Дускусия: Защо не слагат SMG кутия на дизелови мотори?
Модератор: Общи модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
M5d :mha: :mha: :mha:
по въпроса за сравнението дизел - бензин.
Замисляли ли сте се колко технология има в един модерен дизелов агрегат, сравнение с бензинов - обща тръба с налягане 1600 бара , помпа-дюза на всеки цилиндър, турбо, а вече и би-турбо.
Нашите коли само на 9 бара на горивото и турбо правят точка в далечината, какво остава за 178 пъти повече налягане (което значи и ултрафинно разпръскване), две турбини и такава електроника
за управление?
това, което сравняваш е смешно, все едно да вземеш едно рено 5 с турбо и без и да твърдиш, че 1.6 = 1.6.
А колко е живота на този двигател?
По книжка (адаша да изрови и потвърди) 320 d живее 250 к км, всичко отгоре е дар от бога.
Недей да даваш епитети на образовани автомобилно хора, че са несериозни, защото единственото, което постигаш е факта, че ставаш смешен - засега е забавно, но докога....
Ати
по въпроса за сравнението дизел - бензин.
Замисляли ли сте се колко технология има в един модерен дизелов агрегат, сравнение с бензинов - обща тръба с налягане 1600 бара , помпа-дюза на всеки цилиндър, турбо, а вече и би-турбо.
Нашите коли само на 9 бара на горивото и турбо правят точка в далечината, какво остава за 178 пъти повече налягане (което значи и ултрафинно разпръскване), две турбини и такава електроника
за управление?
това, което сравняваш е смешно, все едно да вземеш едно рено 5 с турбо и без и да твърдиш, че 1.6 = 1.6.
А колко е живота на този двигател?
По книжка (адаша да изрови и потвърди) 320 d живее 250 к км, всичко отгоре е дар от бога.
Недей да даваш епитети на образовани автомобилно хора, че са несериозни, защото единственото, което постигаш е факта, че ставаш смешен - засега е забавно, но докога....
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- SlipKnoT
- devildriver
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
[quote="grnka"][/quote]
Проста аритметика показва, че, ако за 3 години (1095 дни) е изминал 460000км.. на ден трябва да върти по 420 км.. ..не го вярвам.И да не е отварян нито веднъж.. специално за тоя двигател.. и това не го вярвам също..
Проста аритметика показва, че, ако за 3 години (1095 дни) е изминал 460000км.. на ден трябва да върти по 420 км.. ..не го вярвам.И да не е отварян нито веднъж.. специално за тоя двигател.. и това не го вярвам също..
По повод сравнението бензин - дизел!!!
Не съм специалист като вас, но ще си позволя да предположа, че нещата са циклични в смисъл че в момента хит на пазара са дизелите поради съотношението динамика/разход на гориво, което предполага по-голям бюджет за проектиране и създаване на такъв вид автомобили. Доста показателно за мен в това отношение е сравнението на гамата дизелови агрегати предлагани от БМВ преди 10г. и днес. А когато отмине маркетинговата мода на дизелите ще стане много интересно по отношение на бензиновите мотори.
За мен лично е многолюбопитно какво ше се получи!!!
Не съм специалист като вас, но ще си позволя да предположа, че нещата са циклични в смисъл че в момента хит на пазара са дизелите поради съотношението динамика/разход на гориво, което предполага по-голям бюджет за проектиране и създаване на такъв вид автомобили. Доста показателно за мен в това отношение е сравнението на гамата дизелови агрегати предлагани от БМВ преди 10г. и днес. А когато отмине маркетинговата мода на дизелите ще стане много интересно по отношение на бензиновите мотори.
За мен лично е многолюбопитно какво ше се получи!!!
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Aбе какъвто и дизелов двигател която фирма да изкара на пазара,това си остава двигател за по-спокойни водачи ! Супер глупава политика според мен е да се лансира двигател от този тип сред спортните ... Пример - Skoda предлага като спортен модел в семейството на Fabia такъв оборудван с дизелов двигател.Всички ние като запознати в общия случай с устройството на ДВГ-тата знаем за какво става въпрос - въртящите части и тези подложени на най-големи натоварвания са доста по-масивни и по-тежки от тези на бензиновите им събратя,ударни натоварвания и адски високи налягания ... има ли смисъл да продължавам ? Това са си двигатели създадени за по-спокойно и икономично каране по рождение.Със сигурност има хора които ги експлоатират нечовешки,но това си е за тяхна сметка според мен.
Досега никой не успява да имести бензиновия четиритактов двигател,то не бяха ванкели,двутактови,газови абе какви ли не !!! Може би ако се роди един ден гении,който да имисли двигател от съвсем ново поколение,различен по същноста от всички познати за нас да говорим за шансове,но сега
Георги Пенчев
Досега никой не успява да имести бензиновия четиритактов двигател,то не бяха ванкели,двутактови,газови абе какви ли не !!! Може би ако се роди един ден гении,който да имисли двигател от съвсем ново поколение,различен по същноста от всички познати за нас да говорим за шансове,но сега
Георги Пенчев
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ati написа:M5d :mha: :mha: :mha:
по въпроса за сравнението дизел - бензин.
Недей да даваш епитети на образованите......
Ати
ati, що не прочетеш пак заглавието на темата, щото май с тръгнал в грешната посока приятел. А това със сравнвнието "1.6 бензин=1.6 дизел" беше в по-общ смисъл, т.е. дизелите не са вече толкова изостанали, както беше до преди няколко години. Никой не твърди, че един дизел е по-издържлив от един бензинов двигател.
Така, че ще съм ти/ви благодарен на всеки, който изкаже мнение по темата (а тя се съдържа в заглавието). Ако искаш пусни друга тема, и си сравнявай бензинов срещу дизиелов двигател.
Смятам,че темата се изроди малко в сравнение между дизел и бензин,пък и лично на мен ще е интересно да се отвори нова такава А дизелите мога спокойно да кажа,че въпреки натоварванията,на които са подложени,не отстъпват по никакъв начин на безиновите такива(продължителност на живота им).Пък за тежкотоварните съм виждал над милионен километраж,без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм
За SMG скоростните кутии съм доста босичък,за това ,ако някой разясни по-подробно,би било добре
За SMG скоростните кутии съм доста босичък,за това ,ако някой разясни по-подробно,би било добре
One passion,one car,one life...
- Nikolay1
- Кой кашля?
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Impasse написа:Пък за тежкотоварните съм виждал над милионен километраж,без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм
За 12л двигател едва ли 420-450к.с. са голямо натоварване, а и предназначението на тези мотори е съвсем различно
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
Nikolay1 написа:Impasse написа:Пък за тежкотоварните съм виждал над милионен километраж,без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм
За 12л двигател едва ли 420-450к.с. са голямо натоварване, а и предназначението на тези мотори е съвсем различно
мда ... ама няколко хиляди Нм са.
Любов има само в чата, в сапунените сериали и розовите книжки, всичко друго опира до пари и секс!
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
playordie написа:Nikolay1 написа:Impasse написа:Пък за тежкотоварните съм виждал над милионен километраж,без никаква интервенция по коляно-мотовилковия механизъм
За 12л двигател едва ли 420-450к.с. са голямо натоварване, а и предназначението на тези мотори е съвсем различно
мда ... ама няколко хиляди Нм са.
Какво са нютонметрите,в сравнение с факта,че разликата между честотите на въртене (оттам и натоварванията в коляно-мотовилковия механизъм) на един Actros и един SLR са толкова големи - разлика в пъти и в тонове на всеки лагер най-малкото Къде са 1500 min-1,къде са 7500 min-1 ???
Георги Пенчев
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани