BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: BMW M5 - 2012 г.
Поне на мен ми е интересно,как смятате,че БМВ с атмосферен мотор ще е конкурентноспособно на конкуренцията,всичката от която е с принудително пълнене.Пък и ми е интересно колко от вас са в таргет групата на подобни автомобили-купувачите на подобни коли искат това ,което им се предлага-магистрална скорост,удобство , простота на управлението и прилична дълговечност.Е39 и Е60 М имаха открояваща се красота,ако наследникът притежава същото обаяние,то продажбите са гарантирани.Относно масата Гтр доказа ,че се превъзмогва с технология,въпреки че коли като Ягуар Хджей доказват,че не е задължително да тежиш два тона,за да говорят,че си луксозен
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
Е как ще се противопоставят - много лесно , както до сега . Ферари как се противопоставя на Порше с атмосферни мотори ? БМВ от 6 литров мотор спокойно могат да си извадят към 650-660кс , а турбо моторите в последно време с правят повече с цел широк диапазон на тягата , не толкова бесна мощност - пример РС6 и 5.0 супречарджт на Ягуар - и двата са 5 литрови с доста ниска , като за трубо мотор тяга , но практически през целия оборотен диапазон .
Другото за нормите , го каза Алекс ...
Другото за нормите , го каза Алекс ...
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: BMW M5 - 2012 г.
Хехе,ако искаш обороти си вземи Ферари,Ламбо или новия спортен Лексус.В8 и В10 двигателите на Мдивизията в момента са най-неремонтопригодното нещо дето е съществувало в тоя клас-вадене на колянов вал и баланс при всяка повреда.Скоростната кутия на М5 мисля изобщо да не я коментирам в тая насока.А колите всъщност не са нищо неземно като вървеж,айде за М3 с ръчна скоростна кутия съм съгласен,че има известна тръпка,но тежка кола не подхожда на високооборотен двигател.Мерцедес пробват 3 варианта-компресор,бесна атмосферка и сега турбо-Kоя кола е най-бавна по права линия мисля ,че е ясно
Re: BMW M5 - 2012 г.
BMWPOWERRR_ACM написа:Кога ли ще дойде 2012, че да го видим наживо?То пък ще вземе да свърши света тогава и пак ще останем само с ю-туба!
няма да е за първи път.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
айде за М3 с ръчна скоростна кутия съм съгласен,че има известна тръпка,но тежка кола не подхожда на високооборотен двигател
- я виж колко тежи М5 (с няма и сто кила е по-тежка от РС5) и как ускорява между 50 и 250

Мерцедес пробват 3 варианта-компресор,бесна атмосферка и сега турбо-Kоя кола е най-бавна по права линия мисля ,че е ясно
- и пак бъркаш



Астън Мартин показаха , че коне могат да се вадят и от атмосферни двигатели , стига да има пари за това .
Също и А8 4.2 ФСИ - ниско тегло и хубава скоростна кутия правят чудеса . Когато имаш 8 скорости не ти трябва кой знае колко тяга и колкото и да е странно Аудито се ускорява дори малко по-бързо от 750иХ (което аз отдавам на това , че 7цата е със стария автомат) .
Алекс в поне 10 теми казва , че еко нормите са виновни , според мен и манията за намаляване на разхода , нищо че разхода на гориво е към 10% от реалните парични разходи на километър за нова кола .
- interlagos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:BMW_RIDER написа:interlagos написа:
ако е това сменям марката ебал съм ги. 2012г. с турбо 580кс.нали са BMW за толкова пари да бяха измислили нещо, то по-добре тунинг на старите м-ки и да си правиме кефа, а сега 6-ца с 4 врати и изпърдял двигател твърдо не
![]()
![]()
![]()
![]()
Хах, мен ми харесва на външен вид. Но наистина кофти ,че бмв изоставиха атмосферните М мотори. Всички премиум производители правят В8 - В 10 с две турбота, горе долу еднакви коне и еднакви килограми - е къде е индивидуалноста.
миналото няма как да се върне. вече конете са в такъв диапазон, че да се постигнат от атмосферен мотор които и да се вписва в еко-нормите.. няма как да стане.
в едно съм сигурен- с нетърпение очаквах е39 и е60 м5-ците да излязат... но за новата ми е все тая. ако продължават да ги правят все по-тежки и недозавиващи- просто ще е една от многото оферти на пазара.
Преди години гледах хел-еинджьлс които са само с мотори на харлей как се отрекоха от марката защото не им е дала нищо повече от това което те са направили като подобрения, но продьлжават да използват старите си мотори. Жал ми е да гледам как бмв се ебава с КЛИЕНТИТЕ си (а те не са малко) с изгьзици от сорта на "да хванеме пазара в китай и индия" и да правиме свирки на ЕС за нормите, жал ми е за хората за които бмв е все още емблема на качество и вяра в технология която ги откроява от другите, жал ми е за мене че като последния идиот седя и чакам да се случи нещо което другите марки още не са открили. Не мога да се примиря че марки от изтока и конкурентни на бмв ще бьдат по качествени при положение че голям процент от клиентите на марката не я сменят.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: BMW M5 - 2012 г.
Аз бих предпочел на M5 2012 да бяха сложили високоефективна бързооборотна атмосферка
Това е характерна черта на БМВ... Още хляб има в тия двигатели без турбо. Нагледен пример: Nowack Motors вадят атмосферни 718к.с.
от S85 разширен до 5.8 литра.
Ама, пустите му екологии... Колко М5-ци ще се продадат на фона на безбройните Зил-ове дето кръстосват необятна Русия...


Ама, пустите му екологии... Колко М5-ци ще се продадат на фона на безбройните Зил-ове дето кръстосват необятна Русия...

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:Е как ще се противопоставят - много лесно , както до сега . Ферари как се противопоставя на Порше с атмосферни мотори ? БМВ от 6 литров мотор спокойно могат да си извадят към 650-660кс , а турбо моторите в последно време с правят повече с цел широк диапазон на тягата , не толкова бесна мощност - пример РС6 и 5.0 супречарджт на Ягуар - и двата са 5 литрови с доста ниска , като за трубо мотор тяга , но практически през целия оборотен диапазон .
Другото за нормите , го каза Алекс ...
Ферари не са добър пример, понеже се отличават по едно съществено нещо от БМВ - не са самостоятелна компания. Много е лесно да се говори как марката се била подигравала с феновете си (все едно те се тълпят пред магазините на опашка за нови М5-ци) вместо да се помисли малко, че те изобщо нямат избор. Не са бутикова компания и не могат да си позволят да направят М5 бутикова кола, с бесен атмосферен мотор на 10000 оборота и годишна продукция колкото на Пагани. Което им оставя два избора - или да не са конкурентни, или да се откажат от атмосферните двигатели. Няма компания, която да избере първото.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
Re: BMW M5 - 2012 г.
interlagos написа:alx написа:BMW_RIDER написа:interlagos написа:
ако е това сменям марката ебал съм ги. 2012г. с турбо 580кс.нали са BMW за толкова пари да бяха измислили нещо, то по-добре тунинг на старите м-ки и да си правиме кефа, а сега 6-ца с 4 врати и изпърдял двигател твърдо не
![]()
![]()
![]()
![]()
Хах, мен ми харесва на външен вид. Но наистина кофти ,че бмв изоставиха атмосферните М мотори. Всички премиум производители правят В8 - В 10 с две турбота, горе долу еднакви коне и еднакви килограми - е къде е индивидуалноста.
миналото няма как да се върне. вече конете са в такъв диапазон, че да се постигнат от атмосферен мотор които и да се вписва в еко-нормите.. няма как да стане.
в едно съм сигурен- с нетърпение очаквах е39 и е60 м5-ците да излязат... но за новата ми е все тая. ако продължават да ги правят все по-тежки и недозавиващи- просто ще е една от многото оферти на пазара.
Преди години гледах хел-еинджьлс които са само с мотори на харлей как се отрекоха от марката защото не им е дала нищо повече от това което те са направили като подобрения, но продьлжават да използват старите си мотори. Жал ми е да гледам как бмв се ебава с КЛИЕНТИТЕ си (а те не са малко) с изгьзици от сорта на "да хванеме пазара в китай и индия" и да правиме свирки на ЕС за нормите, жал ми е за хората за които бмв е все още емблема на качество и вяра в технология която ги откроява от другите, жал ми е за мене че като последния идиот седя и чакам да се случи нещо което другите марки още не са открили. Не мога да се примиря че марки от изтока и конкурентни на бмв ще бьдат по качествени при положение че голям процент от клиентите на марката не я сменят.
за моторите няма страшно- S & S имат 145" двигатели които влизат навсякъде където влизат "нормалните" двигатели.. да не говориме че платформата я надуват до 200" разни афтърмаркет тунери... та конете вече не са проблем - аз имам доста опит със "само" 145" двигателя и мога да ти кажа че е "кошмарен" като ускорение и може да се опъне на произволен модерен мотоциклет до към 200-220 където започва да става въпрос на аеродинамика и окачване.
за качеството на немските коли- от 2000 насам горе долу са такива страшни боклуци всичките... за парите които струват просто ако не бяхме ние "сляпо" да ги купуваме къде защото сме фенове къде защото някои робуват на "гъзарията"- не знам как биха оцеляли. немеца в стремежа си да направи всичко перфектно го прави прекалено сложно и вече "сложното" е на ниво където качеството страда. мое си мнение някакво.
за японците- битката е загубена вече. по-качествени са, по-евтини. немците ги спасява само манталитета на хората с парите.
случайни мисли на глас.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
по-качествени са, по-евтини
- само дето не произвеждат конкуренти на М,РС и АМГ . А и двигателите има като цяло (на масовите модели) изостават . . .
Ферари не са добър пример, понеже се отличават по едно съществено нещо от БМВ - не са самостоятелна компания. Много е лесно да се говори как марката се била подигравала с феновете си (все едно те се тълпят пред магазините на опашка за нови М5-ци) вместо да се помисли малко, че те изобщо нямат избор. Не са бутикова компания и не могат да си позволят да направят М5 бутикова кола, с бесен атмосферен мотор на 10000 оборота и годишна продукция колкото на Пагани. Което им оставя два избора - или да не са конкурентни, или да се откажат от атмосферните двигатели. Няма компания, която да избере първото.
- що не видиш как се продаваше Е60 М5 , точно когато имаше за конкуренция компресорния Е55АМГ ? И М3 която изглежда слабичка с 400НМ пък наистина се редят на опашка да я купуват , от както я има . Да не говорим ,че РС6 е със съвсем лек бууст и тягата е точно колкото на *63АМГ атмосферния мотор , та не е много трудно да се стигне на тяга .
Според мен въпроса е чисто финансов - доста по-лесно е да се надуе , вече масовия 4.4 битрубо , отколкото да се разработва изцяло нов високоборотен мотор , който ще струва майка си и баща си .
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: BMW M5 - 2012 г.





А техният манталитет не вярвам да се промени щото той от хиляди години си е един и същ

Така че за БМВ хич не се притеснявам

Пък и колкото да са здрави тия японци само като стартираме от външния вид, което е първото,
което човека чувстващ прекалено изобилие от финикийски знаци гледа в една кола и
всичко приключва


Пък и видяхме БМВ как лекичко избухнаха при моторите с 1000рр та ако толкова вземат да
ги плашат тия японци все ще измислят нещо....
Сега тука пак разни хора ще вземат да приказват как електрониката била лошо нещо ама:
- може да не я поръчаш
- може да я изключиш
- по-големият процент от клиентите я търсят
- всички от вас всеки ден са на Ринга


Както написа един пич - It's a MotoGP with plate and lights...


P.S. Като почнете да говорите за японци и все се сещам за тая реклама




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- interlagos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 196
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: BMW M5 - 2012 г.
alx написа:interlagos написа:alx написа:BMW_RIDER написа:interlagos написа:
ако е това сменям марката ебал съм ги. 2012г. с турбо 580кс.нали са BMW за толкова пари да бяха измислили нещо, то по-добре тунинг на старите м-ки и да си правиме кефа, а сега 6-ца с 4 врати и изпърдял двигател твърдо не
![]()
![]()
![]()
![]()
Хах, мен ми харесва на външен вид. Но наистина кофти ,че бмв изоставиха атмосферните М мотори. Всички премиум производители правят В8 - В 10 с две турбота, горе долу еднакви коне и еднакви килограми - е къде е индивидуалноста.
миналото няма как да се върне. вече конете са в такъв диапазон, че да се постигнат от атмосферен мотор които и да се вписва в еко-нормите.. няма как да стане.
в едно съм сигурен- с нетърпение очаквах е39 и е60 м5-ците да излязат... но за новата ми е все тая. ако продължават да ги правят все по-тежки и недозавиващи- просто ще е една от многото оферти на пазара.
Преди години гледах хел-еинджьлс които са само с мотори на харлей как се отрекоха от марката защото не им е дала нищо повече от това което те са направили като подобрения, но продьлжават да използват старите си мотори. Жал ми е да гледам как бмв се ебава с КЛИЕНТИТЕ си (а те не са малко) с изгьзици от сорта на "да хванеме пазара в китай и индия" и да правиме свирки на ЕС за нормите, жал ми е за хората за които бмв е все още емблема на качество и вяра в технология която ги откроява от другите, жал ми е за мене че като последния идиот седя и чакам да се случи нещо което другите марки още не са открили. Не мога да се примиря че марки от изтока и конкурентни на бмв ще бьдат по качествени при положение че голям процент от клиентите на марката не я сменят.
за моторите няма страшно- S & S имат 145" двигатели които влизат навсякъде където влизат "нормалните" двигатели.. да не говориме че платформата я надуват до 200" разни афтърмаркет тунери... та конете вече не са проблем - аз имам доста опит със "само" 145" двигателя и мога да ти кажа че е "кошмарен" като ускорение и може да се опъне на произволен модерен мотоциклет до към 200-220 където започва да става въпрос на аеродинамика и окачване.
за качеството на немските коли- от 2000 насам горе долу са такива страшни боклуци всичките... за парите които струват просто ако не бяхме ние "сляпо" да ги купуваме къде защото сме фенове къде защото някои робуват на "гъзарията"- не знам как биха оцеляли. немеца в стремежа си да направи всичко перфектно го прави прекалено сложно и вече "сложното" е на ниво където качеството страда. мое си мнение някакво.
за японците- битката е загубена вече. по-качествени са, по-евтини. немците ги спасява само манталитета на хората с парите.
случайни мисли на глас.
точно това имах в предвид, че ако не сме ние феновете, ще духат супата. правиме компромис с цените-ок ама да правиме компромиси и с качеството ! е вече даме хванат за к..а

- F*natic
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 13.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E36 325i
Re: BMW M5 - 2012 г.
Все си мисля, че през 80-те и 90-те години конкуренцията между БМВ, Мерц и японците, а след това и Ауди, е била плод на различните им концепции за автомобилите и на инженерните решения, които са влагали в тях.
След 2000г. обаче картинката се промения и на преден план излиза конкуренцията между финансовите и маркетинговите отдели на съответните компании.
Като пример - постовете на колегата acho.rs (без да се засяга) - гледаме вид двигател, конски сили, нютонметри... едва ли някой си е купил колата, защото знае от вестниците и телевизията, че с нея ще бие на ускорение съседа, но пък ще пада от приятеля си с РС 6-цата.
Всеки човек си избира колата по субективни за него причини (които в класа на М5 и РС6 рядко са финансови), а усещането от шофирането е главната от тях. За съжаление именно в това отношение рядко се предлага нещо ново и уникално.
След 2000г. обаче картинката се промения и на преден план излиза конкуренцията между финансовите и маркетинговите отдели на съответните компании.
Като пример - постовете на колегата acho.rs (без да се засяга) - гледаме вид двигател, конски сили, нютонметри... едва ли някой си е купил колата, защото знае от вестниците и телевизията, че с нея ще бие на ускорение съседа, но пък ще пада от приятеля си с РС 6-цата.
Всеки човек си избира колата по субективни за него причини (които в класа на М5 и РС6 рядко са финансови), а усещането от шофирането е главната от тях. За съжаление именно в това отношение рядко се предлага нещо ново и уникално.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани