Американските VS Европейските спортисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 23 Авг 2011, 21:08

BMW_RIDER написа:Това ,че 7 литров американски мотор тежи и заема място колкото 3-4 литров европейски за мен е повече от достатъчно да предпочета архаичната технология и колкото и да не ми се ще да го пиша в този форум ако сложите лс7 от з06 и С85 от М5 почти няма да има показател в полза на БМВ-то.

Да не говорим, че всеки, който може да ремонтира ладов мотор, може да ремонтира и ЛС7...
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от ms » 23 Авг 2011, 21:11

що бе- аз и мотора на новото М5 със сигурност ще ремонтирам... дали ще запали после с тея 50 кила електроника дето има по него е друг въпрос :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 24 Авг 2011, 18:12

И според мен новия мустанг Бос 302 заслужава адмирации както и да го погледнеш. 2 сек по бърз от М3 на лагуна сека, 0-100 за 4.00 сек на някой тестове, готин външен вид, и специално за хейтърите на американски коли - В8 с 32 клапана и над 7500 рпм червена линия, и салон рекаро с който интериора се подобрява драстично. 20 000$ по евтин от М3 и по поносим за подръжка- и мен няма какво да ме накара да взема М3то.

- Какъв е тоя Бос 302 ? Гледам някакъв бос 302С - прилича ми на трак кар - като ГТС . ГТС дава времена на писта идентични на СЛР Макларън,СЛС АМГ и Р8 5.2 :idea: Ест струва една камра пари , защото е лимитирана серия и след 5 години пак ще е камара пари за разлика от Мустанга , който ще върви по 15к долара тогава .
След това - тия 4 сек кой ги мери :kuku: Защото производителя казава - 4,6 сек .
5.0л редлайн на 7500 оборота и това дава 440кс - не трябва ли да е малко повечко и има ли мощност при тия обороти или просто са му отпуснали ограничителя .
ако сложите лс7 от з06 и С85 от М5 почти няма да има показател в полза на БМВ-то

- за звука е ясно , че е предимство . След това за нищо друго не можеш да говориш , защото не се монтират в подобни купета . Например в М6 , което е половин тон по-тежко от Корвет , С85 ускорява до 200 км/ч едва с 1 секунда по-бавно от американеца :idea: А няма да се учудя ако и във високите скорости го настигне .
Когато се говори за спортисти и супер спортисти , продължавата да прилагате критерии за евридейка като икономичност , тяга на 6та при 1000 оборота , надеждност след 200 000ния километър :wave: Ако щете и цената - и тя не е особено важна иначе Алфа 8Ц Компетиционе кабри , нямаше да се търгува за 214 000 евро и върпеки това да се разграби като топъл хляб ... Средната цената на 500те бройки 8Ц (купе) е 174 000 евро - някой да ходи да им обясни , че Алфата е тотален спрелтак и не си струва парите :winky:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 24 Авг 2011, 18:29

Това е бутиков автомобил и много хора го гледат като инвестиция... като Макларън Ф1. А много ме съмнява Корвета да падне от Е60 М5 над 200...
Последна промяна Zagy на 24 Авг 2011, 18:55, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 24 Авг 2011, 18:41

Казах М6 , не М5 . В ГТ борда Корвета си отупа доволно М6цата , но все си мисля , че ако С85 беше в купе подобно на пластмасовия Вет , неща щях да стоят различно ;) Както и да е - това мотор който е спрян от производство , а концепцията му окончателно е забравена .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 24 Авг 2011, 18:48

добре какво толкова ви притесняват тези обеми на двигателите ?
дори bmw имат двигатели с тази философия.
е38 740i извънградско пада под 9 без никакви усилия. и е 4.4 литра и "само" 286 коня.
не е ли по-важен крайния резултат?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 24 Авг 2011, 18:59

steeN написа:добре какво толкова ви притесняват тези обеми на двигателите ?
дори bmw имат двигатели с тази философия.
е38 740i извънградско пада под 9 без никакви усилия. и е 4.4 литра и "само" 286 коня.
не е ли по-важен крайния резултат?

- както казах
Когато се говори за спортисти и супер спортисти , продължавата да прилагате критерии за евридейка като икономичност , тяга на 6та при 1000 оборота , надеждност след 200 000ния километър :wave:

Моята кола също е на този принцип само , че в скромни размери - 2500кк и само 170кс , но тяга на 2000 оборота и от там икономичност и пригодност в ежедневието :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 24 Авг 2011, 19:10

няма връзка. аз пък си мисля, че примерно 400 коня са 400 коня независимо от колко литра са изкарани (мустанга и м3).
като те дръпнат на светофара после ходи обеснявай, че твойта кола прави повече коне на литър и че данъка ти е по-малък ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 24 Авг 2011, 19:14

На първо време - не съм достатъчно малоумен да карам със 100-150 градско , за да доказвам динамиката на колата си .
На 2ро време - я обясни кои точно модели визираш , щото европейските с лънч контрол може само да им гледаш задния номер ;)
после ходи обеснявай, че твойта кола прави повече коне на литър и че данъка ти е по-малък ;)

аз да се пусна на един тегел с бавна 430ка , пък ти ходи обяснявай , че Шевито ти е по-бързо ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от steeN » 24 Авг 2011, 19:26

примера ти е силно неуместен :)

http://youtu.be/c0EM8pgtPQQ
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Alex 320i Cabrio » 24 Авг 2011, 22:10

acho.rs написа:На първо време - не съм достатъчно малоумен да карам със 100-150 градско , за да доказвам динамиката на колата си .
На 2ро време - я обясни кои точно модели визираш , щото европейските с лънч контрол може само да им гледаш задния номер ;)
после ходи обеснявай, че твойта кола прави повече коне на литър и че данъка ти е по-малък ;)

аз да се пусна на един тегел с бавна 430ка , пък ти ходи обяснявай , че Шевито ти е по-бързо ;)


Човек,

Пак се изказваш неподготвен...

Два примера - отиваме на парти в Ники Бийч, Сен Тропе. Отвън има паркирани 599 и Гаярдо. Брат ми спира Мустанг ГТ Салийн малко преди входа. Аха да влезем и идва охраната, която разкара Ламбото за да може да цвръцнем Детройтския мускул на мястото на Аудито. Две вечери поред...

Втория път отиваме на Гудууд за закуска. Темата на неделната сбирка е супер коли - Ф1, Ф40, Ф50, 959, Мурси, Кунташ, Гаярдо, ГТ ( Щутгарт и Детройт) и тн.т Влизаме в паркинга и най-церемониално ни вдигат червения кордон и ни вкарват при тези коли... Не при М3, М5, 996 и тн.т.

Няма значение, че е прост Мустанг Салийн, важното е, че в Централен Лондон спира движението и че всички вдигат палци на брат ми, да не говорим, че я снимат нон стоп. Същото е и с Вайпъра...

П.П. Досега не съм видял европейска бигачка да ни вземе ни старт, ни доускорение. Пък не е много - само около 470 на задните гуми. Змията е около 420 на задните...
Power is Nothing Without Insanity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 24 Авг 2011, 22:17

Американски мускул в Европа е събитие - за тва предизвика интерес ( и не само де ) . 470кс на гумите - това колко коня са на мотора - 550кс ? Актуалните спортисти с толкова коне с лънч контрол си го правят всеки път 100 км/ч за 3,0-3,9 сек ...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от Zagy » 24 Авг 2011, 22:24

Така е, но предполагам усещането в американския мускул не е синтетично, а е доста първобитно и първосигнално. Още не ми се е случвало да седна в такова нещо, но и това ще стане.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от acho.rs » 24 Авг 2011, 22:44

Едва ли - все още не е планиран нафтен мустанг :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Американските VS Европейските спортисти

Мнение от BMW_RIDER » 24 Авг 2011, 23:50

acho.rs написа:
И според мен новия мустанг Бос 302 заслужава адмирации както и да го погледнеш. 2 сек по бърз от М3 на лагуна сека, 0-100 за 4.00 сек на някой тестове, готин външен вид, и специално за хейтърите на американски коли - В8 с 32 клапана и над 7500 рпм червена линия, и салон рекаро с който интериора се подобрява драстично. 20 000$ по евтин от М3 и по поносим за подръжка- и мен няма какво да ме накара да взема М3то.

- Какъв е тоя Бос 302 ? Гледам някакъв бос 302С - прилича ми на трак кар - като ГТС . ГТС дава времена на писта идентични на СЛР Макларън,СЛС АМГ и Р8 5.2 :idea: Ест струва една камра пари , защото е лимитирана серия и след 5 години пак ще е камара пари за разлика от Мустанга , който ще върви по 15к долара тогава .
След това - тия 4 сек кой ги мери :kuku: Защото производителя казава - 4,6 сек .
5.0л редлайн на 7500 оборота и това дава 440кс - не трябва ли да е малко повечко и има ли мощност при тия обороти или просто са му отпуснали ограничителя .
ако сложите лс7 от з06 и С85 от М5 почти няма да има показател в полза на БМВ-то

- за звука е ясно , че е предимство . След това за нищо друго не можеш да говориш , защото не се монтират в подобни купета . Например в М6 , което е половин тон по-тежко от Корвет , С85 ускорява до 200 км/ч едва с 1 секунда по-бавно от американеца :idea: А няма да се учудя ако и във високите скорости го настигне .
Когато се говори за спортисти и супер спортисти , продължавата да прилагате критерии за евридейка като икономичност , тяга на 6та при 1000 оборота , надеждност след 200 000ния километър :wave: Ако щете и цената - и тя не е особено важна иначе Алфа 8Ц Компетиционе кабри , нямаше да се търгува за 214 000 евро и върпеки това да се разграби като топъл хляб ... Средната цената на 500те бройки 8Ц (купе) е 174 000 евро - някой да ходи да им обясни , че Алфата е тотален спрелтак и не си струва парите :winky:



Ех как пак говориш наизуст. 440 кс при 7500 оборота не е ли малко. Ами какво става като ги качим на диното. Примерно М5 с 500 кс и ц 63 с 460дава има няма 400 кс на задните гуми на диното, а лс7 дава с 30-40 кс повече въпреки ,че според книжката са еднакво коне. Ами какво да кажем за крива на въртящ момент на която С85излгежда смешно до лс7 при всичко об ороти до 7К сл7 е с 200 нм повече?

Мдам за високите скорости- наистина ли сравняваш кола със 7 скорости близки една до друга с кола която първите 4 са за ускорение останалите 2 за икономия. Да ако бяха едбакви купета и скорости... да само ,че трансмисията на М5 щеше да се пръсне!
Иначе разликата им е 200 кг в теглото което с с трансмисията малко или много се уеднаквява, само ,че с 200 км/ч 1 сек си е 2 тира разлика.

Та това е С 85 е с 10 дросела и това го прваи по отзивчив и може би да се усеща като по бърз, но е 40 кг по тежък и с 150 нм по малко, далеч преди да говорим за потенциал! Лс7 с подходящ вали колектори 730 кс атмосферно... с85 Г-повер 700 кс с 2 турбора...
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook