Ф10 М5 - 2012 - част 2

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от acho.rs » 03 Апр 2012, 18:28

DrivinGGoD написа:
BadAngel написа:такъв старт където оборотите са постоянни, а колата седи на едно място.. не ми ги хвали :)


http://youtu.be/Q8lpZa7Zhj4?t=28s

Абстрахирайте се от цялото видео, само старта ;)

300+ коня,1200 кг., сликове, ръчна кутия, никакъв полу-съединител - постоянни обороти (в рамките на 200-300 оборота) и контрол с газта :winky: :twisted:

Викаш слаба работа 0-100 за под 5 сек ;)

:OT:
Това видео за играта на БМВ ли беше правил ? Освен "конкуренцията" да ти е нацъкала минусите не виждам как този клип може да има толкова нехаресвания , да **а и малоумниците му :evil:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от Turturelo » 03 Апр 2012, 18:50

Изображение
http://youtu.be/kjCX8zMDGtg
http://youtu.be/0uP72_sQJ9E


Съжалявам за качеството, но трудно се кара с 270 при силен страничен вятър с една ръка и да направя снимка на фокус с другата ... Успях да направя 284 км/ч и летището взе да свършва. Видеото също е със скапан звук, защото е от телефон ..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 14.06.2006
Местоположение: ЛУНАТА
Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от изключвател » 03 Апр 2012, 20:31

Turturelo написа:Изображение
http://youtu.be/kjCX8zMDGtg
http://youtu.be/0uP72_sQJ9E


Съжалявам за качеството, но трудно се кара с 270 при силен страничен вятър с една ръка и да направя снимка на фокус с другата ... Успях да направя 284 км/ч и летището взе да свършва. Видеото също е със скапан звук, защото е от телефон ..





Май има ограничител на 270км/ч. :mhihi:
Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 03 Апр 2012, 21:16

BadAngel написа:
DrivinGGoD написа:300+ коня,1200 кг., сликове, ръчна кутия, никакъв полу-съединител - постоянни обороти (в рамките на 200-300 оборота) и контрол с газта :winky: :twisted:


мда, това е друга интерпретация :yes:

но ако трябва да се върнем на темата за най-добрия старт (лаунча), според мен имаш повече място за грешки по този начин,

от колкото когато съединителя отпуска и пристиска

а нали уж колите ги правят такива, че и ламери като мен да могат да направят еди си колко секунди, та.. :)


Не ме разбра... с това се опитвам да покажа, че с добър електронен мениджмънт на мотора могат да направят много повече отколкото с работа със съединителя ;) така хем по-голяма надеждност, хем по-прецизен контрол на сцеплението, хем повече секунди :winky: Най-добрия начин за контрол на силата удряща задните гуми е директно работния процес на мотора ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BadAngel » 03 Апр 2012, 21:23

DrivinGGoD написа:Не ме разбра... с това се опитвам да покажа, че с добър електронен мениджмънт на мотора могат да направят много повече отколкото с работа със съединителя ;) така хем по-голяма надеждност, хем по-прецизен контрол на сцеплението, хем повече секунди :winky: Най-добрия начин за контрол на силата удряща задните гуми е директно работния процес на мотора ;)


не съм съвсем сигурен, особено ако става дума за турбо мотор

ако си карал някоя турбо печка и тръгнеш да изпреварваш, предполагам си забелязал как забива муцуна, ако се разколебаеш

нека всеки си гледа работата по ускорението - мотора да се напъва, съединителя да отлепя и така
No bling at the Ring

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 9:36

Ти пробвал ли си на силна кола да и набиеш съединителя при пълна газ :roll: Или да го държиш на полусъединител :kuku:

А при турбо колите е адски лесно да намалиш мощността към колелата - не знам дали знаеш, но "скоро" :mhihi: измислиха едни клапани регулиращи налягането в смукателния тракт :winky: Така с един такъв електронно управляван клапан без да се връща газта и да се спира (затапва от дросела) турбото може да се намали силата на мотора :winky: и ще е 100 пъти по-прецизно и по-щадящо за силовото предаване, включително и за съединителя...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 6.04.2007

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alX3m » 04 Апр 2012, 17:11

Ми май не е толкова адски лесно... поне аз си го представям, че така ще трябва да се ремапва сама постоянно :conf: Нали се сещаш, че едно е 1 бар при 4000 оборота, друго е 0.5... При турбо колите е измислено отдавна и се прави с анти-лаг системата, само че трябват здрави железа и не е много приложимо. А дали се ползва съединителя при лънч-контрола може да провериш като гледаш оборотите, ако не се ползва ще паднат под 4000 със сигурност особено при кола 500 кс.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 17:25

Това с ремапването не го разбрах :roll: Това просто е режим, в който на определени стойности на наблюдаваните параметри (приплъзване, надлъжно ускорение и т.н.) съответстват определени стойности на контролираните параметри (най-общо мощността подавана към колелата)... Демек с контрола на мотора (от електрониката) се замества работата с педала на газта.

А това падане под 4000об./мин. въобще не го разбрах :roll: Точно кола с 500 коня и толкова момент при старт ще започне веднага да катери нагоре, особено на настилка с по-ниско сцепление :dunno:
На мотор с такава мощност при пълен товар ако му "припомпаш" съединителя дори и само до някакво положение на полу-съединител така ще се развинти моментално, че няма как системата да го парира без това да се усети :nono:

Не оспорвам, че при първоначалното пускане на съединителя няма как да няма някакво приплъзване - все пак гумите са в покой, а маховика се върти с 5000об./мин., но да се регулира буксуването със съединителя е абсурдно според мен :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 04 Апр 2012, 17:29

DrivinGGoD написа:Ти пробвал ли си на силна кола да и набиеш съединителя при пълна газ :roll: Или да го държиш на полусъединител :kuku: .


със сликове на подготвена писта се тръгва точно така- всичката газ общ взето и си отместваш крака от съединителя ;) за другите по "плебейски" ситуации- ти може и да не може да модулираш съединителя- това е сигурно. но компа може и точно това прави...

А при турбо колите е адски лесно да намалиш мощността към колелата - не знам дали знаеш, но "скоро" :mhihi: измислиха едни клапани регулиращи налягането в смукателния тракт :winky:


презицно- да. бързо (не забравяй че говориме за неща дето се развиват в рамките на 1-2 секунди) - не. това с налягането да регулираш мощноста за това време- забрави...

факта е че аз след 7 старта не вмирисвам съединителя на едно ръчно лп670. другото дето беше със смг или там каквато е куцата кутия на ламбо опече съединителя след 5 старта.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от BMW_RIDER » 04 Апр 2012, 17:39

DrivinGGoD написа: но да се регулира буксуването със съединителя е абсурдно според мен :yes:


Мисля на доста хора тук ни разби представите за стартове. Според мен е комбинация от двете неща контрол на газта и съединителя. Аз не съм толкова наясно с колите, ама на мотор примерно ако тръгна и рязко пусна съединителя или ще му умрат оборотите или ако тръгна с повече ще ме хвърли по гръб/завърти в кръг или комбинацищ от двете. Така ,че работа със съединителя мисля ,че има дори и минимална. Сега как точно работят тия модерни кутии незнам

ПС: готино клипче, ама смени саудтрака :D
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от DrivinGGoD » 04 Апр 2012, 17:45

alx написа:със сликове на подготвена писта се тръгва точно така- всичката газ общ взето и си отместваш крака от съединителя ;) за другите по "плебейски" ситуации- ти може и да не може да модулираш съединителя- това е сигурно. но компа може и точно това прави...

презицно- да. бързо (не забравяй че говориме за неща дето се развиват в рамките на 1-2 секунди) - не. това с налягането да регулираш мощноста за това време- забрави...

факта е че аз след 7 старта не вмирисвам съединителя на едно ръчно лп670. другото дето беше със смг или там каквато е куцата кутия на ламбо опече съединителя след 5 старта.


Ок... факт е, че най-добрия старт е така, че хем да стовариш максимално мощност към колелата, хем да го направиш плавно, за да е и максимално ефективно. Така е програмиран и лънч контрола, но борави със съединителя само при тръгването и смяната на предавките... и в никакъв случай не го "помпа" докато пълниш предавките, камоли, за да пази сцеплението...

Най-малкото - замислете се, че ако задържи полусъединителя така, че да отдели мотора от колелата той ще се форсира, така в по-горния оборотен диапазон ще генерира по-висока мощност и при отпускането му обратно ще удари още по-силно колелата, предизвиквайки още по-сериозна загуба на сцепление :yes:

BMW_RIDER написа:
Мисля на доста хора тук ни разби представите за стартове. Според мен е комбинация от двете неща контрол на газта и съединителя. Аз не съм толкова наясно с колите, ама на мотор примерно ако тръгна и рязко пусна съединителя или ще му умрат оборотите или ако тръгна с повече ще ме хвърли по гръб/завърти в кръг или комбинацищ от двете. Така ,че работа със съединителя мисля ,че има дори и минимална. Сега как точно работят тия модерни кутии незнам


Самото тръгване при силни коли, колкото и плавно да пуснеш съединителя, ако ще и при 3000 оборота като смачкаш газта тръгва да се пързаля, та всичко опира до газта :yes: И Launch Control-а няма как да коригира това със съединителя ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alx » 04 Апр 2012, 17:54

DrivinGGoD написа:Най-малкото - замислете се, че ако задържи полусъединителя така, че да отдели мотора от колелата той ще се форсира, така в по-горния оборотен диапазон ще генерира по-висока мощност и при отпускането му обратно ще удари още по-силно колелата, предизвиквайки още по-сериозна загуба на сцепление :yes:


ми аз ги гледам какво правят в еку-то като мога да логвам - отлепя съединителя- връща центровката, отлепя- връща и така... 2-3 пъти на първа. газта (дросела) не го пипа - каквото ти си го натиснал на педала на газта горе долу си седи такова. това е за да се запази скороста на потока в интейка...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от b2 » 04 Апр 2012, 18:08

Имаш ли лог да покажеш нагледно?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 6.04.2007

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от alX3m » 04 Апр 2012, 18:48

DrivinGGoD написа:...

Ми нали се търси сцепление бе адаш... като нямаш сцепление на 4000 оборота и не отпуснеш съединителя кво правиш? Връщаш газта! И кво става??? Не трябва ли да паднат оборотите? А тва за ремапа имам предвид, че като промениш налягането, трябва да се промени и впръскването на гориво? Не знам дали съм те разбрал правилно, но тва за да работи като лънч-контрол, тези стойнсти трябва постоянно да се променят, което според мен ще е бавно и нерентабилно...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

Мнение от павката » 10 Апр 2012, 18:58

някой има ли инфо виялките на какво налягане са,тея кулери водни ли са,общо взето подробности как работи двигателя,раб температура,водната ел ли е...е такива неща
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook