Родните авотклубове срещу идиотите от жълтите павета
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Родните авотклубове срещу идиотите от жълтите павета
http://www.segabg.com/04062004/p0010003.asp
Мисля че е добре автоклубовете в България вече да вдигнат дандания, защото недоклатени ебалници като бай Благой ни направиха на маймуни.
Очаквам мненията на хората представляващи БМВ Клуб България!
Мисля че е добре автоклубовете в България вече да вдигнат дандания, защото недоклатени ебалници като бай Благой ни направиха на маймуни.
Очаквам мненията на хората представляващи БМВ Клуб България!
Забраняват вноса на коли, по-стари от шест години?
Христо Николов
Депутатите от парламентарната комисия по транспорт и съобщения умуват дали да забранят от 1 януари догодина у нас да се внасят леки коли, по-стари от 6 години. Мярката е подкрепена от Министерството на транспорта и от МВР, каза вчера председателят на комисията Йордан Мирчев. Народните представители ще вземат решение на следващото си заседание.
Забраната ще се вкара в Закона за движение по пътищата. Според него КАТ няма да регистрира от Нова година леки коли, произведени преди повече от 6 години. Това не забранява внесените вече стари коли да се препродават.
Забраната за внос обаче няма да се изчерпва само с леките коли.
За автобусите ограничението е до 10 години, за маршрутните таксита - до 6 години, колкото е и за лекотоварните коли.
5 години ще е максималната възраст на внасяните тежкотоварни камиони и ремаркета.
Мярката е съобразена с европейските екологични стандарти. Спорът досега бил дали в закона да се запише, че не могат да се внасят коли, които не отговарят на екологичния стандарт ЕВРО 3, или да се запише направо годината на производство. Западноевропейските автомобилопроизводители въведоха стандарта ЕВРО 3 през периода 1998-2000 г.
Според Благой Димитров от ОДС 6 години е съвсем разумна възраст за внос на лек автомобил. Такава кола според него можела да се внесе за около 3500-4000 лв. и била съвсем достъпна за джоба на българина. "Никой не може да ми докаже, че един 10-годишен лек автомобил може да струва по-евтино от един 6-годишен. По този начин ние просто предпазваме потребителите", коментира той. Поправката в закона ще влезе в сила, след като мине и през пленарна зала.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
П.С. МОЛЯ НЯКОЙ ОТ МОДЕРАТОРИТЕ ДА КАЧИ ТЕМАТА КАТО ВАЖНА!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
ами да аз съм твърдо против това ограничение!!!
какво им е на 10 год автомобили не мога да разбера!!!???
и какво ще ни накарат да караме 6 годишни по-нови малолитражки ( щото не са много хората които могат да си позволят 6 годишна луксозна кола)
КОЙ ОТ ТОЗИ ФОРУМ КАРА КОЛА *98 година ?????????????????????? броят се на пръсти
баси изродите -
аз съм твърдо за това техническите прегледи да станат истински и да има контрол над техническото състояние на автомобилите а не техните години !!!!
какво им е на 10 год автомобили не мога да разбера!!!???
и какво ще ни накарат да караме 6 годишни по-нови малолитражки ( щото не са много хората които могат да си позволят 6 годишна луксозна кола)
КОЙ ОТ ТОЗИ ФОРУМ КАРА КОЛА *98 година ?????????????????????? броят се на пръсти
баси изродите -
аз съм твърдо за това техническите прегледи да станат истински и да има контрол над техническото състояние на автомобилите а не техните години !!!!
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
Фирмите
Някои от фирмите вносителки на нови автомобили ще трябва отново да почерпят когото трябва....



Отново български абрсурд...коли до 6 години...автобуси до 10г. ЕБРЕ...я пресметнете следното. Колко са амортизара една кола за лично ползване и колко един автобус. Според тия една кола на 6години и 100К км е по амортизирана от един рейс на 10г. и 2 000К км.
Съгласен съм с колега Култ, че не възрастта а техническата изправност трябва да се гледа. Ако върнат нормалните технически прегледи 85% от колите в БГ ще отидан на моргата.
проблема е доста сложен за решаване в БГ, но според мен ще е по-добре ние клубовете да излезем с предложение пред управляващите отколкото да ходим да се бием с тях.
п.с: в Германия в момента се обсъжда износа на по-стари от 6години коли за Румъния и България...така че дали нашите ще ни забранят да ги внасяме или швабите да изнасяме заедно с другите от ЕС е все тая.
Честно казано забраната за коли над 6 години...тоест до 7годишни е нещо нормално и аз донякъде съм съгласен, защото ми е писнало от разни бараки по роднити пътища дето са потенциално опасни за всички. Пък и от такива дето си купуват БМВ 7ма серия например и след това си слагат гуми втора употреба....
Абре проблема си е голям....как ще се реши....
Съгласен съм с колега Култ, че не възрастта а техническата изправност трябва да се гледа. Ако върнат нормалните технически прегледи 85% от колите в БГ ще отидан на моргата.
проблема е доста сложен за решаване в БГ, но според мен ще е по-добре ние клубовете да излезем с предложение пред управляващите отколкото да ходим да се бием с тях.
п.с: в Германия в момента се обсъжда износа на по-стари от 6години коли за Румъния и България...така че дали нашите ще ни забранят да ги внасяме или швабите да изнасяме заедно с другите от ЕС е все тая.
Честно казано забраната за коли над 6 години...тоест до 7годишни е нещо нормално и аз донякъде съм съгласен, защото ми е писнало от разни бараки по роднити пътища дето са потенциално опасни за всички. Пък и от такива дето си купуват БМВ 7ма серия например и след това си слагат гуми втора употреба....
Абре проблема си е голям....как ще се реши....

- Momcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
- Kriso
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.07.2003
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: E46 M3
Колеги според мен трябва не вноса на коли 6+г. да забранят,а да намалят или да махнат митата.Аз лично мисля че така се насърчава вноса на (доста) по нови автомобили.
BMW - The king of the route.


- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
Трябва според мен да се направи закон според който да се забрани на българите да имат ниски доходи, който има нисък доход в затвора!!!!
Как ще забраниш на хората да карат коли по-стари от 6г.?? Човека взима 300лв. заплата, купил си голфче за да може да се придвижва ти ще му забраниш, как да стане тая?!!?!?
Това са глупости... KGB, ти лично нямаш ли познати, които немогат да си позволят да карат по-нови коли..?!?! Иска им се на хората кво странно има в това... и аз нямам 100 000лв. за новото А6... и 70 000лв. нямам за А4... кво да направя, да се самоубия ли от този факт?!
Как ще забраниш на хората да карат коли по-стари от 6г.?? Човека взима 300лв. заплата, купил си голфче за да може да се придвижва ти ще му забраниш, как да стане тая?!!?!?
Това са глупости... KGB, ти лично нямаш ли познати, които немогат да си позволят да карат по-нови коли..?!?! Иска им се на хората кво странно има в това... и аз нямам 100 000лв. за новото А6... и 70 000лв. нямам за А4... кво да направя, да се самоубия ли от този факт?!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Как ще забраниш на хората да карат коли по-стари от 6г.??
До колкото разбрах ще забранят вноса на коли по стари от 6 години. Не че ще ги спират от движение.
Аз не мисля че това е лоша идея. България в момента е место където доста от старите коли на Южна европа отиват. На тях им е хубаво защото им се махат от главата и на нас ни е хубаво защото купуваме готини, евтини коли. Въпреки че за момента това ни дава по евтини коли и спестява пари на хората (но не и на държавата), след 10-15 макс. 20 години, 90% от тези коли ще са вече спряни от движение и ще трябва да намерим къде ние да ги изхвърлиме. А тогава вече няма да има къде, и наща държава ще трябва да се тревожи за този проблем. Това ще е скъпа процедура която пак ще се плати от вашите пътни такси.
Обаче също мисля че трябва да се направи провизия за класически коли, специални модели и коли притежавани в чужбина от Българи за по дълъг период от време. Иначе няма да е честно за любителите на стари коли.
Сега, знам че не съм 100% наясно с българското политическо положение, и за това приемам критика за мнението си, но моля ви давайте конструктивен критисизъм а не:
"Тоя чужденец, семкаджия си мисли че разбира от политика, яа да си седи в Австралия и да си мълчи." и подобни. Търся ПРИЧИНИ защо това което казвам не е вярно (ако то не е вярно)
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Nasti,
Да имам и тъкива познати, при които какво се получава. Дават си всичките пари за Алфа,Ауди, БМВ или Мерцедес и след това какво се почва. Абре от къде да извадя 1 000лв. за гуми на БМВто или от къде да взема 400лв. за свещите на Алфата...или пък 200лв. за предни накладки....Абре я едни гуми втора употреба за 80лв. и некви свещи тип ала църковни...и после БМВто било "к**ва" на пътя и двигателите на Алфа нямало кой да го настрой в БГ...за неща от сорта на сменяне на спирачна течност на всеки 2 години, антифриз и други да не говориме....и в крайна сметка какво се получава; едни скъпи и престижни коли се превръщат в некви каруци.....защото собствениците не може да си купят едно рено клио, меган, опел, голф или нещо подобно да го стегнат както трябва с останалите пари и да се радват на живота. На хората им се карало....ами и на мене ми се кара Енцо Ферари по нормални пътища ама нема, за сега поне.
Пак повтарям; проблема е доста сложен за решаване в БГ. Преди доста време тази тема се дискутираше когата повишиха митата...тогава имаше спор кое е по изгодно за държавата 200 000стари коли или 20 000нови. Ами сметката излиза че 20 000 нови коли са по изгодни за нашата икономика и държава. Но освен да дигат митата можеше и да направят намеление от митото за коли до 5г. и да премахнат това за новите коли...заедно с ред други неща.
п.с; дали ние ще забраним вноса на коли над 6години или не е горе долу все тая, в Евро Сюза почти е готов да приема забраната за износ на коли без евро 3 за България и Румъния
И както вече писах, трябва да излезем с предложение пред управлаващите (грабещите) а не да ходим да се бием с тях и т.н.
Да имам и тъкива познати, при които какво се получава. Дават си всичките пари за Алфа,Ауди, БМВ или Мерцедес и след това какво се почва. Абре от къде да извадя 1 000лв. за гуми на БМВто или от къде да взема 400лв. за свещите на Алфата...или пък 200лв. за предни накладки....Абре я едни гуми втора употреба за 80лв. и некви свещи тип ала църковни...и после БМВто било "к**ва" на пътя и двигателите на Алфа нямало кой да го настрой в БГ...за неща от сорта на сменяне на спирачна течност на всеки 2 години, антифриз и други да не говориме....и в крайна сметка какво се получава; едни скъпи и престижни коли се превръщат в некви каруци.....защото собствениците не може да си купят едно рено клио, меган, опел, голф или нещо подобно да го стегнат както трябва с останалите пари и да се радват на живота. На хората им се карало....ами и на мене ми се кара Енцо Ферари по нормални пътища ама нема, за сега поне.
Пак повтарям; проблема е доста сложен за решаване в БГ. Преди доста време тази тема се дискутираше когата повишиха митата...тогава имаше спор кое е по изгодно за държавата 200 000стари коли или 20 000нови. Ами сметката излиза че 20 000 нови коли са по изгодни за нашата икономика и държава. Но освен да дигат митата можеше и да направят намеление от митото за коли до 5г. и да премахнат това за новите коли...заедно с ред други неща.
п.с; дали ние ще забраним вноса на коли над 6години или не е горе долу все тая, в Евро Сюза почти е готов да приема забраната за износ на коли без евро 3 за България и Румъния

И както вече писах, трябва да излезем с предложение пред управлаващите (грабещите) а не да ходим да се бием с тях и т.н.

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
WeiSTD написа:Как ще забраниш на хората да карат коли по-стари от 6г.??
До колкото разбрах ще забранят вноса на коли по стари от 6 години. Не че ще ги спират от движение.
Аз не мисля че това е лоша идея. България в момента е место където доста от старите коли на Южна европа отиват. На тях им е хубаво защото им се махат от главата и на нас ни е хубаво защото купуваме готини, евтини коли.
Обаче също мисля че трябва да се направи провизия за класически коли, специални модели и коли притежавани в чужбина от Българи за по дълъг период от време. Иначе няма да е честно за любителите на стари коли.
"Тоя чужденец, семкаджия си мисли че разбира от политика, яа да си седи в Австралия и да си мълчи." и подобни. Търся ПРИЧИНИ защо това което казвам не е вярно (ако то не е вярно)
Здрасти WeiSDT ... и аз съм "чужденец" ...
значи според мен си прав в много малка част от твоя отговор ... но според мене си също така много далече за да проумееш в какво се състои проблема на тази тъпотия ... а той се състои в следното:
Никой не иска да кара стари коли в БГ ... и моя баща не иска ама си кара опелчето също като 45% от хората които имат коли над 15 год! Е па той иска да кара опелче 96/97 год. ама има само 5000 лв. щото като пенсионер яде това дето си гледа на нивата и най ефтиното от магазина ... ако ги обърнем в EUR излизат около 2500 EUR. За около 2500 EUR ще намеря тук в Куба едно опелче от някой селянин 96/97 год без проблем и то в добро състояние ... проблема идва в момента в който това опелче идва в БГ ... там ти казват на границата .... айде по закон цакай ДДС в размер на около 2000 лв



Разбираш ли сега "колега чужденецо" къде е проблема ... дори хората да имат пари за една 6 год. кола - те не могат заради шибаната ни държава да си я позволят



- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Първо, благодаря ти аз достойния отговор, "колега чужденецо"
Сега, аз не разбирам защо трябва една кола на 6-7 години да се купи от чужбина. В българия не се ли продават Опелчета 96/97 година? А това което ти казваш показва че проблема е митото, а не предложения закон. (Или поне така го разбирам).
При положение че митото за вкарване е толкова голямо, хората които изкат да вкарват коли на по 7-8 години не могат да си позволят да го платат независимо дали този закон го има или не. А вместо да си купи за 5000лв кола от чужбина и да и плаща 2000лв мито, може направо да си купи кола за 7000 която е вече в България.

Сега, аз не разбирам защо трябва една кола на 6-7 години да се купи от чужбина. В българия не се ли продават Опелчета 96/97 година? А това което ти казваш показва че проблема е митото, а не предложения закон. (Или поне така го разбирам).
При положение че митото за вкарване е толкова голямо, хората които изкат да вкарват коли на по 7-8 години не могат да си позволят да го платат независимо дали този закон го има или не. А вместо да си купи за 5000лв кола от чужбина и да и плаща 2000лв мито, може направо да си купи кола за 7000 която е вече в България.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- DILDO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е30;Е65
- Мечтае да кара: Е30
Ако намалят митата ,данъците и оправят пътищата може би ще се засили и вноса на по - нови автомобили . Не може да си купиш кола за 1500 - 2000 евро и тука да ти треснат 2000 мито .данъка на рено еспас 2.0и е 250 кинта (95) + катализатор а на лада- 1985 (минава покрай тебе и може да умреш от газовете) е 70-80 лева ако не и по-малко.За пътищата ...... нямам думи.
п.с. В Германия се сменя ангренажен ремък на 120 -130 хил. км а в България на 80 хил.
п.с. В Германия се сменя ангренажен ремък на 120 -130 хил. км а в България на 80 хил.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани