Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 13 Юли 2012, 19:30

alx написа:
Jordana написа:Нарича се на популярен език "дуракоустойчивост" и другото са тъй наречените високи технологии. Качествени материали комбинирани с добра технология проверена във времето без излишно залитане по модни тенденции .


... Не знам как се нарича, но като съм отварял строшени американеци и като видя кво е строшено първата мисъл е " еййй баси- това къв зор е видяло?...." докато като отвориш един строшен европеец и си мислиш- "това? Сериозно? Че то това не трябва да се троши? "

на американския автомобил му отваряш врата и - а, това не трябва да тук :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 13 Юли 2012, 19:47

acho.rs написа:
alx написа:
Jordana написа:Нарича се на популярен език "дуракоустойчивост" и другото са тъй наречените високи технологии. Качествени материали комбинирани с добра технология проверена във времето без излишно залитане по модни тенденции .


... Не знам как се нарича, но като съм отварял строшени американеци и като видя кво е строшено първата мисъл е " еййй баси- това къв зор е видяло?...." докато като отвориш един строшен европеец и си мислиш- "това? Сериозно? Че то това не трябва да се троши? "

на американския автомобил му отваряш врата и - а, това не трябва да тук :mhihi:


" :mhihi: " Малко аргументи няма да са излишни, както и малко по-сериозно да се подхожда към темата.
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 13 Юли 2012, 19:55

Добре де, гледам вече ги изкарахте номер едно Американските коли. По вашите думи, те са по-здрави от Европейските, някои вървят повече, значително са по-евтини, само отстъпвали по интериор. Ами тогава защото не ги купуват толкова колкото Европейските коли? :mhihi: Преди Немските били чупливи(а Американските сякаш не бяха :mhihi: ), а сега още повече и все пак като по-скъпи и по-скапани са доста по-желани. Странна работа ей. И БМВ не става за нищо, марчица, която само върви в грешната посока, а рекордите по печалба са просто случайност.
Предлагам половината тук да сменяте форума и да подкарвате Американските масъли. Както казах по-назад - с тях поне в БГ ще правите доста по-голямо впечатление, отколкото с едно жалко М3.
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 13 Юли 2012, 20:03

защо не помислиш преди да зададеш въпрос

естествено е, че един американски в8 е по-надежден и здрав от напомпена европейска малолитражка..
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 13 Юли 2012, 20:09

BMWPOWERRR_ACM написа:Добре де, гледам вече ги изкарахте номер едно Американските коли. По вашите думи, те са по-здрави от Европейските, някои вървят повече, значително са по-евтини, само отстъпвали по интериор. Ами тогава защото не ги купуват толкова колкото Европейските коли? :mhihi: Преди Немските били чупливи(а Американските сякаш не бяха :mhihi: ), а сега още повече и все пак като по-скъпи и по-скапани са доста по-желани. Странна работа ей. И БМВ не става за нищо, марчица, която само върви в грешната посока, а рекордите по печалба са просто случайност.
Предлагам половината тук да сменяте форума и да подкарвате Американските масъли. Както казах по-назад - с тях поне в БГ ще правите доста по-голямо впечатление, отколкото с едно жалко М3.

Аз тва питах - един 5 годишен Мустанг е без пари - кво чакат бесните фенове , та не си купуват най-невероятните автомобили на планетата . Има ги масово със яките 215кса мотори - поне ще правят впечатление , стига да няма 320д наблизо :mhihi:
Има само 2ма в целия форум с подобни коли и като единия дори не е заслепен :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 13 Юли 2012, 20:22

acho.rs написа:
BMWPOWERRR_ACM написа:Добре де, гледам вече ги изкарахте номер едно Американските коли. По вашите думи, те са по-здрави от Европейските, някои вървят повече, значително са по-евтини, само отстъпвали по интериор. Ами тогава защото не ги купуват толкова колкото Европейските коли? :mhihi: Преди Немските били чупливи(а Американските сякаш не бяха :mhihi: ), а сега още повече и все пак като по-скъпи и по-скапани са доста по-желани. Странна работа ей. И БМВ не става за нищо, марчица, която само върви в грешната посока, а рекордите по печалба са просто случайност.
Предлагам половината тук да сменяте форума и да подкарвате Американските масъли. Както казах по-назад - с тях поне в БГ ще правите доста по-голямо впечатление, отколкото с едно жалко М3.

Аз тва питах - един 5 годишен Мустанг е без пари - кво чакат бесните фенове , та не си купуват най-невероятните автомобили на планетата . Има ги масово със яките 215кса мотори - поне ще правят впечатление , стига да няма 320д наблизо :mhihi:
Има само 2ма в целия форум с подобни коли и като единия дори не е заслепен :yes:


Ачо, ти само на драг ли ги мериш колите :conf: Разбира се, че Мустанга повече ще впечатли 90% от хората пред 320d дори да е Мустанга със 100 коня двигател :roll: Представяш ли си, ако има пък наблизо направено голфче 4-ка 1.8тръц какъв резил ще е... за всички :paranoid:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 13 Юли 2012, 20:31

Избяга от въпроса - ЗАЩО не карате масъли - нали нови , са по 18к долара , значи 2ра ръка на 4 години ще дойдат колкото Е46ца :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от In_Memoriam » 13 Юли 2012, 20:39

acho.rs написа:Избяга от въпроса - ЗАЩО не карате масъли - нали нови , са по 18к долара , значи 2ра ръка на 4 години ще дойдат колкото Е46ца :idea:


Ти най-често бягаш по тъча ама айде. Питах те защо слагаш М3 GTS до Мустанг и получих доволна хранилка по мой адрес без отговор на въпроса :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 13 Юли 2012, 20:40

защо не си вземам американска... аз лично, щото имам неизживяно детство и искам да карам всички 3-ти серии дето не съм карал до сега, с най-големия възможен двигател (първата ми кола беше 318и... комплекси кво да се прай, всеки е бил там, знаем се) а тези американски, които наистина искам са ми извън бюджета. zl1 или сериозен corvette... да не говорим за viper. освен това тези американските не стават много за daily driver. аз не знам как се кара нормално толкова дивашка кола. рано или късно ти лепват глобата някъде.
така, че винаги ще има някво бмв в микса предполагам.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 13 Юли 2012, 20:58

Малко ги умешахте нещата. БМВ и мъсъл карите като цяло не са в една категория. Защо като са толкова евтини и мощни не се скъсват да ги копуват? Еми просто са специфични коли, за специфични предпочитания и си имат специфично излъчване, демек не са за всеки. И хаябуса е свръх бърза и евтина ама не са масови по пътя.
Е горе някой беше писал - ами сега като излезе новата Мка да ви питам тогава с този мустанг. Еми няма нужда да излиза новата Мка. Тя и сегашната Мка "теоритично погледнато" е по добрата кола - немска изработка, създава усещане за качество и лукс, дизайна и е много по сдържан и изчистен, шасито и електрониката по рафинирани, високообортен мотор със съзтезателен почерк. ОСвен това си има и характерните за БМВ екстри и качества и пригодност. Но напрактика плащаш 100К лв! отгоре а динамиката е същата. Да липсват изброените по горе качества на БМВ, но ако не ти е единствена кола просто няма значение.

Е и аз като супер фен на мъсълите казвам ,че ако трябваше да избирам една единствена кола която да имам сигурно щеше да е БМВ. Просто комбинация от много работи. Но ако трябва сега да си сменя мустанга с нещо друго пак ще е с американски мъсъл! И да тествах е46 м3 преди това и сори като извадиш парите да купуваш мустанга печели с много.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Nickelback » 13 Юли 2012, 20:59

acho.rs написа:Избяга от въпроса - ЗАЩО не карате масъли - нали нови , са по 18к долара , значи 2ра ръка на 4 години ще дойдат колкото Е46ца :idea:


Не съм бягал... Просто си имам лично мнение, което няма да съвпадне с това на мнозинството. Но, да, бих си купил американска кола когато порастна... във всеки смисъл на думата. И бих дал дори повече пари отколкото струва Е46-ца в момента според твоите разбирания. Ама няма как да ме разбереш - разни хора, разни идеали :yes: :bchug:

И ето мнение, което съвпада абсолютно с моето:

BMW_RIDER написа:...

Е и аз като супер фен на мъсълите казвам ,че ако трябваше да избирам една единствена кола която да имам сигурно щеше да е БМВ
...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1892
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: хората към оринджпилване
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Top Gun Maverick » 13 Юли 2012, 21:10

BMW_RIDER написа:
Но ако трябва сега да си сменя мустанга с нещо друго пак ще е с американски мъсъл!

А кое те накара да избереш Мустанга пред Камарото?
In God we trust, all others we track.
http://bitcoindeaths.com
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BadAngel » 13 Юли 2012, 21:20

тука пак стана дявол на магаре

дизелови 320-ки се мерят с мустанги, ачо е отворил аутоскаута за американци на 5 години, сравнени с бмв-та на 10 и бог знае още кво :)

защо мустанг, а не камаро? все едно да питаш защо руса, а не чернокоса :)

айде малко по-сериозно, темата за надеждността и подръжката на един американец и един европеец беше интересна..
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 13 Юли 2012, 21:23

BMWPOWERRR_ACM написа:
BMW_RIDER написа:
Но ако трябва сега да си сменя мустанга с нещо друго пак ще е с американски мъсъл!

А кое те накара да избереш Мустанга пред Камарото?


Ами мустанга така да се каже "изпадна" Смъсъл смятам ,че направих добра сделка с него. А камарото е малко по тромаво и тежко, нещо което аз не исках. Иначе не бях тръгнал конкретно за американски мъсъл, както писах почти бях взел една Мка и едно СТИ Субару.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 13 Юли 2012, 21:28

BMW_RIDER написа:Малко ги умешахте нещата. БМВ и мъсъл карите като цяло не са в една категория. Защо като са толкова евтини и мощни не се скъсват да ги копуват? Еми просто са специфични коли, за специфични предпочитания и си имат специфично излъчване, демек не са за всеки. И хаябуса е свръх бърза и евтина ама не са масови по пътя.
Е горе някой беше писал - ами сега като излезе новата Мка да ви питам тогава с този мустанг. Еми няма нужда да излиза новата Мка. Тя и сегашната Мка "теоритично погледнато" е по добрата кола - немска изработка, създава усещане за качество и лукс, дизайна и е много по сдържан и изчистен, шасито и електрониката по рафинирани, високообортен мотор със съзтезателен почерк. ОСвен това си има и характерните за БМВ екстри и качества и пригодност. Но напрактика плащаш 100К лв! отгоре а динамиката е същата. Да липсват изброените по горе качества на БМВ, но ако не ти е единствена кола просто няма значение.

Е и аз като супер фен на мъсълите казвам ,че ако трябваше да избирам една единствена кола която да имам сигурно щеше да е БМВ. Просто комбинация от много работи. Но ако трябва сега да си сменя мустанга с нещо друго пак ще е с американски мъсъл! И да тествах е46 м3 преди това и сори като извадиш парите да купуваш мустанга печели с много.

:yes:
BMWPOWERRR_ACM написа:
BMW_RIDER написа:
Но ако трябва сега да си сменя мустанга с нещо друго пак ще е
с американски мъсъл!

А кое те накара да избереш Мустанга пред Камарото?

Аз до колкото съм чувал и виждал , камарото е една идея по-голямо и съответно малко по-тромаво . Отделно вътре си малко като в бункер (откъм видимост), което мисля че не е много приятно за евридейка .
А , да - двигателя на Мустанга е едно ниво над Камарото , нищо че е доста по-малък като обем .

ПС:In_Memoriam -имаш лс ;)
Последна промяна acho.rs на 13 Юли 2012, 21:35, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook