Даунсайзинг - реални ползи

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 15 Апр 2012, 14:49

Хаос написа:
acho.rs написа:Нещо конкретно ще кажеш ли , защото последните няколко поста не го направи :idea:

какво конкретно да кажем в тая тема, ти пишеш наистина някакви подочути "термини" и други приказки от 1001 нощ и искаш да стане някаква сериозна дискусия, отвъд "тоя мотор върви много, гори 0.5 литра по-малко на 100 по книжка, щото така са го проектирали" ?...

- постнал съм достатъчно примери от РЕАЛНИ тестове
- писал съм и примери от реалния ми ОПИТ с най-масовите даунсайзинг мотори в БГ - 1,8Т на ВАГ и М52Б**ТУ на БМВ
- приказки от хиляда и една нощ не съм писал , за сметка на това ти ми обясняваш че не е шия ами е врат , не е тяга а въртящ момент , не е коефициент на обтекаемаост а е коефициент на челното съпротивление (който се пресмята чрез умножение на челната площ по коефициента на обтекаемост) не е права на мощността а според теб е мощността която остава максимална с покачването на оборотите , всъщност ... бе и ти не знаеш кво искаш да кажеш .
Важното е да се изтъкваш че си енженер . Витанов пък не е видял дино графиката , въпреки че е 800х600 . След това му е смешно че съм казал , че ако искаш да си бърз трябва да държиш мотора около максимума му на мощността , не на пика на въртящия момент .
После това не е вярно
След пика на мощността тягата пада но с такова темпо спрямо покачването на оборотите, че мощността остава същата . Турбо моторите имат по-ясно изразено такова нещо за по 1000+ оборота .

А в тази графика също няма "права на мощността" и след 4500 оборота 2.0 ТФСИ само тъпче на едно място и сигурно трябва и предавка да сменяш
Изображение
:help: :help: :help: :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 15 Апр 2012, 15:08

т.нар downsizing носи - по-малко вреди емисии, подобряване на работните характеристики на мотора в желания диапазон, понижено тегло на целия агрегат, понижени загуби поради по-малкото цилиндри, цялостно подобрение на пъргавостта на автомобила поради малкото тегло итн итн итн, реалните ползи са изключително разнообразни

- допълнил си си поста ...

по-малко вреди емисии

- след като разхода е по-висок от алтернативния атмосферен мотор , явно емисиите не са по-ниски

понижено тегло на целия агрегат

- дори когато се намалява броя на цилиндрите , не само на работния обем , пак е спорно дали теглото се намалява

понижени загуби поради по-малкото цилиндри

- пак в случай че от се намалят цилиндрите . Тук идва и друго - един 5,5 Ве8 на АМГ може да си позволи в града да работи на 4 цилиндъра , докато това е много трудно за Ве6 и невъзможно за Р6 турбо .
цялостно подобрение на пъргавостта на автомобила поради малкото тегло

- теглото на автомобила не се намалява .

Реалните ползи за мен са - по-ниски данъци (където те се определят от работния обем) и по-добър имидж=> по-добри възможности за продажби .

Витанов

хаус не препоръчва нищо - той просто се заяжда .
Темата на сашо(алх) ми беше интересна преди 5 години ;)


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Хаос » 15 Апр 2012, 18:00

acho.rs написа:
т.нар downsizing носи

- допълнил си си поста ...

преди ти да постнеш твоя, значи се брои
acho.rs написа:
по-малко вреди емисии

- след като разхода е по-висок от алтернативния атмосферен мотор , явно емисиите не са по-ниски

викаш разхода на 100км за 1 конска сила на новата М5 е по-висок от на Е34 или Е39 М5?...
......... Ф10 М5 дава по-малко емисии от Приус...
acho.rs написа:
понижено тегло на целия агрегат

- дори когато се намалява броя на цилиндрите , не само на работния обем , пак е спорно дали теглото се намалява

......... кое е спорното когато буталото ти е 250 грама, мотовилката ти е още 400, частта от коляновия вал ти е още 1000грама, частта от блока, барабар с главата, клапаните, повдигачите, разпределителния вал, обема на маслото, охладителната течност, колекторите, впръскващата система сумата сигурно достига 20кг, и това е само за 1 бутало... Какво му е съпоставимото с изменение от няколко милиметра за промяна на работния обем?
знаеш ли колко кила е разликата между Е46 М3 и Е46 М3 CSL? А между Е34 М5 и Е34 М5 Winkelhock ??? айде разрови аутобилд и ми кажи... тогава се върни и ми съпостави разлика в милиметри (грамове) и разлика в ДЕСЕТКИ килограми...
acho.rs написа:
понижени загуби поради по-малкото цилиндри

- пак в случай че от се намалят цилиндрите . Тук идва и друго - един 5,5 Ве8 на АМГ може да си позволи в града да работи на 4 цилиндъра , докато това е много трудно за Ве6 и невъзможно за Р6 турбо .

какво общо имат загубите в един двигател с това на колко цилиндъра работи? - нищо!!!

acho.rs написа:
цялостно подобрение на пъргавостта на автомобила поради малкото тегло

- теглото на автомобила не се намалява .

кое не се намалява, я пак?
acho.rs написа:Реалните ползи за мен са - по-ниски данъци (където те се определят от работния обем) и по-добър имидж=> по-добри възможности за продажби .

като за лаик, това са ползите, да
acho.rs написа:хаус не препоръчва нищо - той просто се заяжда .

а, препоръчал съм четива, като за теб ще е малко трудно, че са на английски, ама то и картинки има де...
.........

Промяната е направена от DrivinGGoD... Като ти е противен избягвай каквито и да било коментари свързани с него, но такива личностни нападки и подобен тон няма да толерирам!!!
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 15 Апр 2012, 19:10

Отново безмислен пост - сравняваш двигател 2012 със такъв от 1989 !
Мнението ти не отговаря на правилата на форума .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от BMW_RIDER » 15 Апр 2012, 19:45

Хаос написа:кое му е спорното е, дървен философ такъв? кое е спорното когато буталото ти е 250 грама, мотовилката ти е още 400, частта от коляновия вал ти е още 1000грама, частта от блока, барабар с главата, клапаните, повдигачите, разпределителния вал, обема на маслото, охладителната течност, колекторите, впръскващата система сумата сигурно достига 20кг, и това е само за 1 бутало... Какво му е съпоставимото с изменение от няколко милиметра за промяна на работния обем?
знаеш ли колко кила е разликата между Е46 М3 и Е46 М3 CSL? А между Е34 М5 и Е34 М5 Winkelhock ??? айде разрови аутобилд и ми кажи... тогава се върни и ми съпостави разлика в милиметри (грамове) и разлика в ДЕСЕТКИ килограми...


Хаос, погледни последните няколко страници в темата за американски срещу европейски спортисти и ще видиш ,че намаления обем не винаги води до по ниско тегло на агрегата. Понякога се получава обратното. Даунсайзинга обикновенно върви с принудително пълнене - а принудителното пълнене върви с по сложни колектори допълнителни тръби, интеркулери и маслени магистрали, както и със по тежък блок и карантии заради допълнителното натоварване което понасят. Често пъти теглото и цената на всичките тези компоненти излиза повече отколкото на просто атмосферен мотор със същата мощност. Единствената полза за мен от даунсайзинга е ,че когато няма бууст двигателят би трябвало да харчи и замърсява като такъв с по малък обем, нещата далеч не са така като започне да работи турбото което най-много си личи по разхода при каране с висока скорост.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Хаос » 16 Апр 2012, 0:08

BMW_RIDER написа:Хаос, погледни последните няколко страници в темата за американски срещу европейски спортисти и ще видиш ,че намаления обем не винаги води до по ниско тегло на агрегата. Понякога се получава обратното. Даунсайзинга обикновенно върви с принудително пълнене - а принудителното пълнене върви с по сложни колектори допълнителни тръби, интеркулери и маслени магистрали, както и със по тежък блок и карантии заради допълнителното натоварване което понасят. Често пъти теглото и цената на всичките тези компоненти излиза повече отколкото на просто атмосферен мотор със същата мощност. Единствената полза за мен от даунсайзинга е ,че когато няма бууст двигателят би трябвало да харчи и замърсява като такъв с по малък обем, нещата далеч не са така като започне да работи турбото което най-много си личи по разхода при каране с висока скорост.

За допълнителното тегло на принудителното пълнене не се бях замислял и честно казано не знам колко килограма е цялата галимация, но сигурно си струва размяната. Някой, на когото му се занимава моля да посочи теглото на Е60 М5 двг и на Ф10 М5 двг. Или на сходни атмосферни/принудително пълнене двг. Тогава вече ще можем да отсъдим с точност.
Явно има редица други предимства, за да е предпочетения от най-кадърните инженери път за усъвършенстване на двг с вътрешно горене на безнин.
Аз мисля, че им плащат добри заплати за качествени разработки, а не за чоплене в носа. Но, тъй като нямам необходимата квалификация, за да оценя дори и 1/10 от инженерната мисъл, вложена в последното поколение двигатели, просто си казвам, че те правят най-доброто и това е. Продажбите им доказват, че правят добре това от което разбират - правене на коли.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от BMW_RIDER » 16 Апр 2012, 0:29

Хаос написа:
BMW_RIDER написа:Хаос, погледни последните няколко страници в темата за американски срещу европейски спортисти и ще видиш ,че намаления обем не винаги води до по ниско тегло на агрегата. Понякога се получава обратното. Даунсайзинга обикновенно върви с принудително пълнене - а принудителното пълнене върви с по сложни колектори допълнителни тръби, интеркулери и маслени магистрали, както и със по тежък блок и карантии заради допълнителното натоварване което понасят. Често пъти теглото и цената на всичките тези компоненти излиза повече отколкото на просто атмосферен мотор със същата мощност. Единствената полза за мен от даунсайзинга е ,че когато няма бууст двигателят би трябвало да харчи и замърсява като такъв с по малък обем, нещата далеч не са така като започне да работи турбото което най-много си личи по разхода при каране с висока скорост.

За допълнителното тегло на принудителното пълнене не се бях замислял и честно казано не знам колко килограма е цялата галимация, но сигурно си струва размяната. Някой, на когото му се занимава моля да посочи теглото на Е60 М5 двг и на Ф10 М5 двг. Или на сходни атмосферни/принудително пълнене двг. Тогава вече ще можем да отсъдим с точност.
Явно има редица други предимства, за да е предпочетения от най-кадърните инженери път за усъвършенстване на двг с вътрешно горене на безнин.
Аз мисля, че им плащат добри заплати за качествени разработки, а не за чоплене в носа. Но, тъй като нямам необходимата квалификация, за да оценя дори и 1/10 от инженерната мисъл, вложена в последното поколение двигатели, просто си казвам, че те правят най-доброто и това е. Продажбите им доказват, че правят добре това от което разбират - правене на коли.



Това което си написал е така и логично е както казваш, щом най-добрите инжинери са предпочели този път то да има защо. Само ,че пропускаме един много важен фактор - инжинерите праят това което им каже този който дава парите. Пазара диктува нещата и във времена когато "екото" е на гребена на вълната и всички гледат да са супер зелени не за друго ми защото това продава и дава имидж -инжинерите правят нещо подходящо за тази тенденция.

За теглото ти посочих да погледнеш темата за американските срещу европейските спортисти. Ето ти един пример 3 литровия турбо н54 мисля беше от 335 бмв тежи 194 кг.............6,2 литровия В8 от корвет тежи 194кг
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Sharo » 16 Апр 2012, 2:37

аз до сега на колко хора съм казал, че М3-ката ми харчи по-малко от 320ката всички ми се смеят .. ама си е така
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от DrivinGGoD » 16 Апр 2012, 8:53

Айде от сега нататък да си приберете ония работи в гащите и да започне да се води някаква конструктивна дискусия, защото това е целта на форума... никой никого не е задължил да чете, та личните нападки и обиди да си останат между вас. Като не можете с разумни доводи обосновани необоримо технически да защитите позицията си просто замълчете и четете, а не изпадайте в изписване една торба глупости :!:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Витанов » 16 Апр 2012, 11:30

Промяната е направена от DrivinGGoD... Като ти е противен избягвай каквито и да било коментари свързани с него, но такива личностни нападки и подобен тон няма да толерирам!!!


интересно когато Ачо обиждаше двама трима потребителя никой не се намеси да трие, защо така?? къде беше ти тогава да му триеш простотийте? обидите бяха преки и доста повече....

нещо да кажеш?
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от DrivinGGoD » 16 Апр 2012, 11:50

Не мисля, че трябва да давам обяснения какво, как и защо правя като модератор... в тази тема съм изтрил мнения и на Ачо, както и на другите... Когато и каквото и да съм видял в разрез с правилата съм го коригирал :winky: Мразя намесването на личностни аргументи в теми, в които страните не могат да защитят позицията си с други ;) Иначе в "Извън Темата" нямам никакво желание да се намесвам, просто темата е интересна и може да бъде полезна, особено ако участващите в нея не си спестяват аргументите под предтекст "аз много знам, ама защо ли да ти обяснявам" като в първи клас :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Витанов » 16 Апр 2012, 12:15

DrivinGGoD написа:Не мисля, че трябва да давам обяснения какво, как и защо правя като модератор... в тази тема съм изтрил мнения и на Ачо, както и на другите... Когато и каквото и да съм видял в разрез с правилата съм го коригирал :winky: Мразя намесването на личностни аргументи в теми, в които страните не могат да защитят позицията си с други ;) Иначе в "Извън Темата" нямам никакво желание да се намесвам, просто темата е интересна и може да бъде полезна, особено ако участващите в нея не си спестяват аргументите под предтекст "аз много знам, ама защо ли да ти обяснявам" като в първи клас :yes:



На мен не ми се обяснявай, кажи на потребителите що го толерирате тоя Ачо...колкото и странно да звучи отстрани изглежда точно така. Сега не ме карай да търся темата(те) и да ти покажа, че нищо не е трито от обидите на... Ачо.. и какво стана сега? типично по баровски " не съм длъжен" или " не ти влиза в работата" за какво се намеси изобщо в тая тема? Ачо си има домашно да видим дали ще се подготви добре :mhihi: какво да му обяснявам на човек без елементарна техн. подготовка и познания? само виж как е обяснил диното на 7ма страница и въобще от там насам какви бисери е насипал и кажи ми как да имам желание да пиша каквото и да е в тая тема? точно по тази причина загубих желание да пиша в основния, щото професора там е като господ... :dummy: и като се опиташ да му обясниш нещо веднага ще се вадят от 10 кладенеца вода и смисъла се губи, щото темата вече от техническа станала философска.. наистина не ми влиза в работата и дано си продължите дискусията в правилна посока и се надявам някои хора си вземат бележка.. хайде живи и здрави :yes:
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 16 Апр 2012, 12:21

Витанов

Витанов в тази тема мисля, че ясно ти обясних за нещата които питаш . Доста съм се поровил за информацията която пиша и не малко тестове сме си правили с 1,8Т и М52ТУ за да видим ползите при най-масовите представители на 2те течения , в БГ .
По-горе каза че спираш с офтопика . Сега защо просто не караш по-темата ...
какво да му обяснявам на човек без елементарна техн. подготовка и познания? само виж как е обяснил диното на 7ма страница

- ами казах и по-горе - конкретизирай се . Може да нямам техническа подготовка , но мога да резчета една графика . Казах за мощността . Когато максимума е наличен не само в пик на обороитете а в диапазон (например 4500-6200) предавките се сменят на 6200 , поне ако искаш да си максимално бърз . Много от новите турбо мотори имат подобно разгръщане на мощността и очевидно това е направено с цел .
Инжинерите от БМВ са избрали пътя на даунсайзинга , но инжинерите от Мерцедес (и АМГ) все още залагат на класически атмосферни мотори в топ версията на Ц класа и СЛК АМГ , и както се вижда моторите по нищо не отстъпват .
Последна промяна acho.rs на 16 Апр 2012, 12:35, променена общо 2 пъти

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от DrivinGGoD » 16 Апр 2012, 12:25

Витанов написа:На мен не ми се обяснявай, кажи на потребителите що го толерирате тоя Ачо...колкото и странно да звучи отстрани изглежда точно така. Сега не ме карай да търся темата(те) и да ти покажа, че нищо не е трито от обидите на... Ачо.. и какво стана сега? типично по баровски " не съм длъжен" или " не ти влиза в работата" за какво се намеси изобщо в тая тема? Ачо си има домашно да видим дали ще се подготви добре :mhihi: какво да му обяснявам на човек без елементарна техн. подготовка и познания? само виж как е обяснил диното на 7ма страница и въобще от там насам какви бисери е насипал и кажи ми как да имам желание да пиша каквото и да е в тая тема? точно по тази причина загубих желание да пиша в основния, щото професора там е като господ... :dummy: и като се опиташ да му обясниш нещо веднага ще се вадят от 10 кладенеца вода и смисъла се губи, щото темата вече от техническа станала философска.. наистина не ми влиза в работата и дано си продължите дискусията в правилна посока и се надявам някои хора си вземат бележка.. хайде живи и здрави :yes:


Никой никого не толерира, камоли пък да трие мнения на едни пък на други - не :mhihi: Във форумите всеки е "професор" и всеки знае всичко и никой няма как да знае точно какво и колко стои зад този човек, та както ти смяташ Ачо или някой друг за всезнайко без покритие, такъв си и ти за останалите, особено с изказвания "какво да му обяснявам на човек без елементарна техн. подготовка и познания?". Точно защото няма от къде да знаеш това, аз лично намирам поне малко истина и логика в мненията на почти всеки както в темата тук, така и в темите, в които съм се включил в основния подфорум. Та както ти гледаш от твоята гледна точка и мироглед, така и другите го правят от своята и ти не трябва да ги съдиш, още по-малко да се мислиш за по-знаещ и разбиращ от тях :yes:

От скоро аз лично се старая да помагам с модерирането в основния форум, както и в други където смятам за уместно, та където и каквото аз или колегите сме видяли и сме сметнали за нередно е било премахнато или коригирано. Ако ти, като буден участник във форума, виждаш нередности, засягащи теб или други потребители, можеш съвсем отговорно да сигнализираш за това и да бъдат взети мерки. Всичко останало е вятър в устата :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 214
Регистриран на: 11.06.2010
Пол: Мъж

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Витанов » 16 Апр 2012, 14:14

acho.rs написа:
Витанов

Витанов в тази тема мисля, че ясно ти обясних за нещата които питаш . Доста съм се поровил за информацията която пиша и не малко тестове сме си правили с 1,8Т и М52ТУ за да видим ползите при най-масовите представители на 2те течения , в БГ .
По-горе каза че спираш с офтопика . Сега защо просто не караш по-темата ...
какво да му обяснявам на човек без елементарна техн. подготовка и познания? само виж как е обяснил диното на 7ма страница

- ами казах и по-горе - конкретизирай се . Може да нямам техническа подготовка , но мога да резчета една графика . Казах за мощността . Когато максимума е наличен не само в пик на обороитете а в диапазон (например 4500-6200) предавките се сменят на 6200 , поне ако искаш да си максимално бърз . Много от новите турбо мотори имат подобно разгръщане на мощността и очевидно това е направено с цел .
Инжинерите от БМВ са избрали пътя на даунсайзинга , но инжинерите от Мерцедес (и АМГ) все още залагат на класически атмосферни мотори в топ версията на Ц класа и СЛК АМГ , и както се вижда моторите по нищо не отстъпват .


Ачо за тестовете си прав, в тоя пост всичко дето си написал е точно така, това което имах предвид е че понякога пишеш без да премислиш нещата и някак си остро реагираш на хората, които те поправят.. имаш се за начетен / хубаво и лошо няма/ и да пишеш глупости не ти прилича на профила :winky:

Права на мощността е когато конете остават константи с увеличаването на оборотите или по-точно казано , когато тягата пада с оборотите толкова че мощността да остане константа . Айде сега пишете кой колко книги на английски прочел и какъв специалист бил :dummy:


тук искаш да кажеш че киловатите KW остават константа от 4500 до към 6000об при турбо мотора ФСИ, аз не мисля че е така. Изобщо киловатите /мощноста/ не могат да бъдат константа при промяна на обороти.. или спадат или се покачват.. обикновено има спад, както е и в случая с този мотор.. при атмосферката е по-слабо изразено, но пак има малък спад и после се увеличават.


дори когато се намалява броя на цилиндрите , не само на работния обем , пак е спорно дали теглото се намалява


:dunno: това как изобщо можа да го напишеш? все едно да махнеш една трета от шестака и той пак ще си тежи толкова.. турбото и цялата тази впръскваща система не може да е толкова тежка колкото 1/3та мотор.. така че полза има..

пак в случай че от се намалят цилиндрите . Тук идва и друго - един 5,5 Ве8 на АМГ може да си позволи в града да работи на 4 цилиндъра , докато това е много трудно за Ве6 и невъзможно за Р6 турбо


това добре, ама какво помага в случая? намаля разхода ли? :mhihi: тази система я има на някой танкове от войната и мисля че по-късно е махната, защото икономията не си струва..

има и още, но аз наистина нямам време, а имам гости :mhihi:

Ачо не ме рабирай погрешно, не ми пречиш ни най-малко, просто съобразявай какво пишеш.. приеми го като съвет :) !

п.п. НМ/нютон метри/ --тяга КВ/ киловати/ -- мощност

ако съм те убидил, сори, ето понякога и аз не мисля като пиша :banghead:
I am beton!

Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине :mhihi: А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook