Ф10 М5 - 2012 - част 2
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
DrivinGGoD написа:BadAngel написа:такъв старт където оборотите са постоянни, а колата седи на едно място.. не ми ги хвали
http://youtu.be/Q8lpZa7Zhj4?t=28s
Абстрахирайте се от цялото видео, само старта
300+ коня,1200 кг., сликове, ръчна кутия, никакъв полу-съединител - постоянни обороти (в рамките на 200-300 оборота) и контрол с газта![]()
Викаш слаба работа 0-100 за под 5 сек

Това видео за играта на БМВ ли беше правил ? Освен "конкуренцията" да ти е нацъкала минусите не виждам как този клип може да има толкова нехаресвания , да **а и малоумниците му

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2

http://youtu.be/kjCX8zMDGtg
http://youtu.be/0uP72_sQJ9E
Съжалявам за качеството, но трудно се кара с 270 при силен страничен вятър с една ръка и да направя снимка на фокус с другата ... Успях да направя 284 км/ч и летището взе да свършва. Видеото също е със скапан звук, защото е от телефон ..
- изключвател
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 14.06.2006
- Местоположение: ЛУНАТА
- Кара: М5 Е39-да лети с 300км/ч
- Мечтае да кара: на магистралата Ниш-Белград!!!
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Turturelo написа:
http://youtu.be/kjCX8zMDGtg
http://youtu.be/0uP72_sQJ9E
Съжалявам за качеството, но трудно се кара с 270 при силен страничен вятър с една ръка и да направя снимка на фокус с другата ... Успях да направя 284 км/ч и летището взе да свършва. Видеото също е със скапан звук, защото е от телефон ..
Май има ограничител на 270км/ч.

Хубавата кола, която не върви, е като хубавата жена, която не прави секс!!!
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
BadAngel написа:DrivinGGoD написа:300+ коня,1200 кг., сликове, ръчна кутия, никакъв полу-съединител - постоянни обороти (в рамките на 200-300 оборота) и контрол с газта![]()
мда, това е друга интерпретация![]()
но ако трябва да се върнем на темата за най-добрия старт (лаунча), според мен имаш повече място за грешки по този начин,
от колкото когато съединителя отпуска и пристиска
а нали уж колите ги правят такива, че и ламери като мен да могат да направят еди си колко секунди, та..
Не ме разбра... с това се опитвам да покажа, че с добър електронен мениджмънт на мотора могат да направят много повече отколкото с работа със съединителя



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
DrivinGGoD написа:Не ме разбра... с това се опитвам да покажа, че с добър електронен мениджмънт на мотора могат да направят много повече отколкото с работа със съединителятака хем по-голяма надеждност, хем по-прецизен контрол на сцеплението, хем повече секунди
Най-добрия начин за контрол на силата удряща задните гуми е директно работния процес на мотора
не съм съвсем сигурен, особено ако става дума за турбо мотор
ако си карал някоя турбо печка и тръгнеш да изпреварваш, предполагам си забелязал как забива муцуна, ако се разколебаеш
нека всеки си гледа работата по ускорението - мотора да се напъва, съединителя да отлепя и така
No bling at the Ring
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Ти пробвал ли си на силна кола да и набиеш съединителя при пълна газ
Или да го държиш на полусъединител
А при турбо колите е адски лесно да намалиш мощността към колелата - не знам дали знаеш, но "скоро"
измислиха едни клапани регулиращи налягането в смукателния тракт
Така с един такъв електронно управляван клапан без да се връща газта и да се спира (затапва от дросела) турбото може да се намали силата на мотора
и ще е 100 пъти по-прецизно и по-щадящо за силовото предаване, включително и за съединителя...


А при турбо колите е адски лесно да намалиш мощността към колелата - не знам дали знаеш, но "скоро"



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Ми май не е толкова адски лесно... поне аз си го представям, че така ще трябва да се ремапва сама постоянно
Нали се сещаш, че едно е 1 бар при 4000 оборота, друго е 0.5... При турбо колите е измислено отдавна и се прави с анти-лаг системата, само че трябват здрави железа и не е много приложимо. А дали се ползва съединителя при лънч-контрола може да провериш като гледаш оборотите, ако не се ползва ще паднат под 4000 със сигурност особено при кола 500 кс.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Това с ремапването не го разбрах
Това просто е режим, в който на определени стойности на наблюдаваните параметри (приплъзване, надлъжно ускорение и т.н.) съответстват определени стойности на контролираните параметри (най-общо мощността подавана към колелата)... Демек с контрола на мотора (от електрониката) се замества работата с педала на газта.
А това падане под 4000об./мин. въобще не го разбрах
Точно кола с 500 коня и толкова момент при старт ще започне веднага да катери нагоре, особено на настилка с по-ниско сцепление
На мотор с такава мощност при пълен товар ако му "припомпаш" съединителя дори и само до някакво положение на полу-съединител така ще се развинти моментално, че няма как системата да го парира без това да се усети
Не оспорвам, че при първоначалното пускане на съединителя няма как да няма някакво приплъзване - все пак гумите са в покой, а маховика се върти с 5000об./мин., но да се регулира буксуването със съединителя е абсурдно според мен

А това падане под 4000об./мин. въобще не го разбрах


На мотор с такава мощност при пълен товар ако му "припомпаш" съединителя дори и само до някакво положение на полу-съединител така ще се развинти моментално, че няма как системата да го парира без това да се усети

Не оспорвам, че при първоначалното пускане на съединителя няма как да няма някакво приплъзване - все пак гумите са в покой, а маховика се върти с 5000об./мин., но да се регулира буксуването със съединителя е абсурдно според мен

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
DrivinGGoD написа:Ти пробвал ли си на силна кола да и набиеш съединителя при пълна газИли да го държиш на полусъединител
.
със сликове на подготвена писта се тръгва точно така- всичката газ общ взето и си отместваш крака от съединителя

А при турбо колите е адски лесно да намалиш мощността към колелата - не знам дали знаеш, но "скоро"измислиха едни клапани регулиращи налягането в смукателния тракт
презицно- да. бързо (не забравяй че говориме за неща дето се развиват в рамките на 1-2 секунди) - не. това с налягането да регулираш мощноста за това време- забрави...
факта е че аз след 7 старта не вмирисвам съединителя на едно ръчно лп670. другото дето беше със смг или там каквато е куцата кутия на ламбо опече съединителя след 5 старта.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
DrivinGGoD написа: но да се регулира буксуването със съединителя е абсурдно според мен
Мисля на доста хора тук ни разби представите за стартове. Според мен е комбинация от двете неща контрол на газта и съединителя. Аз не съм толкова наясно с колите, ама на мотор примерно ако тръгна и рязко пусна съединителя или ще му умрат оборотите или ако тръгна с повече ще ме хвърли по гръб/завърти в кръг или комбинацищ от двете. Така ,че работа със съединителя мисля ,че има дори и минимална. Сега как точно работят тия модерни кутии незнам
ПС: готино клипче, ама смени саудтрака

When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
alx написа:със сликове на подготвена писта се тръгва точно така- всичката газ общ взето и си отместваш крака от съединителяза другите по "плебейски" ситуации- ти може и да не може да модулираш съединителя- това е сигурно. но компа може и точно това прави...
презицно- да. бързо (не забравяй че говориме за неща дето се развиват в рамките на 1-2 секунди) - не. това с налягането да регулираш мощноста за това време- забрави...
факта е че аз след 7 старта не вмирисвам съединителя на едно ръчно лп670. другото дето беше със смг или там каквато е куцата кутия на ламбо опече съединителя след 5 старта.
Ок... факт е, че най-добрия старт е така, че хем да стовариш максимално мощност към колелата, хем да го направиш плавно, за да е и максимално ефективно. Така е програмиран и лънч контрола, но борави със съединителя само при тръгването и смяната на предавките... и в никакъв случай не го "помпа" докато пълниш предавките, камоли, за да пази сцеплението...
Най-малкото - замислете се, че ако задържи полусъединителя така, че да отдели мотора от колелата той ще се форсира, така в по-горния оборотен диапазон ще генерира по-висока мощност и при отпускането му обратно ще удари още по-силно колелата, предизвиквайки още по-сериозна загуба на сцепление

BMW_RIDER написа:
Мисля на доста хора тук ни разби представите за стартове. Според мен е комбинация от двете неща контрол на газта и съединителя. Аз не съм толкова наясно с колите, ама на мотор примерно ако тръгна и рязко пусна съединителя или ще му умрат оборотите или ако тръгна с повече ще ме хвърли по гръб/завърти в кръг или комбинацищ от двете. Така ,че работа със съединителя мисля ,че има дори и минимална. Сега как точно работят тия модерни кутии незнам
Самото тръгване при силни коли, колкото и плавно да пуснеш съединителя, ако ще и при 3000 оборота като смачкаш газта тръгва да се пързаля, та всичко опира до газта


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
DrivinGGoD написа:Най-малкото - замислете се, че ако задържи полусъединителя така, че да отдели мотора от колелата той ще се форсира, така в по-горния оборотен диапазон ще генерира по-висока мощност и при отпускането му обратно ще удари още по-силно колелата, предизвиквайки още по-сериозна загуба на сцепление
ми аз ги гледам какво правят в еку-то като мога да логвам - отлепя съединителя- връща центровката, отлепя- връща и така... 2-3 пъти на първа. газта (дросела) не го пипа - каквото ти си го натиснал на педала на газта горе долу си седи такова. това е за да се запази скороста на потока в интейка...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
Имаш ли лог да покажеш нагледно?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
DrivinGGoD написа:...
Ми нали се търси сцепление бе адаш... като нямаш сцепление на 4000 оборота и не отпуснеш съединителя кво правиш? Връщаш газта! И кво става??? Не трябва ли да паднат оборотите? А тва за ремапа имам предвид, че като промениш налягането, трябва да се промени и впръскването на гориво? Не знам дали съм те разбрал правилно, но тва за да работи като лънч-контрол, тези стойнсти трябва постоянно да се променят, което според мен ще е бавно и нерентабилно...
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Ф10 М5 - 2012 - част 2
някой има ли инфо виялките на какво налягане са,тея кулери водни ли са,общо взето подробности как работи двигателя,раб температура,водната ел ли е...е такива неща
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани