За почитателите на Old School...
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Бенгъл е започнал кариерата си като дизайнер по интериора в ОПЕЛ
.А аз са чудех що са толкоз грозни от вътре 




"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
уф стига вече бе хора с тоя Бенгъл!Друга работа нямате ли освен да плюете по него и после като видите някое БМВ "малиии к'во БМВ видех снощи" ай стига се правете на интересни..
Към ИСАТИС:
Извинявай пич теб да ти дадат новата 5тица или майка ти купи новата 3ка или единица няма да ти харесва ли?? Предишните модели тогава такава била технологията такива коли произвеждаха! Какво търсите сега подробности щот изглеждало като Голф или защото Бенгъл бил при Опел едно време и затова Опелите изглеждали зле...Сравняваш една кола малък клас с една от високия клас..Е да ви е*а и разбирачите! Или пък Мерцедес не изглеждат добре...Качвал ли се в новата Ес-Клас??Аз се возих ама беше такси..Мерцедеса си е мерцедес,возия си има,ускорението го разбираш само като гледаш скоростомера и толкоз...Успокоете си страстите малко и си помислете...каква е ролята на всяка кола,към коя клиентела се цели и това е..Ако не ви харесва сменете си фирма кола.
Лично на мен ме кефи новата насока към която се стреми БМВ...Само да не покажат на пазара с предно предаване кола че
Към ИСАТИС:
Извинявай пич теб да ти дадат новата 5тица или майка ти купи новата 3ка или единица няма да ти харесва ли?? Предишните модели тогава такава била технологията такива коли произвеждаха! Какво търсите сега подробности щот изглеждало като Голф или защото Бенгъл бил при Опел едно време и затова Опелите изглеждали зле...Сравняваш една кола малък клас с една от високия клас..Е да ви е*а и разбирачите! Или пък Мерцедес не изглеждат добре...Качвал ли се в новата Ес-Клас??Аз се возих ама беше такси..Мерцедеса си е мерцедес,возия си има,ускорението го разбираш само като гледаш скоростомера и толкоз...Успокоете си страстите малко и си помислете...каква е ролята на всяка кола,към коя клиентела се цели и това е..Ако не ви харесва сменете си фирма кола.
Лично на мен ме кефи новата насока към която се стреми БМВ...Само да не покажат на пазара с предно предаване кола че

Крис Бенгъл е гениален ... не забравяйте, че длъжността head chief designer не означава, че г-н Бенгъл сяда на едно листче надрасва новата Е90 дава я на инжинерите и те я пускат след някоя година в производство! Само ограничени и незапознати могат да винят Бенгъл за промяната в дизайна и линията на BMW ... нали се сещате, че всяка една драскотина като тръгне към производство минава през десетки хора, които слагат подписа си, за да види тя дневна светлина и най-вече БОРДА НА ДИРЕКТОРИТЕ НА BMW ... Между нас има един потребител, който много от Вас не познават .. nuzzo е прякора му, които има огромен материал за Крис Бенгъл, написан старателно, но не желае да го пусне, защото няма да бъде разбран!
Разберете едно нещо - дизайнерите са хора артисти, художници, творци ... в момента работят и виждат модели, които всички НИЕ - потребителите ще видим след 10 години! В момента се радваме на красиви Е30, Е34 ... намираме в тях линии, които правят характера на фирмата BMW, които знаем, тези автомобили са "нарисувани" преди 30 години обаче .. Нека след 20 години да сме живи и здрави да продължим да обсъждаме BMW и да си говорим примерно за дизайна на Е87 или Е60 ..
Сигурен съм, че ще плюем бъдещите BMW-та и ще се кефим на тези, които в момента ни изглеждат странни ...
Автомобилният дизайн и дизайна като цяло е нещо уникално, замислете се колко развито е въображението и мисълта на хората, които създават в момента поколението автомобили, които ще се движат по улиците след 10-15 години .. аз дори немога да си представя на какво ще приличат!
Никога няма да уволнят Крис Бенгъл, защото той направи тихата революция в BMW, реорганизира много от начините на работа в BMW и е смятан за един от най-гениалните дизайнери на нашето време! BMW жънат изключителни успехи в момента, част от които са благодарение точно на Крис Бенгъл!
Разберете едно нещо - дизайнерите са хора артисти, художници, творци ... в момента работят и виждат модели, които всички НИЕ - потребителите ще видим след 10 години! В момента се радваме на красиви Е30, Е34 ... намираме в тях линии, които правят характера на фирмата BMW, които знаем, тези автомобили са "нарисувани" преди 30 години обаче .. Нека след 20 години да сме живи и здрави да продължим да обсъждаме BMW и да си говорим примерно за дизайна на Е87 или Е60 ..

Автомобилният дизайн и дизайна като цяло е нещо уникално, замислете се колко развито е въображението и мисълта на хората, които създават в момента поколението автомобили, които ще се движат по улиците след 10-15 години .. аз дори немога да си представя на какво ще приличат!
Никога няма да уволнят Крис Бенгъл, защото той направи тихата революция в BMW, реорганизира много от начините на работа в BMW и е смятан за един от най-гениалните дизайнери на нашето време! BMW жънат изключителни успехи в момента, част от които са благодарение точно на Крис Бенгъл!
grnka написа:........Към ИСАТИС:....................
Ники , аз не съм казал ,че новите БМВ-та са лоши коли.Напротив- печелят 80-90% от сравнителните тестове с коли на конкурентите, отчитат рекордни продажби и прочие.Дотук добре.Обаче новите БМВ-та за мен са просто хубави коли.На тях мога да погледна по почти същия начин, по който гледам на един хубав автомобил на друга фирма. За мен поне го няма излъчването на БМВ, духът на БМВ, традициите на БМВ. За мен това са коли(доста добри при това) на една фирма, която в голяма степен е скъсала с миналото си. За мен това са добри коли, които обаче не ми подсказват , че принадлежат на същата фирма, която е правила Е3,Е8,Е10/20,Е12,Е23,Е24,Е28,Е30,Е32. Защото ако се вземе за пример едно Е9 и една Е30-ска: едното излиза 1968-а година, а другото- 1983г-разлика от 15 години , и като ги погледнеш, ти става ясно че са коли от една порода, от един и същи вид брутални баварски машини, макар и доста различни по клас и години. Ето този дух се загуби според мен. Не казвам, че Е60,Е63,Е65 и прочие са слаби машини , но не притежават това, което аз търся в едно БМВ. Всичките статии в реномирани западни периодични литератури не могат да заблуждават- това са страхотни коли, но страхотни коли имат и други марки.Това , което различава отделните марки , според мен, е духът, обаянието и чара на всяка една от тях.БМВ загуби своите такива, според мен, или по-точно - вече разчита на нови такива.Тук обаче идва и моето право да избера кой от двата имиджа на марката да харесвам повече. И никой от вас , приятели, не може да ми се сърди за избора на стария характер и имидж на фирмата. Моите уважения към вашия избор, не мога да кажа , че е погрешен или нещо такова.Но просто аз си имам едни разбирания, които в момента никой не е в състояние да промени.
Айде, че се уморих от писане.

П.С - А, и между другото за фирмена политика като заговорихме - какво ще кажете за фирмената политика, която Форд са предприели при Ягуар - Х-тайп КОМБИ, С ПРЕДНО И ДИЗЕЛОВ МОТОР



- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
grnka написа:...
А такива "разбирачи" като теб с лопата да ги ринеш.. пали Форд'а и в тяхния клуб (ако имат с тея подобия на коли)!
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Туртурело, никой не плюе по Бенгъл, просто той май избърза с революцията в БМВ, която беше неизбежна и трябваше да стане по плавно! Иначе се вижда че със всеки месец продажбите на БМВ се увеличават за сметка на много други известни и не дотам известни марки коли. Което значи че дизайна хич не е лош. Клиентите го показват, просто на нас запалените фенове нещо ни куца ма ша го преживеем, като забогатеем и покараме Е90
Има и още едно съществено нещо, за да оцелеят БМВ се нуждаят от разширяване на пазарната си ниша, все пак това е еда от 5-те най-малки автомобилни компании в света, които съществуват САМОСТОЯТЕЛНО!!!

Има и още едно съществено нещо, за да оцелеят БМВ се нуждаят от разширяване на пазарната си ниша, все пак това е еда от 5-те най-малки автомобилни компании в света, които съществуват САМОСТОЯТЕЛНО!!!
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
ISATIS написа:grnka написа:........Към ИСАТИС:....................
Ники , аз не съм казал ,че новите БМВ-та са лоши коли.Напротив- печелят 80-90% от сравнителните тестове с коли на конкурентите, отчитат рекордни продажби и прочие.Дотук добре.Обаче новите БМВ-та за мен са просто хубави коли.На тях мога да погледна по почти същия начин, по който гледам на един хубав автомобил на друга фирма. За мен поне го няма излъчването на БМВ, духът на БМВ, традициите на БМВ. За мен това са коли(доста добри при това) на една фирма, която в голяма степен е скъсала с миналото си. За мен това са добри коли, които обаче не ми подсказват , че принадлежат на същата фирма, която е правила Е3,Е8,Е10/20,Е12,Е23,Е24,Е28,Е30,Е32. Защото ако се вземе за пример едно Е9 и една Е30-ска: едното излиза 1968-а година, а другото- 1983г-разлика от 15 години , и като ги погледнеш, ти става ясно че са коли от една порода, от един и същи вид брутални баварски машини, макар и доста различни по клас и години. Ето този дух се загуби според мен. Не казвам, че Е60,Е63,Е65 и прочие са слаби машини , но не притежават това, което аз търся в едно БМВ. Всичките статии в реномирани западни периодични литератури не могат да заблуждават- това са страхотни коли, но страхотни коли имат и други марки.Това , което различава отделните марки , според мен, е духът, обаянието и чара на всяка една от тях.БМВ загуби своите такива, според мен, или по-точно - вече разчита на нови такива.Тук обаче идва и моето право да избера кой от двата имиджа на марката да харесвам повече. И никой от вас , приятели, не може да ми се сърди за избора на стария характер и имидж на фирмата. Моите уважения към вашия избор, не мога да кажа , че е погрешен или нещо такова.Но просто аз си имам едни разбирания, които в момента никой не е в състояние да промени.
Айде, че се уморих от писане.
П.С - А, и между другото за фирмена политика като заговорихме - какво ще кажете за фирмената политика, която Форд са предприели при Ягуар - Х-тайп КОМБИ, С ПРЕДНО И ДИЗЕЛОВ МОТОР?!?!?!!Това Ягуар ли е наистина според вас???Ако един ден поради маркетингови съображения БМВ изкара модел с ПРЕДНО, миниван примерно(или микробус) и той ли ще е върха???Аз лично бих бил разочарован от такова нещо.....Ама пак да кажа - Разни хора, разни идеали, както е писал Щастливеца преди дооооста време....
![]()


- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
Мисля че много се извътяха нещата в тая тема!Пак се почна с тва-"..аз съм повече ентусиаст щото се кефя на старите модели,пък тея мърлйофци дето харесват новия дизайн,амии пффффффс те са некви нисши и не разбират от БМВта!"-на всеки му писна от тия глупости!А да забравих и също че неможете да забравите да оплюете някоя марка-форд в случая!
До тутурело:
Е ми човече ти си единствения,който може да разбере един артист или един дизайнер в този форум!Нузо го знам-учи в ТУто(ако не се лъжа)и е точно със специалност промишлен дизайн!Аз също мисля да съм там след година-2!Аз съм напълно съгласен с теб-един дизайнер вижда бъдещето на автомобилите и техното резвитие,много преди другите хора!
До тутурело:
Е ми човече ти си единствения,който може да разбере един артист или един дизайнер в този форум!Нузо го знам-учи в ТУто(ако не се лъжа)и е точно със специалност промишлен дизайн!Аз също мисля да съм там след година-2!Аз съм напълно съгласен с теб-един дизайнер вижда бъдещето на автомобилите и техното резвитие,много преди другите хора!
Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
А не мислите ли, че просто "остарявате" и вече не можете да възприемете новия дизайн 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
абе да ме прощават повечето ама колкоот вас точно са хората в този форум имали удоволствието да се докоснат до новите модели и да ги сравнят с конкурентите а? нека ви вкарам малко в час , това ,че повечето от нас нямат кинти да се натоварят в някой от новите модели не означава , че са лоши и по-малко стойностни от по-старите модели... да ме прощавате пак ама агресията , кочто се излъчва от новата 6-та серия или новата 5-ца превъзхождат в пъти старите модели или пък ако искате да си говорим за сигурност на пътя и поведение а ... аре стига сте се излагали и стига сте плюли човека от както той пое поста в BMW фирмата изпревари мерцедес с около8,7% повече продажби нещо което не се е случвало в цялата история на компанията... а както всички ние знаем повече продажби повече инвестиции в разработки и т.н.
аре , че стана много дълго
аре , че стана много дълго
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Турту....
само едно нещо не разбрах...
как може сега да рисува коли които ще се произвсеждат чак след 15 години... все ми се струва че 2-3 години е напълно достатъчно време да се измисли един модел и да се пусне в производство... струва ми се абсурдно да се "чака" 10-15 години
само едно нещо не разбрах...
как може сега да рисува коли които ще се произвсеждат чак след 15 години... все ми се струва че 2-3 години е напълно достатъчно време да се измисли един модел и да се пусне в производство... струва ми се абсурдно да се "чака" 10-15 години
За съжаление някои хора пак не са прочели внимателно какво съм написал и си мислят , че смятам човек, харесващ новите модели на БМВ за некомпетентен.Хора, няма такова нещо!Всеки си избира какво да му харесва и какво- не!Не си мислете , че се опитвам да наложа моите виждания! Но мисля , че когато някой се обърне с въпрос към мен, мога все пак да си изкажа мнението. И айде не ми излизайте с номера " Не си карал нови БМВ-та, затова не ти харесват!" Защото за мен не е задължително да карам една кола, за да усетя присъствие или отсъствие на това, което търся в нея. И Е*, Е1* ,Е2* не съм карал, но това не пречи да съм влюбен в тези машини!И да попитам някои от привържениците на нови модели БМВ и отхвърлящи старите - ВИЕ какви коли /модели на БМВ сте карали???Колко от вас са карали BMW на по-малко от 4 години ( освен Туртурело, Наскоксан отскоро и Газззар ) ???Относно това , че съм остарял и не мога да схвана новия имидж на фирмата - ами аз съм на 20 години.Ако това е преклонна възраст - казвайте да знам.
П.С - виждам , че и доста от хората, които ме убеждават в предимствата на новите модели БМВ ( в различните теми по този въпрос ) нямат още книжки
Не че нещо момчета, изтъквайте предимствата, които според вас имат тези БМВ-та, но не ме питайте дали съм ги карал всеки път, когато си кажа мнението за тях.Все пак аз мога да ви попитам какви коли ВЪОБЩЕ сте карали вие....Така че респект и нека да не обръщаме форума в поле за тийнстайл кавги



П.С - виждам , че и доста от хората, които ме убеждават в предимствата на новите модели БМВ ( в различните теми по този въпрос ) нямат още книжки



Последна промяна ISATIS на 11 Окт 2004, 15:46, променена общо 1 път
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
честно да ви кажа ,малко ми омръзна да чета такива теми....веднага щом излезе нов модел,манияците на старите БМВ се нахвърлят върху него ,а другия отбор започва яростно да го защитава...интересното е че всеки път едни и същи факти дават и двата отбора и всеки път се стига до под кривата круша....естествено накрая пак се сяда на по бира,а след бирата зверчетата започват да ръмжат
,както и трябва да бъде.
И нека има разбирателност и да си правиме кефа ,независимо кой с каква кола е ......




И нека има разбирателност и да си правиме кефа ,независимо кой с каква кола е ......
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани