BMW M Series
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
SaSo написа:djvisage написа:SaSo написа:acho.rs написа:SaSo написа: При бензините залагат на две турбини...
На две различни турбини(голяма и малка) или на две еднакви?
Две еднакви...
при *35и е със една много малка и една малка турбина

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
acho.rs написа:SaSo написа:djvisage написа:SaSo написа:acho.rs написа:SaSo написа: При бензините залагат на две турбини...
На две различни турбини(голяма и малка) или на две еднакви?
Две еднакви...
при *35и е със една много малка и една малка турбинав следствие тягата идва при почти "празни" обороти , 1300 или 1500 беше и не спада през целия диапазон. А Голфа със 1,4 ТФСИ или там както беше върви доста сериозно за тази кубатура и този клас - доста успешен двигател е май , само че се проваля във по-големите модели , което е напълно логично .
Дълбоко се лъжеш за турбините на *35и .... Двете са еднакви просто по каталожен номер ги дават за двата колектора ( от 1-3 и от 4-6 )... Тягата идва почти моментално поради простата причина, че малката турбина се развива при по-ниски обороти... Респективно получаваш бууст при ниски обороти...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/C ... o_charger/
Да не говорим че няма логика да надуваш от 1-3 цилиндър по слабо отколкото от 4-6...
Не спори като не си се осведомил...

Казах ти че каскадно е турбото единствено и само при M57N2... Ако искаш и за там мога да ти дам линк да погледнеш... Но мисля че и сам можеш да си го направиш

А иначе колко върви Гоуфа незнам сигурно несъм се возил в него... Но върви според АутоБилд колкото 118и съвсем малко по пръгав е от БМВто заради късите си предавки.... А ако питаш мене 118и или 1.4ТФСИ, а те са долу горе в една и съща ценова група.... Абе и да не съм сектант пак ще взема БМВто... Най-малкото че е с мотор който има по-малко части за трошене....
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
SaSo написа:acho.rs написа:SaSo написа:djvisage написа:SaSo написа:acho.rs написа:SaSo написа: При бензините залагат на две турбини...
На две различни турбини(голяма и малка) или на две еднакви?
Две еднакви...
при *35и е със една много малка и една малка турбинав следствие тягата идва при почти "празни" обороти , 1300 или 1500 беше и не спада през целия диапазон. А Голфа със 1,4 ТФСИ или там както беше върви доста сериозно за тази кубатура и този клас - доста успешен двигател е май , само че се проваля във по-големите модели , което е напълно логично .
Дълбоко се лъжеш за турбините на *35и .... Двете са еднакви просто по каталожен номер ги дават за двата колектора ( от 1-3 и от 4-6 )... Тягата идва почти моментално поради простата причина, че малката турбина се развива при по-ниски обороти... Респективно получаваш бууст при ниски обороти...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/C ... o_charger/
Да не говорим че няма логика да надуваш от 1-3 цилиндър по слабо отколкото от 4-6...
Не спори като не си се осведомил...![]()
Казах ти че каскадно е турбото единствено и само при M57N2... Ако искаш и за там мога да ти дам линк да погледнеш... Но мисля че и сам можеш да си го направиш
А иначе колко върви Гоуфа незнам сигурно несъм се возил в него... Но върви според АутоБилд колкото 118и съвсем малко по пръгав е от БМВто заради късите си предавки.... А ако питаш мене 118и или 1.4ТФСИ, а те са долу горе в една и съща ценова група.... Абе и да не съм сектант пак ще взема БМВто... Най-малкото че е с мотор който има по-малко части за трошене....
Виждам че си по-запознат но в общи линии говорим едно и също - нали вече няма турбо дупка , тягата идва и се отдава равномерно , така че какъв е смисъла да спорим


А 1,4 турбо+компресора има няколко варианта - 122,160 и 170 коня , доколкото знам . И дълбоко се съмнявам 118и да може да убегне на 160 или 170 коньовите . 170 конете май бяха при Голф ГТ ...
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани