316i '03 или ново 116i (118i)
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
316i '03 или ново 116i (118i)
/извинявам се предварително ако посещавате и клубовете на Дира - темата е повторение.
здравейте,
спрял съм се на тези два модела: 316i или ново 116(118). Бързам да уточня, че колата няма да се купува, кара и поддържа в България. Т.е търси се здрава, комфортна и запазваща цената си кола.
316 се продава директно от дилъра с гаранция. Eто и снимки - кое Ехх е това?Е46?
http://pictures.easyimage.de/webedition ... 62_s01.jpg
http://pictures.easyimage.de/webedition ... 70_s01.jpg
http://pictures.easyimage.de/webedition ... 70_s03.jpg
произведено: 11/2003
пробег: 36.216km
двигател: 1.796 ccm, 85 kW: 116 PS
има и други оферти за същия модел, 06.2003, 15.000км за малко повече пари
От друга страна обаче стои новото 116и. Парите са горе долу същите.
Много различен клас ли са? По документи 1цата е в групата на голф, астра, А3. А 316-ката в кой се пада? все още не съм ги тествал и затова нямам никакви лични впечатления
понеже не съм запознат с Ехх номерацията ми е трудно да намеря каквато и да било информация в мрежата. Помогнете ми със съвет и напътствия при избора: на какво да се обърне специално внимание, повишена чупливост и т.н
Проблеми? На какво да наблегна?
Много Ви благодаря предварително за всякаква информация.
здравейте,
спрял съм се на тези два модела: 316i или ново 116(118). Бързам да уточня, че колата няма да се купува, кара и поддържа в България. Т.е търси се здрава, комфортна и запазваща цената си кола.
316 се продава директно от дилъра с гаранция. Eто и снимки - кое Ехх е това?Е46?
http://pictures.easyimage.de/webedition ... 62_s01.jpg
http://pictures.easyimage.de/webedition ... 70_s01.jpg
http://pictures.easyimage.de/webedition ... 70_s03.jpg
произведено: 11/2003
пробег: 36.216km
двигател: 1.796 ccm, 85 kW: 116 PS
има и други оферти за същия модел, 06.2003, 15.000км за малко повече пари
От друга страна обаче стои новото 116и. Парите са горе долу същите.
Много различен клас ли са? По документи 1цата е в групата на голф, астра, А3. А 316-ката в кой се пада? все още не съм ги тествал и затова нямам никакви лични впечатления
понеже не съм запознат с Ехх номерацията ми е трудно да намеря каквато и да било информация в мрежата. Помогнете ми със съвет и напътствия при избора: на какво да се обърне специално внимание, повишена чупливост и т.н
Проблеми? На какво да наблегна?
Много Ви благодаря предварително за всякаква информация.
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- Hastalavista
- Е21 fanatic
-
- Мнения: 692
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: София, Младост1
Еденицата е Е87!А това Е46. Май по-добре е Е87, защото най-малкото е по-нова, но пък наистина се води по-нисък клас(и какво от това!?)
Което ти хареса повече, него вземи, но според мен Единицата е по-добра. Е46 се пада в класа на Ауди А4, Мерцедес Ц-клас, и т.н.
Като здравина, мисля че няма особени различия
Което ти хареса повече, него вземи, но според мен Единицата е по-добра. Е46 се пада в класа на Ауди А4, Мерцедес Ц-клас, и т.н.
Като здравина, мисля че няма особени различия
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Аз ще се обоснова с това, че:
1во Винаги е по хубаво да се вземе кола която е претурпяла феислифт защотот са отстранени някой дефекти които са се появили при излизането и!
2ро Е46 изглежда много по добре (макар, че това е лично мнение)..
3то Е46 определено е по широко.. отзад, а й отпред..
1во Винаги е по хубаво да се вземе кола която е претурпяла феислифт защотот са отстранени някой дефекти които са се появили при излизането и!
2ро Е46 изглежда много по добре (макар, че това е лично мнение)..
3то Е46 определено е по широко.. отзад, а й отпред..
да бе верно прайм глупости
виж сега моето мнение е такова:
значи аз бях пред същата дилема
само че за 120д и 320д.
За твоя случай бих избрал 118i
защото 316-ката е адски спънат
автомобил, но зависи ти дали
търсиш вървеж или пространство
защото Е46-цата е доста по широка
118-ката ще върви една идея повече
и ще е малко по-икономична...
като консумативи ще са почти еднакви
но все пак 316-ката е каран автомобил
и друго 316-ката би се продала по-трудно
отколкото 318-ката след време
но не съм запознат за момента как
се държат единиците на пазара за
стари автомобили...
това е от мен надявам се да съм бил
полезен и се извинявам за детинското
ни държание


виж сега моето мнение е такова:
значи аз бях пред същата дилема
само че за 120д и 320д.
За твоя случай бих избрал 118i
защото 316-ката е адски спънат
автомобил, но зависи ти дали
търсиш вървеж или пространство
защото Е46-цата е доста по широка
118-ката ще върви една идея повече
и ще е малко по-икономична...
като консумативи ще са почти еднакви
но все пак 316-ката е каран автомобил
и друго 316-ката би се продала по-трудно
отколкото 318-ката след време
но не съм запознат за момента как
се държат единиците на пазара за
стари автомобили...
това е от мен надявам се да съм бил
полезен и се извинявам за детинското
ни държание


Явно до последно ще се чудя - след тест драйва и директните оферти ще се чуе

Е46 е много красива. Все пак ме е страх да инвестирам толкова много пари в 2нд хенд кола - може би, и сигурно, не съм прав, но съм наплашен. Но ако ме изненадат неприятно с цените на 1цата ще предпочета Е46 на 1,5 година пред нови Опел астра или ФВ Голф. От първите още се стряскам насън, а във вторите не ми харесва дори един детайл. Освен това са такава лоша инвестиция, че по-добре да не се захващам. Ауди не е изобщо на дневен ред поради цената - 1,6 ФСИ и без кой-знае какви екстри му искат с хиляди евро отгоре. А и не ми допада-въпрос на личен вкус. Мерцедес нямат модел като за мен - все са огромни.
Пространството изобщо не ми е изискване. Е, задължително е да има 4 използваеми (!) седалки, но аз тъй или иначе търся кола в класа на опел Астра, ФВ Голф и т.н.
Само ме е страх да не ме изненадат неприятно с цените на 1цата, но здраве да е-в краен случай ще посъбера още пари. Тъй де-1 път се купува БМВ

Относно "бягането" - аз не съм състезател пък и няма пари за поддръжка на такова каране. От скромния си опит досега съм много доволен от мощността на Опел Астра Ф с 1,6 мотор (~77kW). Ако 116и е същото (а би трябвало да е-и като мощност и като тегло е по-добре) - цена няма да има. За 118и мисля че е доста по-скъпо, но ако не е ще го предпочета пред 1,6 мотора.
Моля Ви наистина да ме посъветвате обаче какво да погледна по Е46цата (в случай че 1цата отпадне). Много ви моля!
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
ами виж сега ,аз мисля че има значение колко човека ще се возят по-принцип в тази кола ,ако по цял ден караш сам или още някой 1-цата няма да ти е тесна,но като се качихме с едни приятели всичките по 1.90 и седнахме в колата....еми тесничка ни беше ,нече 3 ката е нещо осезаемо по-голяма ,но е малко по-добре....за вървеж щом си се загледал в 1.6 и 1.8 значи не искаш да се бегаш(все пак ако можеш се докопай до 1.8 щото върви повече)....другото е въпрос на избор...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
DLCI написа:Е46 е много красива. Все пак ме е страх да инвестирам толкова много пари в 2нд хенд кола - може би, и сигурно, не съм прав, но съм наплашен
Мисля, че опасенията ти са си напълно основателни... Макар че Е46 е доста нова (2003), все пак е карана.... Моят избор, без да се замислям, би бил за новия автомобил

разликата в цената на 116
и 118 е 2000 евра в България
щом не те интересува пространството
и се спрял на малки двигатели и
търсиш кола от сегмента на Голф/атсра
значи 116-ката е твойта кола...
иначе за Е46-цата не мисля че има
някакви сериозни неща които има
да се гледат, поне аз незнам досега
да има някакви сериозни проблеми
с тези коли. Гледаш стандартните неща
окачване, удари, двигателя М43Б19
май беше също не е проблемен
правиш един чекинг при дилъра
и нямаш грижи...
Има и един хинт в ключа на Е46-цата
има доста информация за колата
слагаш го на Кий-ридъра при дилъра
и можеш да разбереш доста неща за
автомобила
Другия ми съвет е да се метнеш
и на двете коли да ги покараш да
видиш как ще се чувстваш в тях
и да си прециниш на място ако се
иключи фактора пари
но общо взето на чувство и малката
единица си е БМВ откъдето и да
го погледнеш!!!
Иначе поздравления че си се насочил
към правилната марка и дано имаш
успехи с покупката на един такъв
екземпляр, но общо взето каквото
и да избереш няма да сгрешиш!!!
и 118 е 2000 евра в България
щом не те интересува пространството
и се спрял на малки двигатели и
търсиш кола от сегмента на Голф/атсра
значи 116-ката е твойта кола...
иначе за Е46-цата не мисля че има
някакви сериозни неща които има
да се гледат, поне аз незнам досега
да има някакви сериозни проблеми
с тези коли. Гледаш стандартните неща
окачване, удари, двигателя М43Б19

май беше също не е проблемен
правиш един чекинг при дилъра
и нямаш грижи...
Има и един хинт в ключа на Е46-цата
има доста информация за колата
слагаш го на Кий-ридъра при дилъра
и можеш да разбереш доста неща за
автомобила

Другия ми съвет е да се метнеш
и на двете коли да ги покараш да
видиш как ще се чувстваш в тях
и да си прециниш на място ако се
иключи фактора пари

но общо взето на чувство и малката
единица си е БМВ откъдето и да
го погледнеш!!!
Иначе поздравления че си се насочил
към правилната марка и дано имаш
успехи с покупката на един такъв
екземпляр, но общо взето каквото
и да избереш няма да сгрешиш!!!
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Аз бих избрал 1цата. Е46 вече е стар модел, и цените ще почнат да падат все по-бързо. Освен ако не ти дадат някаква страхотна оферта за Е46-цата, 1цата ще си държи цената по-дълго. Другия ми критерий - 1цата с 4 цилиндров двигател ще мърда доста по-бързо, щото е към 150-200 кила по-лека. Между 116i и 118i бих избрал 118i - тя е 2.0 двигател също като на 120i, така че има евентуално потенциал да се освободят няколко магарета посредством "лека интервенция" 

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани