Проблем с главите на БМВ-двигателите?
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Проблем с главите на БМВ-двигателите?
Все по-трайно и сериозно у мен се настанява мнението, че масово БМВ имат проблем с главите на двигателите си. Не твърдя, че съм прав, затова и пускам тази тема, за да чуя вашите мнения (като запознати по-подробно с марката). Почти всяко БМВ, за което съм чул или е имало, или има в момента, или има реален шанс скоро да има проблем с главата (визирам изкривяване или пукане). НЕ говорим само за дизелите - D, TD, TDS - а И ЗА бензиновите... Забравих да спомена, че наблюденията ми се основават на автомобили от началото на 80-те години до към 1995-96г. - след това нямам много пряк досег, а и са относително нови автомобили.
Та според вас - има ли пропуск, недоглеждане или каквото и да е от страна на фирмата БМВ или си е нормално и се дължи на износването на материала, начина на експлоатация и т.н.
Ще ви кажа какво е моето мнение по въпроса:
1. ФАКТ е, че доста БМВ-та страдат от глави! Може би над средностатистическата стойност за останалите марки...
2. Не знам дали има пропуск от страна на БМВ- по-скоро смятам, че не, а и АКО евентуално е имало НЯКОГА - такава сериозна фирма отдавна да го е решила. НЕ ВЯРВАМ да допуснат няколко поколения двигатели да имат такъв не малък проблем.
3. Най-вече смятам, че се дължи на не особено компетентна и качествена поддръжка и експлоатация! Много хора смятат, че като карат БМВ и това има гарантира безпроблемна експлоатация НА ВСЯКА ЦЕНА! Ама както и да тормозят добичето - че т'ва е БМВ - трябва да издържи! Нали е по-по-най сред колите! Е да, но не е така - вярно е, че БМВ строят много, много здрави и качествени коли, НО без подходяща поддръжка всяко нещо на тоя свят би се строшило рано или късно!
Така че - по-скоро аз съм склонен да приема, че проблемът не е конструктивен, ами се корени в експлоатиращите МПС-то...
Още нещо - прави ми впечатление, че при най-дребния проблем по охлаждането двигателите на БМВ вдигат много бързо (по-бързо според мен) температура над работната и то ДОСТА висока. Така ли е или си внушавам?
Понеже не знам, затова и питам. В никакъв случай не е заяждане и АКО случайно някой го счете за такова
МОЛЯ да не ми отговаря! Бих искал да чуя само конструктивни доводи ЗА и ПРОТИВ твърдението на много хора (не и мое - засега!), че БМВ имали конструктивен дефект с главите.
Благодаря ви за вниманието и отговорите!
Та според вас - има ли пропуск, недоглеждане или каквото и да е от страна на фирмата БМВ или си е нормално и се дължи на износването на материала, начина на експлоатация и т.н.
Ще ви кажа какво е моето мнение по въпроса:
1. ФАКТ е, че доста БМВ-та страдат от глави! Може би над средностатистическата стойност за останалите марки...
2. Не знам дали има пропуск от страна на БМВ- по-скоро смятам, че не, а и АКО евентуално е имало НЯКОГА - такава сериозна фирма отдавна да го е решила. НЕ ВЯРВАМ да допуснат няколко поколения двигатели да имат такъв не малък проблем.
3. Най-вече смятам, че се дължи на не особено компетентна и качествена поддръжка и експлоатация! Много хора смятат, че като карат БМВ и това има гарантира безпроблемна експлоатация НА ВСЯКА ЦЕНА! Ама както и да тормозят добичето - че т'ва е БМВ - трябва да издържи! Нали е по-по-най сред колите! Е да, но не е така - вярно е, че БМВ строят много, много здрави и качествени коли, НО без подходяща поддръжка всяко нещо на тоя свят би се строшило рано или късно!
Така че - по-скоро аз съм склонен да приема, че проблемът не е конструктивен, ами се корени в експлоатиращите МПС-то...
Още нещо - прави ми впечатление, че при най-дребния проблем по охлаждането двигателите на БМВ вдигат много бързо (по-бързо според мен) температура над работната и то ДОСТА висока. Така ли е или си внушавам?


Благодаря ви за вниманието и отговорите!

1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани