Толкова ли са здрави BMW ?! Нека проверим!
Модератор: Общи модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
10 години, 1 катастрофа, 1 ремонт... тва е равносметката откакто е30ката а собственост на фемили-то
ааааа и едно реле сменихме веднъж
иначе останалото са консумативи като масло, гумени тампони, гърнета (тва беше консуматив докато баща ми ходеше на риболов с тая кола
)
около 250 000км
19 години

ааааа и едно реле сменихме веднъж

иначе останалото са консумативи като масло, гумени тампони, гърнета (тва беше консуматив докато баща ми ходеше на риболов с тая кола

около 250 000км
19 години
Последна промяна DEFLEPPARD на 22 Сеп 2004, 17:27, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
бмв
и ремонти е хаиде нека не се заблуждаваме , хората са си направилисметка , един път даваш пари да го купи6 завода печели , втори път даваш три пъти по толкова за да го поддържаш е разбира се не всеки си го признава нали сме кисели дупета с БМВ-та
но пък има и хора които карат като пенсии и си ги пазят да те можеби ремонтират 1-път на 2 години


- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
бе а аз ако навъртя 50к километра градско тая година дали ще сменям само консумативи?
Супр тъпа тема , на един приятел голфа не се е чупил от 6 години... щото не се кара... Купете си голф!!! :x
Супр тъпа тема , на един приятел голфа не се е чупил от 6 години... щото не се кара... Купете си голф!!! :x
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
V4era smenih dva sharnirni bolta, silikonova perka i temperatyrata oshte e na nivo, koeto smqtam 4e ne e normalno, ostanalite dva varianta sa ili termostat ili zapyshen radiator ... Spored vas na kakvo se dalji tova ?
No vse pak BMW si e BMW !
A i az osven za poddrajka niamam drygi problemi i nito edna katastrofa ... no... znae li 4ovek ?
No vse pak BMW si e BMW !
A i az osven za poddrajka niamam drygi problemi i nito edna katastrofa ... no... znae li 4ovek ?

Desi - Pleven !!!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- Sami99
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Sami99
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
NeoPrint написа:Гласувах с 6 месеца защото толкова са изминали от както излезе от севиза моята акулка /1979г./.Купих я полумъртва и занемарена страхотно от години.Факт е,че ме докара от Попово до София /260км./ с 90-100км/ч. Много малко автомобили биха сторили същото!
да изброя ли поне 10 марки които ще те закарат без проблем не само 260 а 1125 км с моя форд орион преди година от Пловдив до Атина 140-160 а в Гърция 140 че глобите режат яко...продадох го на 320.000 км за 1 година навъртях 120.000 км и смених една горивна помпа и предни носачи и това е...
Пък това БМВ сега влиза за смяна на предните носачи и задните тампони на амортисьорите...Пак влиза в бокса след 6 месеца а проблемите ми били от рода на шарнири,втулки и то защото в началото не бях свикнал с габаритите й и все по дупките влизах така че е относително че колата А е куче марка пък колата Б е така само щото си е Б...


- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
grnka написа:NeoPrint написа:Гласувах с 6 месеца защото толкова са изминали от както излезе от севиза моята акулка /1979г./.Купих я полумъртва и занемарена страхотно от години.Факт е,че ме докара от Попово до София /260км./ с 90-100км/ч. Много малко автомобили биха сторили същото!
а искаш ли аз да ти разкажа малко за форд ?
93-а година точно когато отвориха магазина в София (във Варна още нямаше) баща ми отиде и си купи чисто нов Форд Ескорт ЦЛХ...
имаше 1 година гаранция и точно в деня след изтичането на гаранцията почна да хлопа... след няколко дена цялата му предница се беше разхлопала отвсякъде... продаде го и купи 9 годишна е30ка... до ден днешен като изключим катастрофата не е правен никакъв сериозен ремонт по нея.
кажи ми сега как мога да уважавам форд, и как мога да не уважавам БМВ ?



и още едно сравнение (макар че е малко тъпо)
2 поредни зими ходихме на Мальовица (втория по височина връх в Рила) първия път с форда - около 6 часа ни отне да го избутаме последните 2-3 км до хотела по едно нанагорнище
следващата година с бмв-то нямахме никакви проблеми по същия път във видимо същото състояние.
Кво да ви кажа - преди 20-22.000 км (това беше пролетта)смених абсолютно всичко по предницата ! Сега двата долни шарнира си пукат при пълен завой та знае ли се
А пък тия от Febi ако знаят как се правят тия работи ще си отрежа т.....те !!! Аре са ква марка да сложа !? Лемфьордер ли ??? или да си взема танк ???



Таз година дребни неща - например беше се напълнило с вода около свещите ма доста - резултата беше паднах на драг от голф 16в и рено 19
иначе .... гуми ... за 2 дена 6 задни гуми а за таз година един камион
П.С задни лагери ... 5 или 6 само това лято предимно десния щото предпочитам да дрифтвам на леви завои


П.С задни лагери ... 5 или 6 само това лято предимно десния щото предпочитам да дрифтвам на леви завои
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- marti the pi4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
абе пичове според мен темата не е най-правилната.защо ще попитате вие ами задайте си въпроса как всеки от нас си подържа колата ( не касае само BMW а и всички марки втора употрба)... задайте си и въпроса как са карани тези коли преди дадойдат в българия..... кисели гъзари от целия континент ( дрифтове , газ , спирачки и т.б.)... какво пише на километража ха на колко коли е истина???
да ви дам и мако отговори повечето BMW-та идват тук от чужбина на сериозен километраж и сцепени от карани от тамошните бимери и какво правим ние тук купуваме го вкарваме го в бокса малко масло ( в повечето случаи средна цена на литър тоест не много скъпо ) някое тампонче някоя биалетка и всичко това не от оторизиран магазан (тоест с неизвестен произход и качество) и аре газ , газ , газ ние сме безсмъртни гъзари с BMW-та и после скъпи били BMW-тата , чупели се и т. н.
ееее да ама аз не съм съгласен , има интелигенти хора които се качват на рейса и отиват в германия примерно и си намират правилната кола , която уви е на истински километри с правилните документи и тази кола няма проблем ( пример: за 4 четири години един приятел навъртя 250 к километра в българия на 2,5 тд 91г и колата е влизала 2 пъти в сервиз за обслужване ????)
маслата , горивата и частите в българия за наше най-голямо съжаление са в повечето случаи с неизяснен произход и качество и както казват немските инструктори които идват в ДАРУ в българия масло трябва да се сменя максимум на 7000 км а за останалите консумативи няма да ви разказвам , че ще ви прилошее..
а за пътищата изобщо не изкам да говоря , че мале мале
така че пичове каквато и кола да карате не се тревожете много стига да е BMW защото съм се убедил за толкова години , че съотношението цена качество при наще коли е най-добро ....
да ви дам и мако отговори повечето BMW-та идват тук от чужбина на сериозен километраж и сцепени от карани от тамошните бимери и какво правим ние тук купуваме го вкарваме го в бокса малко масло ( в повечето случаи средна цена на литър тоест не много скъпо ) някое тампонче някоя биалетка и всичко това не от оторизиран магазан (тоест с неизвестен произход и качество) и аре газ , газ , газ ние сме безсмъртни гъзари с BMW-та и после скъпи били BMW-тата , чупели се и т. н.
ееее да ама аз не съм съгласен , има интелигенти хора които се качват на рейса и отиват в германия примерно и си намират правилната кола , която уви е на истински километри с правилните документи и тази кола няма проблем ( пример: за 4 четири години един приятел навъртя 250 к километра в българия на 2,5 тд 91г и колата е влизала 2 пъти в сервиз за обслужване ????)
маслата , горивата и частите в българия за наше най-голямо съжаление са в повечето случаи с неизяснен произход и качество и както казват немските инструктори които идват в ДАРУ в българия масло трябва да се сменя максимум на 7000 км а за останалите консумативи няма да ви разказвам , че ще ви прилошее..
а за пътищата изобщо не изкам да говоря , че мале мале
така че пичове каквато и кола да карате не се тревожете много стига да е BMW защото съм се убедил за толкова години , че съотношението цена качество при наще коли е най-добро ....
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
marti the pi4 написа:казват немските инструктори които идват в ДАРУ в българия масло трябва да се сменя максимум на 7000 км

и така до 60000 miles. И без да казват, че това важи само за тези или онези консумативи/държави.Every 250 miles or weekly, whichever comes first
- Check the engine oil level (Section 4)
- Check the engine coolant level (Section 4)
- Check the brake fluid level (Section 4)
- Check the clutch fluid level (Section 4)
- Check the washer fluid level (Section 4)
- Check the tyres and tyre pressures (Section 5)
Every 6000 miles or 6 months, whichever comes first
All items listed above, plus:
- Change the engine oil and oil filter (Section 6)
- Check the power steering fluid level (Section 7)
- Check the tyres, and rotate if necessary (Section 9)
- Check the automatic transmission fluid level (Section 8 )
- Check the underbonnet hoses (Section 10)
- Check/adjust the drivebelts (Section 11)
- Check engine idle speed and CO (Section 12)

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани