
най-високото ниво на dinan тунига на 335i e около 400 коня и това се постига с генерация, маслен радиатор и интеркулер...
на това ли му викаш минимално пипване
ето го stage 3
http://www.dinancars.com/store/product. ... 413&page=1
398Hp 581 Nm
и ето ти тестове, като не вярваш на сметките.
http://vivekk.bimmerpost.com//pics/BMW%20final.pdf

acho.rs написа:Да не разпалваме темата във форума ...
За чистотата на дизелите предполагам , разбра къде ти грешката - има идей за впръскване на карбамид , но все още процента им е почти нулев при сериините коли
За еластичността - пак видя къде бъркаш , даже и да ползваш сметкоплана на АЛХ за изчисление , сметките пак са криви - въртящия момент не е докрай важен за колите и при по-леките , има малка роля , освен това развъртането и времето за което се стигат обороти при дизел и бензин е коренно различно . Гледам , че си се хванал за *35и - не знаеш ли че това беше тест , как се приеме турбо мотор от БМВ вистите . Основното при него е премахването на лага изцяло и плавен ход . Със минимално пипане двигателя става 400+ коня и 500+ НМ , като дори някой само със софтуер и генерация го правят . Докато *35д е максимално изцеден и на ръба на възможностите си и ако не искаш да прегрее , повече от 20-30 коня , няма как да му сложиш . А забелязваш ли и че тягата му не върви заедно с конете . 30Д 245коня и 550НМ , *35Д 286коня и 580НМ , *40Д 306 коня и 600НМ - тва не ти ли подсказва , че повече от 500-550 НМ не са нужни и при спортния *35д вече се гонят обороти , но пък тогава почва да се пече много и за това спокойно може да се каже , че тоя двигател си е стигнал лимита , докато лимита на *35и е някъде към 450+ коня .
първо ти въобще знаеш ли какво е bluetec, bluemotion и т.н. процента на някой места по света не е нулев, а е почти 100

това за развъртането въобще защо го написа не знам...
въртящият момент е нещото което кара колата ти да се движи.
на мен ми се струва доста важен

второ за дизела...
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt ... 580nm.html
675 Nm ... да ти имам лимитите аз... това е само със смяна на софтуер без подмяна на хардуер...
ето ти една историйка да си четеш

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=113581
много добре знам, че въртящият момент на 335i е електронно изрязан, обаче това важи и за 335d...
най-високото ниво на dinan тунига на 335i e около 400 коня и това се постига с генерация, маслен радиатор и интеркулер...
на това ли му викаш минимално пипване

ето го stage 3
http://www.dinancars.com/store/product. ... 413&page=1
398Hp 581 Nm
и ето ти тестове, като не вярваш на сметките.
http://vivekk.bimmerpost.com//pics/BMW%20final.pdf
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Последната V10 М кола
steeN, всичко точно, ама 335i може да прави 80-110 още на втора...Стига сте вадили от 9 кладанеца вода - дизела има много предимства, но динамиката не е едно от тях.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Последната V10 М кола
Отидохте много офтопик с шестцилиндрови турбо мотори св темата за 10-ка атмосферен 

Never mistake motion for action...
Re: Последната V10 М кола
Не знам дали ще има атмосдерен V10, но дочух, че БМВ спират М5. Остават само М3 и М6, демек само М-купета, малко и голямо.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Последната V10 М кола
по темата си е до някъде, защото аз очаквам да се появи М дизел в близките няколко години
нещо с МНОГО въртящ момент, което да компенсира липсата на обороти. циркулират някакви неща за 3 литров дизел с 350 коня и 3 турбота (много 3ки в цялата работа)... може и да има нещо вярно, щото мерцедес имат отдавна модел с 3 турбини.
за 2ра, кой кара така? от 6та ще връщаш на 2ра при всяко намаляне на трафика ли...

за 2ра, кой кара така? от 6та ще връщаш на 2ра при всяко намаляне на трафика ли...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Последната V10 М кола
steeN написа:по темата си е до някъде, защото аз очаквам да се появи М дизел в близките няколко годининещо с МНОГО въртящ момент, което да компенсира липсата на обороти. циркулират някакви неща за 3 литров дизел с 350 коня и 3 турбота (много 3ки в цялата работа)... може и да има нещо вярно, щото мерцедес имат отдавна модел с 3 турбини.
за 2ра, кой кара така? от 6та ще връщаш на 2ра при всяко намаляне на трафика ли...
Пу-пу пепел ти на езика


То скоро може да се появят автомобили с 1000 Нм при 1500 мин-1 ,който да се стрелкат за 3 секунди до 100 км/ч и да доускоряват от 60 до 120 км/ч за 1,5 секунди ,но това ли е начина , това ли е удоволствието и майсторлъка да се направи спортен автомобил

Винаги си е важала максимата ,че трябват много обороти , всичко останало е далеч от спорта
Георги Пенчев
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани