Уникален звук от трицилиндровите мотори

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 26.10.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E 36 320i Touring
Мечтае да кара: Мазерати
Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от D.Stanev » 25 Окт 2012, 20:58

acho.rs написа: Изоставаш колега :mhihi:

Тая цвъцня даже стана двигател на годината в някоя от категориите... ако не се лъжа... Ма за съвременния вариант на полското фиатче оле-мале бива.
BMW Crash master

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1819
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от BMW_POWER » 26 Окт 2012, 0:50

acho.rs написа:Изображение


Не виждам вариант четирима като мен (187/100кг) да се качат в тая табуретка за проба :roll: От друга страна, като видях цена за тестова кола (демо за клиенти на 3500км) 22 400$ и ми настъхна косъма. В-класата на Мерцедес на около 50 000км при дилъра е 24 000$. За 1600$ разлика, не бих се замислил. ФИАТ, стига, дайте нещо по-сериозно :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 26 Окт 2012, 1:05

D.Stanev написа:
acho.rs написа: Изоставаш колега :mhihi:

Тая цвъцня даже стана двигател на годината в някоя от категориите... ако не се лъжа... Ма за съвременния вариант на полското фиатче оле-мале бива.

Освен електро-хидравличното управление на клапаните , нищо друго не заслужава внимание в този кенеф . Фиат както винаги първи вкарват яка технология (като комън-рейла преди години и дизел с директно впръскване , преди още повече години) но все не знаят как да изкарат реални ползи . Фиат 500 0,9Т гори точно колкото БМВ 120и и Голф 1,4 ТСИ :kuku:

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1819
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от BMW_POWER » 26 Окт 2012, 4:50

Темата беше за двигателите на БМВ. Бъдещето им развитие отива и то към еднолитрови жужалки .... Само да довърша за фиата. Тук е с 1.4л и му дават на магистрала да падне до 4.9/100км. И това е при ограничение 100км/ч. Базова цена на най-ниската версия е 14 995$, което е убийствено високо за двуместен автомобил. С опции, такси и т.н. стига 25 000$. Е никога няма да ги дам. Версията АБАРТ пък само с няколко екстри и без големи глезотии скача над 30 000$. Не, благодаря. При тези суми влизаме в марки с доста по-висок клас на всичко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от steeN » 26 Окт 2012, 6:36

1 фиат на върха на хълм - изненада
2 фиата на върха на хълм - чудо
3 фиата на върха на хълм... фабрика за фиати
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

zxsport
Аватар

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от zxsport » 27 Окт 2012, 22:39

BMW_POWER написа:Темата беше за двигателите на БМВ. Бъдещето им развитие отива и то към еднолитрови жужалки .... Само да довърша за фиата. Тук е с 1.4л и му дават на магистрала да падне до 4.9/100км. И това е при ограничение 100км/ч. Базова цена на най-ниската версия е 14 995$, което е убийствено високо за двуместен автомобил. С опции, такси и т.н. стига 25 000$. Е никога няма да ги дам. Версията АБАРТ пък само с няколко екстри и без големи глезотии скача над 30 000$. Не, благодаря. При тези суми влизаме в марки с доста по-висок клас на всичко.

Пичаго, същата е и логиката при електромобилите - защо да дам 80 хил. лв. за приличен (според мен смешен, със смешни параметри и неадекватно обслужване, поне в БГ) /електро-автомобил като за тия пари ще си купя горе - долу каквото си поискам, па макар и 2-ра ръка на малки километри ...
Точно това целят и тук - ти си фен на БМВ, вярваш, че те правят всичко по-добре от другите и точно заради това ще си купиш и техния 3 цил. двг... който съм сигурен, че ще се окаже по-добър от на конкурентите ... а за чипосването ... въпрос на време е и съм сигурен, че ще държи на повечко налягане ... щем-нещем бъдещето е в турбините/компресорите и по - малките кубатури ...
П.С. - Преди време (10-15 години) като казвах, че турбо/дизелите ще ги ремапват и ще стават конкуренти на бензините на никого не му се вярваше ... докато не стана факт ...
П.С.2 - сега обаче, не мога да се обзаложа кое ще е бъдещото гориво за след 10-15 години ... дизелът е много усъвършенстван като технология и има много потенциял, бензинът също (ФОРД Еко Буст - страхотен двг. - по - добри показатели има от дизеловия еквивалент), електричките също, но те страдат от други фактори като следпродажбено обслужване, недостатъчна мрежа (за зареждане) и много други ... та ... трудна работа ...абе, най-добрата кола е новата и ако може да е Джип, най - добре - ама аз съм пристрАстен и за това ще кажа не само джип, а ГРАНД Чероки, при това бензиново :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от steeN » 27 Окт 2012, 22:59

аз съм фен на бмв, но далече не вярвам, че всеки един техен продукт си струва.

Sent using Tapatalk 2
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1819
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от BMW_POWER » 28 Окт 2012, 0:56

zxsport написа:..

БГ не е показател за нищо. Тук вече има специални места на паркингите, където са изведени контакти за зареждане на електроавтомобили. Иначе за какъв "премиум клас говорим", когато купуваш някаква малолитражка? Готов съм да се басирам, че до пет години ще се появи 720 битурбо 350-400 к.с. Ужас! Как ще реагираш, когато някой голям мотор спре до теб и се окаже, че ти си с по-малък двигател от него?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Jordana » 28 Окт 2012, 7:46

Спокойно :smoke: Откак съществуват автомобилите си ги има тия малките въшки . Идват на талази и пак така изчезват безследно.Много са ...ваген костенурка.. фиат600 ..траби.. заз968.. бмв изета.. нсу..мини и още доста по нови от последните години да не ги изброяваме . Всичките те са тъй наречените "икономични" или "работнически" автомобили.Ефтин боклук за малко пари това е заложено в същноста им и макар сега да не го изричат на глас това си е самата истина.
Ами нали Индия Мексико Китай Бразилия трябва също да карат коли ама хората са бедни и затова ги има тея трикраките хамстери.Кво толкова ? Нищо страшно няма Европа няма да мине така лесно на тия шитни да не говорим за щатите.Относно дизелите моята прогноза е дълбок упадък на тая технология в близките 10-15 години.Ето и причините.Силно развитие на бензиновите двигатели като технология в посока икономичност ниски емисии и цена надолу.Следва най големия удар по дизела-горивата.Бензиновия двигател може да работи със всякакви видове био горива освен това бъдещето е на синтетичния бензин и LPG .Докато нафтата постепенно ще загуби своите предимства главно по екологични и икономически причини и ще остане с ограничено приложение.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 28 Окт 2012, 7:53

(ФОРД Еко Буст - страхотен двг. - по - добри показатели има от дизеловия еквивалент),

- 125кс и среден разход 7,5/100 - тези показатели са по-добри от дизел ... от 92ра :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 26.10.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW E 36 320i Touring
Мечтае да кара: Мазерати
Детайли за колата: Стар чук - сребристо комби Е36 от 96-та.

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от D.Stanev » 28 Окт 2012, 9:03

Jordana написа:Относно дизелите моята прогноза е дълбок упадък на тая технология в близките 10-15 години.Ето и причините.Силно развитие на бензиновите двигатели като технология в посока икономичност ниски емисии и цена надолу.Следва най големия удар по дизела-горивата.Бензиновия двигател може да работи със всякакви видове био горива освен това бъдещето е на синтетичния бензин и LPG .Докато нафтата постепенно ще загуби своите предимства главно по екологични и икономически причини и ще остане с ограничено приложение.

Това за дизела хич не е вярно. Тъкмо обратното е по-вероятно да се случи. Да не забравяме, че дизела има по-голямо КПД, развива се доста бурно напоследък в технологично отношение и не на последно място - икономиката се вълнува не от бензинови ДВГ, а от дизелови такива понеже транспортът на товари по вода и суша зависи от това. В още по-далечна перспектива вероятно ще се наложат (в транспорта) газотурбинните двигатели, а за леки автомобили хибридите. Електричеството е най-подходящият източник на енергия за задвижване на превозни средства, проблемът е акумулирането и. Иначе като динамика и скоростни показатели би задоволила всякакви претенции.
BMW Crash master

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Jordana » 28 Окт 2012, 9:55

Екологичната истерия предстои да се развихри :idea: .Още нищо не сме видяли :banghead: та затова казвам че най "мръсния" ДВГ- дизеловия няма място в бъдещето освен да върти самосвали и кораби.Всъщност има доста кораби които си се движат с електричество получено от генератори.Нека не забравяме че от тая година СЗО сложи изгорелите газове от дизела в категорията най големи отрови за човека :idea: Електричеството не е манна небесна и неможе да замени класическите ДВГ на 100% .В близките 30-40 години няма как да стане подмяната на автопарка на 100% . Да не говорим че за да има достатъчно електроенергия за електрокарчетата са необходими колосални допълнителни мощности от "зелени" централи иначе се обезсмислят напълно.Мисля че когато стигнат 30-40% от автопарка в много градове ще почнат да ги ограничават заради претоварване на ел мощностите. Пълна утопия е да се вярва че в близките 30 години автомобилните гиганти ще спрат производството на ДВГ и ще минат на ток.Съвремените бензинови мотори имат перфектни характеристики които силно ги доближават до КПД на дизела .За в бъдеще ще има нови високооктанови горива с които бензина направо обезсмисля съществуването на дизеловия двигател.Трикракия хамстер присъства във двигателната гама на всички големи автомобилни производители така че определено има бъдеще.Но той не е универсален двигател и въобще не мисля че има такъв.Тоест има си приложение но света не приключва с него.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

zxsport
Аватар

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от zxsport » 28 Окт 2012, 13:11

acho.rs написа:
(ФОРД Еко Буст - страхотен двг. - по - добри показатели има от дизеловия еквивалент),

- 125кс и среден разход 7,5/100 - тези показатели са по-добри от дизел ... от 92ра :mhihi:

Продължаваш да пишеш глупости (както винаги). 1.0 - 100 к.с (4.8/100); 1.0 - 125 к.с. (5.0/100)

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1819
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от BMW_POWER » 28 Окт 2012, 14:50

Mалките въшки, които се опреличават с работнически автомобили, хм. Това не е премиум клас от нивото на БМВ. Допреди няколко години се подиграваха на колеги с 316, ч били малки, сега се връща 1.5л. Въпросът е, кога ще се появят модели 110, 312, 515, 720. И какво ще получите за 50-80 000 лева? Малолитражка, турбо или компресор, наблъскана с електроника и само празници из сервизите. Караш 5 - 7 години и директно на скраб. В Америка също се минава на малки коли. Трите големи вече пуснаха икономични модели, корейци и японци здраво наблягат на малки икономични градски коли. Чакам ФВ да изкарат също нещо по-дребно от Джета. Големите двигатели ги рекламират само, че имали разход "до Х л/100км" на магистрала. Градското си е масово над 15л за двигатели от 3л нагоре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Nickelback » 28 Окт 2012, 16:10

Наистина. Ще е супер забавно - отваряш огромния капак на новата ти 720i и отдолу смешен двигател с мнооого празно отстрани :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook