M. The Next Chapter...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

BMW Performance
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: М Кар
Пол: Мъж

Мнение от MCar » 12 Мар 2009, 17:53

Modulo написа:Не бързай да го убиваш кайена. Той прави много неща дето X6 и X5 М не ги могат.

Може ли да споделиш поне една част от тези неща? :shock:
Гледал ли си сравнението на Cayenne и Х6 на Нюрбургринг? Знаеш ли какъв беше резултатът?

Modulo написа:А и след година и нещо излиза новия кайен и следват нови 6 години, в които той ще е най-бързия джип на пазара.

Това мисля, че не им е убягнало в БМВ и го имат предвид...

Modulo написа:Честно казано, кайена по-мога да го разбера от джипките на BMW. Там поне имаш пневматично окачване, ниво регулация, 5 места и пак стои много яко на пътя.

Явно не си се возил в Х6, за да кажеш, че Cayenne има добро поведение на пътя.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 12 Мар 2009, 18:44

Ами например кайена е високопроходим SUV (не казвам експедиционен), който има съответното шаси, бавни скорости, може да се вдигне ужасно високо и може да вози 5 човека (без GTS-a). И в следващия момент може да стои залепен с 300 или да завива достатъчно добре като за пропорциите си.

За ринга - 9 секунди в полза нa X6 50i срещу GTS-а наистина ли ти се струват много? Единия малко по 9 минути, другият малко над. Смешна работа. И без рова за няколко обиколки и 2-те коли отиват за нови накладки, дискове и гуми. А и от кога това стана приоритет за 2.5 тона джипове?

Да, X6 завива още по-добре от кайена. Но не мисля, че това е най-важното при този клас возила.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 12 Мар 2009, 18:52

Cayene GTS и BMW X6 i50 са доста близки като динамични показатели, като ускорение и доускорение бмв-то е една идея по-бързо:
BMW X6 i50 :0-100 - 5.5; 0-160 -12.8;1/4 mile- 13.80
Cayene GTS:0-100 - 6.1;0-160 - 14.3;1/4 mile -14.16

По пистите обаче Поршето е малко по-бързо

Не знам кви времена знае колегата за Ринг-а ,но официално са тези:
X6- 8:54.4
Cayene- 8:50.02

Другите са:

Hockenheim short (Sportauto magazine test)
X6- 1:20.7
Cayene- 1:18.8

Autozeitung test track
X6- 1:47.2
Cayene-1:46.4

X6M ще е най-бързия SUV на пазара ,но според мен за кратко, понеже Порше скоро ще пуснат нов Cayene, вече има доста шпионско снимки.
Не трябва при все да се подронва самочувствието на който и да е бмв фен, все пак бмв правят най-добрите спортно ориентирани everydeay автомобили доакто порше едни от най-добрите pure sportcars. Има съществена разлика в традициите и философията на двете марки...Между другото малко съжалявам че от Мюнхен се занимават със "спортни" джипки доакто Мерцедес ис правят SL65 AMG Black Series и SLR Sterling Moss, а Audi - R8 V10....не знам :evil:
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 12 Мар 2009, 19:01

Кво го сравняват с кайен , като мерцедес МЛ е по бърз от турбо-С :roll: , или викате дай първо поршето да бие па после мерца. :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 12 Мар 2009, 19:06

Oyama написа:Кво го сравняват с кайен , като мерцедес МЛ е по бърз от турбо-С :roll: , или викате дай първо поршето да бие па после мерца. :confused:


Объркал си се нещо сериозно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Мар 2009, 19:09

мда, това се дискутира в една тема вече, ти ми показа клипче и ти казах, че това е стария турбо с още тогава (в тунинг мисля);)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 12 Мар 2009, 19:11

Е ама има и нов МЛ.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4875
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 12 Мар 2009, 19:14

Oyama написа:Е ама има и нов МЛ.

Къде е :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 12 Мар 2009, 19:19

Изображение
Фейслифт де, не е кой знае колко различен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4875
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 12 Мар 2009, 19:26

ngc7052 написа:Cayene GTS и BMW X6 i50 са доста близки като динамични показатели, като ускорение и доускорение бмв-то е една идея по-бързо:
BMW X6 i50 :0-100 - 5.5; 0-160 -12.8;1/4 mile- 13.80
Cayene GTS:0-100 - 6.1;0-160 - 14.3;1/4 mile -14.16

По пистите обаче Поршето е малко по-бързо

Не знам кви времена знае колегата за Ринг-а ,но официално са тези:
X6- 8:54.4
Cayene- 8:50.02

Другите са:

Hockenheim short (Sportauto magazine test)
X6- 1:20.7
Cayene- 1:18.8

Autozeitung test track
X6- 1:47.2
Cayene-1:46.4

X6M ще е най-бързия SUV на пазара ,но според мен за кратко, понеже Порше скоро ще пуснат нов Cayene, вече има доста шпионско снимки.
Не трябва при все да се подронва самочувствието на който и да е бмв фен, все пак бмв правят най-добрите спортно ориентирани everydeay автомобили доакто порше едни от най-добрите pure sportcars. Има съществена разлика в традициите и философията на двете марки...Между другото малко съжалявам че от Мюнхен се занимават със "спортни" джипки доакто Мерцедес ис правят SL65 AMG Black Series и SLR Sterling Moss, а Audi - R8 V10....не знам :evil:

Във форума беше пускана тема на Ауто билд за тва как Х6 наказва Кайен със много , но търсачката е прекалено глупава за да го намеря.Някаде лятото беше пускана статията.
И мен ме е яд че БМВ не правят спортисти а сумисти , но - комерсиализация .
Хайдок бе питан от АМС - не ви ли дразни , това че не ви бе дадена възможността да работите върху суперспортен автомобил ? - в общи лини той каза , че е работил много усърдно върху прототипа на спортен баварец със средно разположен двигател ... но за сега трябва да се чака за сериен автомобил :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Мар 2009, 19:31

:comp:

cayenne turbo s

550 hp @ 6000 rpm
750 nm @ 2250 nm

борбата според мен ще в предавателните числа и кой има по-малко загуби докато закара въртящи момент до гумите... да видим. X5/X6 изглежда, че ще дойде малко по-лек, ама едва ли ще окаже някакво влияние това въобще... аз не бих бързал с определението cayenne killer за сега базирано на изтеклите данни.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 13 Мар 2009, 0:07

But does a human form display to those who dwell in realms of day

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: SF

Мнение от biohazard » 13 Мар 2009, 18:54

Аз ако тръгна да си избирам от различни марки СУВ,последното нещо което ще гледам е кой е по-бърз!250 ги правят и двата,така че едва ли ще ме интересува кой е по-бърз на писта!Повечети клиенти на тези марки хич не ги ебе кой повече харчи или кой е по-бърз от 0-100!Те търсят автомобил за имидж.Търсят най-вече класа,традиция,возия и евентуално офроуд възможности(но не задължително)!Кайен турбо С винаги бих го предпочел пред Х6!Сега ще видиме от М какво ще изкарат,но за мен има един истински СУВ,и това е Рейндж Ровър!универсален боец е той,но е и доста скъпичък! :|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 13 Мар 2009, 19:24

Дамм,Range Rover Sport особено много блазни !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 13 Мар 2009, 19:31

Рейндж роувърите са боклуци, дори англичаните си признават че имат много дефекти по електроника , интериор и механика. Кайена е престижен много спор няма но пък друса повечко отколкото би ми се искало за джип. Дано и при ХМ-а не е така щото и аз не знам верно кой ше си го купи тва за да го кара на ринга и няма да го интересува возията.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook