Полир пасти
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Полир пасти
Мисля, че имаше тук тема за полир пастите, но не можах да я намеря. Може ли някой да обясни какъв е ефекта от тях и каква трябва да се използва например за сив металик - прозрачна или си има и цветни? Изобщо мисля си, че всякаква информация относно пасти и заличаване на драскотини по боята би била интересна
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
tsvet40 написа:Нека разширим малко - обяснете също така и разликата между полиране, пастиране, шлайфане... Кое се прави на машина, кое има най-добър ефект и т.н.
еми аз знам няколко начина за блесване
1. пастиране с паста на ръка
2. пастиране с полир паста и машина (много мързеливо)
3. минаване на водна с шкурка 2000-3000 после паста на машина
като са степенувани от най-малък към най-голям ефект
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Има и един 4- ти начин, 12лв на ОМВ най- пълната програма
Някаква паста или незнам какво там, седи като пастирана и трае бая време. Аз лично го правя всеки месец.

- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
пастирането с водна шкурка се прави по следния начин:
Водна шкурка, колкото може по-ситна, каучукова шпатулка, и много много вода. Много трябва да се внимава за да не се нарани лака или самата боя.Колата се минава така, след което се ползва абразивна паста, след нея е добре да се мине с възстановителна, на машина и за край, пак на машина с полир паста.
Аз лично препоръчвам 3М пастите.
Мойта кола търпи тази процедура началото на всяка пролет и в началото на всяка зима. Ефекта след такава интервенция е поразителен! След това отиваш на автомивка и после заслепяваш собствениците на всички 3-4 годишни автомобили, които не са виждали пастиране.
За такова обслужване обаче е добре да се ползват услугите на бояджия, а не на някой самоук майстор или на автомивка
Водна шкурка, колкото може по-ситна, каучукова шпатулка, и много много вода. Много трябва да се внимава за да не се нарани лака или самата боя.Колата се минава така, след което се ползва абразивна паста, след нея е добре да се мине с възстановителна, на машина и за край, пак на машина с полир паста.
Аз лично препоръчвам 3М пастите.
Мойта кола търпи тази процедура началото на всяка пролет и в началото на всяка зима. Ефекта след такава интервенция е поразителен! След това отиваш на автомивка и после заслепяваш собствениците на всички 3-4 годишни автомобили, които не са виждали пастиране.
За такова обслужване обаче е добре да се ползват услугите на бояджия, а не на някой самоук майстор или на автомивка
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
tsvet40 написа: ...
и тези работи не се правят веднага след боядисване


- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Процедурата с водната шкурка се прави след боядисване, за да се изглади напълно боята, да не стои на бабунки. При стари бои няма никакъв смисъл от тази работа, освен ако при някакво пребоядисване не е наравено това 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани