Нов двигател за BMW Серия 7

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 25 Юни 2009, 10:39

То хубаво дърпаше самолет, ама не му ли сложиха малко тежести за да има сцепление :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 25 Юни 2009, 11:16

Демирев написа: ....

Като шъ пишеш глупости, поне по-кратко ги формулирай, не ни натоварвай нац, четящите :mhihi:
И каде намеси В12 ТДИ в темата за нов 3.0 дизел.
В сегментите кадето има конкуренция и Мерц, и БМВ и Алди предлагат алтернативи. Но в голЕмите дизели явно няма нужда от конкуренция, затова нито от Бенц , нито БМВ ги разработват. И ауди са пионери в производството на "джипове" с двигатели за камьони :help:
Да не говорим, че това ускорение на В12 ТДИ нищо не е, защото и Мл 63, и Х5 М са доста с по-впечатляващи характеристики. Още повече, че тия огромни дизели вече се губи и икономичността, и екологията и доста други неща - все важни в днешното автомобилостроене. Също не пропускай факта че ФВ до скоро правеха помпа-дюза и си мисля че в комън-реъла БМВ и Мерц са доста по-напред и това че нямат толкова голЕма нафтова печка не е основание да говориш за огромното "превъзходство" за алди,ФВ, шкода и другите там "премиум афтомобили".
Още повече, който иска що-годе приличен лъскав СУВ си взима някой от изброените с 3.0 нафта и си се вози с 200 без да се товари. А ако иска скорост и мощ и поведение прилично, няма да купи в12 тди - защото едно 63амг дава доста по-голям кеф, и скорост , и ускорение. да не говорим за Х -- М ;) и Кайен Турбо. А това че аудито е 2 тона и половина си е само техен проблем...
Незнам за теб , но съм покарвал другия джип на ФВ с огромен дизел ( кралят "в10 тди) и не е нищо кой знае какво , а да не говорим като дойде някой завой за какво приключение става въпрос :help:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 25 Юни 2009, 11:34

аз разбрах, че на драг го дърпал :dummy:

п.с. сетих се това беше епизод на fifth gear и му сложиха 4+ тона баласт. така че смени конете с въртящ момент и все тая. да ви имам критериите за сравняване на коли...
Последна промяна steeN на 25 Юни 2009, 19:32, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 25 Юни 2009, 17:46

acho.rs написа:
Демирев написа:
zAcK написа::D После някой мислители като вземат да разправят, че БМВ не
правели яки дизели и ....


И с новите мотори на пазара от 2010 г. пак не могат да стигнат Ауди.

Ку 7 V 12 TDI 6.0 500 коня, 2.3 тонното чудовище ускорява 0-100 за 5.5 сек. 1000 НМ :shock: мотор убиец!


V8 с 326 коня още от 2006 г. а от септември с 350 събарят всякаква конкуренция. :)
Мерцедес въобще се отказаха от разработване на нови дизели 2009г. Новия фейслифтиран 2009 г. МЛ 450 ЦДИ само името му ново и сменено от 420 мощноста му 306 к.с- и ускорението същото от 2006 г. и през 2010 г. същите остават

Ауди просто нямат конкуренция при 8 и 12 цилиндровите дизели. Със Сименс откакто бачкат съвместно изкарват уникални Комън Рейли

Туарег V 10 помпа дюза 313 коня от 2006 г. дърпаше 150 м. Боинг 747 за Ауди Ку 7 с 12 цилиндровия Комън Рейл 1000 НМ не знам....

Нищо лично против теб , ама ти от глупост на глупост се мяташ :confused: Като е толкова добър 12цилиндровия дизел на Ку7 , защо 500 коня джип се ускорява по бавно от 400 коньовото Х6 50и , айде онова по-малко като кола , ама Х5М дето струва същите пари и харчи,също толкова гориво се ускорява не за 5,5 а за 4,7 и това до 100 км/ч а нагоре направо става страшно за В12ТДИ , поради простата прична , че тва е параден двигател - безкрайно скъп . Хем не е икономичен , хем не е бърз,колкото конкурентите.


Ауди хвърлиха маса пари в рекламата на логото ТДИ - ЛьоМан най-яркия пример , обиколки на Америка и тн . Наистина постигнха много и имат доста дорби двигатели , но наистина нямат аналог на би-турбо дизелите на БМВ :winky:


Айде бе. Не е икономичен 11.1 смесено срещу 18 за Х5М. 14.7 л. дизел градско срещу над 24 л. А98 - нееее

Аз съм пишел глупости, а ти сравняш 1850 кг. бензин 555 коня с 2380 кг. 498 коня дизел - пълен уникат си! :mhihi:

За цени пък въобще не пиши! Тея малоумници дето определят цените на трибуквенците са тотално изперкали за един бензин 740 да искаш 95 000 евро базово е безумие. С надъниците и някой друга екстра удра 240 000. Ес 500 и ЕлЕс 450 са по евтини.

740д Ф02 ще излиза поне 125 000 евро тоест ще бъде по скъп от конкурента Ес 450 ЦДИ. Напълно изтрещели! За тия пари се взема най-широката вътре лимузина 449 коня харчеща 9.1 л. градско бензин - ЕлЕс 600 Хибрид

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 25 Юни 2009, 19:30

Демирев написа:Аз съм пишел глупости, а ти сравняш 1850 кг. бензин 555 коня с 2380 кг. 498 коня дизел - пълен уникат си! :mhihi:


Само дето X5M не 1850 кг. а е 2380 ;)

Отделно един познат си взе S 320 CDI преди два месеца и му излезе
към 250000 лева :D Ама викаш 740-ката скъпа :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 25 Юни 2009, 20:21

zAcK написа:
Демирев написа:Аз съм пишел глупости, а ти сравняш 1850 кг. бензин 555 коня с 2380 кг. 498 коня дизел - пълен уникат си! :mhihi:


Отделно един познат си взе S 320 CDI преди два месеца и му излезе
към 250000 лева :D Ама викаш 740-ката скъпа :mhihi: :mhihi: :mhihi:


За базовите цени пишехме. Екстри дал Господ бол. Да не пиша колко брутално е да плащаш допълнително за адаптивен биксенон в клас като 7-ер.
Единия от съдружниците е ненормално тъп фен и за 740IL 326 к.с. изтърси 306 000 при уреден Континентал за по-малко пари.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 25 Юни 2009, 21:33

Пфффф...взимам контито веднагически.Просто ГТтата са ми слабост.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 25 Юни 2009, 21:41

Демирев написа:Айде бе. Не е икономичен 11.1 смесено срещу 18 за Х5М. 14.7 л. дизел градско срещу над 24 л. А98 - нееее

14 харчи 3.0ТДИ :idea: :help: :help: :help: Ти май в интернет си виждал такива коли май :roll:
А взе и цени да обаждаш от листите на дилърите :shock: Айде моля ти се съвземи се ;)
Чак и лекъс :shock:
Тотално направи темата Офф-Топик с компетентните си мнения. Тука си обсъждаме новия 3.0 дизел на БМВ , така че ни спести опита си за "изхвърляне" в премиум возилата.
Като толкова искаш да правиш паралел с 3.0 дизел на другите марки поне бъди обективен. То и от сухите данни се вижда че в този сегмент БМВ са доооста по-напред.
ПП: всъщност цъкна ли отметката при регистрация , че си под 13 години :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 25 Юни 2009, 22:22

kriso85 написа:
Демирев написа:Айде бе. Не е икономичен 11.1 смесено срещу 18 за Х5М. 14.7 л. дизел градско срещу над 24 л. А98 - нееее

14 харчи 3.0ТДИ :idea: :help: :help: :help: Ти май в интернет си виждал такива коли май :roll:
А взе и цени да обаждаш от листите на дилърите :shock: Айде моля ти се съвземи се ;)
Чак и лекъс :shock:
Тотално направи темата Офф-Топик с компетентните си мнения. Тука си обсъждаме новия 3.0 дизел на БМВ , така че ни спести опита си за "изхвърляне" в премиум возилата.
Като толкова искаш да правиш паралел с 3.0 дизел на другите марки поне бъди обективен. То и от сухите данни се вижда че в този сегмент БМВ са доооста по-напред.
ПП: всъщност цъкна ли отметката при регистрация , че си под 13 години :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аз съм се съвзел. Виждам в безсилието си докъде падна. В интернет няма какво да гледам на стенд колко харчи.
Взех изпита за кат. С на 17 септември 1998 г. на ГАЗ 53.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 26 Юни 2009, 10:00

Към колегата с Лексуса - Демирев:
по-голям дизел от 6-цилиндъра е абсолютно безсмислен. Динамиката на всеки 6-цил дизел на БМВ, Ауди и Мерц е повече достатъчна за ежедневието, а който иска нещо по-така естетсвено си купува турбо/ би-турбо БЕНЗИН.
А напъните на Фау Ве с тегленето на самолети очевидно са впечатлили този, когото трябва - имам предвид, колега с Лексуса пак.
Така, че уважаеми колега - като ти омръзне да натискаш 156976 -те копчета, които имаш в интериора на Лексуса, може да си купиш V10, V12 и да .... всъщност не знам какъв е смисъла на подобни двигатели...Може би да намериш и ти някой самолет и събота и неделя да го теглиш из пистата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 26 Юни 2009, 13:57

Koliu написа:Към колегата с Лексуса - Демирев:
по-голям дизел от 6-цилиндъра е абсолютно безсмислен. Динамиката на всеки 6-цил дизел на БМВ, Ауди и Мерц е повече достатъчна за ежедневието, а който иска нещо по-така естетсвено си купува турбо/ би-турбо БЕНЗИН.


Целта на големите дизели по 8 и 12 цилиндъра не е да покажат бързина, а икономия и те я показват.
Това е смисълът да покажат че дизелов мотор с почти същата мощност харчи над 6 лтр. на 100 км. по-малко от съответния бензин.

А ку 7 ми е много грозно и никога няма да му обърна внимание.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 26 Юни 2009, 15:23

Демирев написа:
Koliu написа:Към колегата с Лексуса - Демирев:
по-голям дизел от 6-цилиндъра е абсолютно безсмислен. Динамиката на всеки 6-цил дизел на БМВ, Ауди и Мерц е повече достатъчна за ежедневието, а който иска нещо по-така естетсвено си купува турбо/ би-турбо БЕНЗИН.


Целта на големите дизели по 8 и 12 цилиндъра не е да покажат бързина, а икономия и те я показват.
Това е смисълът да покажат че дизелов мотор с почти същата мощност харчи над 6 лтр. на 100 км. по-малко от съответния бензин.

А ку 7 ми е много грозно и никога няма да му обърна внимание.


Колега,
така е харчат с 6-10-20 литра по-малко от бензина!
АМА ТОВА НЯМА НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ, КОГАТО ГОВОРИМ ЗА V10 или V12.
Важни са други категории, където безнина печели убедително.
При 4 и 6 цилиндровите е друго - там дизела е много по-добър, именно затова в БМВ на 7-серия НЕ СЛАГАТ по-голям дизел от 6 цил. . Същия пример ще последват и Бенз и Ауди ....


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 26 Юни 2009, 16:30

Julianо написа:
V-max написа:айде стига с тия дизели , да вадят V12ката на водород в серийно производство :D


С разход 60 кила на 100. По-добре дизел.


60l... ама вода :D ;) Бензин-дизел, това е отживелица ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 5.08.2007

Мнение от Langata » 26 Юни 2009, 17:51

Демирев написа:
kriso85 написа:
Демирев написа:Айде бе. Не е икономичен 11.1 смесено срещу 18 за Х5М. 14.7 л. дизел градско срещу над 24 л. А98 - нееее

14 харчи 3.0ТДИ :idea: :help: :help: :help: Ти май в интернет си виждал такива коли май :roll:
А взе и цени да обаждаш от листите на дилърите :shock: Айде моля ти се съвземи се ;)
Чак и лекъс :shock:
Тотално направи темата Офф-Топик с компетентните си мнения. Тука си обсъждаме новия 3.0 дизел на БМВ , така че ни спести опита си за "изхвърляне" в премиум возилата.
Като толкова искаш да правиш паралел с 3.0 дизел на другите марки поне бъди обективен. То и от сухите данни се вижда че в този сегмент БМВ са доооста по-напред.
ПП: всъщност цъкна ли отметката при регистрация , че си под 13 години :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аз съм се съвзел. Виждам в безсилието си докъде падна. В интернет няма какво да гледам на стенд колко харчи.
Взех изпита за кат. С на 17 септември 1998 г. на ГАЗ 53.
Ми вземи го впиши в списъка си тоз ГАЗ 53 щото той е най-впечатляващ от всички избраени там! И си купи едно читаво БМВ да се родиш и току-виж си спрял да пишеш глупости и недочетени статистики! НЕ ТИ Е МЯСТОТО В ТОЗ ФОРУМ!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 26 Юни 2009, 18:37

Демирев написа:
acho.rs написа:
Демирев написа:
zAcK написа::D После някой мислители като вземат да разправят, че БМВ не
правели яки дизели и ....


И с новите мотори на пазара от 2010 г. пак не могат да стигнат Ауди.

Ку 7 V 12 TDI 6.0 500 коня, 2.3 тонното чудовище ускорява 0-100 за 5.5 сек. 1000 НМ :shock: мотор убиец!


V8 с 326 коня още от 2006 г. а от септември с 350 събарят всякаква конкуренция. :)
Мерцедес въобще се отказаха от разработване на нови дизели 2009г. Новия фейслифтиран 2009 г. МЛ 450 ЦДИ само името му ново и сменено от 420 мощноста му 306 к.с- и ускорението същото от 2006 г. и през 2010 г. същите остават

Ауди просто нямат конкуренция при 8 и 12 цилиндровите дизели. Със Сименс откакто бачкат съвместно изкарват уникални Комън Рейли

Туарег V 10 помпа дюза 313 коня от 2006 г. дърпаше 150 м. Боинг 747 за Ауди Ку 7 с 12 цилиндровия Комън Рейл 1000 НМ не знам....

Нищо лично против теб , ама ти от глупост на глупост се мяташ :confused: Като е толкова добър 12цилиндровия дизел на Ку7 , защо 500 коня джип се ускорява по бавно от 400 коньовото Х6 50и , айде онова по-малко като кола , ама Х5М дето струва същите пари и харчи,също толкова гориво се ускорява не за 5,5 а за 4,7 и това до 100 км/ч а нагоре направо става страшно за В12ТДИ , поради простата прична , че тва е параден двигател - безкрайно скъп . Хем не е икономичен , хем не е бърз,колкото конкурентите.


Ауди хвърлиха маса пари в рекламата на логото ТДИ - ЛьоМан най-яркия пример , обиколки на Америка и тн . Наистина постигнха много и имат доста дорби двигатели , но наистина нямат аналог на би-турбо дизелите на БМВ :winky:


Айде бе. Не е икономичен 11.1 смесено срещу 18 за Х5М. 14.7 л. дизел градско срещу над 24 л. А98 - нееее

Аз съм пишел глупости, а ти сравняш 1850 кг. бензин 555 коня с 2380 кг. 498 коня дизел - пълен уникат си! :mhihi:

За цени пък въобще не пиши! Тея малоумници дето определят цените на трибуквенците са тотално изперкали за един бензин 740 да искаш 95 000 евро базово е безумие. С надъниците и някой друга екстра удра 240 000. Ес 500 и ЕлЕс 450 са по евтини.

740д Ф02 ще излиза поне 125 000 евро тоест ще бъде по скъп от конкурента Ес 450 ЦДИ. Напълно изтрещели! За тия пари се взема най-широката вътре лимузина 449 коня харчеща 9.1 л. градско бензин - ЕлЕс 600 Хибрид

Брат ти си мноооого зле - преди време имаше пак един такъв дразнител , дето се правеше на компетентен и след като го товарихме един месец се отказа , та :
ТИ НОРМАЛЕН ЛИ СИ 14л на 100км , V12 :!: :?: :!: 12,5л на 100км средн харчи 3.0 тди , а В12 от АМС му измериха около 17 и то без много натискане .А офциални разход на Х5М е 13,9л - със 2-3 литра повече от ТДИто. Сравнявам В12 тди със Х5М защото струват същите пари , та дали и БМВто не беше по-евтино , в един клас са и двете (по-точно само едното) са направнео да бъдат бързи :idea: Но БМВто е безкрайно по-напред и напълно обезмисля Ку7 В12 , какти и В12 дизел изобщо :idea:
Като говориш за цени , хвани малко и се образовай , от място различно от кварталните седенки и за да ти докажа колко си зле , ще ти дам прост пример , със нещо което е по темата БМВ 730Д и S320 CDI blue efficietncy -
базова цена - БМВ 148 800 лв Мерц 148 200 - БМВто е по-скъпо със 600 лева - повод да се замислиш :mhihi: . Но после идва повод за размисъл - екстрите които получаваш
радар за регулиране на дистнация - БМВ 3708лв Мерц 6102 лв
помощ при паркиране - БМВ сериино Мерц 1620 лв
кожена тапицерия - БМВ сериино Мерц 5023лв
биксенонови светлини БМВ сериино Мерц 3274 лв
единствено по-евтини са ДВДто и люка на еС класата , но те не са безплатни а са по-евтини само със няколо стотин лева :idea: :idea: :idea:
Като гледам , как ми говориш за цените на колите , май си гледал СЪС включено ДДС за БМВ и БЕЗ ДДС за другите :winky: ама карай , тва не ти е единствената грешка ...
А Лексуса 9,1 л градско може да гори , ако го караш във 4 сутринта :twisted:

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook