BMW M Series

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 3.12.2008

Мнение от BooKoo » 09 Май 2009, 1:51

Е, вие като тръгнахте да ги изреждате, поне да добавим и двигателя на 760 :) Мисля, че обозначението му е N74B60

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 09 Май 2009, 17:18

SaSo написа:
djvisage написа:
SaSo написа:
acho.rs написа:
SaSo написа: При бензините залагат на две турбини...

На две различни турбини(голяма и малка) или на две еднакви?



Две еднакви...

при *35и е със една много малка и една малка турбина 8) в следствие тягата идва при почти "празни" обороти , 1300 или 1500 беше и не спада през целия диапазон. А Голфа със 1,4 ТФСИ или там както беше върви доста сериозно за тази кубатура и този клас - доста успешен двигател е май , само че се проваля във по-големите модели , което е напълно логично .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 09 Май 2009, 19:24

acho.rs написа:
SaSo написа:
djvisage написа:
SaSo написа:
acho.rs написа:
SaSo написа: При бензините залагат на две турбини...

На две различни турбини(голяма и малка) или на две еднакви?



Две еднакви...

при *35и е със една много малка и една малка турбина 8) в следствие тягата идва при почти "празни" обороти , 1300 или 1500 беше и не спада през целия диапазон. А Голфа със 1,4 ТФСИ или там както беше върви доста сериозно за тази кубатура и този клас - доста успешен двигател е май , само че се проваля във по-големите модели , което е напълно логично .



Дълбоко се лъжеш за турбините на *35и .... Двете са еднакви просто по каталожен номер ги дават за двата колектора ( от 1-3 и от 4-6 )... Тягата идва почти моментално поради простата причина, че малката турбина се развива при по-ниски обороти... Респективно получаваш бууст при ниски обороти...

http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/C ... o_charger/

Да не говорим че няма логика да надуваш от 1-3 цилиндър по слабо отколкото от 4-6...

Не спори като не си се осведомил... :winky:

Казах ти че каскадно е турбото единствено и само при M57N2... Ако искаш и за там мога да ти дам линк да погледнеш... Но мисля че и сам можеш да си го направиш ;)

А иначе колко върви Гоуфа незнам сигурно несъм се возил в него... Но върви според АутоБилд колкото 118и съвсем малко по пръгав е от БМВто заради късите си предавки.... А ако питаш мене 118и или 1.4ТФСИ, а те са долу горе в една и съща ценова група.... Абе и да не съм сектант пак ще взема БМВто... Най-малкото че е с мотор който има по-малко части за трошене....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 10 Май 2009, 17:59

SaSo написа:
acho.rs написа:
SaSo написа:
djvisage написа:
SaSo написа:
acho.rs написа:
SaSo написа: При бензините залагат на две турбини...

На две различни турбини(голяма и малка) или на две еднакви?



Две еднакви...

при *35и е със една много малка и една малка турбина 8) в следствие тягата идва при почти "празни" обороти , 1300 или 1500 беше и не спада през целия диапазон. А Голфа със 1,4 ТФСИ или там както беше върви доста сериозно за тази кубатура и този клас - доста успешен двигател е май , само че се проваля във по-големите модели , което е напълно логично .



Дълбоко се лъжеш за турбините на *35и .... Двете са еднакви просто по каталожен номер ги дават за двата колектора ( от 1-3 и от 4-6 )... Тягата идва почти моментално поради простата причина, че малката турбина се развива при по-ниски обороти... Респективно получаваш бууст при ниски обороти...

http://bmwfans.info/parts/catalog/E92/C ... o_charger/

Да не говорим че няма логика да надуваш от 1-3 цилиндър по слабо отколкото от 4-6...

Не спори като не си се осведомил... :winky:

Казах ти че каскадно е турбото единствено и само при M57N2... Ако искаш и за там мога да ти дам линк да погледнеш... Но мисля че и сам можеш да си го направиш ;)

А иначе колко върви Гоуфа незнам сигурно несъм се возил в него... Но върви според АутоБилд колкото 118и съвсем малко по пръгав е от БМВто заради късите си предавки.... А ако питаш мене 118и или 1.4ТФСИ, а те са долу горе в една и съща ценова група.... Абе и да не съм сектант пак ще взема БМВто... Най-малкото че е с мотор който има по-малко части за трошене....

Виждам че си по-запознат но в общи линии говорим едно и също - нали вече няма турбо дупка , тягата идва и се отдава равномерно , така че какъв е смисъла да спорим :roll: Преди 2 години имаше тема - отиде ли си времето на атмосферните двг - ами вече ДА . При по-старите клъчнии които ние можем да си позволим , обаче все още си предпочитам атмосферка , най-вече заради рева :twisted:
А 1,4 турбо+компресора има няколко варианта - 122,160 и 170 коня , доколкото знам . И дълбоко се съмнявам 118и да може да убегне на 160 или 170 коньовите . 170 конете май бяха при Голф ГТ ...

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook