Уникален звук от трицилиндровите мотори

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от @2bar » 14 Окт 2012, 21:16

тази екология.....всичко си е просто рекламен трик, на който се хващат доста хора.

истината е, че автомобилният транспорт е една съвсем нищожна част - я има 10%, я няма. Всичко друго са бош лаф приказки. Но като една лъжа се повтори 10 пъти и вече става истина.

Другото също не е точно така - намаляване на вредните емисии с еди колко си % и т.н. и т.н. Пак си е рекламен трик. Общо взето вредните емисии при бензиновите двигатели не са се променили кой знае колко след вкарването в серия на трипътният катализатор. Даже обратното - в днешно време нищо чудно да се окаже, че един съвременен бензинов двигател с директно впръскване замърсява повече отколкото един двигател от 90 или 00 години. Истината е, че тези които могат да си позволят големи лимузини не ги интересува разхода на бензин, и затова вече никой не говори за разход на бензин а за со2, което си е пак същото. Та нали, не говорим за разход, а за со2 емисии и т.н.

А за простота на обслужване и т.н. - бош лаф приказки. Никой производител не се интересува от това, дали колата се оправя лесно или не. А и на фона на това, колко струва един час в фирмен сервиз....ремонта е повечето пъти безмислен. Всичко се върти около гаранцията първите 3 години или там един колко си км и това е всичко.

С две думи аз не виждам кой знае колко голяма иновация или нещо подобно. Просто според мен премерен риск и надежда на бмв да вземат част от клиентелата в този сегмент.

А, че големите лимузини ще си останат с мин. 6 цилиндъра (с малки изключения) - ми много ясно. Кой е луд да се откаже от сегмента, който носи най - много пари на фирмата? и само заради еколкогията да сложат и 3 цилиндъра в 5 серия? чак толкова да са откачили от Мюнхен, не ми се вярва.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Penchev » 14 Окт 2012, 22:05

Значи най-голямата лъжа по отношение на екологията е не в модернизирането и смаляването на двигателите чрез т.нар. даунсайзинг а в производството на чистите електромобили. Един престижен норвежки институт наскоро излезе с изследвания по въпроса коя технология крупно е по-чистата и категорично хората доказаха ,че едно Мицубиши МИЕВ оказва много по-негативно влияние върху околната среда отколкото един нормален автомобил с ДВГ. Всичките материали които трябва да се произведат и вложат в тези батерии са силно токсични , в момента когато излязат от строя преработката им също не влияе добре на природата + факта ,че ако трябва да станат масови такива возила ще трябва да се изградят най-малко 50 атомни централи , което пък би довело до затоплянето на атмосферата с още няколко градуса внезапно и като се претеглят нещата на кантар направо не може да се говори за никакви електромобили в масов план.

За градския транспорт - тук при нас може да е леш ,но хората масово ползват тролеи, трамваи , ес-бан , метро и дела на двигателите с вътрешно горене в масовия транспорт са го свели до минимум.

Принципно и на мен не ми е драго да гледам движещи се около нас БМВ-та с 3 цилиндрови моторетки , но за мен като ще ги карат юзъри да се показват и правят на интересни да ги карат 3 цилиндровите и да се кефят :lol: Форд тази година отнесоха най-престижната награда за двигател на годината със своя 3 цилиндров мотор.Убеден съм че покрай тях и БМВ всички масово ще преминат на такива моторизации , ФИАТ даже минаха на 2 цилиндъра.Карани леко без излишни форсажи и следвайки модерните системи-помощници за икономично движение , те ще са по-икономични от всеки един 4 цилиндров двигател.В градски цикли Вие знаете как се кара и каква средна скорост се постига а именно там това ново поколение автомобили ще надвият старите (разход на гориво/екология).Да , някои от вас ще кажат ,че когато започнат да се карат под товар разхода скача драстично , но мисленето на хората натам в развитите страни е така пренастроено вече ,че в бита си спазват десетки условия само и само да не нанасят вреди и да не хабят суровини напразно.Тази глобална насока на нас българите не ни харесва ,защото е много "скучна" и май гледаме типично по нашенски да търсим негативите от насоката а пак казвам -> прибирайки се от Швейцария за пореден път се убеждавам колко неправилно се шириме и цапаме природата си.

Не се бойте от тези неща , страшно може да стане тогава когато биха забранили автомобилите под ЕВРО 2 вкл.И аз като вас не се виждам с такова чудо 3 цилиндрово БМВ ами бих карал по-икономично модерно возило на друг производител а за кеф един втори Мюнхенски автомобил от ерата на високите кубатури с многото цилиндри :twisted:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от steeN » 14 Окт 2012, 22:59

най-голямата лъжа за мен е класифицирането на CO2 като вреден газ. от друга страна намалянето на зависимостта от петрол(по-икономични автомобили) е положителна посока. ще се отрази на по-добре на целия свят (не от екологична гледна точка, а по-скоро от геополитическа). но най-големият фактор, с който никой не може да се пребори е, че от 60те до сега населението на земята е нарастнало 2 пъти...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от ivan. » 15 Окт 2012, 16:09

steeN написа:най-голямата лъжа за мен е класифицирането на CO2 като вреден газ.

:yes:
То нивата му от евро 3 до евро 5 май нямат разлика....
друго ми идва на ум -доста голям процент коли се движат с алтернативни горива у нас,та се чудя един здрав, стар 6 цилидров мотор със голяма кубатура оборудван с LPG или метанова уредба повече ли замърсява от един нов малолитражен мотор с една чанта турбини? :roll:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Jordana » 15 Окт 2012, 16:44

ivan. написа:
steeN написа:най-голямата лъжа за мен е класифицирането на CO2 като вреден газ.

:yes:
То нивата му от евро 3 до евро 5 май нямат разлика....
друго ми идва на ум -доста голям процент коли се движат с алтернативни горива у нас,та се чудя един здрав, стар 6 цилидров мотор със голяма кубатура оборудван с LPG или метанова уредба повече ли замърсява от един нов малолитражен мотор с една чанта турбини? :roll:

Няма достоверна информация тъй като никой автомобилен производител не дава такива данни щом двигателя не е пригоден фабрично за LPG.За сметка на това обаче Лукойл от 2012г добавя 5% биогориво във всичките си горива които предлага пак под действие на някоя евродиректива.Така че всички вече караме с биогориво .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Convertible » 15 Окт 2012, 19:05

лелелеле :bang: :bang: :bang:
3 дни не бях влизал във форума и какво да видя
- махнали били балансиращите валове от В6, че даже и по - равномерни Р6 ги били направили - брей :help:
- М девизията била изоставала :ok:
- нещата вече няма как да се поставят в двигателното отделение - затова от 6 на 3 щото видиш ли, климатичната инсталация е серийна, :paranoid:
- да не забравяме и градския транспорт, който както разбрахме замърсява яко
- и дано това с газта и биогоривата да е края вече, щото иначе много смях
Пичове, вземете се запрете малко, че много взехте да се излагате. Предлагам Ви, като надраскате някой друг ред да го прочетете няколко пъти, да опитате да го осмислите и чак тогава, ако всичко е наред евентуално да натиснете бутона изпрати. :conf:
Влади, Сашо и Пенчев :yes:
по темата малко - като цяло ме кефи, че има моторче с което да сме в крак с времето, което даже и звучи добре. малко съм скептичен каква динамика има, ма като се возих вчера на корола 1.6 (2010) смятам, че всичко ще си е ок. все пак динамиката не е основната му цел. Трябва да има такива модели за да има суперспортист, да има перформънс пакети и м серия. и по - добре така, отколкото да ни купи ваг или тата :nono: пък феновете винаги ще има какво да карат, все пак още се намират хора, който си купуват М :mhihi:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 15 Окт 2012, 22:23

2) в гамата ни, от като свят светува винаги е имало малки масови мотори и винаги е имало емблематични двигатели и модели. ВИНАГИ Е БИЛО ТАКА! И това продължава да е така. Ти се хващаш за три-цииндровите мотори, които имат повече мощност, по-добър разход, по-голям комфорт, по-малко вредни емисии от каквото се сетиш назад във времето благодарение на иноваторство и технологии. Ти говориш за автомобили като Е30 325i, забравяш Е30 315.

-Само че в гамата можеше да избереш шестак като 3ти по-мощност(и достъпност) двигател (316и,318и - 320и) . Сега ако искаш шестак можеш само в топ версията на 3та серия . Това е много силно ограничаване на възможностите . На мястото на 3 бензинови шестака от средния клас , сега има четири цилиндъра 2.0 , на мястото на 316и и 318и (в Е46 ФЛ напълно прилични мотори) сега ще има 3 цилиндъра . И версията 177кс най-вероятно ще е топ версията която ще замени 320и . Бъдещите 316и и 318и ако наистина са с 3цил ще са по-малко коне .
Като кажеш - искаш мощно има 335ис , донякъде се решава словестния спор . Но за масовия клиент нещата изглеждат така - НЯМА повече редови шестаци за него . Топ версията 335и никога няма да надвиши няколко % от Ф30ките . Или броя на БМВтата със "запазената марка" на БМВ (и6) , ще падне драстично .
Истина е че много от производителите се отказват от големите мотори , но и6 за БМВ си е икона - това ги е отличавало винаги от останалите производители , като последните 20 години бавараците на практика са единствени масов производител на двигатели за леки автомобили с такава архитектура .
Как 'па разбра, че съм фен на дизелите и откъде установи, че няма даунзайзинг при тях?

Не съм казал, че няма даунсайзинг при тях. Казах, че потребителите им не ги интересува . При дизела всичко се върти около турбото . Дали ще тракат 4 цилиндъра или 6 цилиндъра , няма чак такова значение както при бензиновите(най-вече атмосферните) . Смисления дизел винаги е бил с турбо , докато процеса даунсайзинг при бензина е много по-еволюционен и засяга някой доста невралгични точки .
най-голямата лъжа за мен е класифицирането на CO2 като вреден газ.

Естествено . Това беше от времето на реклама на печките , когато маршируваше понятието - екологичен дизел :kuku: Та по дяволите те тогава още нямаха филтър за твърди частици или се доплащаше . Дизелите преди ДПФ и системите за отстраняване на азотните окиси (все още ограничено предлагани) са толкова по-мръсни от бензиновите , че не е истина . Само че се влагаха милиарди в развитието на този тип ДВГ (наистина бурно развитие) и трябваше подобаваща реклама .

И последното ми изречение от тази тема - докато не се направят практически тестове да се докаже ефекта на 3цил. Т , аз остава скептично настроен , защото всички подобни мотори до сега (да не кажа и всички даунсайзинг мотори) показват по-нисък разход само на стендта по НЕФЗ . И това при положение че са наследници и ползват много други по-нови технологии ...

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Turturelo » 16 Окт 2012, 8:12

acho.rs написа:
2) в гамата ни, от като свят светува винаги е имало малки масови мотори и винаги е имало емблематични двигатели и модели. ВИНАГИ Е БИЛО ТАКА! И това продължава да е така. Ти се хващаш за три-цииндровите мотори, които имат повече мощност, по-добър разход, по-голям комфорт, по-малко вредни емисии от каквото се сетиш назад във времето благодарение на иноваторство и технологии. Ти говориш за автомобили като Е30 325i, забравяш Е30 315.

-Само че в гамата можеше да избереш шестак като 3ти по-мощност(и достъпност) двигател (316и,318и - 320и) . Сега ако искаш шестак можеш само в топ версията на 3та серия . Това е много силно ограничаване на възможностите . На мястото на 3 бензинови шестака от средния клас , сега има четири цилиндъра 2.0 , на мястото на 316и и 318и (в Е46 ФЛ напълно прилични мотори) сега ще има 3 цилиндъра . И версията 177кс най-вероятно ще е топ версията която ще замени 320и . Бъдещите 316и и 318и ако наистина са с 3цил ще са по-малко коне .
Като кажеш - искаш мощно има 335ис , донякъде се решава словестния спор . Но за масовия клиент нещата изглеждат така - НЯМА повече редови шестаци за него . Топ версията 335и никога няма да надвиши няколко % от Ф30ките . Или броя на БМВтата със "запазената марка" на БМВ (и6) , ще падне драстично .
Истина е че много от производителите се отказват от големите мотори , но и6 за БМВ си е икона - това ги е отличавало винаги от останалите производители , като последните 20 години бавараците на практика са единствени масов производител на двигатели за леки автомобили с такава архитектура .


Как 'па разбра, че съм фен на дизелите и откъде установи, че няма даунзайзинг при тях?

Не съм казал, че няма даунсайзинг при тях. Казах, че потребителите им не ги интересува . При дизела всичко се върти около турбото . Дали ще тракат 4 цилиндъра или 6 цилиндъра , няма чак такова значение както при бензиновите(най-вече атмосферните) . Смисления дизел винаги е бил с турбо , докато процеса даунсайзинг при бензина е много по-еволюционен и засяга някой доста невралгични точки .




А замислял ли си се за причината? Защо няма ниво регулация на E70 X5, а на Е53 X5 има .. ? Ти си държиш на твоето и се стараеш да го кажеш по 134 различни начина, затова аз ще ти дам 134-тия различен пример, та дано почнеш да вникваш ...

Имаш бостан с дини! Имаш и 3 палми с банани.. от Зимбабве са ти подарък на братовчед ти като е ходил на сафари ти е донесъл семе в мокра салфетка и те взели, че вързали и почнали да раждат банани - даже с лепенката излизали. Ти продаваш ужасно добре дини. Пребиваш всички на пазарчето с твойте дини, хората от години те знаят като Цеко Семката с адските дини и узреят ли дините не смогваш да доставяш, защото се разграбват. Цеко Семката Динения Милионер от Симитли.. примерно. Бананите ти стават все повече и не искаш децата ти да ядат реколтата, защото се опасяваш да не ги намериш на полилея некоя вечер. Решаваш да продаваш и банани. Купуват ги, но нито количествата, нито интереса може да се сравни интереса към дините. Ти обаче си казваш - аз пари няма правя от дини, няма си храня семейството, няма заделям динени пари за черни дни - ще ги науча да ядат банани това население и това е! Почваш да носиш все по-малко и по-малко дини и все повече и повече банани. Не ги купуват, клеясват, кафенясват ... питат те за дини, но ти им казваш - те това е стоката - яко банани, дини нема! Те ти викат Цеко, Семка, ... дай от дините, толкова години се знаем, даже 'дигни им цената ще купим .. Ти си категоричен - аз ще умра от глад, но ще продавам банани!!! Принципен човек съм! Ще го направиш ли?

Или long story short - числата на продажбите гледай, това което се продава това се произвежда ... И не знам как ти идват тия категоричните изказвания кой двигател къде отивал и колко мощен щял да бъде .. като видимо не познаваш много добре историята, че и технологичното развитие на марката - еволюция при двигателите включва намаляне на кубатурата, цилиндрите, турбо мотори, пиезо инжектори, промяна на ъгъл на дюзите, повишаване налягането на впръскване, VTG, TwinScroll технология като почти всички важат и за дизели и за бензини. Не четеш какво пиша .. казах ти да чакаш и три цилиндъра дизел. Разбира се, че има значение дали са 4 или 6 цилиндрите при дизела. Що за глупост е това? Как точно не ги интересува потребителите? Засяга ги по същия начин, по който и потребителите на бензин - иначе всичко живо щеше да кара топ дизелите в гамата. Абсолютно същата е зависимостта. Защо моето 330d не гори колкото F30 320d? Защо 4 цил. дизел няма динамиката на високи километри на 6 цил. дизел? Защо няма V8 дизел вече .. няма и да има. F01 750d е 6 цилиндъра редови. И пак ти казвам - това е твоята гледна точка и на още известно количество потребители, които обаче не са диктуващия пазарен дял нито в световното автомобилостроене, нито в държавните рестрикции, нито в бъдещето развитие на индустрията. Какъв процент от потребителите си отварят прозореца сутрин да слушат атмосферния си шестак шофирайки към работа? Тук процента е висок сигурно, защото в крайна сметка е форум на автомобилните ентусиасти привърженици на марката, но на фона на всички потребители в световен мащаб процента клони към под 1 сигурно... И НИКОЙ, уверявам те НИКОЙ имащ достъп до "усещане, звук и динамика" не го ползва през 99% от времето в нормално ежедневие. Нима всеки ходи и се връща от работа с вратите, на цялата газ да усети динамиката и отзивчивостта на атмосферния бензинов двигател - иконата на BMW? И ентусиастите дори не го правят 100% от времето .. Помня първото събитие, което водих с М-ки преди години ... Кеф ... трошах по резервоар за половин ден и комплект гуми на всеки два дни, връщах се до хотела с М5 и го карах след 6000rpm с отворен прозорец. След 3 дни даване на газ като обезумял свикнах и спрях да го правя - да, от време на време го хлъзвах, но главно го управлявах като баба. Защо? Защото знам, че мога да го направя всеки Божи ден ...

Честно казано ми омръзна да пиша .. загубих интерес.. Обмисли промяна на ROM-а. Тая версия е бъгава :kuku:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от BMW_RIDER » 16 Окт 2012, 9:25

Turturelo написа:
А замислял ли си се за причината? Защо няма ниво регулация на E70 X5, а на Е53 X5 има .. ? Ти си държиш на твоето и се стараеш да го кажеш по 134 различни начина, затова аз ще ти дам 134-тия различен пример, та дано почнеш да вникваш ...




Какво няма на е70 Х5?? Мен лично два пъти ми се е чупил компресора на ниво регулирунг на е70 Х5.

По темата съм съгласен с работите които написа. Не можете да си представите,че масово новите клиенти на БМВ нямат представа какво е турбо или атмосферен. Е ходете питайте някоя кифла Х6 дали знае колко цилиндъра и е колата. Разберете ,че в очите на световните купувачи БМВ е просто красива, луксозна, кола с немска изработка и ежедневна пригодност, удобство и статус.
Далече е от вашите хард кор глупости - пиля гуми с е30 и се ръчкам по завойте.
Така ,че аз подкрепям такъв двигател в малките серии. Освен всичко предполагам ,че с това турбо се усеща по мощен в ниските и средните от 4 цилиндров атмосферен.

За разхода и вредните емисии съм по съгласен с Ачката обаче - реалната ползва от даунсайзинг в реално каране е никаква..
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Turturelo » 16 Окт 2012, 10:22

BMW_RIDER написа:
Turturelo написа:
А замислял ли си се за причината? Защо няма ниво регулация на E70 X5, а на Е53 X5 има .. ? Ти си държиш на твоето и се стараеш да го кажеш по 134 различни начина, затова аз ще ти дам 134-тия различен пример, та дано почнеш да вникваш ...




Какво няма на е70 Х5?? Мен лично два пъти ми се е чупил компресора на ниво регулирунг на е70 Х5.

За разхода и вредните емисии съм по съгласен с Ачката обаче - реалната ползва от даунсайзинг в реално каране е никаква..


ниво регулация е копчето дето си вдигаш нагоре и надолу колата - това го няма в Е70 X5, а онова което сменяш ти е на задния мост и го има и в Е39 Touring

А дали няма реална разлика от даунсайзинга при реално каране може бързо да установиш между едно E87 130i и F20 118i като шофираш с нормална скорост (от примера, който ти посочи и много ми хареса) в градски условия и извънградски при скорости регламентирани от закона. Ако почнеш да му вадиш душата със ср. скорост 160км/ч няма наистина, но в крайна сметка това е незаконно.. и не на последно място всички, които се пънат тук за спортисти и развиват теории за атмосферните двигатели, традициите и усещането на BMW наследството не ги виждам по междуградските пътища да се движат с 200 през цялото време, защото им излиза скъпо удоволствието. И така или иначе си шофират кротко ползвайки 30% от мощността и динамиката, която имат (при условие, че я имат, а не като газифицирания потребител от началото на дискусията). Преди доста време бях писал в едно списание, че ако искат да решат проблема с превишената скорост вместо да слагат камери да направят горивото 4 лв литъра и моментално състезателите ще изчезнат. И не на последно място България е капка в океана на тема консумация и продажби. Тук все още смятаме автомобила за лукс, всеки по-лъскав обръща глава на минувачите (особено извън София) и хората набиват пари в първоначална покупка на автомобил, поддържат го с огромно количество компромиси и побългарявания. Често срещано явление е да слязат чифт обувки за 50 лв от кола за 180 000лв. В нормалния свят автомобила от много време е средство за придвижване, от колкото мерна единица за престиж, по начина асимилиран у нас - дори и в премиум сегмента.
И на последно място - прави ми впечатление от като си разхождам комбито зад мен се лепят всякакъв вид таралясници подтиквайки ме към улични състезания. Предишното ми комби бе същия клас, жълто на цвят, отново без моделно обозначение и стикер на писта на багажника, отново със същия размер, бранд и модел гуми .. или на практика аналога на Audi, но нямах подобни "почитатели". Дори имиджа на BMW е oбъркан в държавата ни ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от BMW_RIDER » 16 Окт 2012, 11:17

Turturelo написа:
BMW_RIDER написа:
Turturelo написа:
А замислял ли си се за причината? Защо няма ниво регулация на E70 X5, а на Е53 X5 има .. ? Ти си държиш на твоето и се стараеш да го кажеш по 134 различни начина, затова аз ще ти дам 134-тия различен пример, та дано почнеш да вникваш ...




Какво няма на е70 Х5?? Мен лично два пъти ми се е чупил компресора на ниво регулирунг на е70 Х5.

За разхода и вредните емисии съм по съгласен с Ачката обаче - реалната ползва от даунсайзинг в реално каране е никаква..


ниво регулация е копчето дето си вдигаш нагоре и надолу колата - това го няма в Е70 X5, а онова което сменяш ти е на задния мост и го има и в Е39 Touring

А дали няма реална разлика от даунсайзинга при реално каране може бързо да установиш между едно E87 130i и F20 118i като шофираш с нормална скорост (от примера, който ти посочи и много ми хареса) в градски условия и извънградски при скорости регламентирани от закона. Ако почнеш да му вадиш душата със ср. скорост 160км/ч няма наистина, но в крайна сметка това е незаконно.. и не на последно място всички, които се пънат тук за спортисти и развиват теории за атмосферните двигатели, традициите и усещането на BMW наследството не ги виждам по междуградските пътища да се движат с 200 през цялото време, защото им излиза скъпо удоволствието. И така или иначе си шофират кротко ползвайки 30% от мощността и динамиката, която имат (при условие, че я имат, а не като газифицирания потребител от началото на дискусията). Преди доста време бях писал в едно списание, че ако искат да решат проблема с превишената скорост вместо да слагат камери да направят горивото 4 лв литъра и моментално състезателите ще изчезнат. И не на последно място България е капка в океана на тема консумация и продажби. Тук все още смятаме автомобила за лукс, всеки по-лъскав обръща глава на минувачите (особено извън София) и хората набиват пари в първоначална покупка на автомобил, поддържат го с огромно количество компромиси и побългарявания. Често срещано явление е да слязат чифт обувки за 50 лв от кола за 180 000лв. В нормалния свят автомобила от много време е средство за придвижване, от колкото мерна единица за престиж, по начина асимилиран у нас - дори и в премиум сегмента.
И на последно място - прави ми впечатление от като си разхождам комбито зад мен се лепят всякакъв вид таралясници подтиквайки ме към улични състезания. Предишното ми комби бе същия клас, жълто на цвят, отново без моделно обозначение и стикер на писта на багажника, отново със същия размер, бранд и модел гуми .. или на практика аналога на Audi, но нямах подобни "почитатели". Дори имиджа на BMW е oбъркан в държавата ни ...


Да няма копче, но доколкото ми обясниха колата си го правела автоматично според терена и скороста. Спомням си в листа с опции ,че имах ниворегулирунг. Но може и да не е същото.

Относно 118i и 130i ми едното е почти 100кс повече от другото. Дай да мериме двигатели с еднкави параметри. Аз има познат с 335и и харчи колкото атмосферния ми 5 литров мустанг пък е 2 литра по малко с турбо и 100кс надолу.
Това с компромисите и побългаряванията за съжаление си е вярно и съвсем друга тема. Но мисля ,че сега покрай кризата поизчезнаха тия изцепки.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от acho.rs » 16 Окт 2012, 20:37

Както и да е - ефекта от даунсайзинга е реклама , заглавието на темата е пародия . Нямам какво повече да кажа . Евентуално след първите (не особено) независими тестове на новите миксери .

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от Turturelo » 16 Окт 2012, 21:21

BMW_RIDER написа:
Да няма копче, но доколкото ми обясниха колата си го правела автоматично според терена и скороста. Спомням си в листа с опции ,че имах ниворегулирунг. Но може и да не е същото.

Относно 118i и 130i ми едното е почти 100кс повече от другото. Дай да мериме двигатели с еднкави параметри. Аз има познат с 335и и харчи колкото атмосферния ми 5 литров мустанг пък е 2 литра по малко с турбо и 100кс надолу.
Това с компромисите и побългаряванията за съжаление си е вярно и съвсем друга тема. Но мисля ,че сега покрай кризата поизчезнаха тия изцепки.


Опцията е 220 - Self-levelling suspension with pneumatic suspension, обаче е за rear axle онли! И този, който ти го е обяснил това му прати специални поздрави от мен. Нямаш ниво регулация на Е70. Не можеш да си я кокърджиш като Е53 и причината (да се върнем на темата) е, че 10% от всички Е53-та бяха поръчвани с тази опция, затова в Е70 я няма..

Идеята ми беше, че винаги има разлика при по-малък мотор ... ОК - Е46 323i 170 к.с. и F20 118i (170 к.с.) - 2.5 редови 6 цил vs 1.6 редови 4 цилиндъра, еднакви нютони. Вредни емисии и разход градско и извънградско в рамките на позволените от закона.

Иначе с побългаряванията винаги е било на едно ниво и не опира до парите, а до начин на мислене .. според мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от steeN » 16 Окт 2012, 21:24

е хайде сега... аз по-скоро бих карал шеви волт от колкото 3 цилиндрово бмв, че и 1ва серия при това. нямало престиж, точно точно това експлоатират от бмв с тези модели иначе никой няма ги пипне. моите уважения, но не ги ядем доматите с колците :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

zxsport
Аватар

Re: Уникален звук от трицилиндровите мотори

Мнение от zxsport » 16 Окт 2012, 22:29

steeN написа:е хайде сега... аз по-скоро бих карал шеви волт от колкото 3 цилиндрово бмв, че и 1ва серия при това. нямало престиж, точно точно това експлоатират от бмв с тези модели иначе никой няма ги пипне. моите уважения, но не ги ядем доматите с колците :)

Така ще ядещ доматите с колците, та пушек ще се вдига!!! Двигателят е уникален! Хората са го предвидили да си го купиш чисто нов, караш 150 хил. км. и сменяш за по-ново поколение, а не да караш и ти и синовете ти и внуците .... въпреки, че този двг. каран/обслужван (качествено) извън Булгаристан може и да изкара и 200-300 хил. без никаква намеса .... Таргет групата на БМВ (3 цил.) са млади хора, които ще го купят чисто ново!!! Аз лично като видях как ускорява машината направо не ми се вярваше ... доста от прехвалените БМВ 6-ци не могат и да си мечтаят за подобно ускорение ...

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook