една блага новина...
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
The Shadow написа:Някъде четох, че за първи път миналата година БМВ са продали повече автомобили от Мерцедес в Европа - разликата е около 40000 бр. Това с кокошките и яйцата не ми е работа да го коментирам, НО.... май им счупихме яйцата
Чекаййй не бързай. Великден е далече.

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Имаше една много кратка, но хубава статийка за това как скъпото евро влияе за формиране на цената на БМВ възходящо при предпродажбената продукция. И после на американския пазар, например, Бмв са съпи в сравнение с тамошните Лексъс, произведени при евтин долар. Това е всъщност икономическата война между САЩ и ЕС в която американците правят всичко възможно да поддържат долара си чувствително по-евтин, за да затрудняват продажбата на европейския внос. В този случай пред производители като БМВ стоят два основни варианта: Изнасяне на производството в по-евтини страни(КИТАЙ) или съкращаване на разходите(Персонал). Първият вариант бе вече експериментиран от Фолсваген, не много успешно и всички видяхме резултата. Не на последно място на БМВ им се налага да се бранят с нокти и зъби от конкурентите от Лексъс, които на практика са 100% крадци на технология, дизайн и идеи. Ако някой не знае - японците от престижната марка на Тойота, купуват всеки последен модел на БМВ и го разглобяват на съставните му компоненти. Доста преди това харчат луди пари за промишлен шпионаж на последните модели и т.н. Последното което ще спомена е, че БМВ изключително нарастна като обем, а това затруднява гъвкавостта на концерна. Увеличаването на размерите води и до нарастване на чувствителността към продажбите, ето защо от концерна уволняват персонал. Много правилно подхождат доста предпазливо към изнасяне на производството другаде, защото грешките на Фолсваген са изключително ценен консултант в случая.
Are you M enough...?!
- ///М Теchnic
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 17.02.2007
- Местоположение: United States of America
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани