Проблем с главите на БМВ?!
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с главите на БМВ?!
Бях написал доста дълго и обосновано питане дали има проблем с главите на БМВтата, обаче тъпата система го затри (не знам как!!!!!) :x :x :x
Накратко (понеже съм бесен) - мислите ли, че БМВ имат конструктивен проблем с главите и поради тази причи на ги кривят и пукат доста често (почти всяко БМВ е имало, има или има реален шанс след време да има проблем с главата). Не само дизелите - И бензиновите. Визирам годините 1980-1996 примерно, защото с по-нови не съм имал досег.
Личното ми мнение е, че НЕ, защото АКо евентуално е имало навремето, БМВ бързо биха го премахнали. По-скоро според мен се корени в начина на експлоатация на двигателите - ЗВЕРСКИ! И не винаги предписаната поддръжка и профилактика.
И друго - дали правилно съм забелязал, че БМВ прегряват сравнително лесно и бързо и то до много високи температури (което е свързано с главите) - дори и при най дребен проблем по охлаждането.
АКО случайно някой счете това питане за заяждане
моля го просто нищо да не отговаря! Бих желал да чуя само конструктивни доводи ЗА и ПРОТИВ това, дали има и в какво се изразява проблемът с главите на БМВ-тата. Както и да споделите опит, ако желаете.
БЛАГОДАРЯ за вниманието и отговорите!
Накратко (понеже съм бесен) - мислите ли, че БМВ имат конструктивен проблем с главите и поради тази причи на ги кривят и пукат доста често (почти всяко БМВ е имало, има или има реален шанс след време да има проблем с главата). Не само дизелите - И бензиновите. Визирам годините 1980-1996 примерно, защото с по-нови не съм имал досег.
Личното ми мнение е, че НЕ, защото АКо евентуално е имало навремето, БМВ бързо биха го премахнали. По-скоро според мен се корени в начина на експлоатация на двигателите - ЗВЕРСКИ! И не винаги предписаната поддръжка и профилактика.
И друго - дали правилно съм забелязал, че БМВ прегряват сравнително лесно и бързо и то до много високи температури (което е свързано с главите) - дори и при най дребен проблем по охлаждането.
АКО случайно някой счете това питане за заяждане

БЛАГОДАРЯ за вниманието и отговорите!

Aз имам 524td пукнах главата,но аз бях виновен изцяло.Пътувах за първи път с нея не и бях свикнал,не знаех как е била поддържана до сега,защото беше нов внос и качвах Витиня с доста газ и колата прегря и ето го проблема.Но не мисля,че BMW имат проблем с това защото аз не знам друг такъв случай камоли с бензин.
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
БМВ нямат проблем с главите
БМВ нямат проблем с нищо
Пукат и кривят глави от липса на ОХЛАДИТЕЛНА ТЕЧНОСТ и зверско каране....всяка кола криви глава при дребен проблем с охлаждането....Съвременните двигатели са с доста специални сплави и не позволяват каране с вода от чешмата.... ама ходи го обясни това

БМВ нямат проблем с нищо
Пукат и кривят глави от липса на ОХЛАДИТЕЛНА ТЕЧНОСТ и зверско каране....всяка кола криви глава при дребен проблем с охлаждането....Съвременните двигатели са с доста специални сплави и не позволяват каране с вода от чешмата.... ама ходи го обясни това
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Доколкото аз съм запознат (не твърдя, че е 100% вярно) - проблем с главите имат шестаците (2.0 и 2.5 л. май), който изцяло се дължи на превъртяла турбина на водната помпа. Интересното е, че почти винаги се пукат на 2-ри цилиндър. След 1994 г. BMW започват да сменят пластмасовата турбина на водната помпа с метална, но пък тогава се разбиват лагерите на помпата (може би защото се е променил центъра на тежестта на турбината или нещо от сорта). А иначе белята става май за секунди ако не си внимателен. 

- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
Венто - аз карам автомобил от ВАГ групата:)
БМВ съм ги признал за много здрави - изказването ми беше по повод двигателите на БМВ които са най - добрите като изработка но не и показатели....То си е едното за другото ....
Просто ми е странно изказването - БМВ пука глава, Ауди износва гумички на клапани (примерно), Мерцедес къса верига.........
така е да, за колите които караме, е така..........Липса на обслужване .... но не искам да се обвиняват самите прозводители...
БМВ съм ги признал за много здрави - изказването ми беше по повод двигателите на БМВ които са най - добрите като изработка но не и показатели....То си е едното за другото ....
Просто ми е странно изказването - БМВ пука глава, Ауди износва гумички на клапани (примерно), Мерцедес къса верига.........
така е да, за колите които караме, е така..........Липса на обслужване .... но не искам да се обвиняват самите прозводители...
Cult Society, аз затова питам бре, не го твърдя, че има проблем! Ето, примерно дотук научих нещо ново - че АКО някой ден евентуално си взема БМВ, наред с всички консумативи, превантивно ще сменя и водната помпа (за всеки случай). Между другото на по-новите коли - модели след 1996-98г. примерно - водната помпа е консуматив и се сменя с всеки ангренажен ремък.
И още нещо - значи при покупка на БМВ трябва да се огледа много внимателно главата (дали е сваляна, дали видимо има проблеми с мощност/вървене/загуба на охладителна течност и др. ппризнаци на проблем с тиквата).
Продължавайте да споделяте опит и знания по темата охлаждане, мисля, че ще е полезно за всички! Мерси.
И още нещо - значи при покупка на БМВ трябва да се огледа много внимателно главата (дали е сваляна, дали видимо има проблеми с мощност/вървене/загуба на охладителна течност и др. ппризнаци на проблем с тиквата).
Продължавайте да споделяте опит и знания по темата охлаждане, мисля, че ще е полезно за всички! Мерси.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Проблемите според мен при БМВ тата е ,че тяхната слава на по спортно ориентирани коли им е слабото място.Който и да си купи БМВ вика абе я са да видим кво му е доброто на тая кола .И така ръчкая до безкрай после вижда че подръжката е скъпа и я да се отърва от нея.После някой я купува тая кола и проблемите започват........
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
То и аз моята я попрегрях ,щото съм карал без да зная с 3 литра антифриз .. светна лампичката но аз изгасих мотора ,долях и нямам никакви поражения .. според мен е добре направено откъм тиквата.Повечко проблеми маи имат дизелите и то по старичките ,2.4д
Някога се бях навил на 520ка. След няколко търсения като това по - долу обаче се убедих. че пукането на главата е доста чест проблем при тези БМВта. В частност търсенето е с цена до 2000 евро, но нали точно това е представителната извадка за проблемите на един модел. Сега не ми се занимава да търся, но съм убеден, че все още има доста такива.
http://www.mobile.de/SID88BTm4eh738DH49 ... Search.y=8
http://www.mobile.de/SID88BTm4eh738DH49 ... Search.y=8
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани