БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Модератор: Общи модератори
- Alex_GT3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Ето за всички пропуснали премиерата ------> http://www.youtube.com/watch?v=Rvh4yGss ... r_embedded 

- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
bmw maniqk ivo bmw написа:И на мене ми харесва.![]()
Единственото което не ми харесва е как фаровете са ги направили да стигат до бъбреците, по-красиво щеше да е без тези израстъци.
Фаровете и приличат на Ситроенски.Не е сполучливо според мен....
- lowshow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 26.06.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: passat b5
- Мечтае да кара: без да зарежда и да ремонтира
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Понеже доста колега се изказаха доста отрицателно към визията на новата 3-ка, предлагам всеки който има желание и възможност да преработи на някаква програма визията и да
я сподели с останалите, да видим дали някой от критиците може да предложи по-добър вариянт.
П.П. Не целя да се заяждам.
я сподели с останалите, да видим дали някой от критиците може да предложи по-добър вариянт.
П.П. Не целя да се заяждам.
- peters75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 352
- Регистриран на: 12.08.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 530d
- Мечтае да кара: Нещо с голям мотор
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Аз като цяло харесвам много колата отвсякъде.Моята концепция е същата кола без "ситроенските" израстъци на фаровете.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
acho.rs написа:Това, че са го кръстили 118 не означава, че е бавно... дори и 116 е с 2-литров двигател
... в новата 1чка 118и е 1,6л двигателя който е познат от Пежо и Мини .
Моя грешка



GaD написа:Санде, на 99.9% от купувачите на новите двигатели ще им са супер. Вървят еднакво - имат повече торк и горят по малко. Какво по хубаво от това? Е да няма звук, ама да ти кажа и стария 6так не е като да е концерт на моцарт...
На времето 323 си беше бързо, като се има в предвид, че преди него беше само 325 и после м-ката. Сега нещата са съвсем други и много добре го знаеш.
За бога 118и прави 0-100 за по малко от 8 сек. Това е адски бързо бе хора и може само да се гордеем, че току виж ти един от най-базовите модели е толкова бърз.
Относно въпроса ти - Не, по ме кефи шестака. Единствено защото се чувства по-спокоен и равномерен и дори когато е на пълна напън не звъчи все едно му е за последно.
Но то и тука ще си има шестаци - 330д, 335и/д и т.н. така, че всичко е много субективно.
И ся да допълня, като гледам на какво се кефиш - значи треа си хард кор американ мъсъл кар маняк - големи двигатели без принудително пълнене и много електроника
Динко, на 99,9% от купувачите на Тата, тези коли си им харесват, както и на Дачия... и аз ли трябва да ги харесвам? Казвам, че с тези стъпки, BMW намаляват избора на истинските фенове на марката... И да ти кажа, старите шестаци имат по-добър звук от 99% от съответните на тях автомобили на пазара... Дори и с най-стандартната генерация... А с хубаво направена такава


Иначе да, през 90те 323 си беше бърза кола... те и Ferrari-тата през 80те бяха по-слаби от 3та серия в момента... ама това какво общо има? Света се развива... нормално е... аз сравнявам съпоставими по показатели двигатели

Никъде не съм казал нищо за електрониката... напротив - харесва ми много щото ми е спокойно като си карам лекично и ме пази ако нещо ме изненада... а и електрониките имат едно много хубаво качество - могат да се изключват като не ги искаш... както звука на телевизора - с натискането на бутон

И да - ето ти сам даде причината да не харесвам малките 4-цилиндрови мотори - защото еквивалентните 6-цилиндрови са по-равномерни и спокойни, звучат супер, усещат се по-силни и способни, а и имат доста повече ресурс като надеждност...
Колкото за принудителното пълнене - никога не ми е харесвало и дори при новите технологии внедрени в тази посока все още не ме грабва... ако искам турбо кола да си играя с нея, да си я тунинговам и да я направя хиляда хиляди коня ще си купя един Интеграле или ориз (Ево или СТИ) и ще ги карам само в планината...
При еквивалентни показатели няма как да си падна по турбо мотор, особено 4-цилиндров с 2.0 литра обем... просто няма как да стане... и да... в това отношение много харесвам американските мотори - щото са много силни и атмосферни...
Доста се отклонихме от темата, за което моля да бъда извинен..
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Не знам какъв точно е спорът... ама ако става дума за звук, защо да се пъна за 6 цилиндров редови, като V8 вади още по-хубав звук?
А за двигателят... аз в момента карам 3000 кубиков 6так с 218 кончета и ми гори 12 на 100 в града.
За какво ми е да карам 325и(6цил.) като 328 върши същата работа та и по-добре?
E90 325i - 3000 кубика. N53
218 к.с. при 6100 оборота
270 Nm. от 2400 до 4200 оборота
0-100 6.7 сек.
Градско 9.8 литра на 100 км.
F30 328i - 2000 кубика
245 к.с. от 5600 до 6500 оборота
350 Nm. от 1250 до 4800 оборота
0-100 5.9 сек.
Градско 8.5 литра на 100 км.
Как да предпочетеш 6-така само заради единия звук?
Поне за мен вече би било по-важно да е пъргава, икономична и чак тогава звучна.
Напоследък гледам, че доста от хората с "големи" шестаци си правят сметката за пътуванията - т.е. няма лошо де...
А за двигателят... аз в момента карам 3000 кубиков 6так с 218 кончета и ми гори 12 на 100 в града.
За какво ми е да карам 325и(6цил.) като 328 върши същата работа та и по-добре?
E90 325i - 3000 кубика. N53
218 к.с. при 6100 оборота
270 Nm. от 2400 до 4200 оборота
0-100 6.7 сек.
Градско 9.8 литра на 100 км.
F30 328i - 2000 кубика
245 к.с. от 5600 до 6500 оборота
350 Nm. от 1250 до 4800 оборота
0-100 5.9 сек.
Градско 8.5 литра на 100 км.
Как да предпочетеш 6-така само заради единия звук?
Поне за мен вече би било по-важно да е пъргава, икономична и чак тогава звучна.
Напоследък гледам, че доста от хората с "големи" шестаци си правят сметката за пътуванията - т.е. няма лошо де...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
F30ката е 4 цилиндъра с турбо ако не се лъжа... Някои хора просто се кефят на звука на 6така, за други е важна тягата като от дизел на новия мотор...
Si non confectus, non reficiat.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
MaXimal написа:Как да предпочетеш 6-така само заради единия звук?
Защото за някой хора автомобилите не са само за придвижване

Ако ми трябва нещо само да се возя без никакви емоции дори надали ще си купя BMW... Особено по логиката на разхода, емисиите и цената...
Нещата които правеха BMW толкова по-специални от другите едно по едно си отиват

F30 ми харесва много като визия, оборудване, надявам се и като управление, но да мога да избера само 1 6-цилиндров мотор и то с турбо не бих си купил такава кола... по-скоро бих избрал по-универсалната и фунционална Х3ка с 3.0 дизел...
Zagy написа:... за други е важна тягата като от дизел на новия мотор...
Това е малко съмнително... 3,0 с TwinScroll турбо има характер като на старо М50 - в ниските го няма много много


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
DrivinGGoD написа:MaXimal написа:Как да предпочетеш 6-така само заради единия звук?
Защото за някой хора автомобилите не са само за придвижване![]()
Да, но по тази логика има и 335и, и М3.
Но много хора нямат възможност да имат няколко коли и искат една с много възможности.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
DrivinGGoD написа:... 3,0 с TwinScroll турбо има характер като на старо М50 - в ниските го няма много многоЕдин S50 например се чувства много по-жив в ниските, нищо че е на 15 години
И М3, за което се говори, че ще е с V6 с TwinScroll? Никога няма да ми хареса, колкото и да е добра... само заради този малък факт... дано да не е така, но май натам отиват нещата... как да ми хареса след брилянтния S65 в Е9Х М3

MaXimal написа:Но много хора нямат възможност да имат няколко коли и искат една с много възможности.
И аз съм от тези хора... но ако трябва да избирам бих предпочел да си купя М3 на 1-2-3 години вместо ново F30 335i

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
MaXimal написа:Не знам какъв точно е спорът... ама ако става дума за звук, защо да се пъна за 6 цилиндров редови, като V8 вади още по-хубав звук?
А за двигателят... аз в момента карам 3000 кубиков 6так с 218 кончета и ми гори 12 на 100 в града.
За какво ми е да карам 325и(6цил.) като 328 върши същата работа та и по-добре?
E90 325i - 3000 кубика. N53
218 к.с. при 6100 оборота
270 Nm. от 2400 до 4200 оборота
0-100 6.7 сек.
Градско 9.8 литра на 100 км.
F30 328i - 2000 кубика
245 к.с. от 5600 до 6500 оборота
350 Nm. от 1250 до 4800 оборота
0-100 5.9 сек.
Градско 8.5 литра на 100 км.
Как да предпочетеш 6-така само заради единия звук?
Поне за мен вече би било по-важно да е пъргава, икономична и чак тогава звучна.
Напоследък гледам, че доста от хората с "големи" шестаци си правят сметката за пътуванията - т.е. няма лошо де...
Защо си дал сравнение със 325и след като модела замества 3 литровия 6так с намалена мощност - *28и в Х1 , 5ца и американската 328и . Оня мотор е 258кс и 310 НМ

Да не говорим , че реално новото 328и ще замести и 330и - 272кс

Хубаво даваш ускоренито до 100 км/ч а после какво става ? За въображаемия разход по ЕЦЕ и НЕФЗ , където средната скорост при теста е 34 км/ч

Както и да е . Ве8 има по-добър звука като цяло , но има и някой доста резливи версии на 6таци , които звучат доста по-спортно .
F30ката е 4 цилиндъра с турбо ако не се лъжа... Някои хора просто се кефят на звука на 6така, за други е важна тягата като от дизел на новия мотор...
- Заги , нали знаеш че когато един мотор предлага 9% повече тяга , които се превръщат в 5% по-малко мощност от предходния мотор , това значи че наследника е с по-слаба динамика като цяло !
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Чакай де, не бързай - още нямаме официални данни 

Si non confectus, non reficiat.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Турбо конете са малко по-други.За справка-стария 30 и 35 мотор при едни и същи Кг/кс примерно е90 330 е 1525кг/272кс=5,6 и Ф10 535,която е 1760/306 кс=5,75.Тука уж 330ката теоретично трябва да е осезаемо по-бърза,само дето нагоре и трябва бинокъл.Относно звука-важен е ако караш кабриолет,но купувачите гледат данни,не усещания.За това атмосферните мотори на БМВ изчезват иначе примерно 650 кабриолет звучеше доста приятно,даже бих казал несравнимо по-добре от е93 М3.Ама сега новото по-бързо бре 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
Турбо конете са малко по-други.За справка-стария 30 и 35 мотор при едни и същи Кг/кс примерно е90 330 е 1525кг/272кс=5,6 и Ф10 535,която е 1760/306 кс=5,75.
... и скоростните кутии са по-други

Тва кг/кс важи за ниските скорости - нагоре вече не играе голяма роля .
За това атмосферните мотори на БМВ изчезват иначе примерно 650 кабриолет звучеше доста приятно,даже бих казал несравнимо по-добре от е93 М3
- 650и звучи несравнимо по-добре от М3

Атмосферките изчезват защото производителите нямат стимул да ги развиват . Данъците става все по-високи за кубатурата , стандартите за разход се правят с цел да подкрепят даунсайзинга и от там - железните закони за вредни емисии , които ще става все по-строги .
Мерцедес обаче (сигурно за 90ти път го казвам) , че могат да направят атмосферен 5500кк 430кс мотор с автоматик да покрие нормите със 8,5/100 и 3500кк 315кс с хидротрансфоматор да гори 7,1 (6,7 с ръчка) . Така че по-скоро е върпос на желание

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: БМВ 3-та серия 2012 (Ф30)
турбо конете е възможно да са други, но турбо нютон метрите са си същите като атмосферните, само че на турбото ги има в повечко
(пояснение: това е сарказъм)

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани