Високооборотният концепт от Мюнхен
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Nuzzo, ако идваш на ЕКО ела да ти обясня точно какво не ми харесва защото аз спирам да пиша постове на тема стари-нови БМВта, защото ми писна тотално.
П.С.На следващото Еко (28.10) съм на работа, но на 04.11.. съм на линия!
П.С.На следващото Еко (28.10) съм на работа, но на 04.11.. съм на линия!

- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
уникална кола в целия този форум няма толкова място да се напише за всички плюсове на модела а цената направо е смешна ( вище аналозите) мога само да кажа дълбок
пред всички в тази компания и се надявам всеки от нас да успее поне да покара такъв звяр пък било то и за малко....



В рамките на добрия тон ще кажа, че като цяло колата ми харесва, но не мога да отрека, че очаквах много повече агресивност в дизайна на новата М5
От друга страна, по неразбираеми за мен причини интериорът на последните БМВ-та е меко казано простичък и създава усещане за доста евтини материали....
А относно това дали на някой му харесва или не даден нов модел или не, мога да дам един много красноречив пример:
Когато в края на 90-те Порше смениха физиономията на 911-та всички се разделиха на двата полюса; то не бяха хвалби и плювни на едно място, не беше чудо...В последствие обаче това се превърна в най-продавания модел на фирмата и от колабираща фирма, Порше се превърна в най-печелившата автомобилна компания за няколко поредни години
Та извода е, че само истински хубавите неща са в състояние да привличат поклонници и противници на едно място
Това е просто моето мнение...

А относно това дали на някой му харесва или не даден нов модел или не, мога да дам един много красноречив пример:
Когато в края на 90-те Порше смениха физиономията на 911-та всички се разделиха на двата полюса; то не бяха хвалби и плювни на едно място, не беше чудо...В последствие обаче това се превърна в най-продавания модел на фирмата и от колабираща фирма, Порше се превърна в най-печелившата автомобилна компания за няколко поредни години

Та извода е, че само истински хубавите неща са в състояние да привличат поклонници и противници на едно място

Това е просто моето мнение...
Да, но при 911 случая е такъв, че промените трябва да се правят с доста малки амплитуди през годините, за да се запази чара на модела...При БМВ такъв филм няма - там ако не отговориш на новото време ще загубиш всичките си клиенти, колега
Относно теглото на старите и новите - събуди се, колега! Днес е 25.10.2004 година и хората искат като си купят нова кола да намерят в нея нещо повече от: волан, педали, стъкла(да не духа) и 4 броя седалки(табуретки)

Относно теглото на старите и новите - събуди се, колега! Днес е 25.10.2004 година и хората искат като си купят нова кола да намерят в нея нещо повече от: волан, педали, стъкла(да не духа) и 4 броя седалки(табуретки)

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
..... а има и едни неща - стандарти им викат, дето тая кола трябва да отговаря на тях иначе ша я пуснат да се продава друг път, а тия неща доста са се променили от ерата на Е21 и Е"една цифра" досега. Хората искат да издържа на краш тестове, да има чукорнайсе възглавници, навигация, двд-та, телевизори, по 100 тонколони, ел. джамове, люкове, климатроници и т.н и т.н. - и няма такъв филм дето една съвременна кола да тежи колкото пра-пра-баба и щото иначе тия работи няма да ги има и съответно няма кой да я купи. Т'ва е баси и безмисления спор. Коя е тая фирма дето ша прави коли които изглеждат, тежат и са обзаведени като тези от 60-70-те години. И как тая фирма без всичките тия електроники ще удовлетвори все по-строгите стандарти за екология и безопастност на возещите се. Тоя свят се развива бе хора - светнете се най-накрая. И решението за хората дето се захласват по антиките е да си колекционират само, щото в белите държави едва ли някой ще ги пусне вече да се движат по пътищата
.

не искам нито климатик нито абс нито дсц
Ти някога попадал ли си в истински критична ситуация при скорост от порядъка на 200км/ч, когато трябва да намалиш до 80км/ч, защото Пешо Крайненеца е решил да изпревари с Москвича си в лявата лента точно пред носа на колата ти???
Но явно с теб е безсмислено да се спори...Явно си намерил колата, която си търсил и ти пожелавам да си я караш още поне 25 години...

Ама дано някога разбереш, че "агресивната класика" е такава само и единствено за теб, а за другите е поредния повод да се държат на дистанция, защото не се знае кога ще очистиш някой!!!!

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
smoKing написа:... щото не искам нито климатик нито абс нито дсц нито пък от ония тъпи борд компютри със цветен дисплей и интернет - за кво са ми? това кола ли е или е офис....
Ти хубаво не ги щеш, ама още първия път като седнеш върху 507 коня без тия джаджи и едвам ша та събираме от първия стълб дето си срещнал - това на сухо, пък да не говорим, че на мокро или още по-лошо на лед - даже няма да успееш да тръгнеш.
Ама както и да е - кой каквото иска него да си харесва - на мен ми харесват новите модели и новите технологии, и колкото по-нови и по-технологични и по-наблъскани с електроника са - толкова повече ми харесват. Това си е мое мнение, неискам да го налагам на никой, ама и вие не ми налагайте вашето - че новите модели небили БМВ-та - ами какво са тогава. Щом има отпред синьо-бялата емблема - значи е БМВ - кратко и ясно

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Flat 6 написа: Днес е 25.10.2004 година и хората искат като си купят нова кола да намерят в нея нещо повече от: волан, педали, стъкла(да не духа) и 4 броя седалки(табуретки)
Могат да намерят магазин за резервни части - ще им трябва! Днес алуминиевите носачи са на промоция :mha:
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани