Изискване на ЕС
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
Изискване на ЕС
Едно от изискванията за приемането на България в Европейския съюз е да бъдат спряни от движение ВСИЧКИ КОЛИ НАД 15 ГОДИШНА ВЪЗРАСТ.
Това щяло да допринесе за обновяването на родния ни автопарк, също така, по-новите коли щяли да поевтинеят, защото ще паднат митата, ддс-то и акциза.
И сега какво, няма да можем да си караме старите ''кошници'', половин България ще остане без коли, защото някой така го бил решил ?!
Дали ще трябва да се примирим със суровата истина на поредната безмислица, или ''европейците'' мислят за нас?
Така като си знаем Балканския темперамент дали ще позволим това да се случи, или ще им покажем със кои си имат работа!!!
Българи юнаци!!!
Това щяло да допринесе за обновяването на родния ни автопарк, също така, по-новите коли щяли да поевтинеят, защото ще паднат митата, ддс-то и акциза.
И сега какво, няма да можем да си караме старите ''кошници'', половин България ще остане без коли, защото някой така го бил решил ?!
Дали ще трябва да се примирим със суровата истина на поредната безмислица, или ''европейците'' мислят за нас?
Така като си знаем Балканския темперамент дали ще позволим това да се случи, или ще им покажем със кои си имат работа!!!
Българи юнаци!!!
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Ти полудя ли бе, има коли, които са на 30+ години и струват милиони, кво, ще ме накарат да я спра от движение или да я бутна в моргата ли? Все едно... Трябва да може да се вади някакво разрешително за олдтаймър, предполагам, нека някой по-запознат сподели...
MORE BEER!
- Nitro^
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
След влизането ни в ЕС ще отпаднат митата и колите ще поефтинеят значително.Също така ще влезят изискванията за еколкогичност(най-вероятно евро2),което ще ни принуди да купуваме по-новичко,ама има време за всичко...
Nitro^ написа:След влизането ни в ЕС ще отпаднат митата и колите ще поефтинеят значително.Също така ще влезят изискванията за еколкогичност(най-вероятно евро2),което ще ни принуди да купуваме по-новичко,ама има време за всичко...
По принцип трябва да стане така, но аз докато не го видя не вярвам

BMW & RAMMSTEIN RULES







- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
eвра 2 ще требе да имаме,за да се движат а по германия кви коли има и се движат а са на 20+
ТДС - Турбо Див Селянин
Е,чак пък да ги спрат,не ми се вярва
То и в "Европата" ги карат още
,та в БГ ли?! Верооятно данъците ще са по-високи за по-старите коли и ще са принудени собствениците им да минават по-често прегледи всякакви
,което е логично от където и да го погледнеш,освен в материално отношение.Понеже, аз ако имам достатъчно кинти и добре платена работа,кола на 15+ години ли ще си купя
Та там ще е проблемът според мен...Ще ти излиза по-евтино да поддържаш и караш нова кола,стига да можеш да си позволиш да я купиш,разбира се








One passion,one car,one life...
А според мен не става въпрос за Държавата пряко!
Интереси имат големите производители на автомобили в Европа (БМВ, Ситроен, Пежо, Ауди, VW, Опел, Форд и прочие), както и преките вносители на марките в България - да се повиши оборота от продажби на нови автомобили И У НАС, не случайно ни асимилират и притискат и по този начин.
Аналогичен е и договора с ЕС за спирането на АЕЦ-а. Защо да си го произвеждаме сами и да си е наш, като може да въртим пари на Франция? Киселото ни мляко, не отговаряло на стандарта на ЕС.
Но... това на Данон - отговаря. ДА, ама Данон, не е Сердика!
Просто ЕС работи в полза на огромните пари, които се въртят в европейските банки, а ние сме един прекрасен, лесно завоюващ се и най-вече - нов Пазар с евтина работна ръка!
Вече притиснаха вносителите на коли втора ръка, сега сме ние, крайните потребители на ред.
Интереси имат големите производители на автомобили в Европа (БМВ, Ситроен, Пежо, Ауди, VW, Опел, Форд и прочие), както и преките вносители на марките в България - да се повиши оборота от продажби на нови автомобили И У НАС, не случайно ни асимилират и притискат и по този начин.
Аналогичен е и договора с ЕС за спирането на АЕЦ-а. Защо да си го произвеждаме сами и да си е наш, като може да въртим пари на Франция? Киселото ни мляко, не отговаряло на стандарта на ЕС.


Просто ЕС работи в полза на огромните пари, които се въртят в европейските банки, а ние сме един прекрасен, лесно завоюващ се и най-вече - нов Пазар с евтина работна ръка!

Вече притиснаха вносителите на коли втора ръка, сега сме ние, крайните потребители на ред.
Да караш Peugeot е страст!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: Изискване на ЕС
Hastalavista написа:Едно от изискванията за приемането на България в Европейския съюз е да бъдат спряни от движение ВСИЧКИ КОЛИ НАД 15 ГОДИШНА ВЪЗРАСТ.
Това щяло да допринесе за обновяването на родния ни автопарк, също така, по-новите коли щяли да поевтинеят, защото ще паднат митата, ддс-то и акциза.
И сега какво, няма да можем да си караме старите ''кошници'', половин България ще остане без коли, защото някой така го бил решил ?!
Дали ще трябва да се примирим със суровата истина на поредната безмислица, или ''европейците'' мислят за нас?
Така като си знаем Балканския темперамент дали ще позволим това да се случи, или ще им покажем със кои си имат работа!!!
Българи юнаци!!!
надявам се като изтрезнееш да си прочетеш глупостите ...

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Re: Изискване на ЕС
Hastalavista написа:Едно от изискванията за приемането на България в Европейския съюз е да бъдат спряни от движение ВСИЧКИ КОЛИ НАД 15 ГОДИШНА ВЪЗРАСТ.
Това щяло да допринесе за обновяването на родния ни автопарк, също така, по-новите коли щяли да поевтинеят, защото ще паднат митата, ддс-то и акциза.
И сега какво, няма да можем да си караме старите ''кошници'', половин България ще остане без коли, защото някой така го бил решил ?!
Дали ще трябва да се примирим със суровата истина на поредната безмислица, или ''европейците'' мислят за нас?
Така като си знаем Балканския темперамент дали ще позволим това да се случи, или ще им покажем със кои си имат работа!!!
Българи юнаци!!!
да додат да ми я вземат

и компа с МП3-ките също

Сериозно - който кара стара кола в Герамния или е богат или луд ентусиаст, а вие от кой тип сте?

Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
тва никога няма да стане, щото ако стане ще се повтори шоуто пред парламента от 1997-а... ама тоя път и аз ще се включа



- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Чакайте бе хора, не се палете напразно, икой яма да спре от движение 15 годишните коли, ще се спре вносът им от чужбина, мисла че има разлика между тези две неща. Колкото до ретро автомобилите за тях сигурно няма да има проблем да се вкарват, но си мисля че ще е по скъпо да вкараш един ретро отколкото един нов автомобил.
А колкото до митата, акциза и ддс-то, това повечето от бъл;гарите няма да ги грее и ще ви кажа защо, един пример: Искаш да си купиш Е90, то струва 60000лв, като му сложиш всички такси ще струва примерно 80000 или нещо такова, е какъв е смисъла да поевтинее, като за да мога да си го купи човек дори на изплащане ще трябва да получава поне по 1500 евро заплата на месец, а толкова в БГ един нормален човек ще взима през 5006, а не през 2006 година. Така че много смисъл от това не виждам, е за колите на старо е друг въпрос ама като трябва да си вкараш едо БМВ с 5 литров двигател кво като няма данъци въху него, ще трябва да не е 15 годишно, а за да е по ново пак ще струва майка си и баща си. Май първо управниците ни ще трябва да вдигнат заплатите, а после да мислят за останалото
А колкото до митата, акциза и ддс-то, това повечето от бъл;гарите няма да ги грее и ще ви кажа защо, един пример: Искаш да си купиш Е90, то струва 60000лв, като му сложиш всички такси ще струва примерно 80000 или нещо такова, е какъв е смисъла да поевтинее, като за да мога да си го купи човек дори на изплащане ще трябва да получава поне по 1500 евро заплата на месец, а толкова в БГ един нормален човек ще взима през 5006, а не през 2006 година. Така че много смисъл от това не виждам, е за колите на старо е друг въпрос ама като трябва да си вкараш едо БМВ с 5 литров двигател кво като няма данъци въху него, ще трябва да не е 15 годишно, а за да е по ново пак ще струва майка си и баща си. Май първо управниците ни ще трябва да вдигнат заплатите, а после да мислят за останалото


Съгласен с BMW8, че става въпрос да се спре вносът не да ги спрат от движение, просто е невъzможно да ги спрат от движение
. Май ще остане вносът zа коли след 1996та (или такива с Евро2 май), или zа след 1998ма/Евро3, не се ли говореше нещо такова?
А оффтопик E90 zа 80 000 ще иzплащаш с 1500 € само ако живееш и се храниш с ваште, имаш служебен телефон, нямаш гадже и си купуваш дрехи само от китайците в Илиенци, че и тогава пак ще се оzориш


А оффтопик E90 zа 80 000 ще иzплащаш с 1500 € само ако живееш и се храниш с ваште, имаш служебен телефон, нямаш гадже и си купуваш дрехи само от китайците в Илиенци, че и тогава пак ще се оzориш


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
е нещо не схващам в немските саитове като продават е12-28 на по 15+ години кфо нема да можем да си ги земем ли,А ако имат ЕВРО 1-2
ТДС - Турбо Див Селянин
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани