2004 One Lap of America - победители
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
2004 One Lap of America - победители
Завърши и тазгодишното издание на OLA. За тези които не знаят състезанието е цивилизован вариант на рали канонбол - от източния до западния бряг по нормалните магистрали.. сегашната версия е пак от източния до западния бряг, но самите състезания се правят по писти разположени по трасето. има достатъчно време да се отиде от една до друга писта, но това е ако си решил да не спиш и със пристигането на пистата се нареждаш на стартовата линия. ако искаш да спиш обаче, душ това онова, трябва да се бърза между пистите. от там и на практика състезанието си върви и по пътищата.
та тази година във клас "луксозни седани" победител е е39 м5 като един от претендентите е бил нов е55 управляван от екипаж на едно от най-големите авто-списания на америка (car & driver). правете си изводите
за повече инфо тука:
http://www.onelapofamerica.com/
та тази година във клас "луксозни седани" победител е е39 м5 като един от претендентите е бил нов е55 управляван от екипаж на едно от най-големите авто-списания на америка (car & driver). правете си изводите

за повече инфо тука:
http://www.onelapofamerica.com/
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
ако не е прекаленно нагло ще отговоря вместо quixzole
318ti – модел M44
Разположение на двигателя – Предно по дължина.
Гориво – A-95 безоловен
Брой на цилиндрите : 4-ри (редови двигател)
Диаметър на цилиндрите : 85 mm
Ход на буталата : 83.5 mm
Работем обем : 1895 cm3
Коефициент на компресия : 10.0
Позиция на клапаните и на разпределителния вал : dohc
Система за доставяне на мощността : mpi (multi-pointed injection) много-точкова инжекция
Максимална мощност на двигателя : 140 hp – конски сили при 6000 об/мин
Максимален въртящ момнет : 180 N/m – нютон метра при 4300 об/мин
Брой на клапаните на цилиндър: 4
Максимална скорост: 209 km/h
318ti – модел M44
Разположение на двигателя – Предно по дължина.
Гориво – A-95 безоловен
Брой на цилиндрите : 4-ри (редови двигател)
Диаметър на цилиндрите : 85 mm
Ход на буталата : 83.5 mm
Работем обем : 1895 cm3
Коефициент на компресия : 10.0
Позиция на клапаните и на разпределителния вал : dohc
Система за доставяне на мощността : mpi (multi-pointed injection) много-точкова инжекция
Максимална мощност на двигателя : 140 hp – конски сили при 6000 об/мин
Максимален въртящ момнет : 180 N/m – нютон метра при 4300 об/мин
Брой на клапаните на цилиндър: 4
Максимална скорост: 209 km/h
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Много благодаря за изчерпателната информация!
А може ли още един въпрос? Е36 318 is същия мотор ли е ?
А може ли още един въпрос? Е36 318 is същия мотор ли е ?
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Ето това трябва да отговори на всичките ти въпроси свързани с Е36
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6484

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6484


R.I.P Landikar
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
vicho написа:ако не е прекаленно нагло ще отговоря вместо quixzole
318ti – модел M44
Разположение на двигателя – Предно по дължина.
Гориво – A-95 безоловен
Брой на цилиндрите : 4-ри (редови двигател)
Диаметър на цилиндрите : 85 mm
Ход на буталата : 83.5 mm
Работем обем : 1895 cm3
Коефициент на компресия : 10.0
Позиция на клапаните и на разпределителния вал : dohc
Система за доставяне на мощността : mpi (multi-pointed injection) много-точкова инжекция
Максимална мощност на двигателя : 140 hp – конски сили при 6000 об/мин
Максимален въртящ момнет : 180 N/m – нютон метра при 4300 об/мин
Брой на клапаните на цилиндър: 4
Максимална скорост: 209 km/h
M42 ми е двигателя


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани