въпрос за пружини

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Paskal » 15 Апр 2004, 12:01

едно въпросче:има ли пружини BILSTEIN и ако има как мога да ги разпозная?питам защото един ми продава 4 пружини и казва че са BILSTEIN.а също какво означава жълтоят цвят на амотрисиорите BILSTEIN?
преместена от "купува"
Остави всички зад теб !

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 15 Апр 2004, 19:49

на моите пружини пише BILSTEIN и Eibach , че има такива пружини
Сиви са на цвят и са доста по-дебели от предишните ми къси пружини - някакви червени бяха, а и от оргиналните също
купувал съм ги в комплект с жълти амортесьори Bilstein каквото и да означава жълтия цвят

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 15 Апр 2004, 23:26

bilstein пружини има. не можеш да познаеш пружините какви са освен ако не пише на тях.

жълти амортесьори значи спортни (по-твърди).
алекс
трабант 601с
разни други возила

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 16 Апр 2004, 0:02

Трябва да пише на тях BILSTEIN(май така се пишеше) иначе няма как да разбереш дали не са някво дърво боядисано внимавай че тва са пружини не е майтап работа :!: Аз бях си взел за е30ката едни WEITEC никви немски и бяха страшно ниски и половин София беше недостъпна за мене.Тва беше най малкия кур шото не сложих спортни аморт. :oops: и след няколко месеца от предницата нямаше нищо здраво освен пружините :mha:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 16 Апр 2004, 7:53

Верно ли червените пружини са по ниски ? Моите са такива и забелязвам че ми стои по ниско от други BMW-та.. аз мислех че просто са поумекнали :roll:

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 16 Апр 2004, 8:46

http://www.bilstein.com/flash/shocked.htm
Пружини едва ли можеш да ги познаеш по снимка но все пак разгледай им сайта и виж дали има нешо подобно на това което тоя ти предлага ;)
Ако на всички модели в сайта пише марката .. занчи .. ти си занеш ;)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 16 Апр 2004, 8:53

Alexi написа:Верно ли червените пружини са по ниски ? Моите са такива и забелязвам че ми стои по ниско от други BMW-та.. аз мислех че просто са поумекнали :roll:

Аз също съм с червени и колата е по-ниска от нормалното. Според това, което са ми казали се подреждат по следния начин (от по-високи към по-ниски) : черни (нормалните) - червени - зелени - жълти.
А иначе, когато се сменят пружините, задължително се слагат и подходящите амортисьори, иначе става както krika го каза.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Paskal » 16 Апр 2004, 20:04

балгодаря за полезната информация!!!
Остави всички зад теб !

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 16 Апр 2004, 20:42

амортесьорите не играят роля във това колко високо седи колата (със малки изключения). амортерсьора е за да укроти хода на пружината за да не подскача при неравности а просто да поеме (веднъж) сгъването или разгъването. амортесьорите се сменят когато се сменят пружините само когато новите пружини позиционират амортесьорите във диапазон които не е подходящ за тях (и те могат да си отидат бързо). същото важи и когато се слагат по-тежки гуми/джанти - слагат се по-здрави амортесьори за да могат да наваксат на новата тежест.

затова (диапазон на хода) е прието мнението че спортни пружини изискват други амортесьори.
алекс
трабант 601с
разни други возила

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 16 Апр 2004, 22:55

Това не е съвсем вярно. Да, диапазонът на действие на амортисьорите играе голяма роля, но и твърдоста им е от голяма важност. Ако новите пружини са по-твърди, амортисьорите трябва да са по-твърди за да отнемат енергията на вибрациите по-ефективно. С меки амортисьори и твърди пружини колата ще вози отвратително, и амортисьорите ще свършат за няколко месеца, защото няма да са в състояние да укротят по-твърдите пружини.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Paskal » 17 Апр 2004, 9:50

възникват още много въпроси а именно:когато си купиш твърди пружини и амортисиори трябва ли да си закупиш и щанга за коша?Вижте какво открих в сайта на БИЛЩАЙН но даста от нещатата не са ми ясни!!!ако някой може да разясни нека пише!!!
Make: VOLKSWAGEN
Model: Golf II including GTI-16 Valve
Year: 85-92
Setting: TC
Front: VNE-4114-BE
Rear: BNE-1996-BE

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Make: VOLKSWAGEN
Model: Golf II including GTI-16 Valve
Year: 85-92
Setting: HD
Front: P30-0102
Footnote1: Inserts for rebuildable OE housings only.
Rear: B36-0654
Footnote2: "Re-use original protective boot and bump stop. If original parts are missing, purchase correct parts from VW dealer. Failure to re-install proper parts will result in damage to shock and to vehicle."

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Make: VOLKSWAGEN
Model: Golf II including GTI-16 Valve
Year: 85-92
Setting: HD
Front: V36-0104
Footnote1: Complete replacement struts.
Rear: B36-0654
Footnote2: "Re-use original protective boot and bump stop. If original parts are missing, purchase correct parts from VW dealer. Failure to re-install proper parts will result in damage to shock and to vehicle."

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Make: VOLKSWAGEN
Model: Golf II including GTI-16 Valve
Year: 85-92
Setting: SP
Front: V36-0104
Footnote1: Recommended for use if shorter springs are installed.
Rear: B36-0656
Footnote2: "Recommended for use if shorter springs are installed. On cars with coilover rear suspension, some rear shocks allow ride height adjustability." "Re-use original protective boot and bump stop. If original parts are missing, purchase correct parts from VW dealer. Failure to re-install proper parts will result in damage to shock and to vehicle."

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Make: VOLKSWAGEN
Model: Golf II including GTI-16 Valve
Year: 85-92
Setting: PSS
Front: S00-8055

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Make: VOLKSWAGEN
Model: Golf II including GTI-16 Valve
Year: 85-92
Setting: PSS9
Front: S03-8056

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Остави всички зад теб !

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 17 Апр 2004, 19:13

кау, прав си за твърдоста и пружините/амортесьорите. аз просто винаги предполагам че амортесьорите са ми достатъчно силни, щото друго освен кони жълти не съм имал по трабантите :) колкото и да са здрави обаче малко да ги извадиш от диапазона им така започват да чукат на всяка малка неравност че може да полудее човек...

но не съм съгласен че меки амортесьори и твърди пружини е лоша комбинация. особено за автокрос и отзад- честа практика е..

да отговоря за щангата за коша. тя се слага да подобри началната завиваемост (turn in/ bite)... при някои коли ша усетиш разлика, при повечето - не... също е въпрос на манталитет на каране- някои обичат по-меко отпред, други по-твърдо...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook