Новия брой на Top Gear или Бил Томас е идиот

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 10 Мар 2008, 22:26

Penchev написа:Колеги и аз купих това списание и така както си го четях с интерес,като завърших с първия тест срещу Мерцедеса щях да сритам котката от нерви а тя си дремеше до мен ...

Тази "фирма" Топ Гиър ми падна в очите, те нямат последователност ...
При положение,че в предаването на живо се видя коя кола колко струва ,после четивото само показа колко са жалки на моменти тези хора от острова :mhihi:


Георги Пенчев


Wivte kolegi, Top gear si e edno populistko predavane, napraveno za pari. Koj kaza, `e sa eksperti? Kyde sa se dokazali? Po TV!? Ta tova e absurdno! O]e po-sme[na e i karting pistata im na koqto testwat rasowi bega`i!Ne po-malko vaven e i fakta, `e wolanyt spored ostrownite prawila e na to`no obratnoto mqsto. Xe, xe... Ne im obry]ajte wnimanie, pro`etete kak se izkazwat specialistite za nowata M3. Izwinqwam se za prawopisa, no polzwax kirilizatora na sajta...
Are you M enough...?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 11 Мар 2008, 18:55

Turturelo написа:Това се отнася до всякакъв вид медии, затова винаги казвам, че едно честно мнение няма да промени решението на даден човек да си купи даден автомобил. Няма нужда от драми, когато дадена кола е критикувана, но малко хора го разбират .. от другата страна.


Значи принципно си напълно прав с изключение на това, че всеки сам решава. Невъзможно! Масовата аудитория слуша и чете, просто защото и е невъзможно дори да си помисли да избира, разбирай закупи, което и да е от трите предложения. Само че както ти се изрази, масовата аудитория в този форум е секта на BMW. Сега, ако същата тази масова аудитория не може да си позволи да ги покара и сравни, то поне е в състояние да си позволи да прочете инфото от въпросния тест. Разбира се след това да го сравни с други и да го обсъди сред форумното пространство. И когато се получават такива страхотни разминавания в оценките, мисля е редно да се обърнем към цифрите. Не към мненията на британските "експерти". Пък били те и creative of Top Gear. Нали така? Защото те коментират коли, които германците произвеждат. Ето защо все пак са измислени тестовете при равни условия на които цифрите имат значение и в крайна сметка са най-обективен отговор на въпроса кой модел е по-добър.
Are you M enough...?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: Варна, до полъхващия бриз :)

Мнение от DiSmiSSaL » 15 Мар 2008, 19:53

Спорно е дали VW group имат някакъв дял в аутобилд...но в крайна сметка не можем да съдим редакторите на списания и тв предавания при положение че голяма част от коментарите им са субективни.Ко ми пука какво пишат,пак бих карал м3...и в ауди форума да питам пак това биха взели пред рс4 или КАЙМАн :)...
Дизел в кръвта...... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 12.07.2006

Мнение от dexter » 15 Мар 2008, 21:44

VW отдавна си "спонсорират" AutoBild според мен. Друг е въпросът, че много голяма част от хората във форумът не гледат реално на нещата, а се ръководят единствено от това, че колата е BMW. Гледайте малко по-обективно и ги приемайте фактитие такива, каквито са. Всяка една фирма си има достойнства, и недостатъци.

Дори С63 да е по-добро, на мен М3 ми харесва повече. Ако имам финансовите възможности и не ми трябва кола с четири врати, тогава не бих се поколебал.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 15 Мар 2008, 22:11

РС4 съм съгласен но Кайман си е друга класа кола. Може да е по бавно от М3 но Кайман 1.8 литра 120 коня няма :mhihi: за разлика от BMW 3 series. Но аз съм си фен не ми се връзвайте.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 23.02.2008

Сичко е нагласено

Мнение от mr.shameless » 25 Мар 2008, 19:26

Сега аз ще ви дам два примера за това как всичко се прави целенасочено за да може фолцваген и компания(всички марки свързани с нея) да "изглеждат"като победители.

1.Ауто Билд брой 21 2007година:Сравнителен тест между Вектра,пасат,407,авенсис,магентис,акорд и мондео.И познаите кои е пурви.Наи-жалката марка-фолцваген!!!Това е невъжможно и нереално.Реалния победител е Опел.Вярно е че на раздела за каросерия фолцваген го бие но с малко за кола излязла на пазара толкова години по късно.И въпреки това на раздел разходи Опел го бие ама с много.Но защо фолцваген е 1.Раздел 2 фолцваген бие но квое сравнението.Всички са с 2.0 двигатели с от 140 до 155 коня.Само Опел е с 1.8 :idea: и долна граница на коне.Защо не го бяха сравнявали с 2.2 Директ 155 коня да видиме тогава кои щеше да е на 1.Така че сами си правете избоди за сичката нагласеност!!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 25 Мар 2008, 21:07

Защото те коментират коли, които германците произвеждат.
По дяволит , това ми хареса...

РС4 съм съгласен но Кайман си е друга класа кола. Може да е по бавно от М3 но Кайман 1.8 литра 120 коня няма за разлика от BMW 3 series. Но аз съм си фен не ми се връзвайте.


Да няма Кайман 1,8 литра 120 коня , както и няма 3 ка 1,8л 120 коня - всъщност е 2л 143коня и е най-слабия двигател , но пък да не забравяме и че има Бокстер 2,4 200 коня и има също така Z4M 343 коня , който размазва Бокстер С 3,4л . А може и да се каже , че има ПОРШЕ 200коня а няма М Пауър под 340 коня . А де не забравяме и Порше 944 и 928 ... Тъп пост-тъп отговор.И аз съм фен на порше,ама в случая не си особено прав.

Сега аз ще ви дам два примера за това как всичко се прави целенасочено за да може фолцваген и компания(всички марки свързани с нея) да "изглеждат"като победители.

1.Ауто Билд брой 21 2007година:Сравнителен тест между Вектра,пасат,407,авенсис,магентис,акорд и мондео.И познаите кои е пурви.Наи-жалката марка-фолцваген!!!Това е невъжможно и нереално.Реалния победител е Опел.Вярно е че на раздела за каросерия фолцваген го бие но с малко за кола излязла на пазара толкова години по късно.И въпреки това на раздел разходи Опел го бие ама с много.Но защо фолцваген е 1.Раздел 2 фолцваген бие но квое сравнението.Всички са с 2.0 двигатели с от 140 до 155 коня.Само Опел е с 1.8 и долна граница на коне.Защо не го бяха сравнявали с 2.2 Директ 155 коня да видиме тогава кои щеше да е на 1.Така че сами си правете избоди за сичката нагласеност!!!!!!


Не знам какво толкова си разгневен и как така прецени ,че ФВ са жалка марка , а Опел велика ??? Наистина опел имат добри дизели , но като цяло гамат двигатели на ФВ е доста по-добра,не случайно Ауди вземат от тях :idea: Мисля , че се сещам за броя , и май имаше разменена победа за Мондеото и Пасата , но за пореден път ще кажа ,че Пасата във Хайлайн версията за мен е най-красивия кокипит , не само във класа си .
А за това колко са достоверни цифрите - ами като във 3-4 медии са еднакви , сигурно са реални . Да , бая по лесно е само да коментираш , отколкото да седнеш и да измериш и сравниш :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 23.02.2008

Сичко е нагласено

Мнение от mr.shameless » 26 Мар 2008, 17:39

2 Ауто Билд брой 9 и 10 2007 година:Сравниние между Астра ц4 меган сиид аурис браво фокус сивик и голф(издънката на автомобилостроенето)
Раздела за каросерия се печели от ФВ и киа с по 153 тоцки,Астра 152 (като Опел има повеце тоцки на оборудване/ергономичност и екипирова за сигурност).След това колата с наи странния дизаин и кокпит сивик форд и .....
Но :idea: на зардела за двигатли Опел губи.Защо?Пак по същия начин.Уточнявам че сравнението е за дизеложи двигатели.Като кубици от 1.9 за Опел и фиат до 2.2 за хонда и мощност от 120 коня до 140.Защо питам аз!?!?!?!?Защо Опел не е сравняван с същия двигател но с 150 коня!!!!Защо :idea: Ето тога ако не е нагласено.Опел щеше да има по добри динамични характеристики.А фв го бие с по мощния двигател само с 5 точки(даще на еластичност са равни и това е прехвалената тракаща кошнича на фв) :Д Ебати майтапа.Така че Опел е наи добрата от масовите марки и в Ауто Билд фв са нагласили нещата че да може голф(издънката на автомобилостроенето)
да е пред него.Опел рузззз

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Сичко е нагласено

Мнение от acho.rs » 26 Мар 2008, 18:42

mr.shameless написа:2 Ауто Билд брой 9 и 10 2007 година:Сравниние между Астра ц4 меган сиид аурис браво фокус сивик и голф(издънката на автомобилостроенето)
Раздела за каросерия се печели от ФВ и киа с по 153 тоцки,Астра 152 (като Опел има повеце тоцки на оборудване/ергономичност и екипирова за сигурност).След това колата с наи странния дизаин и кокпит сивик форд и .....
Но :idea: на зардела за двигатли Опел губи.Защо?Пак по същия начин.Уточнявам че сравнението е за дизеложи двигатели.Като кубици от 1.9 за Опел и фиат до 2.2 за хонда и мощност от 120 коня до 140.Защо питам аз!?!?!?!?Защо Опел не е сравняван с същия двигател но с 150 коня!!!!Защо :idea: Ето тога ако не е нагласено.Опел щеше да има по добри динамични характеристики.А фв го бие с по мощния двигател само с 5 точки(даще на еластичност са равни и това е прехвалената тракаща кошнича на фв) :Д Ебати майтапа.Така че Опел е наи добрата от масовите марки и в Ауто Билд фв са нагласили нещата че да може голф(издънката на автомобилостроенето)
да е пред него.Опел рузззз

Показваш , че към термина ГОЛФАДЖИЯ трябва да добавим и АСТРАДЖИЯ , това което одавна си го мисля :confused:
Донякъде си прав , но да кажеш на Голфа - издънка на автомобилостроенето трябва да си мноооооооооооооооооооооооого зле.Пич това е най-продавания автомобил на европа за поледните 30 години и колкото и да не ми харесва кашончето , то си е железен автомобил.Мисля ,че имам броя ама не е при мен а и не помня тестове които не ме греят - Голф или Астра никога няма да карам ! За хондата не говори нищо , защото има кокпит на прехващач и е най-свежото нещо от 10 години насам в класа.За да те отеша и да не плачеш повече си вземи броя от преди месец , където се сравянва Астра със Голф на 200 000 и извода е че Астра е добра Алтернатива на голфа.
Виждам обаче че си някакъв непоправим фен на Опел и вероятно трудно можеш изобщо нещо да разбереш.
Абе изобщо силно си объркал форума , мой човек . Ходи и си хвали астрите на съответното място - тук не сме за да те слушаме как ревеш за невероятните опели . Не че аз не карам Опел , но никога не съм казвал , че е велик или нещо повече от това което е .
ПС: опел рулззззз :wtf: май вие в 8ми клас много сте зарибени :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 23.02.2008

интересно

Мнение от mr.shameless » 26 Мар 2008, 19:19

Казвам само че Опела наи ми харесва от масовите коли в сравнение с другите такива.Разбира се от премиум класа БМВ са наи виликите и скоро ще напиша и за това как и БМВ понякога са изкарвани като губещи от Ауто Билд.И плюс това за кув осми клас ми годориш кви 5 лева.Карам БМВ и смея да твърда че няма кола с по пъргаво пътно поведелие та дори някои да ми говорят за ауди куатро.А за опел просто писах защото незнаех че фв финансира ауто билд и до са се съм се чудел над тия резултати.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: интересно

Мнение от acho.rs » 26 Мар 2008, 19:33

mr.shameless написа:Казвам само че Опела наи ми харесва от масовите коли в сравнение с другите такива.Разбира се от премиум класа БМВ са наи виликите и скоро ще напиша и за това как и БМВ понякога са изкарвани като губещи от Ауто Билд.И плюс това за кув осми клас ми годориш кви 5 лева.Карам БМВ и смея да твърда че няма кола с по пъргаво пътно поведелие та дори някои да ми говорят за ауди куатро.А за опел просто писах защото незнаех че фв финансира ауто билд и до са се съм се чудел над тия резултати.

Не знам , прекалено си краен в мненията си и осираш ФВ неоправдано а за Ауто билд преувеличаваш.Запомни , че много от нещата във Ауди идват от ФВ а Ауди са си ПРЕМИУМ , каквото и да си говорим ...
Последна промяна acho.rs на 26 Мар 2008, 20:53, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 23.02.2008

dfg

Мнение от mr.shameless » 26 Мар 2008, 20:13

Не съм казал че ауди не е премиум.Просто така четох на предишните страници за фв и финансирането на ауто билд и един друг там ми разясни някои работи и аз просто реших да обобщя.

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook