BMW с хибридни версии на Серия-7 и Х6
Модератор: Общи модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Водород
eekset написа:SaSo написа:Колега грешиш за водорода..При него проблема е складирането най-вече... Поради факта че се складира във течно състояние,а то се постига при -259градуса по целзий.... Зада поддържаш такава температура ти трябва страшно много енергия...
водорода се съхранява втечнен, което се постига при 100+... атмосфери налягане, което води до доста сериозна дебелина на съда който го складира. Това не значи че все едно да си сложиш метан, защото горивната клетка изисква по-голямо кол-во водород за един нормален пробег. В крайна сметка контейнерите с гориво биха тежали около 400-500 кг,Не е необходима енергия за складиране, а камионови ресори, което не е за пренебрегване...
май проблем се оказва най-вече добиването на правилния изотоп водород. Този за горивните клетки не е тоя дето са надували балони навремето...
колкото до хибридните автомобили... покрай службата имам шанс да съм карал най-разпространените хибридни а-ли въобще - toyota и lexus
смея да заявя, че при близки динамични показатели, хибридните а-ли на тойота имат до 25% по нисък разход на гориво и поне на книга около 30% по-добър емисионен фон...
пример: за 200км пробег смесен цикъл, средния разход отчетен на борд компа беше 11.5л(двигателя е 5.0 л!!!), а средната скорост 67км/ч(един ден извън софия и един в града, като пробега е разделен по равно)
колкото до по-елементарните сравнения:
аз съм с LS600h, а до мен М6 '07... на старта бяхме горе-долу равни, но с увеличаване на скоростта (150-160км/ч) BMW-то дръпна 2 дължини...
показателите на автомобилите - BMW-то... тук май няма някой да не му знае характеристиката, колкото до lexus-а:
5.0л работен обем, 4х4, 8 степенна авт. кутия, активно окачване с възможност за спортна настройка, силов режим на хибридната с-ма(който за жалост забравих да включа) и естествено VSC, което прецака всичко...(6-цата на всяка смяна на предавка кълчеше задница, докато на мен traction-а ме дърпаше назад... )
предвид какви разходи обаждат шофьорите на луксозния клас този разход е смешен(по-малък и от моя на 320-ката)
така че с много сериозен интерес бих проследил съдбата на немските хибриди...
Точно - немците са там със хибридите , където японците бяха преди 10 години . Освен това , те си признават , че още не могат да си избият огромните суми инвестирани във разработката на хибридите ... макар това да е малко съмнително , предвит че половината Лексуси минаха на ток-бензин .
Спор няма че хибрида икономисва в градски режим , но е спорна ефективноста им на магистралата .
А пък за тва , че си бил наравно със М6 и си карал ЛС600,на който даже не си бил включил някакъв спортен режим -

- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Водород
...А пък за тва , че си бил наравно със М6...
е да де, не съм...
eekset написа:на старта бяхме горе-долу равни, но с увеличаване на скоростта (150-160км/ч) BMW-то дръпна 2 дължини...
p.s.
а пък и не съм сигурен дали онзи е настъпвал, както трябва...
идеята беше: луксозна лимузина с нисък разход с/у спортно купе със 100 коня повече и резултата от това
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани