една тема с идея да стане интересно информативно четиво...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

една тема с идея да стане интересно информативно четиво...

Мнение от alx » 31 Окт 2003, 15:24

Днеска като се промъквах през редовния "паркинг" наречен магистрала ми хрумна една идея:

да напишеме една тема в която има случайни технически факти, мисли и тн. за "одухотворените" автомобили.

1. правила

никои няма да коментира тези преди него какво са казали.

това което напишеш трябва да е техническо, късо, интересно и информативно. може също да е спекулативно и в разрез със приети положения

написаното може да не е строго техническо, но трябва да е интересен факт свързан с коли

никои няма да задава повече въпроси във тази тема относно написаното- ако с нещо не сте съгласни или имате питанки или искате да дискутирате или го пренесете на лс или отворете нова тема..

идеята е да се получи интересно четиво. всеки може да пише повече от една тема...

може също да се пишат и технически признания - като примерно "нямам идея защо на дизелите поголовно им слагат турбота" :mrgreen:

ако се спазват правилата написани до тука няма смисъл да го пиша ама все пак- дръжте се прилично 8)

това е...

аз ще започна:

кола от 1700кг нагоре изисква двигател над 3 литра - иначе не е гот

големите двигатели (4 литра и нагоре) на дълък път са почти толкова икономични колкото и малките (1.5л) благодарение на по-дългите крайни предавки

в америка няма френски и италиански коли (с изключение на екзотиките), но има много немски коли.

kia е всеизвестно съкращение за "killed in action" - убит по време на акция

най-доходоносния патент във историята на човечеството са... чистачките на колите

ламборгини са започнали като производител на трактори.

"аеродинамиката е за тези дето не могат да правят двигатели" - енцо ферари :)

4х4 не са по-устоичиви на поднасяния при хлъзгав път. може да загубят посока точно както коли със предно или задно но са по-трудни за овладяване от обикновения шофьор

късите широки тръби във входящия пленум на двиагателя фаворизират конете, дългите и тесните- въртящия момент - от там и повечето нови коли с много коне са със променлива геометрия на горепосочените

ае стига толкова... после пак ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook