BMW ... X6
Модератор: Общи модератори
Не ги разбирам тея нови тенденции.
Какъв е смисъла да направиш няква тежка и грозна мешавица между кола, купе и сув и после да и ръгаш някви модни хибридни системи, които я правят още по-тежка.
В крайна сметка, колкото и системи да му сложат на това нещо, пак ще гори 15/100 градско. Е не я виждам екология тук, overhyped глупости. Повече се продава с надпис hybrid отзад...
Новото клио комби дизел е икономично и екологично, гори 4 на сто дизел, има много място, и се прави в Европа (не отиват 10 тона гориво докато го докарат до тук). Ако ше гоним икономия и екология, нека не се заблуждаваме.
Какъв е смисъла да направиш няква тежка и грозна мешавица между кола, купе и сув и после да и ръгаш някви модни хибридни системи, които я правят още по-тежка.
В крайна сметка, колкото и системи да му сложат на това нещо, пак ще гори 15/100 градско. Е не я виждам екология тук, overhyped глупости. Повече се продава с надпис hybrid отзад...
Новото клио комби дизел е икономично и екологично, гори 4 на сто дизел, има много място, и се прави в Европа (не отиват 10 тона гориво докато го докарат до тук). Ако ше гоним икономия и екология, нека не се заблуждаваме.
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
BMW представя серийната версия на Х6 в Детройт
В Детройт през следващия месец BMW ще се представи със серийната версия на своя най-нов модел - X6 Sports Activity Coupe.
Както се очакваше, серийната версия е останала практически непроменена в сравнение с концепцията която видяхме през септември във Франкфурт. Главните характеристики на автомобила са запазени - пет врати, четири места, висок пътен просвет и силует на купе.
Голямата новина е въвеждането на изцяло нов би-турбо бензинов двигател V8 с обем 4.4 литра. Максималната му мощност е 400 к.с. (298kW), а максималният въртящ момент е 609Nm. Макар мощността да не е впечатляваща за един двигател би-турбо V8, главното му предимство е това, че максималният въртящ момент е на разположение в много широк диапазон – от 1 800 до 4 500 об/мин.
С този двигател X6 показва много добри динамични качества. Ускорението от място до 100 км/час е за 5.3 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
Автомобилът ще се предлага и с изпитания бензинов агрегат би-турбо с обем 3.0 литра и шест цилиндъра. Неговата максимална мощност е 300 к.с. (224kW), а максималният му въртящ момент е 406Nm.
Всички варианти на BMW X6 ще бъдат оборудвани със системата 4х4 xDrive AWD с електронен контрол на разпределение на въртящия момент. При нормална ситуация на пътя системата на BMW xDrive разпределя движещия момент 40:60 между предната и задна ос.
При новия X6 ще видим системата Dynamic Performance Control (DPC), която може да разпределя движещия момент между двете задни колела. DPC включва електронен диференциал който може да подсигури два пъти по-висок въртящ момент за едно от задните колела, съобразно пътната ситуация.
В интериора на X6 прави впечатление спортния волан с бутони за превключване на скоростите, позволяващи да се управлява в „псевдо механичен режим” шест степенната автоматична скоростна кутия.
Продажбите на новия Х6 ще започнат през второто тримесечие на следващата година.
Източник: Аутомедиа.BG
Bustter
В Детройт през следващия месец BMW ще се представи със серийната версия на своя най-нов модел - X6 Sports Activity Coupe.
Както се очакваше, серийната версия е останала практически непроменена в сравнение с концепцията която видяхме през септември във Франкфурт. Главните характеристики на автомобила са запазени - пет врати, четири места, висок пътен просвет и силует на купе.

Голямата новина е въвеждането на изцяло нов би-турбо бензинов двигател V8 с обем 4.4 литра. Максималната му мощност е 400 к.с. (298kW), а максималният въртящ момент е 609Nm. Макар мощността да не е впечатляваща за един двигател би-турбо V8, главното му предимство е това, че максималният въртящ момент е на разположение в много широк диапазон – от 1 800 до 4 500 об/мин.
С този двигател X6 показва много добри динамични качества. Ускорението от място до 100 км/час е за 5.3 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
Автомобилът ще се предлага и с изпитания бензинов агрегат би-турбо с обем 3.0 литра и шест цилиндъра. Неговата максимална мощност е 300 к.с. (224kW), а максималният му въртящ момент е 406Nm.

Всички варианти на BMW X6 ще бъдат оборудвани със системата 4х4 xDrive AWD с електронен контрол на разпределение на въртящия момент. При нормална ситуация на пътя системата на BMW xDrive разпределя движещия момент 40:60 между предната и задна ос.
При новия X6 ще видим системата Dynamic Performance Control (DPC), която може да разпределя движещия момент между двете задни колела. DPC включва електронен диференциал който може да подсигури два пъти по-висок въртящ момент за едно от задните колела, съобразно пътната ситуация.

В интериора на X6 прави впечатление спортния волан с бутони за превключване на скоростите, позволяващи да се управлява в „псевдо механичен режим” шест степенната автоматична скоростна кутия.
Продажбите на новия Х6 ще започнат през второто тримесечие на следващата година.
Източник: Аутомедиа.BG
Bustter
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Не знам ама има ебати спортната линия
Лудница е новото дете на БМВ
Пък и 5.3 до 100 си е добре за такава бангия
Само ми е чудно, дали наистина това ще е най-големият двигател




Лудница е новото дете на БМВ




Пък и 5.3 до 100 си е добре за такава бангия



Само ми е чудно, дали наистина това ще е най-големият двигател



















Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- AIWERA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 19.02.2006
- Местоположение: Лом/София
- Пол: Мъж
- Кара: и си свирка
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
Aiw написа:http://youtube.com/watch?v=9SmaWAqOZmg
Аааа тоя сложи стиковете за голф в багажника... краи колата неструва

Bustter
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
На мен това нещо ми е като трън в очите
Отвратителна странична линия,отвратителна задница,изобщо пълен дизайнерски хаус в очите ми
Правилно президента каза за Санг Йонг-а
Добре де, защо го направиха толкова безформено и бездушно,сякаш кореец го е чертал
И на мен ще ми е интересно да го видя на живо,че така на снимки ме отвращава ...
Максималчо, мислиш ли че този експеримент ще събере толкова хора колкото събира Е28 в клубове по целия свят до ден днешен
Аз мисля ,че няма,защото след него ще излезе нещо което ще има форма на Йенска тенджера и хората ще кажат "Аууу революция,колко е интересноооо" и това нещо ще потъне в забвение ,като на Ауди А2-ката
Георги Пенчев

Отвратителна странична линия,отвратителна задница,изобщо пълен дизайнерски хаус в очите ми



И на мен ще ми е интересно да го видя на живо,че така на снимки ме отвращава ...
Максималчо, мислиш ли че този експеримент ще събере толкова хора колкото събира Е28 в клубове по целия свят до ден днешен

Аз мисля ,че няма,защото след него ще излезе нещо което ще има форма на Йенска тенджера и хората ще кажат "Аууу революция,колко е интересноооо" и това нещо ще потъне в забвение ,като на Ауди А2-ката


Георги Пенчев
Penchev написа:
Максималчо, мисlиш ли че този експеримент ще събере толкова хора колкото събира Е28 в клубове по целия свят до ден днешен![]()
Аз мисля ,че няма,защото след него ще излезе нещо което ще има форма на Йенска тенджера и хората ще кажат "Аууу революция,колко е интересноооо" и това нещо ще потъне в забвение ,като на Ауди А2-ката![]()
![]()
Георги Пенчев
Мен лично това слабо ме интересува. Важното е мен да си ме кефи колата. А пък другите да си мислят квото си искат

- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
Penchev написа:На мен това нещо ми е като трън в очите![]()
Отвратителна странична линия,отвратителна задница,изобщо пълен дизайнерски хаус в очите миПравилно президента каза за Санг Йонг-а
Добре де, защо го направиха толкова безформено и бездушно,сякаш кореец го е чертал
![]()
И на мен ще ми е интересно да го видя на живо,че така на снимки ме отвращава ...
Максималчо, мислиш ли че този експеримент ще събере толкова хора колкото събира Е28 в клубове по целия свят до ден днешен![]()
Аз мисля ,че няма,защото след него ще излезе нещо което ще има форма на Йенска тенджера и хората ще кажат "Аууу революция,колко е интересноооо" и това нещо ще потъне в забвение ,като на Ауди А2-ката![]()
![]()
Георги Пенчев
Има нещо вярно, но пък трябва да погледнеш и от тази страна на нещата V8 5L biTurbo...

Bustter
MaXimal написа:Penchev написа:
Максималчо, мисlиш ли че този експеримент ще събере толкова хора колкото събира Е28 в клубове по целия свят до ден днешен![]()
Аз мисля ,че няма,защото след него ще излезе нещо което ще има форма на Йенска тенджера и хората ще кажат "Аууу революция,колко е интересноооо" и това нещо ще потъне в забвение ,като на Ауди А2-ката![]()
![]()
Георги Пенчев
Мен лично това слабо ме интересува. Важното е мен да си ме кефи колата. А пък другите да си мислят квото си искат
И аз съм на това мнение - и смятам, че колата като дизайн е много добре изпипана. За разлика от други модели на "великия" chris bangle

Проблемът на жените с паркирането идва от това, че непрекъснато ги лъжат колко точно са 20см
YNWA
Planet Club Addict
Jeremy Clarkson for BMW M3: ABSOLUTE MASTERPIECE 24/12/2007

YNWA
Planet Club Addict
Jeremy Clarkson for BMW M3: ABSOLUTE MASTERPIECE 24/12/2007
Мишу написа:...ма на бела капа се отчитам

Чакаме отговора на ДЗВЕР-а. Он е компетентен по всички въпроси - от земетресенията и дисекцията на млечната жлеза, до НПК и тям подобни юридически въпроси
- Niki Lauda
- Е36 фен
-
- Мнения: 1350
- Регистриран на: 12.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
///sasho написа:Според мен това нещо не е никак хубаво. Незнам тия от БМВ как очакват това да се продава на пазара , ама като гледам даста хора започват да се ориентират към други марки като Ауди ,
И не само Audi,един познат на баща ми караше BMW повече от 10 години и изведнъж G 55 AMG и сега си поръчал S-класа

Niki Lauda
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
страхотно ! много ми допада ! трудно ми беше да възприема Е90ката когато излезе, също така и новия Х5. Но тук съм спечелен от първия път !

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани