Мисли, поведение и философия зад волана...
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
Мисли, поведение и философия зад волана...
тази сутрин като се напъвах да вдигна 110 със трабанта (по едно нанадолнище... със прибрани огледала... без задни седалки ... със прибрани уши (духа в кабината все пак)... си помислих - как се държа на пътя? как възприемам околните? и преди да изпадна във някакво философско умопомрачение нахвърлих няколко фрази във случаен ред .. под всяка една от тях мога да се подпиша...
- винаги карам така че да не представлявам опасност за другите. ако все пак се случи иначе винаги си вадя поука и гледам да не го правя повече
- държа геврека с 2 ръце освен когато трябва да сменям предавки (при трабанта пускам геврека изобщо щото сменям с 2 ръце)
- слагам си колана (не че има полза в трабанта- по големи шансове имам ако излетя през стъклото при едно омазване)
- никога не правя изпълнения когато в колата ми има други хора. никога. да ти умре човек в ръцете (особено приятел) е супер неприятно.
- сменям си маслото редовно (минавам метър тука с трабанта). проверявам си налягането на гумите поне веднъж на 2 седмици
- гледам да науча малко за возилото си - срамота е иначе
- гледам да имам подходящи гуми за сезона. ако нямам- карам както подобава
- когато мога спирам да помагам (пожари, катастрофи, поправки и тн)
- като ме "пуснат" някъде винаги помахвам за "благодаря"
- ако не бързам се насилвам и пускам и очаквам да ми махнат. нал трябвало добрини да се правят- и без това отиваме всички в ада- поне вмакс надолу да не е толкова голяма
- всяка кола ме респектира по своему. дори трабанта. двигателя е правен от порше- това трябва да значи нещо ма не знам още какво точно. респекта е единствения начин да оцелееш.
- никога не бих купил част за която знам че е крадена. знам- утопист съм ма кво..
- като се изкелеши някои до/пред/зад мене следващите 20км/ 20 мин. не ми се превръщат във "как да му го върна". нищо не показваш или доказваш
- опитвам се да се държа смислено със хората. особено важи за полицайте. резултатите често са изненадващо безболезнени и положителни.
- независимо колко бързо карам винаги знам колко е ограничението в момента. ако не за друго- едно на ум е...
- опитвам се да спазвам знаците. рядко, но помага. повечето знаци за сложени защото някои се е намазал там. не обичам да съм статистика
ми май това е... сигурно има още ма кво...
- винаги карам така че да не представлявам опасност за другите. ако все пак се случи иначе винаги си вадя поука и гледам да не го правя повече
- държа геврека с 2 ръце освен когато трябва да сменям предавки (при трабанта пускам геврека изобщо щото сменям с 2 ръце)
- слагам си колана (не че има полза в трабанта- по големи шансове имам ако излетя през стъклото при едно омазване)
- никога не правя изпълнения когато в колата ми има други хора. никога. да ти умре човек в ръцете (особено приятел) е супер неприятно.
- сменям си маслото редовно (минавам метър тука с трабанта). проверявам си налягането на гумите поне веднъж на 2 седмици
- гледам да науча малко за возилото си - срамота е иначе
- гледам да имам подходящи гуми за сезона. ако нямам- карам както подобава
- когато мога спирам да помагам (пожари, катастрофи, поправки и тн)
- като ме "пуснат" някъде винаги помахвам за "благодаря"
- ако не бързам се насилвам и пускам и очаквам да ми махнат. нал трябвало добрини да се правят- и без това отиваме всички в ада- поне вмакс надолу да не е толкова голяма
- всяка кола ме респектира по своему. дори трабанта. двигателя е правен от порше- това трябва да значи нещо ма не знам още какво точно. респекта е единствения начин да оцелееш.
- никога не бих купил част за която знам че е крадена. знам- утопист съм ма кво..
- като се изкелеши някои до/пред/зад мене следващите 20км/ 20 мин. не ми се превръщат във "как да му го върна". нищо не показваш или доказваш
- опитвам се да се държа смислено със хората. особено важи за полицайте. резултатите често са изненадващо безболезнени и положителни.
- независимо колко бързо карам винаги знам колко е ограничението в момента. ако не за друго- едно на ум е...
- опитвам се да спазвам знаците. рядко, но помага. повечето знаци за сложени защото някои се е намазал там. не обичам да съм статистика
ми май това е... сигурно има още ма кво...

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани