Дускусия: Защо не слагат SMG кутия на дизелови мотори?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 28 Фев 2005, 21:43

M5d :mha: :mha: :mha:
по въпроса за сравнението дизел - бензин.
Замисляли ли сте се колко технология има в един модерен дизелов агрегат, сравнение с бензинов - обща тръба с налягане 1600 бара :!: , помпа-дюза на всеки цилиндър, турбо, а вече и би-турбо.
Нашите коли само на 9 бара на горивото и турбо правят точка в далечината, какво остава за 178 пъти повече налягане (което значи и ултрафинно разпръскване), две турбини и такава електроника
за управление?
това, което сравняваш е смешно, все едно да вземеш едно рено 5 с турбо и без и да твърдиш, че 1.6 = 1.6.
А колко е живота на този двигател?
По книжка (адаша да изрови и потвърди) 320 d живее 250 к км, всичко отгоре е дар от бога.
Недей да даваш епитети на образовани автомобилно хора, че са несериозни, защото единственото, което постигаш е факта, че ставаш смешен - засега е забавно, но докога....
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 01 Мар 2005, 0:00

[quote="grnka"][/quote]

Проста аритметика показва, че, ако за 3 години (1095 дни) е изминал 460000км.. на ден трябва да върти по 420 км.. :shock: ..не го вярвам.И да не е отварян нито веднъж.. специално за тоя двигател.. и това не го вярвам също.. :confused:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 01 Мар 2005, 9:39

Личното ми мнение е че не
скоростната кутия в случая SMG
а двигателя няма да изкара дълго
при такива режими все пак това е
дизел!!!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 7.05.2003

Мнение от » 02 Мар 2005, 18:33

SMG е повече softwre и по малко hardware . SMG software е разработен за DME . SMG software for DDE beta version 1.9 :) . Сигурно ще има !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 02 Мар 2005, 19:02

По повод сравнението бензин - дизел!!!
Не съм специалист като вас, но ще си позволя да предположа, че нещата са циклични в смисъл че в момента хит на пазара са дизелите поради съотношението динамика/разход на гориво, което предполага по-голям бюджет за проектиране и създаване на такъв вид автомобили. Доста показателно за мен в това отношение е сравнението на гамата дизелови агрегати предлагани от БМВ преди 10г. и днес. А когато отмине маркетинговата мода на дизелите ще стане много интересно по отношение на бензиновите мотори.
За мен лично е многолюбопитно какво ше се получи!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 03 Мар 2005, 0:01

Сравнение бензин и дизел
Ако говорим само за атмосверни двигатели дизела за мен ще изкара повече.по простата логика че работи на по-ниски обороти.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 03 Мар 2005, 13:58

Aбе какъвто и дизелов двигател която фирма да изкара на пазара,това си остава двигател за по-спокойни водачи ! Супер глупава политика според мен е да се лансира двигател от този тип сред спортните ... Пример - Skoda предлага като спортен модел в семейството на Fabia такъв оборудван с дизелов двигател.Всички ние като запознати в общия случай с устройството на ДВГ-тата знаем за какво става въпрос - въртящите части и тези подложени на най-големи натоварвания са доста по-масивни и по-тежки от тези на бензиновите им събратя,ударни натоварвания и адски високи налягания ... има ли смисъл да продължавам ? Това са си двигатели създадени за по-спокойно и икономично каране по рождение.Със сигурност има хора които ги експлоатират нечовешки,но това си е за тяхна сметка според мен.
Досега никой не успява да имести бензиновия четиритактов двигател,то не бяха ванкели,двутактови,газови абе какви ли не !!! Може би ако се роди един ден гении,който да имисли двигател от съвсем ново поколение,различен по същноста от всички познати за нас да говорим за шансове,но сега :nono:

Георги Пенчев
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 03 Мар 2005, 18:59

ati написа:M5d :mha: :mha: :mha:
по въпроса за сравнението дизел - бензин.
Недей да даваш епитети на образованите......
Ати

ati, що не прочетеш пак заглавието на темата, щото май с тръгнал в грешната посока приятел. А това със сравнвнието "1.6 бензин=1.6 дизел" беше в по-общ смисъл, т.е. дизелите не са вече толкова изостанали, както беше до преди няколко години. Никой не твърди, че един дизел е по-издържлив от един бензинов двигател.
Така, че ще съм ти/ви благодарен на всеки, който изкаже мнение по темата (а тя се съдържа в заглавието). Ако искаш пусни друга тема, и си сравнявай бензинов срещу дизиелов двигател. :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 03 Мар 2005, 22:39

:OT: Смятам,че темата се изроди малко в сравнение между дизел и бензин,пък и лично на мен ще е интересно да се отвори нова такава :lol: А дизелите мога спокойно да кажа,че въпреки натоварванията,на които са подложени,не отстъпват по никакъв начин на безиновите такива(продължителност на живота им).Пък за тежкотоварните съм виждал над милионен километраж,без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм :mhihi:
За SMG скоростните кутии съм доста босичък,за това ,ако някой разясни по-подробно,би било добре :lol:
One passion,one car,one life...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 03 Мар 2005, 22:44

Може ли да ми обясните какво е това чудо на техниката - M5d ? :-)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 03 Мар 2005, 23:03

нарицателно :yes:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 04 Мар 2005, 8:44

А като разбирате толкоз , я кажете що не слагат на дизелите суперчарджър :P
Изображение

Кой кашля?
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.04.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: D779676

Мнение от Nikolay1 » 04 Мар 2005, 14:27

Impasse написа:Пък за тежкотоварните съм виждал над милионен километраж,без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм :mhihi:


За 12л двигател едва ли 420-450к.с. са голямо натоварване, а и предназначението на тези мотори е съвсем различно :!:
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 29.09.2003
Местоположение: de

Мнение от playordie » 04 Мар 2005, 16:13

Nikolay1 написа:
Impasse написа:Пък за тежкотоварните съм виждал над милионен километраж,без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм :mhihi:


За 12л двигател едва ли 420-450к.с. са голямо натоварване, а и предназначението на тези мотори е съвсем различно :!:


мда ... ама няколко хиляди Нм са.
Любов има само в чата, в сапунените сериали и розовите книжки, всичко друго опира до пари и секс!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Мар 2005, 17:38

playordie написа:
Nikolay1 написа:
Impasse написа:Пък за тежкотоварните съм виждал над милионен километраж,без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм :mhihi:


За 12л двигател едва ли 420-450к.с. са голямо натоварване, а и предназначението на тези мотори е съвсем различно :!:


мда ... ама няколко хиляди Нм са.


Какво са нютонметрите,в сравнение с факта,че разликата между честотите на въртене (оттам и натоварванията в коляно-мотовилковия механизъм) на един Actros и един SLR са толкова големи - разлика в пъти и в тонове на всеки лагер най-малкото :!: Къде са 1500 min-1,къде са 7500 min-1 ???

Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook