Проблем с главите на БМВ?!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 21.03.2002
Местоположение: Пловдив

Проблем с главите на БМВ?!

Мнение от Vento » 18 Фев 2004, 20:33

Бях написал доста дълго и обосновано питане дали има проблем с главите на БМВтата, обаче тъпата система го затри (не знам как!!!!!) :x :x :x

Накратко (понеже съм бесен) - мислите ли, че БМВ имат конструктивен проблем с главите и поради тази причи на ги кривят и пукат доста често (почти всяко БМВ е имало, има или има реален шанс след време да има проблем с главата). Не само дизелите - И бензиновите. Визирам годините 1980-1996 примерно, защото с по-нови не съм имал досег.

Личното ми мнение е, че НЕ, защото АКо евентуално е имало навремето, БМВ бързо биха го премахнали. По-скоро според мен се корени в начина на експлоатация на двигателите - ЗВЕРСКИ! И не винаги предписаната поддръжка и профилактика.

И друго - дали правилно съм забелязал, че БМВ прегряват сравнително лесно и бързо и то до много високи температури (което е свързано с главите) - дори и при най дребен проблем по охлаждането.

АКО случайно някой счете това питане за заяждане :arrow: моля го просто нищо да не отговаря! Бих желал да чуя само конструктивни доводи ЗА и ПРОТИВ това, дали има и в какво се изразява проблемът с главите на БМВ-тата. Както и да споделите опит, ако желаете.

БЛАГОДАРЯ за вниманието и отговорите! :?
D.
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София

Мнение от drift » 18 Фев 2004, 20:49

Aз имам 524td пукнах главата,но аз бях виновен изцяло.Пътувах за първи път с нея не и бях свикнал,не знаех как е била поддържана до сега,защото беше нов внос и качвах Витиня с доста газ и колата прегря и ето го проблема.Но не мисля,че BMW имат проблем с това защото аз не знам друг такъв случай камоли с бензин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 7.01.2004

Мнение от zmej » 18 Фев 2004, 21:40

специално на 520 в24 на определен брой километри (не помня колко) им превърта водната помпа и затова може и да прегреят (моя случай). Ако се открие на време проблема е никакъв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 19 Фев 2004, 9:45

БМВ нямат проблем с главите :evil:
БМВ нямат проблем с нищо

Пукат и кривят глави от липса на ОХЛАДИТЕЛНА ТЕЧНОСТ и зверско каране....всяка кола криви глава при дребен проблем с охлаждането....Съвременните двигатели са с доста специални сплави и не позволяват каране с вода от чешмата.... ама ходи го обясни това

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 21.03.2002
Местоположение: Пловдив

Мнение от Vento » 19 Фев 2004, 11:33

Cult Society написа:
БМВ нямат проблем с нищо
:oops:

Eeeeee, айде сега - няма перфектна стока :arrow: ако имаше, другите отдавна да са фалирали.
D.
ИзображениеИзображение
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 19 Фев 2004, 11:51

на мен ми се счупиха лопатките на водната помпа /бяха пластмасови/ но не успях да спукам глава :lol:
смених само водната помпа с метални лопатки

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 19 Фев 2004, 12:22

Доколкото аз съм запознат (не твърдя, че е 100% вярно) - проблем с главите имат шестаците (2.0 и 2.5 л. май), който изцяло се дължи на превъртяла турбина на водната помпа. Интересното е, че почти винаги се пукат на 2-ри цилиндър. След 1994 г. BMW започват да сменят пластмасовата турбина на водната помпа с метална, но пък тогава се разбиват лагерите на помпата (може би защото се е променил центъра на тежестта на турбината или нещо от сорта). А иначе белята става май за секунди ако не си внимателен. 8)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 19 Фев 2004, 12:29

аз карах 1-2км с поне 160км/ч .. стрелката отиде за секунди в червената зона, спрях .. антифриза се разтече
но всичко мина добре
това беше преди година и половина и от тогава съм нямал никакви проблеми

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 19 Фев 2004, 12:53

Венто - аз карам автомобил от ВАГ групата:)

БМВ съм ги признал за много здрави - изказването ми беше по повод двигателите на БМВ които са най - добрите като изработка но не и показатели....То си е едното за другото ....
Просто ми е странно изказването - БМВ пука глава, Ауди износва гумички на клапани (примерно), Мерцедес къса верига.........
така е да, за колите които караме, е така..........Липса на обслужване .... но не искам да се обвиняват самите прозводители...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 21.03.2002
Местоположение: Пловдив

Мнение от Vento » 19 Фев 2004, 13:06

Cult Society, аз затова питам бре, не го твърдя, че има проблем! Ето, примерно дотук научих нещо ново - че АКО някой ден евентуално си взема БМВ, наред с всички консумативи, превантивно ще сменя и водната помпа (за всеки случай). Между другото на по-новите коли - модели след 1996-98г. примерно - водната помпа е консуматив и се сменя с всеки ангренажен ремък.
И още нещо - значи при покупка на БМВ трябва да се огледа много внимателно главата (дали е сваляна, дали видимо има проблеми с мощност/вървене/загуба на охладителна течност и др. ппризнаци на проблем с тиквата).

Продължавайте да споделяте опит и знания по темата охлаждане, мисля, че ще е полезно за всички! Мерси.
D.
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 19 Фев 2004, 13:12

Проблемите според мен при БМВ тата е ,че тяхната слава на по спортно ориентирани коли им е слабото място.Който и да си купи БМВ вика абе я са да видим кво му е доброто на тая кола .И така ръчкая до безкрай после вижда че подръжката е скъпа и я да се отърва от нея.После някой я купува тая кола и проблемите започват........
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 19 Фев 2004, 13:46

значи тук вече опираме до
дали е прегрявана преди това или не
:)

:roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Фев 2004, 21:14

То и аз моята я попрегрях ,щото съм карал без да зная с 3 литра антифриз .. светна лампичката но аз изгасих мотора ,долях и нямам никакви поражения .. според мен е добре направено откъм тиквата.Повечко проблеми маи имат дизелите и то по старичките ,2.4д

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 20 Фев 2004, 11:26

Някога се бях навил на 520ка. След няколко търсения като това по - долу обаче се убедих. че пукането на главата е доста чест проблем при тези БМВта. В частност търсенето е с цена до 2000 евро, но нали точно това е представителната извадка за проблемите на един модел. Сега не ми се занимава да търся, но съм убеден, че все още има доста такива.

http://www.mobile.de/SID88BTm4eh738DH49 ... Search.y=8

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook