Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз така ги виждам нещата вземи един супер изтънчен топ модел с перфектни мерки, със класата и, със студената красота, с високия стандарт който изисква - така виждам ЕУ суперкарите. Сега вземи една порно звезда с големия и задник с вулгарния вид и поглед с явно фалшивите и несъразмерно големи цици и с другите дребни дефекти..... Ясно е кое е по представително в обществото и кое има по "правилни" мерки и кое изглежда по "класно"....Въпроса е като си дойдем на "думата" кое ще вземеш?
- взимам Бенц - Ники Бенц ! Благодаря

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ю.Г. написа:Колеги , аз мисля че след този клип , става определено кристално ясно за раликите Европа vs САЩ спортисти и суперкарове и какво има предвид ДрайвинГод-а и спора може да приключи !!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=bOY2yhzI ... AAAAAAAAAA
Разбирам гледната точка и на AXL и съм съгласен с него абсолютно , защото не съм мулти-милионер и съм притежавал Мустанг ДжиТи макар и за 1 година и съм фен на масълкар-ите и американските спортисти , тяхната бруталност , неспокоен дух и изключителна цена , всичките им плюсове и минуси.
Но все пак мисля , че този клип може да сложи край на редицата инатливи спорове и заяждания в тази тема и мерене на ***** , след като се види как се произвеждат , замисъла зад тях , инжинерната мисъл , перфекционизъм и т.н. граничещо с изкуство при производството не само на конкретната марка европески супер-автомобил , но и при Ферари , Ламбо и т.н. , което е на същото ниво поне както при Пагани !!!
Сравнете това тук с примерно дискавъри/хистори предаванията за Корвет производството примерно![]()
Поздрави и успехи
Бла-бла... Бил съм в Боулинг Грийн и мога да ти кажа, че заводът е толкова хай-тек, че няма накъде... Ако ГМ искаха да направят кола с която да ударят жабарите в земята, могат... Ако не вярваш, Хенри Форд II срещу Енцо Ферари е достатъчно показателен...
Power is Nothing Without Insanity
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Американските VS Европейските спортисти
ако си говорим за традиции... връзката с първите корвети от 50те е очевидна и от към дизайн, конфигурация, та дори и V8 push rod двигател.
не виждам, точно на тази тема пък какво има да се закачате. това, че ферари са почнали да правят коли 6-7 години по-рано, много важно
не виждам, точно на тази тема пък какво има да се закачате. това, че ферари са почнали да правят коли 6-7 години по-рано, много важно

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: Американските VS Европейските спортисти
Alex 320i Cabrio написа:Ю.Г. написа:Колеги , аз мисля че след този клип , става определено кристално ясно за раликите Европа vs САЩ спортисти и суперкарове и какво има предвид ДрайвинГод-а и спора може да приключи !!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=bOY2yhzI ... AAAAAAAAAA
Разбирам гледната точка и на AXL и съм съгласен с него абсолютно , защото не съм мулти-милионер и съм притежавал Мустанг ДжиТи макар и за 1 година и съм фен на масълкар-ите и американските спортисти , тяхната бруталност , неспокоен дух и изключителна цена , всичките им плюсове и минуси.
Но все пак мисля , че този клип може да сложи край на редицата инатливи спорове и заяждания в тази тема и мерене на ***** , след като се види как се произвеждат , замисъла зад тях , инжинерната мисъл , перфекционизъм и т.н. граничещо с изкуство при производството не само на конкретната марка европески супер-автомобил , но и при Ферари , Ламбо и т.н. , което е на същото ниво поне както при Пагани !!!
Сравнете това тук с примерно дискавъри/хистори предаванията за Корвет производството примерно![]()
Поздрави и успехи
Бла-бла... Бил съм в Боулинг Грийн и мога да ти кажа, че заводът е толкова хай-тек, че няма накъде... Ако ГМ искаха да направят кола с която да ударят жабарите в земята, могат... Ако не вярваш, Хенри Форд II срещу Енцо Ферари е достатъчно показателен...
Колега , еми нека да направят сега и тогава пак ще говорим , а на приказки от рода на " Вярвай ми , аз съм бил еди къде си и фабриките и производството са като в ..." и "Ако искат ще ударят жабарите в земята" и така нататък с ако искат , ако не искат е смешно , тези изказвания не доказват нищо и реално са празни приказки. А какво е ставало преди 40 години си е друга работа

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ю.Г. написа:Alex 320i Cabrio написа:Ю.Г. написа:Колега , еми нека да направят сега и тогава пак ще говорим , а на приказки от рода на " Вярвай ми , аз съм бил еди къде си и фабриките и производството са като в ..." и "Ако искат ще ударят жабарите в земята" и така нататък с ако искат , ако не искат е смешно , тези изказвания не доказват нищо и реално са празни приказки. А какво е ставало преди 40 години си е друга работа
Мноу си бос... На ГМ за какво им е да правят Хюара или там каквато е кочината? Едните са масови производители на коли, с 5 години гаранция, а другите са уж екзотика. Бабината им на припек... и що е друга работата преди 40-години? не усещам къде а разликата - веднъж щом Форд е решил да го тури на "екзотичните" жабари, са го направили и то със стил...
Искаш ли да ти обадя една тайна - за разлика от теб съм се докосвал/карал много от така наречените супер-шмупер карс, включая и зонда. Ми не знам, имам бегли спомени от лятото на 2001, та гледам я тази Зонда, ми тя като правена в труд и творчество бе бате... Ралъци, по вратите, като на Фиат от 1965 година, да не говорим че тогава дори и като данни хич я нямаше... Ами Ферари 348ГТЦ, което след 35,000 км му се бяха изтрили и геврека, и лоста, да не говорим за лостчетата на мигачите/чистачките? А Порше 996 Турбо, което след 110,000км вътре беше като Тоуота Карина - даже и така скърцаше?
П.П. Това клипче дето ти го даваш какво доказва? Колко е екзотична Зондата? Ми добре, какво нещо революционно има в нея ако смея да попитам? А, да правела нещо си на Ринга? Ми нали бях там докато я караха да бие Ферарито? Ми човек, да ти дам едно клипче на това как се събира кола от Наскар например или от АЛМС? Те и там са мноу екзотични и да ги сравним с завода на БМВ? Е и? И последно нещо - в семейството ни има Мустанг ГТ Салийн - мноу е далеч от Корвета, не знам какво си си въобразил...
ПП.1.Последно обаждане - в един камион на Волво или Мерцедес има далеч повече инженерна мисъл и гениалност от мноу от въпросните суперкари...
Power is Nothing Without Insanity
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Аз така ги виждам нещата вземи един супер изтънчен топ модел с перфектни мерки, със класата и, със студената красота, с високия стандарт който изисква - така виждам ЕУ суперкарите. Сега вземи една порно звезда с големия и задник с вулгарния вид и поглед с явно фалшивите и несъразмерно големи цици и с другите дребни дефекти..... Ясно е кое е по представително в обществото и кое има по "правилни" мерки и кое изглежда по "класно"....Въпроса е като си дойдем на "думата" кое ще вземеш?
- взимам Бенц - Ники Бенц ! Благодаря
странно, но съм съгласен с теб

Power is Nothing Without Insanity
- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: Американските VS Европейските спортисти
Alex 320i Cabrio написа:Ю.Г. написа:Alex 320i Cabrio написа:Ю.Г. написа:Колега , еми нека да направят сега и тогава пак ще говорим , а на приказки от рода на " Вярвай ми , аз съм бил еди къде си и фабриките и производството са като в ..." и "Ако искат ще ударят жабарите в земята" и така нататък с ако искат , ако не искат е смешно , тези изказвания не доказват нищо и реално са празни приказки. А какво е ставало преди 40 години си е друга работа
Мноу си бос... На ГМ за какво им е да правят Хюара или там каквато е кочината? Едните са масови производители на коли, с 5 години гаранция, а другите са уж екзотика. Бабината им на припек... и що е друга работата преди 40-години? не усещам къде а разликата - веднъж щом Форд е решил да го тури на "екзотичните" жабари, са го направили и то със стил...
Искаш ли да ти обадя една тайна - за разлика от теб съм се докосвал/карал много от така наречените супер-шмупер карс, включая и зонда. Ми не знам, имам бегли спомени от лятото на 2001, та гледам я тази Зонда, ми тя като правена в труд и творчество бе бате... Ралъци, по вратите, като на Фиат от 1965 година, да не говорим че тогава дори и като данни хич я нямаше... Ами Ферари 348ГТЦ, което след 35,000 км му се бяха изтрили и геврека, и лоста, да не говорим за лостчетата на мигачите/чистачките? А Порше 996 Турбо, което след 110,000км вътре беше като Тоуота Карина - даже и така скърцаше?
П.П. Това клипче дето ти го даваш какво доказва? Колко е екзотична Зондата? Ми добре, какво нещо революционно има в нея ако смея да попитам? А, да правела нещо си на Ринга? Ми нали бях там докато я караха да бие Ферарито? Ми човек, да ти дам едно клипче на това как се събира кола от Наскар например или от АЛМС? Те и там са мноу екзотични и да ги сравним с завода на БМВ? Е и? И последно нещо - в семейството ни има Мустанг ГТ Салийн - мноу е далеч от Корвета, не знам какво си си въобразил...
ПП.1.Последно обаждане - в един камион на Волво или Мерцедес има далеч повече инженерна мисъл и гениалност от мноу от въпросните суперкари...
Колега , не знам кой е бос , но Порше да сравняваш с Тойота Карина , Зонда с Фиат и особено колите от Наскар(които са допотопни направо от технологична гледана точка) е направо смешно и кой ти говори за камиони ?

Изказванията ти са изключително крайни и пристрастни. Карал съм и Корвет , макар и не на писта и да не говорим за интериори на Фиат и т.н. Не знам от къде разбра какво съм карал ?
Иначе концерни , които разполагат с милиарди могат да направят супер-карове - да . Пак ти казвам , като направят скоро пак ще коментираме и ако са по-добри не само около някоя писта или от 0-100км/ч или 200км/ч , от европейските супер-карове ще те черпя по 1 бира , живот и здраве.
ПС.Не пиша в този форум , за да правя заядливи постове и да се карам с хората и да показвам елитарно отношение. Изказвам си мнението и колкото и да е глупаво според теб и да противоречи на твоето. Не съм тук за да споря безцелно и да се заяждам кой бил бос , обут и т.н. Нека да запазим уважение между членовете на форума , дори и когато имаме различни мнения по един и същи въпрос!
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
Ю.Г. написа: Колега , не знам кой е бос , но Порше да сравняваш с Тойота Карина , Зонда с Фиат и особено колите от Наскар(които са допотопни направо от технологична гледана точка) е направо смешно и кой ти говори за камиони ?![]()
Виж сега, всеки който ми каже, че Наскар са допотопни като технологии е много, ама много технически бос... Поршето - да, Тойота Карина имаше по-добри копчета... И да, един камион е доста по-технологичен от един супер кар, но това е друга бира...Ю.Г. написа: Изказванията ти са изключително крайни и пристрастни. Карал съм и Корвет , макар и не на писта и да не говорим за интериори на Фиат и т.н. Не знам от къде разбра какво съм карал ?
Краен съм, защото слушам крайни глупости. Не съм много пристрастен - карам Е61 М5, имам 2 Поршета, брат ми има Г-Пауър Зед 3М Купе, Вайпър и Мустанг Салийн, а баща ми кара Е46 М3. Та си мисля, че доста добре покриваме спектъра Европа-Америка. А това какво си карал или не си, личи от това което пишеш...Ю.Г. написа: Иначе концерни , които разполагат с милиарди могат да направят супер-карове - да . Пак ти казвам , като направят скоро пак ще коментираме и ако са по-добри не само около някоя писта или от 0-100км/ч или 200км/ч , от европейските супер-карове ще те черпя по 1 бира , живот и здраве.
Ти май не разбираш - единственият суперкар, който са направили някога Американците е ГТ40 и е отупал, де що има около него... БМВ например никога не правил суперкар - М1 е почти там, и въпреки, че един ден ще го имам в гаража, не е от лигата на Контач или Ферари 512ББ. Ключът е в думата "масови" производители на коли - ГМ, БМВ, Мерцедес са такива...Ю.Г. написа: ПС.Не пиша в този форум , за да правя заядливи постове и да се карам с хората и да показвам елитарно отношение. Изказвам си мнението и колкото и да е глупаво според теб и да противоречи на твоето. Не съм тук за да споря безцелно и да се заяждам кой бил бос , обут и т.н. Нека да запазим уважение между членовете на форума , дори и когато имаме различни мнения по един и същи въпрос!
Лошо няма, но ако показваш някакво видео, което не казва нищо ново и се изказваш, че това приключва спора...
Power is Nothing Without Insanity
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Alex 320i Cabrio написа: веднъж щом Форд е решил да го тури на "екзотичните" жабари, са го направили и то със стил...
- Да , но със Форд ГТ , предни няколко години не успя . Ако гледаме върховите технологии на САЩ - военните , те са безкрайно напред пред Италия например . Но - да направиш автомобил е различно . Те и руснаците имат страшни космически технологии , ядрени подводници и прехващачи , но да направиш екзотична кола , тя да е бърза , ЖЕЛАНА ОТ ВСИЧКИ и най-вече - да е рентабилно производството и си трябват и нещо повече .
Клипчетата на Зонда и Ферари с мистика , зелени поляни и тн са доста натруфени , но това хареват клиентите , такива неща ги карат да се чувстват специални и са едни от главните фактори които ги мотивират да купуват колите им .
[/quote]
- взимам Бенц - Ники Бенц ! Благодаря

странно, но съм съгласен с теб

- това е истински супер-спортист

- Ю.Г.
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 325is Motorsport International LE
- Мечтае да кара: m50b32 :)
- Детайли за колата: CAI Cosmo Racing,Modded Chip VR Performance , 7200rmp rev limiter, lightweight flywheel, Straight pipes , cat delete + dtm style rear muffler, short shifter
Re: Американските VS Европейските спортисти
Alex 320i Cabrio , изказах лично мнение Колега , общо взето безсмислен спор е тази цялата тема и нещата са относителни и изключително различни в САЩ и Европа и предназначение и цели и потребители на тези коли.
Малко крайно се изказах и аз
И аз бих предпочел Корвет да си го карам спокойно без притеснения по улиците и пистите и да си го натискам и карам по 200 000 мили и да не сменям скоростна кутия на цената на апартамент в София или кондо в Маями или ако го чукна тук-там да не ме е грижа особено за цената на калник , дилършипи на Шеви колкото искаш и т.н.
Поздрави и успехи
Малко крайно се изказах и аз


Поздрави и успехи

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
Аз го казах няколко пъти - има коли и коли, има цели и цели, има хора и хора. Просто има доста крайни и необективни изказвания в темата дето са безмислени. Както високата цена на прави задължително една кола "надценена", така и ниската цена и високите динамични показатели не правят една кола "най-добрата"... Та позиции много...
Поне съм доволен, че GTR-a изпадна от уравнението

Поне съм доволен, че GTR-a изпадна от уравнението






------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Аз го казах няколко пъти - има коли и коли, има цели и цели, има хора и хора. Просто има доста крайни и необективни изказвания в темата дето са безмислени. Както високата цена на прави задължително една кола "надценена", така и ниската цена и високите динамични показатели не правят една кола "най-добрата"... Та позиции много...
Поне съм доволен, че GTR-a изпадна от уравнението![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Недей че BadAngel са ще се обади

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:Alex 320i Cabrio написа: веднъж щом Форд е решил да го тури на "екзотичните" жабари, са го направили и то със стил...
- Да , но със Форд ГТ , предни няколко години не успя . Ако гледаме върховите технологии на САЩ - военните , те са безкрайно напред пред Италия например . Но - да направиш автомобил е различно . Те и руснаците имат страшни космически технологии , ядрени подводници и прехващачи , но да направиш екзотична кола , тя да е бърза , ЖЕЛАНА ОТ ВСИЧКИ и най-вече - да е рентабилно производството и си трябват и нещо повече .
Клипчетата на Зонда и Ферари с мистика , зелени поляни и тн са доста натруфени , но това хареват клиентите , такива неща ги карат да се чувстват специални и са едни от главните фактори които ги мотивират да купуват колите им .
Интересно какъв ти е критерият за "успех" на супер кола?
Всеки ценител на суперкарс ще предпочете Форд ГТ пред Ферари 599... Или Мурси... Вижда се и от цената - опитай да си купиш Форделата - само неговата цена се се качва на старо... Ферарита и Мурсита - бол...
П.П. По твоята логика, моят "джуниър" супер кар - Е61 М5, (все пак има данните на старото базово Гаярдо), също е неуспех... Не ми се мисли колко е струвало на БМВ да го разработят - уникален за Е61 заден мост, задно окачване, ДСЦ, ЕДЦ и други работи, пък са продали само към 900 бройки в целия свят, на фона на над 20к бройки Е60 М5...
Power is Nothing Without Insanity
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Американските VS Европейските спортисти
Интересно какъв ти е критерият за "успех" на супер кола?
Е това не мога да кажа точно . При екзотиките май тези критерии са субективни . Така че може и да греша .
При всички положения 599ГТБ и Форд ГТ нямат много общо . Форда си е екзотика при Мурсиелаго, Карера ГТ и Енцо . На едно малко изложение имаше точно Фиорано и ГТБ едно до друго - снимах , гледах гледах гледах , качвах се - коренно различни коли , макар и 2те да са ретро . . . и ако има значение - американеца ми хареса много повече .
По твоята логика, моят "джуниър" супер кар - Е61 М5, (все пак има данните на старото базово Гаярдо), също е неуспех... Не ми се мисли колко е струвало на БМВ да го разработят - уникален за Е61 заден мост, задно окачване, ДСЦ, ЕДЦ и други работи, пък са продали само към 900 бройки в целия свят, на фона на над 20к бройки Е60 М5...
- 100% са на загуба и то яка . Гаранция няма да го повторят тоя експеримент , макат Ф10 М5 да е много по-подходящо за комби . А за джуниър екзотика - кутията и мотора са си "супер-спорт" . ..
Я раздуй какъв е този - какъв е този уникален заден мост и окачване

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Американските VS Европейските спортисти
acho.rs написа:По твоята логика, моят "джуниър" супер кар - Е61 М5, (все пак има данните на старото базово Гаярдо), също е неуспех... Не ми се мисли колко е струвало на БМВ да го разработят - уникален за Е61 заден мост, задно окачване, ДСЦ, ЕДЦ и други работи, пък са продали само към 900 бройки в целия свят, на фона на над 20к бройки Е60 М5...
- 100% са на загуба и то яка . Гаранция няма да го повторят тоя експеримент , макат Ф10 М5 да е много по-подходящо за комби . А за джуниър екзотика - кутията и мотора са си "супер-спорт" ...
За съжаление е така


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани