Спойлер - Разход?
Модератор: Общи модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Ами не мисла ,че мойте раздувки около калниците вдигат разхода. Може и да го вдигат, но помисли какво ще стане ако ги няма 4-тири ширики гуми ще загрибат толко въздух ,че не знам какво ще стане с разхода.
С тия раздувки на калниците се подобрява с много аеродинамиката, което води до намалчване на разхода. А за другите спойлери и това антикрило съм съгласен, че вдигат.
С тия раздувки на калниците се подобрява с много аеродинамиката, което води до намалчване на разхода. А за другите спойлери и това антикрило съм съгласен, че вдигат.
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
- Dr.Schnaps
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 5.03.2003
- Местоположение: Sofia i drugi
- Пол: Мъж
- Кара: E90LCI и E30 Cabrio
Много не6та се написаха тука. И вси4ките са верни ама zа раzли4ни слу4аи.
КАУ ве4е каzа наи важното а то е
има коеф. на 4елно съпротивление(Сх или Сw) които ти определиа ускорението и максималната скорост
има коеф на подемната сила(Cz или Ca) които ти определя средната скорост и стабилнистта, zастото определя вертикалната реакzия в zоната на контакта и съответно страни4ната и надлъжната сила(скоростта в zавои)
А по принzип колата когато иzлиzа от zавода не е с мин Сх стото това си струва пари. 3атова може да си купи6 споилери подобрява6ти Сх. Тогава ти пада раzхода и ти се ка4ва може би ускорението и макц. скорост, малко се подобрява и устои4ивостта, но това е в слу4аиа когато zа ежедневна употреба тио триабва магистрално каране да ре4ем.
А ако отива6 на писта ве4е те интересува не макц. а стедната скорост и скоростта в zавои ве4е е много важна и топгава си слага6 големото "антикрило" и ве4е си стабилен.
В обсти линии ето тука в снимката е онагледено.
А ина4е малко по ра36ирено съм го описвал тука zа интересувастите се.
КАУ ве4е каzа наи важното а то е
има коеф. на 4елно съпротивление(Сх или Сw) които ти определиа ускорението и максималната скорост
има коеф на подемната сила(Cz или Ca) които ти определя средната скорост и стабилнистта, zастото определя вертикалната реакzия в zоната на контакта и съответно страни4ната и надлъжната сила(скоростта в zавои)
А по принzип колата когато иzлиzа от zавода не е с мин Сх стото това си струва пари. 3атова може да си купи6 споилери подобрява6ти Сх. Тогава ти пада раzхода и ти се ка4ва може би ускорението и макц. скорост, малко се подобрява и устои4ивостта, но това е в слу4аиа когато zа ежедневна употреба тио триабва магистрално каране да ре4ем.
А ако отива6 на писта ве4е те интересува не макц. а стедната скорост и скоростта в zавои ве4е е много важна и топгава си слага6 големото "антикрило" и ве4е си стабилен.
В обсти линии ето тука в снимката е онагледено.
А ина4е малко по ра36ирено съм го описвал тука zа интересувастите се.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
аз мисля ,че DA WOLF вече обясни всичко съвсем ясно и точно. всяка стабилност от споилер коства по голям разход на гориво. F1 е идеален пример , те имат достатъчно бързо ускорение и HP за това имат споилери тип " пеика за влюбени " по DISCOVERY гледах ,че формулите били супер аеродинамични САМО докато въздушната струя стигне до анти-крилото ,когато ставали аеродинамични колкото ван, и че при 180км/ч от анти-крилото тежеста върху задните гуми ставала с 600кг повече, а на драгстерите при 200 км с 1800 кг
...................... и ако някои от вас си мисли ,че това не вдига разхода 







Da Wolf болидите от Ф1 са с много по-висок коефициент на съпротивление главно от факта, че са с открити гуми, а не заради това, че са натруфени със спойлери!!!Не казвам , че последното няма отрицателно влияние в/у коеф. на съп. но както вече казах главната причина е във това, че са с открити гуми.Това неимоверно много увеличава коеф. на съпротивление.
------------------------------------------
BMW ///M Division
------------------------------------------
------------------------------------------
BMW ///M Division
------------------------------------------
Kay , имам молба към теб !
Моля те дай си коментара за следните данни :
________________________________________________________________
---------------------------------------- ПО =======ЗО======Cw====Cw x A
Ferrari Challenge Stradale== + 10 kg.=== - 21 kg.====0.31====0.62
BMW M3 CSL=========== - 1 kg.===== - 10 kg.====0.33====0.68
________________________________________________________________
ПО -> натиск в/у предната ос при 200 км/ч.
ЗО -> натиск в/у задната ос при 200 км/ч.
Та от цялата работа ми е интересно как се залепва CSL-a на тавана на въздушния тунел , защото според данните които ги преписвам дословно от немско списание по скоро ще литне . Според мен е рекламен трик . Да много , ама много бих искал да е истина , а не трик но...
Моля те дай си коментара за следните данни :
________________________________________________________________
---------------------------------------- ПО =======ЗО======Cw====Cw x A
Ferrari Challenge Stradale== + 10 kg.=== - 21 kg.====0.31====0.62
BMW M3 CSL=========== - 1 kg.===== - 10 kg.====0.33====0.68
________________________________________________________________
ПО -> натиск в/у предната ос при 200 км/ч.
ЗО -> натиск в/у задната ос при 200 км/ч.
Та от цялата работа ми е интересно как се залепва CSL-a на тавана на въздушния тунел , защото според данните които ги преписвам дословно от немско списание по скоро ще литне . Според мен е рекламен трик . Да много , ама много бих искал да е истина , а не трик но...

Най-мразя да съм прав!!!
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
________________________________________________________________
---------------------------------------- ПО =======ЗО======Cw====Cw x A
Ferrari Challenge Stradale== + 10 kg.=== - 21 kg.====0.31====0.62
BMW M3 CSL=========== - 1 kg.===== - 10 kg.====0.33====0.68
________________________________________________________________
ПО -> натиск в/у предната ос при 200 км/ч.
ЗО -> натиск в/у задната ос при 200 км/ч.
Много интересно, Kay, очакваме включване...! Странна работа!

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Пичове, съжалявам но не мога да ви дам отговор
Единственото което мога да кажа е, струва ми се малко нереално натиска да е само 10 или 20 килограма при 200 км/ч.

Единственото което мога да кажа е, струва ми се малко нереално натиска да е само 10 или 20 килограма при 200 км/ч.
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани