BMW M dual-clutch transmission - детайли
Модератор: Общи модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
BMW M dual-clutch transmission - детайли
http://autoreader.net/2008/01/18/bmw-m- ... in-detail/
Някой с по-добър английски от моя, може и да го преведе за всички.

autoreader написа:Following the announcement of the new BMW M3 Convertible earlier this week comes news of the carmaker’s first dual-clutch transmission, which is set to make a simultaneous debut in the M3 Coupe and Sedan as well as the drop-top. BMW has raised the bar by introducing a seven-speed version of the increasingly popular gearbox design, promising to deliver optimum gearshifts and faster acceleration (than the conventional six-speed manual), while at the same time reducing fuel consumption.
The gearbox is linked with the M3’s Drivelogic system and its eleven electronically controlled driving programs. There are five shift programs for automatic mode and six shift programs for manual mode including the revered launch control system. When in manual mode, the driver can either shift gears using the gearstick or by flicking a set of paddles located on the steering wheel. Right paddle to shift up and left paddle to shift down.
The M double-clutch transmission with Drivelogic combines two gearbox components in a common housing but is no bigger than a conventional manual ‘box. The ‘heart’ of the new M double-clutch transmission in technical terms is formed by the two oil-cooled wet clutches. One of the two clutches is for the even (2, 4, 6), the other for the uneven (1, 3, 5, 7) gears and, in addition, for the reverse gear.
While driving, one of the two clutches is always closed, the other is open. When accelerating – and when shifting down – the clutches are activated in an alternating process, one after the other. When shifting gears, therefore, the first clutch opens just as the second clutch is closing.
First drives of the cars equipped with the new transmission aren’t scheduled until after the Geneva Motor launch next month, so we’ll have to wait until then to see the performance numbers of the new unit. But we think it’s safe to assume acceleration numbers will be a few tenths quicker than the current manual models.

Някой с по-добър английски от моя, може и да го преведе за всички.

БМВ е религия чада мои ,споменаването на Марката до марки като фиат и др кокошарници е обидно ! карайте си там недозавиващите балонообразни бавнооборотни автомобилчета чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 фиата
I ride across town on my black boomer
‘Cause I’ve got a black boomer, it is always with me
‘Cause I’ve got a black boomer, fast and wild
‘Cause I’ve got a black boomer, such a lively boomer
Take seat, don’t hesitate girl, let’s go for a ride
След анонсирането на новото БМВ М3 кабриолет, по-рано тази седмица, идват и първите новини за първата скоростна кутия с два съединителя на БМВ, която трябва да направи дебюта си заедно в М3 Купе и Седан и кабриолет. БМВ вдигна летвата с представянето на седем степенна версия на набиращият популярност дизайн за скоростни кутии, като обещава да предостави оптимални скоростни предавки и по-бързо ускорение (сравнено с конвенционалните 6 степенни скоростни кутии), като в същото време намали разхода на гориво.
Скоростната кутия е свързана с Drivelogic системата на М3 и нейните 11 електронно управлявани програми за управлението на автомобила. Налични са 5 програми за автоматична смяна на скоростите и 6 програми за ръчния режим на превключване включително и системата за Launch Control. Когато е в ръчен режим на превключване, шофьора може да сменя скорости или със скоростния лост в централната конзола или щракайки по 2-те лостчета разположени зад волана. Дясното лостче качва 1 предавка нагоре, лявото сваля 1 предавка надолу.
М скоростната кутия с два съединителя и Drivelogic комбинира 2 "gearbox components" (тук не ми е ясно, точно каква е идеята, може би все едно 2 скоростни кутии) в общ корпус, но не е по-голяма от нормална ръчна скоростна кутия. В сърцето на новата М скоростна кутия с два съединителя се намират два съединителя охлаждани от масло. Единия съединител е за четните предавки (2,4,6), докато другия е за нечетните (1,3,5,7) и допълнително задна скорост.
Докато карате единия съединител е винаги "затворен" (не се сещам за термина, става въпрос за да е зацепил, да не е отделил
), докато другия е отворен. Когато се ускорява или намаля, тоест е нужно смяна на предавка, съединителите се редуват в работата си. Следователно, когато се сменят предавки, първия съединител се отваря (отделя), точно когато втория съединител се затваря(зацепва).
Първите "кръгчета" с кола оборудвана с новата скоростна кутия, не се планират преди автошоу-то в Женева другия месец, така че ще трябва да изчакаме до тогава преди да видим показатели за производителността на новата скоростна кутия. Но ние мислим, че е достатъчно сигурно да предположим времена за ускорение с няколко десети от секундата по-ниски от тези на модели с нормални ръчни скорости.
Не можах, да си едитна предния пост . Извинявам се за грешките. Надявам се да се долавя смисъла
.
Скоростната кутия е свързана с Drivelogic системата на М3 и нейните 11 електронно управлявани програми за управлението на автомобила. Налични са 5 програми за автоматична смяна на скоростите и 6 програми за ръчния режим на превключване включително и системата за Launch Control. Когато е в ръчен режим на превключване, шофьора може да сменя скорости или със скоростния лост в централната конзола или щракайки по 2-те лостчета разположени зад волана. Дясното лостче качва 1 предавка нагоре, лявото сваля 1 предавка надолу.
М скоростната кутия с два съединителя и Drivelogic комбинира 2 "gearbox components" (тук не ми е ясно, точно каква е идеята, може би все едно 2 скоростни кутии) в общ корпус, но не е по-голяма от нормална ръчна скоростна кутия. В сърцето на новата М скоростна кутия с два съединителя се намират два съединителя охлаждани от масло. Единия съединител е за четните предавки (2,4,6), докато другия е за нечетните (1,3,5,7) и допълнително задна скорост.
Докато карате единия съединител е винаги "затворен" (не се сещам за термина, става въпрос за да е зацепил, да не е отделил

Първите "кръгчета" с кола оборудвана с новата скоростна кутия, не се планират преди автошоу-то в Женева другия месец, така че ще трябва да изчакаме до тогава преди да видим показатели за производителността на новата скоростна кутия. Но ние мислим, че е достатъчно сигурно да предположим времена за ускорение с няколко десети от секундата по-ниски от тези на модели с нормални ръчни скорости.
Не можах, да си едитна предния пост . Извинявам се за грешките. Надявам се да се долавя смисъла

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Сега остава феновете на ФолЦвваген и Алди да започнат да се радват и на задно... 

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани