тема със идея да стане интересно четиво
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
тема със идея да стане интересно четиво
Днеска като се промъквах през редовния "паркинг" наречен магистрала ми хрумна една идея:
да напишеме една тема в която има случайни технически факти, мисли и тн. за "одухотворените" автомобили.
1. правила
никои няма да коментира тези преди него какво са казали.
това което напишеш трябва да е техническо, късо, интересно и информативно. може също да е спекулативно и в разрез със приети положения
написаното може да не е строго техническо, но трябва да е интересен факт свързан с коли
никои няма да задава повече въпроси във тази тема относно написаното- ако с нещо не сте съгласни или имате питанки или искате да дискутирате или го пренесете на лс или отворете нова тема..
идеята е да се получи интересно четиво. всеки може да пише повече от едно мнение...
може също да се пишат и технически признания - като примерно "нямам идея защо на дизелите поголовно им слагат турбота"
ако се спазват правилата написани до тука няма смисъл да го пиша ама все пак- дръжте се прилично
това е...
аз ще започна:
кола от 1700кг нагоре изисква двигател над 3 литра - иначе не е гот
големите двигатели (4 литра и нагоре) на дълък път са почти толкова икономични колкото и малките (1.5л) благодарение на по-дългите крайни предавки
в америка няма френски и италиански коли (с изключение на екзотиките), но има много немски коли.
kia е всеизвестно съкращение за "killed in action" - убит по време на акция
най-доходоносния патент във историята на човечеството са... чистачките на колите
ламборгини са започнали като производител на трактори.
"аеродинамиката е за тези дето не могат да правят двигатели" - енцо ферари
4х4 не са по-устоичиви на поднасяния при хлъзгав път. може да загубят посока точно както коли със предно или задно но са по-трудни за овладяване от обикновения шофьор
късите широки тръби във входящия пленум на двиагателя фаворизират конете, дългите и тесните- въртящия момент - от там и повечето нови коли с много коне са със променлива геометрия на горепосочените
ае стига толкова... после пак
да напишеме една тема в която има случайни технически факти, мисли и тн. за "одухотворените" автомобили.
1. правила
никои няма да коментира тези преди него какво са казали.
това което напишеш трябва да е техническо, късо, интересно и информативно. може също да е спекулативно и в разрез със приети положения
написаното може да не е строго техническо, но трябва да е интересен факт свързан с коли
никои няма да задава повече въпроси във тази тема относно написаното- ако с нещо не сте съгласни или имате питанки или искате да дискутирате или го пренесете на лс или отворете нова тема..
идеята е да се получи интересно четиво. всеки може да пише повече от едно мнение...
може също да се пишат и технически признания - като примерно "нямам идея защо на дизелите поголовно им слагат турбота"

ако се спазват правилата написани до тука няма смисъл да го пиша ама все пак- дръжте се прилично

това е...
аз ще започна:
кола от 1700кг нагоре изисква двигател над 3 литра - иначе не е гот
големите двигатели (4 литра и нагоре) на дълък път са почти толкова икономични колкото и малките (1.5л) благодарение на по-дългите крайни предавки
в америка няма френски и италиански коли (с изключение на екзотиките), но има много немски коли.
kia е всеизвестно съкращение за "killed in action" - убит по време на акция
най-доходоносния патент във историята на човечеството са... чистачките на колите
ламборгини са започнали като производител на трактори.
"аеродинамиката е за тези дето не могат да правят двигатели" - енцо ферари

4х4 не са по-устоичиви на поднасяния при хлъзгав път. може да загубят посока точно както коли със предно или задно но са по-трудни за овладяване от обикновения шофьор
късите широки тръби във входящия пленум на двиагателя фаворизират конете, дългите и тесните- въртящия момент - от там и повечето нови коли с много коне са със променлива геометрия на горепосочените
ае стига толкова... после пак

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани