Какво да очакваме от БМВ през 2010

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от MaXimal » 01 Яну 2010, 22:36

* BMW Concept Active E NAIAS (01/10)
* BMW Active E Production Car (eDrive) Paris (08/10)

* BMW Z4 sDrive35is (link) Paris (08/10)

* BMW 3-Series and M3 Coupe/Cabrio LCI (Life Cycle Impulse aka Facelift) (link) to be revealed early January with official Autoshow debut at Geneva (03/10)

* BMW 5-Series Sedan (link) Geneva (03/10) and New York (04/10)
* BMW 5-Series Concept ActiveHybrid 5 Geneva (03/10)
* BMW 5-Series Li (long wheel base) Shanghai (04/10)
* BMW 5-Series Touring (F11) (link) Spring 2010
* BMW 5-Series M-Sport Packages Spring 2010

* BMW 6-Series (link) to be revealed late November with official Autoshow debut at Geneva 2011

* BMW X1 USA Launch late in the year -- possibly at LA
* BMW X3 TBA
* BMW X5 LCI / Facelift TBA

* Next Generation Turbocharged 3 and 4 cylinder engines End of 2010

* UNKNOWN BMW Concept Car Geneva (03/10)
* UNKNOWN BMW Concept Car Paris (08/10)
Май няма нужда от какъвто и да е превод. Всичко се подразбира.

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=336277
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от acho.rs » 01 Яну 2010, 22:44

Next Generation Turbocharged 3 and 4 cylinder engines End of 2010

- крайно време е , доста се забавиха с това . Конкуренцията напъна на данунсайзинг и принудително пълнене , доста одавна ...
И каква е тази 5ца дълга база - то така или иначе кокпита е еднакъв , сега като увеличат и базата , каква ще е разликата със 7цата :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от MaXimal » 01 Яну 2010, 23:04

acho.rs написа:
Next Generation Turbocharged 3 and 4 cylinder engines End of 2010

- крайно време е , доста се забавиха с това . Конкуренцията напъна на данунсайзинг и принудително пълнене , доста одавна ...
И каква е тази 5ца дълга база - то така или иначе кокпита е еднакъв , сега като увеличат и базата , каква ще е разликата със 7цата :dunno:



Че то и досега си имаше 5ца дълга база. Просто не се продава навсякъде ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 16.06.2008

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от Лалов » 01 Яну 2010, 23:17

Дотук ясно, но Ачо пита и друго, което и мен ме интересува: "каква ще е разликата със 7цата?"

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от amd » 02 Яну 2010, 12:19

Хорейшио написа:Дотук ясно, но Ачо пита и друго, което и мен ме интересува: "каква ще е разликата със 7цата?"


Най-вероятно - минимална! В дизайна...

Аз се чудя полудяха ли с тия хибриди, електрокарчета... :( Светът е странно нещо...азиатците почнаха да принуждават останалата част от света да им ходи по акъла :nono: С все повече и повече електроника, автомобилите ще се превръщат във все по ненадеждна техника, което най не ми харесва. А за downsizing-а не съм чак такъв противник, аз отдавна се чудя защо не се буустнат здраво тия малките моторчета, за да живнат :)
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от DanielzZz » 04 Яну 2010, 14:46

Азиатците не са ти виновни,пазара е виновен.Това се търси,това се продава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от Alexi » 04 Яну 2010, 15:11

очаквам да излезе 512д и да си го купя :banghead:шестимата в редица станаха тримата в редица ,унижение ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от acho.rs » 04 Яну 2010, 15:17

amd написа:
Хорейшио написа:Дотук ясно, но Ачо пита и друго, което и мен ме интересува: "каква ще е разликата със 7цата?"


Най-вероятно - минимална! В дизайна...

Аз се чудя полудяха ли с тия хибриди, електрокарчета... :( Светът е странно нещо...азиатците почнаха да принуждават останалата част от света да им ходи по акъла :nono: С все повече и повече електроника, автомобилите ще се превръщат във все по ненадеждна техника, което най не ми харесва. А за downsizing-а не съм чак такъв противник, аз отдавна се чудя защо не се буустнат здраво тия малките моторчета, за да живнат :)

Какво те бъркат хибридите - 100 пъти по-добре в града да се движиш безшумно на ток , отколкото да ти вибира някой дизел 2 часа в някое задръстване ! Хибрид не означава непременно по-слаба динамика .
А за даунсайзинга - не знам защо непременно го свързват с турбиниране - не означава ли само намаляване на обема ? Както и да е - аз не виждам много смисъл в 1,4 и 1,6 турбинирани мотори , които харчат 10 на сто :dunno: Ясно е че турботоо му е майката , но като че ли 2л+ двигател е по-хубаво да се трубинира ... При дизелите на БМВ е точно така - 2литрови турбинирани дизели , леко дефорсирани но все пак достатъчно мощни и с изключително нисък разход ... Като Е90ката с 163 кс и нормиран разход 4,3 и ускорение до 100 за под 10 сек ...
Отделно , техниката , че е бъгава е виновен именно пазара , защото конкуренцията е жестока и всеки се стреми възможно най-бързо да пусне новия продукт , без да има достатъчно време да се тества :idea:
Преди 20 години , кажи-речи Е30ката и Е34 не са имали конкуренция (Мерцедесите са били доста тромави) и е имало време колкото си искат , но днес изобщо не е така . Всички нови коли са красиви , а при малките мотори почти няма разлика между марките и малките отдвана са настигнали големите...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от Who » 05 Яну 2010, 10:27

Това с даунсайзинг-а трябваше да започне в началото на 90-те и сега да има само малки мотори трябваше да се поучат от японците но грандоманията е по важно нещо :( няма смисъл в една 7 серия да се монтира 5.5 литра мотор 220 кв като може да се движи достатъчно динамично и с 3.5 8 цилиндровия .... сега някой ще скочи ама това е за престиж да се кара в12 ... престижа няма значение по важна е екологията и икономията на горивата!!!
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от acho.rs » 05 Яну 2010, 18:03

Who написа:Това с даунсайзинг-а трябваше да започне в началото на 90-те и сега да има само малки мотори трябваше да се поучат от японците но грандоманията е по важно нещо :( няма смисъл в една 7 серия да се монтира 5.5 литра мотор 220 кв като може да се движи достатъчно динамично и с 3.5 8 цилиндровия .... сега някой ще скочи ама това е за престиж да се кара в12 ... престижа няма значение по важна е екологията и икономията на горивата!!!

Не за клиент на 760 или 750 по-важен е престижа ;) А че 5.5 12цил е неефктивен , ами то през тези години не имало кой знае колко ефективни мотори :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от BMW_RIDER » 05 Яну 2010, 22:30

acho.rs написа:
amd написа:
Хорейшио написа:Дотук ясно, но Ачо пита и друго, което и мен ме интересува: "каква ще е разликата със 7цата?"




Като Е90ката с 163 кс и нормиран разход 4,3 и ускорение до 100 за под 10 сек ...


Ти това с 4,3 на 100 вярваш ли го. щото преди седмици ми попадна едно 120д и то с такъв нормиран разход и за 240км съм му сипал 70лв+ нафта при цена 1.83л прай сметка. Верно зима беше буксува ама. Незнам и защо си мислите ,че даунзайзинг непременно значи по нисък разход особено ако е турбиниран, по малко емисий-да. Просто всичко е пазар и най вече всичко е РЕКЛАМА. Даунсайзинга е просто поредната стъпка да те накарат да си купиш това вместо другото, също и единия куп ненужна електроника, същото беше и като формулите бяха V10 айде всички да праим v10 двигатели 9000оборота които като ги сложиш 2 тона кола не са баш като формула. Да ама средно статистическия човек там като види на брушурката "F1 technology" и си вика б@х мааму. Всичко е МАРКЕТИНГ
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

BMW Performance
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: М Кар
Пол: Мъж

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от MCar » 06 Яну 2010, 0:06

Аз с нетърпение чакам да видя следващото поколение на Х3. Много ми харесва този модел и ми е интересно както ще извадят този път.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от Who » 06 Яну 2010, 0:10

Не за клиент на 760 или 750 по-важен е престижа А че 5.5 12цил е неефктивен , ами то през тези години не имало кой знае колко ефективни мотори

Ами ето ти пример за ефективен ДВГ :) Toyota 4A-GE 1.6 20 Valve 4 throttle body 118 Kw

4A-GE (20-valve)

Silver-Top 20-Valve 4A-GEFourth Generation "Silver-Top"
The fourth-generation 4A-GE engine was produced from 1991 to 1995. It has silver cam covers with chrome lettering, hence the nick-name "silver top". This engine yet again features a completely revamped cylinder head which replaces the 16-valve design with a 20-valve design. The Toyota Variable Valve Timing (VVT) system is used on the intake cam for improved low-RPM torque and fuel economy, an increased compression ratio (10.5:1), the valve angle was decreased to 37.5 degrees from the previous 50 degrees and the intake system was replaced with a short manifold and four individual throttle bodies governed by an air flow sensor. Another large change from the previous 4A-GE engines was the intake port angle, while the previous engines used an old-fashioned curved intake port, the 20-valve engines used a very upright straight port. This engine produces 158 hp (118 kW) at 7400 rpm with 162 N·m (119 ft·lbf) at 5200 rpm of torque.

Applications:

AT210 Carina 1996-2001 (Japan only)
AE101 Corolla 1991-2000 (Japan only)
AE101 Corolla Ceres 1991-1998 (Japan only)
AE101 Sprinter 1991-1998 (Japan only)
AE101 Sprinter Marino 1991-1998 (Japan only)
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от MaXimal » 06 Яну 2010, 9:19

BMW_RIDER написа:Ти това с 4,3 на 100 вярваш ли го. щото преди седмици ми попадна едно 120д и то с такъв нормиран разход и за 240км съм му сипал 70лв+ нафта при цена 1.83л прай сметка.



Да бе да... Я си кажи колко си натискал най-десния педал ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Какво да очакваме от БМВ през 2010

Мнение от acho.rs » 06 Яну 2010, 15:45

MaXimal написа:
BMW_RIDER написа:Ти това с 4,3 на 100 вярваш ли го. щото преди седмици ми попадна едно 120д и то с такъв нормиран разход и за 240км съм му сипал 70лв+ нафта при цена 1.83л прай сметка.



Да бе да... Я си кажи колко си натискал най-десния педал ;)

Говорим за нормиран разход - все пак цикъла е еднакъв за всички ... А че тея 4,3 са в сферата на мечтите е ясно , но все пак ще е най-икномичната кола , не само в калса си , но и в долните , да не говорим че е цели 163 коня , което хич не е малко ...

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook