кабели- BOSCH ???

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 316 m43b19

кабели- BOSCH ???

Мнение от 54321 » 21 Апр 2004, 20:26

Откакто смених кабелите се наблюдава следната страност: когато двигателя загрее до определена температура един произволен кабел спира да функционира, понеже имам един вповече го заменям и така решавам временно проблема освен това всичките метални скоби се изтръгнаха от кабелите.
Има ли друг недоволен потребител на кабели BOSCH (силиконови) и може ли някой да ми препоръча нормални кабели на нормални цени?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 22 Апр 2004, 8:44

Аз имах същия проблем на Омегата.
1.Кабелите ти са фалшиви. (Моите бяха Champion и майсторите само като ги видяха и казаха в един глас "Ха, тва а ко е истинско се беся на него").
2. На Омегата поне на разпределителя имаше нещо като капак което служи за да спира праха и влагата отвън, като остарее колата обаче вътре влиза влага и като загрее колата става там като сауна. Тоя капак се маха или се сменя след 100К км. Моя го махнаха.
3. На мен не ми бяха сложили кабелите като хората и колата гореше като змей, освен че работеше като загрее първо на 3 а след това и на 2 цилиндъра. Смениха обувчиците и сичко е ОК.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 316 m43b19

Мнение от 54321 » 24 Апр 2004, 8:58

и какви кабели сложи после?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 24 Апр 2004, 10:03

BMW са го решили тоя проблем много елегантно - при 6 цилиндровите просто няма кабели - бубините са директно върху свещите. А като гледам на мойта какви и са кабелите - нямат нищо общо с тези дето ги продават по магазините и само мога да гадая каква цифра са. Най-добре е найстина да дадеш малко повече пари, но за оригинални кабели и там другите джаджи и да си знаеш, че всичко е ОК 8) .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 28.02.2003

Мнение от Anton Anastasov » 24 Апр 2004, 10:16

При М20 (най-вероятно и навсякъде другаде) оригиналните кабели са стегнати в гумен маншон, през който не можеш да измъкнеш нито един без да го разрежеш (маншона или кабела). На един от тях има датчик - пръстен, който също е неразглобяем.
Този комплект струва 600-700 лв.
Та всъщност това е цената за по-хубавите кабели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 24 Апр 2004, 11:27

При мен кабелите излизат от бубините и влизат в свещите, без да са във маншон. Самите кабели, обаче по отделно са във нещо като пластмасови гофрети, които са много здрави, и сигурно ги предпазват от топлина, влага и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 316 m43b19

Мнение от 54321 » 24 Апр 2004, 22:10

едни perormance кабели струват около 150-200лв. кви са тези кабели за 700??? :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 28.02.2003

Мнение от Anton Anastasov » 25 Апр 2004, 8:56

54321 написа:едни perormance кабели струват около 150-200лв. кви са тези кабели за 700??? :dunno:

Ами провери и ще разбереш.
Оригинален БОШ кабел струва от 17 до над 30 лв. - това по 6 + датчика + кабела към бобината + маншона (всичко това с емблемата БМВ)
Смятай ако можеш. На мен ми го сметнаха във фирменият преди 3 години сервиз на БМВ за Пловдив.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 25 Апр 2004, 21:54

аз сам с кабели бреми и сам супер доволем и са 195 кинта ако имас питане за тиах писи на лс
ИзображениеИзображение
Изображение

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook